Mannelijke leider op de kinderopvang
+25
TukTuk
frolic
Steep
RYW
Blueschick
Novalee
TGR
Roza
Liz
smurfie
Joli86
Fayebella
Ibbeltje
Ilargi
Muurvlindertje
SarahKey
loesje
Chelle
JD
Theeleut
Ayla
Tania
Liadan
Printje
Susan
29 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Mannelijke leider op de kinderopvang
Muurvlindertje schreef:Nee, dat vind ik niets.
Al helemaal geen mannen op babygroepen. Je hebt gewoon typische mannen- en vrouwenberoepen, klaar.
Mijn vent zegt dat werken op kdv's voor homo's of pedo's is. Of homo-pedo's, zoals Derek Ogilvie.
Ik vind dit echt de meeste domme opmerking ooit...
Ik werk zelf bij een kinderopvang organisatie waar we werken met 8 mannen, deze mannen werken op de verschillende afdelingen en dus ook op de babygroepen.
En ik moet eerlijk zeggen dat mijn mannelijke collega bij de baby's beter functioneerd dan mijn vrouwelijke collega.
Ik vind het heel jammer dat door één zo'n achterlijke idooit meteen alle mannen binnen de kinderopvang over één kam geschoren worden. Er zijn ook vrouwen binnen de kinderopvang die niet helemaal "zuiver" zijn maar daar hoor je niemand over....
Kortom, ik vind mannen binnen de kinderopvang een enorm plus punt en van mij zouden er veel meer bij mogen komen.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Al helemaal geen mannen op babygroepen. Je hebt gewoon typische mannen- en vrouwenberoepen, klaar.
Mijn vent zegt dat werken op kdv's voor homo's of pedo's is. Of homo-pedo's, zoals Derek Ogilvie.
Jee wat een idiote en kortzichtige opmerking. Misschien een keer je oogkleppen verwijderen.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ibbeltje schreef:Muurvlindertje schreef:Nee, dat vind ik niets.
Oow en ik vind het echt erg dat men nog zo denkt in typisch mannen en vrouwen beroepen.
Waarom? Sommige beroepen zijn gewoon beter uit te voeren door mannen of vrouwen.
Ik kan me wel voorstellen dat iemand er twijfels bij heeft. Van vrouwelijke pedofielen hoor je veel minder dus of ze zijn er veel minder(wat ik me heel goed voor kan stellen) of ze eten het beter verbirgen te houden. Feitelijk loop je dus meer risico bij een mannelijke medewerker.
Het is ook door mijn hoofd geschoten toen Ci.skes zwemleraar een man bleek te zijn.
Maar het is voor mij geen reden om hem niet bij hem te laten zwemmen. De kans dat het gebeurd is nog altijd veel kleiner dan dathet wel gebeurd
Gast- Gast
hoe dom en kortzichtig kun je zijn!
als mijn man dat zou zeggen zou ik hem echt een flinke rotschop onder zn kon verkopen, wat een eikel
als mijn man dat zou zeggen zou ik hem echt een flinke rotschop onder zn kon verkopen, wat een eikel
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Fijne vent hoor, die vent van jou. Goed voorbeeld ook voor jouw kind(eren).
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ben eigenlijk wel blij dat jullie het met me eens zijn...dat ik dus niet de enige was die het ongeveer zo zat ze lezen.. Snap dat sommige ouders een man op de groep niet heel fijn vinden, maar die opmerking schoot bij mij echt totaal in het verkeerde keelgat...
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Een vriend van mijn ex deed de studie pedagogiek en mocht vanwege zijn geslacht een opdracht niet doen. Er werd namelijk gevraagd om kinderen te observeren bij een speelplaats.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ibbeltje schreef:Muurvlindertje schreef:Nee, dat vind ik niets.
Oow en ik vind het echt erg dat men nog zo denkt in typisch mannen en vrouwen beroepen.
Maar er zíjn toch ook gewoon verschillen tussen mannen en vrouwen waardoor de gemiddelde man beter is een bepaald beroep (bijvoorbeeld metselaar vanwege de fysieke kracht die er nodig is) en de gemiddelde vrouw in andere (bijvoorbeeld misschien wel verpleegkundige, omdat vrouwen zich over het algemeen beter in kunnen leven in andermans emotionele situatie).
Ik vind juist altijd dat er niet zo krampachtig gedaan moet worden dat mannen en vrouwen gelijk zijn, want dat zijn we niet. Wel gelijkwaardig.
Gast- Gast
Bij 'ons' KDV is een mannelijke leider. Leuke kerel en Fenne is gek op hem. Ik heb daar echt totaal geen problemen mee. Juist leuk om eens wat mannelijke input te zien!
Gast- Gast
Twellie schreef:Ibbeltje schreef:Muurvlindertje schreef:Nee, dat vind ik niets.
Maar er zíjn toch ook gewoon verschillen tussen mannen en vrouwen waardoor de gemiddelde man beter is een bepaald beroep (bijvoorbeeld metselaar vanwege de fysieke kracht die er nodig is) en de gemiddelde vrouw in andere (bijvoorbeeld misschien wel verpleegkundige, omdat vrouwen zich over het algemeen beter in kunnen leven in andermans emotionele situatie).
Ik vind juist altijd dat er niet zo krampachtig gedaan moet worden dat mannen en vrouwen gelijk zijn, want dat zijn we niet. Wel gelijkwaardig.
Dat ben ik met je eens Twellie, ik werk zelf in de zorg en er zijn twee mannelijke collega's in ons team en dat zijn echt geen doorsnee mannen maar ook geen homo.
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Twellie schreef:Ibbeltje schreef:Muurvlindertje schreef:Nee, dat vind ik niets.
Dat ben ik met je eens Twellie, ik werk zelf in de zorg en er zijn twee mannelijke collega's in ons team en dat zijn echt geen doorsnee mannen maar ook geen homo.
ja er zijn wel verschillen maar zoals er gezegd werd dat er dan typische mannen en typische vrouwenberoepen zijn in context met de rest van haar bericht , dat vind ik gewoon totaal niet.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Maar als een vrouw de bouw in gaat of auto's maakt dan is dat heel normaal.
SarahKey schreef:Maar als een vrouw de bouw in gaat of auto's maakt dan is dat heel normaal.
Vind je? Ik vind dat niet echt normaal.
Gast- Gast
Het is wel afwijkend van wat de gemiddelde mens doet, maar niemand zal erover vallen, zolang diegene zijn of haar werk maar doet. Mannen die met kinderen werken, daar wordt toch anders op gereageerd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Sunprincess schreef:SarahKey schreef:Maar als een vrouw de bouw in gaat of auto's maakt dan is dat heel normaal.
Meen je dit nou?
Gast- Gast
Als een man een baby verkracht, wordt dat niet eens als verkrachting gezien, omdat er geen geweld aan te pas komt. Een baby kan zich namelijk toch niet verdedigen en weet niet wat er gebeurt. Hier zijn hele petities voor die je kunt tekenen, om dit in de toekomst te veranderen in de wet.
Tsja, door al die zieke geesten die baby's hebben verkracht, zou ik mijn toekomstige baby's liever niet aan een vent afgeven. Een vrouw kan nou eenmaal geen baby penetreren en dus vernielen en onvruchtbaar maken.
Natuurlijk is het normaal dat je eigen man de luier verschoont van z'n eigen kinderen, maar ik krijg vraagtekens als een man echt SPW of dergelijk studeert of werkt en baby'tjes/kleine kinderen wil verzorgen. Ik krijg daar nare ideeën bij...... De meeste pedo's worden pas ontmaskerd nadat ze al jarenlang kinderen misbruikt hebben.
En ja, wij vinden Derek Ogilvie/de babyfluisteraar/ I see dead people/ gewoon een enge vent met rare trekjes.
Een vrouw die als bouwvakker werkt, boeit me weer totaal niet. Al zal ik daarover roepen, dat ze vast potje is en kort haar heeft. Tsja, vooroordelen en hokjes, ze zijn niet zomaar ontstaan.
Tsja, door al die zieke geesten die baby's hebben verkracht, zou ik mijn toekomstige baby's liever niet aan een vent afgeven. Een vrouw kan nou eenmaal geen baby penetreren en dus vernielen en onvruchtbaar maken.
Natuurlijk is het normaal dat je eigen man de luier verschoont van z'n eigen kinderen, maar ik krijg vraagtekens als een man echt SPW of dergelijk studeert of werkt en baby'tjes/kleine kinderen wil verzorgen. Ik krijg daar nare ideeën bij...... De meeste pedo's worden pas ontmaskerd nadat ze al jarenlang kinderen misbruikt hebben.
En ja, wij vinden Derek Ogilvie/de babyfluisteraar/ I see dead people/ gewoon een enge vent met rare trekjes.
Een vrouw die als bouwvakker werkt, boeit me weer totaal niet. Al zal ik daarover roepen, dat ze vast potje is en kort haar heeft. Tsja, vooroordelen en hokjes, ze zijn niet zomaar ontstaan.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
En de award voor de meest generaliserende en bekrompen bijdrage van vandaag gaat naar....
Gast- Gast
Minneke schreef:En de award voor de meest generaliserende en bekrompen bijdrage van vandaag gaat naar....
+1 blijf me verbazen dat zulk soort mensen bestaat...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Minneke schreef:En de award voor de meest generaliserende en bekrompen bijdrage van vandaag gaat naar....
Ik ook,plaatsvervangende schaamte hier...
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Daders van seksueel misbruik zijn in de meeste gevallen bekenden van het slachtoffer. Dus als je zo gaat redeneren is je kindje net zo in gevaar bij je eigen broer of oom als op het KDV.
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben als N. naar een KDV zou gaan waar een man werkt. Lijkt me alleen maar goed voor die kinderen.
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben als N. naar een KDV zou gaan waar een man werkt. Lijkt me alleen maar goed voor die kinderen.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Rose- schreef:Printje schreef:Minneke schreef:En de award voor de meest generaliserende en bekrompen bijdrage van vandaag gaat naar....
Ik ook,plaatsvervangende schaamte hier...
Same here,wat een bekrompen mensen bestaan er toch...ongelooflijk!!
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Muurvlindertje schreef:
Een vrouw kan dat wel met voorwerpen, dus dit is echt nonsens.
en de rest van je ge-bla ga ik niet eens energie in steken.
Gast- Gast
Charlie schreef:Sunprincess schreef:SarahKey schreef:Maar als een vrouw de bouw in gaat of auto's maakt dan is dat heel normaal.
Meen je dit nou?
Ja dat meen ik nou. Waarom moeten perse met zijn allen doen alsof dat heel gewoon is.
Ik kom zelden een vrouwelijke automonteur tegen (bestaat er uberhaubt een vrouwelijk woord voor?) of een bouwvakster. Dus feitelijk is het niet normaal en dat komt omdat mannen feitelijk gewoon beter zijn in dat werk.
Gast- Gast
Jolee schreef:Muurvlindertje schreef:
Een vrouw kan dat wel met voorwerpen, dus dit is echt nonsens.
en de rest van je ge-bla ga ik niet eens energie in steken.
Maar hoe vaak gebeurd dat in vergelijking met mannen die baby's verkrachten.
Mannen zitten seksueel anders in elkaar en volgens mij ligt daardoor het percentage oedofielen inder mannen gewoon hoger. Correct me if i'm wrong want ik vind het een interessant onderwerp
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Charlie schreef:Sunprincess schreef:SarahKey schreef:Maar als een vrouw de bouw in gaat of auto's maakt dan is dat heel normaal.
Meen je dit nou?
Ja dat meen ik nou. Waarom moeten perse met zijn allen doen alsof dat heel gewoon is.
Ik kom zelden een vrouwelijke automonteur tegen (bestaat er uberhaubt een vrouwelijk woord voor?) of een bouwvakster. Dus feitelijk is het niet normaal en dat komt omdat mannen feitelijk gewoon beter zijn in dat werk.
Ik had juist van jou een andere houding verwacht, vandaar mijn vraag.
Omdat jij toch ook van mensen verwacht dat het heel gewoon is dat je rondloopt met tekeningen op je lijf en ringen erdoor. Meestal zijn dit toch wel een toleranter soort mensen.
Ik vind het misschien niet 'heel gewoon' als een vrouw bouwvakker is, maar ik zou het heel leuk voor die persoon vinden wanneer zij er happy van wordt. Net zoals tattoos, homoseksualiteit, rode haren, omgedraaid rollenpatroon en alles wat anders buiten de norm van de stereotiepen valt.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Mannelijke nesteldrang?
» Opdringerige mannelijke kennis
» Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?
» Heh? Voorschot kinderopvang?
» Kinderopvang
» Opdringerige mannelijke kennis
» Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?
» Heh? Voorschot kinderopvang?
» Kinderopvang
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: