ik ben zwanger
+17
Catwoman79
Novalee
Monnie
Coccinelle
Happydobby
Spring
PapillonRose
Muppetje
Flip Fluitketel
Bloem86
Pussycat
missmarm
Koffieleut
Bruintje Beer
Poisongirl
Floor
liesje
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
ik ben zwanger
hallo,
pas geleden had ik een topic geopend zwanger willen worden 2012. nu tot mijn verbazing zijn we al zwanger.
kan het nog niet bevatten. het is eigenlijk nog niet gepland maar we zijn er wel blij mee al moet ik erg aan het idee wennen dat het al zover is. wat vooral mn zorgen nu een beetje zijn is onze kleine meid is nog zo klein hoe gaat dat straks allemaal en met het kamertje jeetje krijg het nou al benauwd. maar dat zal hopelijk snel anders zijn. ik weet ook niet hoever ik ben aangezien ik pcos heb en ons eerste kindje gekregen hebben dmv clomid. en nu dus gewoon spontaan. jeetje ik ben eigenlijk er gewoon stil van. nou ik heb het van me af kunnen schrijven dat vind ik fijn aan dit forum
gr liesje
pas geleden had ik een topic geopend zwanger willen worden 2012. nu tot mijn verbazing zijn we al zwanger.
kan het nog niet bevatten. het is eigenlijk nog niet gepland maar we zijn er wel blij mee al moet ik erg aan het idee wennen dat het al zover is. wat vooral mn zorgen nu een beetje zijn is onze kleine meid is nog zo klein hoe gaat dat straks allemaal en met het kamertje jeetje krijg het nou al benauwd. maar dat zal hopelijk snel anders zijn. ik weet ook niet hoever ik ben aangezien ik pcos heb en ons eerste kindje gekregen hebben dmv clomid. en nu dus gewoon spontaan. jeetje ik ben eigenlijk er gewoon stil van. nou ik heb het van me af kunnen schrijven dat vind ik fijn aan dit forum
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Re: ik ben zwanger
Wat fijn dat het spontaan is gelukt ook al is het wat eerder dan gepland. Gefeliciteerd!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd! Ik snap wel dat je er een beetje zenuwen van krijgt, maar het komt helemaal goed meid!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Gefeliciteerd!!
Ik weet niet hoe oud jullie kindje is. Volgens mij 8 maanden ofzo?
Ik ben verleden jaar ook onverwachts zwanger geweest toen S. 9/10 maanden was. Kreeg het ook heel erg benauwd ervan met de vraag hoe gaan we dat doen met alles maar waren er ook heel erg blij ermee en het was zeer welkom. Helaas zagen we bij de echo dat ik een miskraam had gekregen met 8 weken.
Je zou het de 1e maanden in een wiegje kunnen doen zodat jullie oudste gewoon in het ledikantje zou kunnen blijven en anders gewoon een ledikantje erbij kopen.
Ik weet niet hoe oud jullie kindje is. Volgens mij 8 maanden ofzo?
Ik ben verleden jaar ook onverwachts zwanger geweest toen S. 9/10 maanden was. Kreeg het ook heel erg benauwd ervan met de vraag hoe gaan we dat doen met alles maar waren er ook heel erg blij ermee en het was zeer welkom. Helaas zagen we bij de echo dat ik een miskraam had gekregen met 8 weken.
Je zou het de 1e maanden in een wiegje kunnen doen zodat jullie oudste gewoon in het ledikantje zou kunnen blijven en anders gewoon een ledikantje erbij kopen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wat goed dat je spontaan zwanger geworden bent!! Ik kan me voorstellen dat je je nu even druk maakt om vanalles, maar overal is een oplossing voor (ookal is het nogal een dooddoener...)
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
gefeliciteerd!! het komt echt goed 2e ledikantje erbij en klaar. Je hebt nog even om te wennen...
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
wat leuk! Gefeliciteerd
Kan me voorstellen dat je moet wennen als je het nog niet verwacht had.
Maar voor alles is een oplossing toch en zoals al gezegd je hebt inderdaad nog de tijd om te wennen
Kan me voorstellen dat je moet wennen als je het nog niet verwacht had.
Maar voor alles is een oplossing toch en zoals al gezegd je hebt inderdaad nog de tijd om te wennen
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Gefeliciteerd! Wat goed dat je spontaan zwanger bent geworden, helaas niet helemaal gepland maar het komt vast helemaal goed!
Gast- Gast
Jee meid, kan me voorstellen dat je dan een beetje van slag bent! Maar wat alle andere ook al zeggen: komt goed!
Natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschp! En geniet ervan!
Natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschp! En geniet ervan!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Gefeliciteerd!!! Wat leuk! En voor alles is een oplossing te bedenken zoals er al eerder gezegd is! Maar snap het wel, zou het zelf ook hebben...
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Gefeliciteerd!
Kan me voorstellen dat het even schrikken is, ookal is het heel erg welkom.
Wij kregen ook wel even de zenuwen van 'hoe moet dit allemaal', 'hoe regelen we alles', 'is het haalbaar op een bovenwoning met die trappen', 'kan ik het allemaal wel aan', 'hoe ga ik dan combineren met werk en inkomen' enz toen we hoorden dat ik zwanger was van 2 kindjes ipv 1.
Maar toen het idee eenmaal een beetje bezonken was waren we alleen maar heel erg blij, en dat zijn we nog nogsteeds!
Kan me voorstellen dat het even schrikken is, ookal is het heel erg welkom.
Wij kregen ook wel even de zenuwen van 'hoe moet dit allemaal', 'hoe regelen we alles', 'is het haalbaar op een bovenwoning met die trappen', 'kan ik het allemaal wel aan', 'hoe ga ik dan combineren met werk en inkomen' enz toen we hoorden dat ik zwanger was van 2 kindjes ipv 1.
Maar toen het idee eenmaal een beetje bezonken was waren we alleen maar heel erg blij, en dat zijn we nog nogsteeds!
Gast- Gast
Gefeliciteerd. Enne inderdaad, komt vast allemaal goed...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Gefeliciteerd!! Ik weet wel een beetje hoe je je voelt, ik was bij mijn dochtertje ook wel even geschrokken omdat het onverwachts was en je je dan toch afvraagt of alles wel goed gaat komen. Dat is helemaal goed gekomen, dus ik hoop dat het bij jou ook zo zal zijn. Natuurlijk zal het even wennen zijn aan het idee en kijken hoe je het met twee kindjes gaat regelen straks, maar dat moet vast lukken! En wat fijn dat je spontaan zwanger geworden bent, is toch fijner dan alle ziekenhuistoestanden. Heel veel geluk en geniet van je zwangerschap.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Gefeliciteerd! Het is toch super dat je zonder hulp zwanger geworden bent? Alleen is het wat eerder dan gepland maar dat mag de pret niet drukken.
Geniet er van!
Geniet er van!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Gefeliciteerd!
Maar gebruiken jullie geen voorbehoedsmiddelen omdat je denkt dat je zonder hulp niet zwanger kan worden?
En dan ben je er niet mee bezig en dan lukt het toch!
Maar gebruiken jullie geen voorbehoedsmiddelen omdat je denkt dat je zonder hulp niet zwanger kan worden?
En dan ben je er niet mee bezig en dan lukt het toch!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Begrijpelijk dat je even aan het idee moet wennen maar het komt vast allemaal goed, en toch fijn dat je spontaan zwanger bent geraakt ipv met medische hulp.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Gefeliciteerd!
Wat gaaf dat je zonder allerlei medicatie nu gewoon zwanger bent geraakt.
Het komt vast allemaal op zijn pootjes terecht.
Wat gaaf dat je zonder allerlei medicatie nu gewoon zwanger bent geraakt.
Het komt vast allemaal op zijn pootjes terecht.
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Fijn dat je nu toch spontaan zwanger bent geworden.
Weet je hoever je ongeveer bent nu? Probeer er van te genieten!
Weet je hoever je ongeveer bent nu? Probeer er van te genieten!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Gefeliciteerd! Wat super dat het nu helemaal spontaan is gebeurd. Alle praktische zaken komen vast wel goed, dus probeer de zorgen een beetje los te laten en ook lekker van dit moment te genieten!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
hoi meiden bedankt voor jullie lieve reacties!!!! doen me goed. en het zal allemaal wel goed gaan komen.
ik heb nu net een clear bleu test gedaan met indicator en die geeft 3+ aan dus verder dan 5 weken ver denk ik. ik kan pas maandag gaan bellen om bij de vk een afspraak te maken. dus heb nog even de tijd om eraan te gaan wennen. eerst afwachten of het dan allemaal goed zit. in het verleden een ma en vmk meegemaakt dus het is toch spannend.
weet niet wie het vroeg maar met pcos word je meestal moeilijk zwanger dus we hadden zoiets van er gebeurd vast niest we hebben het na de bevalling wel safe gedaan en ik was ook weer erg onregelmatig wbt mn menstruaties. en aangezien het met de vorige 2 jaar geduurd heeft totaal om eindelijk zwanger te zijn hadden we zoiets dit kan niet gebeuren beetje dom nu weten we dus dat het spontaan dus wel kan en dat door de gyn destijds gezegd is dat het haast niet mogelijk is om spontaan zwanger te raken.
liefs liesje
ik heb nu net een clear bleu test gedaan met indicator en die geeft 3+ aan dus verder dan 5 weken ver denk ik. ik kan pas maandag gaan bellen om bij de vk een afspraak te maken. dus heb nog even de tijd om eraan te gaan wennen. eerst afwachten of het dan allemaal goed zit. in het verleden een ma en vmk meegemaakt dus het is toch spannend.
weet niet wie het vroeg maar met pcos word je meestal moeilijk zwanger dus we hadden zoiets van er gebeurd vast niest we hebben het na de bevalling wel safe gedaan en ik was ook weer erg onregelmatig wbt mn menstruaties. en aangezien het met de vorige 2 jaar geduurd heeft totaal om eindelijk zwanger te zijn hadden we zoiets dit kan niet gebeuren beetje dom nu weten we dus dat het spontaan dus wel kan en dat door de gyn destijds gezegd is dat het haast niet mogelijk is om spontaan zwanger te raken.
liefs liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Het lijkt wel alsof ik het verhaal van mijn collega hier lees.
Zij is met de eerste ook heel lang bezig geweest om zwanger te worden met IVF en alles er bij.
Nu waren ze ook maar gestopt met anticonceptie, want spontaan zwanger worden kon toch niet.
Zij was gelijk de eerste keer al zwanger van de 2de.
Het lijkt wel alsof ik het verhaal van mijn collega hier lees.
Zij is met de eerste ook heel lang bezig geweest om zwanger te worden met IVF en alles er bij.
Nu waren ze ook maar gestopt met anticonceptie, want spontaan zwanger worden kon toch niet.
Zij was gelijk de eerste keer al zwanger van de 2de.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Gefeliciteerd!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Klinkt een beetje als het verhaal van Doedell haha.
Zoz ie je maar. Als je denkt dat het niet kan en er dus ook niet bij stilstaat zijn de wonderen de wereld nog niet uit!
Zoz ie je maar. Als je denkt dat het niet kan en er dus ook niet bij stilstaat zijn de wonderen de wereld nog niet uit!
Gast- Gast
Gefeliciteerd!!
En wat ontzettend fijn dat het spontaan is gegaan. Ik hoor die verhalen toch regelmatig over mensen met pcos. Bijzonder!
Logisch hoor dat je even aan het idee moet wennen omdat het zo onverwachts ineens nu al zo is. Maar dat komt vast gauw goed!
En wat ontzettend fijn dat het spontaan is gegaan. Ik hoor die verhalen toch regelmatig over mensen met pcos. Bijzonder!
Logisch hoor dat je even aan het idee moet wennen omdat het zo onverwachts ineens nu al zo is. Maar dat komt vast gauw goed!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd! Fijn dat al dat gedoe in het ziekenhuis jullie nu bespaard is gebleven. Al kan ik me goed voorstellen dat jullie zijn geschrokken. Geniet ervan!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Zwanger en zon
» Zwanger? :)
» Ik ben zwanger!!!!
» wie is er ook net zwanger.
» Zwanger en zon
» Zwanger? :)
» Ik ben zwanger!!!!
» wie is er ook net zwanger.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: