Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 38 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Inge za 21 jan 2012 - 0:16

Nee helemaal niks nog

Ja dat ga ik idd blijven bedenken, hoe eerder ik er weer volledig in zit, hoe eerder ik mag afbouwen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 38 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Minx za 21 jan 2012 - 1:15

Hoop wel dat ze er iets mee doen.

Ben nu onderweg naar mijn vriend. Speltbroodje in mijn tas, net sinaasappels mee haha voel mezelf gezonder worden smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Liz za 21 jan 2012 - 4:15

verkeerde tabel!

Laatst aangepast door Liz op za 21 jan 2012 - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Liz za 21 jan 2012 - 4:17

Ik heb de tabel voor mezelf even aangepast. Ik woog vanochtend 100,7 maar dat komt door het ziek zijn. Dus daar ga ik nog niet vanuit dat dit blijvend is. Zou wel heel leuk zijn Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Minx za 21 jan 2012 - 5:08

Je weet het niet, hoe gaat het verder weer wat fitter??

Ik blijf de rest van de avond op een stoel zitten trouwens en doe niets meer. Denk dat ik de laptop ook maar weg moet leggen. Ik heb net namelijk mijn iPhone zwemles gegeven :S. Vervolgens stoot ik keihard mijn kleine teen. Dus er zal nog wel iets goed mis gaan. Of ik moet het er 3 keer uitvliegen van de garde uit mijn ei mengsel erbij tellen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 5:23

Hopen dat die kilo's er af blijven Liz, ondanks het ziek zijn. Misschien is het wel handig als je de recentste tabel update, aangezien hij al door Rush en mij is aangepast smile Nu staan mijn mega kilo's er nog, terwijl ik echt al 3,7kg kwijt ben haha.

Ik begin het wel wat moeilijker te vinden om gedisciplineerd te blijven. Soms zo'n zin in wat andere dingen en smaken. Maar goed, misschien a.s. dinsdag maar even wegen om weer een beetje motivatie te krijgen!

Gast
Gast

Bericht  Liz za 21 jan 2012 - 6:27

Yoyo schreef:Hopen dat die kilo's er af blijven Liz, ondanks het ziek zijn. Misschien is het wel handig als je de recentste tabel update, aangezien hij al door Rush en mij is aangepast Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 38 561177 Nu staan mijn mega kilo's er nog, terwijl ik echt al 3,7kg kwijt ben haha.

Ik begin het wel wat moeilijker te vinden om gedisciplineerd te blijven. Soms zo'n zin in wat andere dingen en smaken. Maar goed, misschien a.s. dinsdag maar even wegen om weer een beetje motivatie te krijgen!

Oeh sorry, had niet gezien dat hij al was aangepast. Ik ga even die andere tabel zoeken!
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Liz za 21 jan 2012 - 6:36

NaamStart 1/1Lengte1e doel 31/12e doel 29/2Uiteindelijk doelHuidig gewichtGewichtsverlies
Fairytale
+/-96

172

<92

<89

22,0

95

1,0

Rush 78,2
1,62
75
?

13,7

?

?

Gisele
78

1,64

77,5

75,0

18,00

78

0,0

Pussycat
?

?

?

?

19,0

?

?

Inge
121,5

168

82

78

49,5

84,5

37,0

Yoyo
124,5

1,83

119,5

114,5

20,0

120,8

3,7

Daisy
87,4

1,64

83,0

79,0

23,4

87,4

0,0

Pandora
76,0

1,72

?

?

11,0

65,0

0,0

Liz
104,5

1,81

100
97
24,5

101,5

3

Annie
98,0

?

95,0

?

24,0

98,0

0,0

Puk
123,5

1,82

?

?

31,0

116,5

7,0

Totaal

276,0

53,4

Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Minx za 21 jan 2012 - 7:53

staat wel gaaf zo Very Happy, mijn dag was bijna helemaal goed vandaag.

Brunch 3 speltboterhammen met ei
Diner quiche met filodeeg ipv bladerdeeg broccoli en paprika
tussendoor 1 merinque (niet goed)

en mijn snack voor vanavond word zelfgemaakte chipies Very Happy uit de oven. Dus fairy's oven baked zonder toevoegingen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 8:24

Was het speltbrood lekker, Fairytale?

Ik kwam gewoon veel te laat uit mijn bed. Gisteren niet eens zo laat op bed gegaan, maar 14u (???!!!!) geslapen. laughcry En veel gedroomd. Daar heb ik sinds twee weken last van. Had gisteren een nieuw huis gekocht, maar er waren gangsters die ons, weet niet meer wie mijn metgezellen waren, wilden neerschieten. Dat is de zoveelste, we willen Gisele vermoorden, droom. En waar ze vandaan komen? Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 8:28

Lees net dat het te maken heeft met angst en stress. laughcry

Ik was nog helemaal niet klaar met het verhaal. Maar drukte toch op plaatsen. Handig. laughcry Ik heb vandaag anderhalve boterham op. Ik ben gewoon te lui om nog iets te maken. Ik denk dat ik straks toch nog even mijn gebakken aardappeltjes maak.

Gast
Gast

Bericht  Minx za 21 jan 2012 - 8:38

Lijkt me wel het beste om nog wat meer te eten,

ja speltbrood was prima te eten Very Happy iets droger als ander brood maar ik ben ook echt heel erg extreem vers brood gewend. Heb in ieder geval de hele dag geen honger gehad en me ook niet moe oid gevoeld. Dus eten heeft wel degelijk een grote invloed.

Morgen ontbijten met yoghurt. Tussen de middag twee broodjes met heldere soep. en 's avonds zuurkoolsoep. Ik ben erg benieuwd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liz za 21 jan 2012 - 8:39

Gisele schreef:Lees net dat het te maken heeft met angst en stress. Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 38 394967

Ik was nog helemaal niet klaar met het verhaal. Maar drukte toch op plaatsen. Handig. Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 38 394967 Ik heb vandaag anderhalve boterham op. Ik ben gewoon te lui om nog iets te maken. Ik denk dat ik straks toch nog even mijn gebakken aardappeltjes maak.

Mijn vriend weigerde trouwens naar me te luisteren toen ik zei dat hij meer moest gaan eten en niet minder omdat hij daar echt niet van gaat afvallen. Hij is nu dus 0,5 kilo aangekomen sinds zondag, hij was niet blij en heeft plechtig beloofd nu meer te gaan eten Very Happy. Daar moest ik aan denken bij je 1,5 boterham Gisele Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 8:40

Fairytale schreef:Lijkt me wel het beste om nog wat meer te eten,

ja speltbrood was prima te eten Very Happy iets droger als ander brood maar ik ben ook echt heel erg extreem vers brood gewend. Heb in ieder geval de hele dag geen honger gehad en me ook niet moe oid gevoeld. Dus eten heeft wel degelijk een grote invloed.

Morgen ontbijten met yoghurt. Tussen de middag twee broodjes met heldere soep. en 's avonds zuurkoolsoep. Ik ben erg benieuwd.
Zijn het de gluten waar je zo op reageert?

Gisele, misschien iets van groente, rauwkost of fruit? Hier ga je niet van afvallen, het geen en de hoeveelheid wat jij eet.

Laatst aangepast door Smikkell op za 21 jan 2012 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 8:45

Smikkell, neem aan dat je dat niet expres deed. Mijn oude naam noemen? nerd

Maar ik heb nog ijsbergsla, tomaat, komkommer, ui en dressing, maar ben gewoon echt zo ongelofelijk lui. Ik kan er echt slecht tegen als ik elk moment van de dag wel kan slapen.

Maandag ga ik trouwens gezonde tussendoortjes kopen. Het klinkt heel erg slecht, maar van mijn vader hoorde ik dat ik bij de groenteboer verschillende soorten fruit kon kopen, die ik apart kan verpakken en per stuk kan afrekenen. nerd Dus ik dacht aan manderijnen, kiwi's, mineola's en appels. En dan zeven stuks, voor een hele week. Dat is volgens mij al een begin? (Kreeg van paps een manderijn, want ik eet te weinig fruit, en die vond ik zooooo lekker en toen kwamen we op het gesprek van fruit kopen)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 8:46

Liz schreef:
Gisele schreef:Lees net dat het te maken heeft met angst en stress. Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 38 394967

Ik was nog helemaal niet klaar met het verhaal. Maar drukte toch op plaatsen. Handig. Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 38 394967 Ik heb vandaag anderhalve boterham op. Ik ben gewoon te lui om nog iets te maken. Ik denk dat ik straks toch nog even mijn gebakken aardappeltjes maak.

Mijn vriend weigerde trouwens naar me te luisteren toen ik zei dat hij meer moest gaan eten en niet minder omdat hij daar echt niet van gaat afvallen. Hij is nu dus 0,5 kilo aangekomen sinds zondag, hij was niet blij en heeft plechtig beloofd nu meer te gaan eten Very Happy. Daar moest ik aan denken bij je 1,5 boterham Gisele Wink

Hahaha. Very Happy

Moet ook meer eten. Ga ik ook doen. Doordeweeks gaat het gewoon beter dan in het weekend. Maar zoals ik hier boven al schreef, ik kom steeds meer op de goede weg. Commentaar op eetgedrag is alleen maar iets om van te leren. smile

Gast
Gast

Bericht  Minx za 21 jan 2012 - 8:56

@ smikkell ik heb geen idee waar ik zo op reageer. Maar gister met gewoon tarwebrood had ik de hele dag honger, 's avonds hutspot gegeten en nog steeds honger. Een half uur na het eten alweer.

En als ik dan zie wat ik vandaag gegeten heb. Ik zat na die drie broodjes echt vol. En na mijn avondeten ook. Straks dus nog even wat zelf gemaakte chipies, die erg lekker zijn Very Happy. Misschien wel lekkerder als die uit zak. Nu alleen nog kijken of ik ooit op de een of andere manier de salt en vinegar voor elkaar kan krijgen. Moet niet moeilijk zijn maar die zijn zo lekker.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liz za 21 jan 2012 - 9:00

Fairytale schreef:@ smikkell ik heb geen idee waar ik zo op reageer. Maar gister met gewoon tarwebrood had ik de hele dag honger, 's avonds hutspot gegeten en nog steeds honger. Een half uur na het eten alweer.

En als ik dan zie wat ik vandaag gegeten heb. Ik zat na die drie broodjes echt vol. En na mijn avondeten ook. Straks dus nog even wat zelf gemaakte chipies, die erg lekker zijn Very Happy. Misschien wel lekkerder als die uit zak. Nu alleen nog kijken of ik ooit op de een of andere manier de salt en vinegar voor elkaar kan krijgen. Moet niet moeilijk zijn maar die zijn zo lekker.

Ik ben erg benieuwd naar je chipjes! Het is dat je hier niet in de buurt woont anders was ik even komen proeven Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:00

Blegh, aardappelen bakken in Azijn en dan er zout over? Brrrrr, dat lijkt me echt niets. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Minx za 21 jan 2012 - 9:02

Zijn toch ook geen gebakken aardappels, dat lijkt me nou inderdaad ook niet echt lekker.

Ze zien er prachtig uit, ze zijn alleen megascherp haha had de piri piri olie gepakt en nou ja door het eten valt dat wel mee maar nu, haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:02

Ik zal het even aanpassen.

Als ik alleen brood en gebakken aardappelen eet, en zo weinig fruit en groente, dan heb ik ook geen energie. Je moet die circel doorbreken.

Gast
Gast

Bericht  Liz za 21 jan 2012 - 9:05

Smikkell schreef:Ik zal het even aanpassen.

Als ik alleen brood en gebakken aardappelen eet, en zo weinig fruit en groente, dan heb ik ook geen energie. Je moet die circel doorbreken.

Precies! Ik dwing mezelf bijvoorbeeld om meteen te ontbijten als ik op sta. Anders ga ik eerst vanalles doen en is het zo 1,5 uur later.
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:09

Liz schreef:
Smikkell schreef:Ik zal het even aanpassen.

Precies! Ik dwing mezelf bijvoorbeeld om meteen te ontbijten als ik op sta. Anders ga ik eerst vanalles doen en is het zo 1,5 uur later.

Ontbijten doe ik altijd. Maar omdat het al zo laat was, voor ik eindelijk wakker was, heb ik maar gelijk twee boterhammen gesmeerd. Maar kreeg de tweede niet helemaal weg. Maar ik probeer te groeien in het afvallen, wat een heerlijk foute zin. Maar ik doe echt mijn best. En ben blij dat mijn vader mij daarbij toch helpt. (Normaal krijgt hij namelijk een rolberoerte van het woord dieten, i.v.m. mijn verleden)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:21

Ik noem het dan ook niet dieeten, maar gezond eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:22

Smikkell schreef:Ik noem het dan ook niet dieeten, maar gezond eten.

Dat is heel erg goed. Dat wil ik ook erg graag. smile

Edit: Moet jij niet op een feestje zijn? Of ben je onderweg?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: