Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 39 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Minx za 21 jan 2012 - 9:23

Heb je het boek van amber gelezen?? vond het erg verhelderend en helpt ook met keuzes maken e.d.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 39 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:24

Fairytale schreef:Heb je het boek van amber gelezen?? vond het erg verhelderend en helpt ook met keuzes maken e.d.

Ik? Nee.

Gast
Gast

Bericht  Liz za 21 jan 2012 - 9:25

Gisele schreef:
Fairytale schreef:Heb je het boek van amber gelezen?? vond het erg verhelderend en helpt ook met keuzes maken e.d.

Ik? Nee.

Dat was voor mij ook heel verhelderend!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Minx za 21 jan 2012 - 9:26

Zou het eens lezen, is echt heel duidelijk. Hier liggen ze alletwee op tafel. De recepten die er in staan lijken mij in ieder geval erg lekker. Maar met name het eerste boek kun je veel over eten uit leren.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:27

Idd! Vooral het waarom vind ik echt de meerwaarde van de boeken van Amber. Ik vind het boek ook heel 'aanstekelijk' werken, ik wil mensen er altijd over vertellen ofzo als ze het ovet eten/dieet of iets in die richting hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:28

Ik zal eens kijken in de boekhandel. Geen garantie dat ik hem ook daadwerkelijk koop. Het boek wat me nu heel erg facinerend lijkt is 17 days diet. Was bij dr. Phil en ik heb proefpagina's mogen lezen en dat was ook wel interessant. Denk dat, als ik jullie zo hoor, het niet veel van elkaar verschilt qua denken over eten.

Gast
Gast

Bericht  Minx za 21 jan 2012 - 9:31

Dat zou mij dus al tegen staan inmiddels, het 17 dagen dieet. Dat is dan weer Dieet en maar 17 dagen. 17 dagen en dan wat. Dr. Phil is leuk maar mij te amerikaans en commercieel.

@ Reva dat heb ik ook hoor wil het aan iedereen vertellen. Gelukkig heb ik ook nog een broertje dat heel erg op gezond eten is dus thuis word het ook steeds gezonder :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:35

Het is geen 17 dagen, maar alle fases duren 17 dagen ofzo als ik het goed heb onthouden. Tijdens de eerste 17 dagen kun je 7 kilo verliezen, vind ik erg snel laughcry

Maar, Gisele, dan mis je nog het 'waarom'.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:36

Mijn aandacht was getrokken door Dr. Phil en ik heb het ingekeken via Bol.com. Wat ik van beiden heb begrepen zijn die 17 dagen het begin zijn. Een soort Sonja, volgens mij.

Maar net als dat ik op nieuwe dingen kom op deze leeftijd, dat niets met eten te maken heeft. Heb ik nu ook daadwerkelijk de behoefte om gezond te worden. En dat houdt ook een gezond eetpatroon in. Ook al komt het bij mij in stapjes. (Ik verbaas mezelf soms over wat ik nu wel en niet wil. Ik ga vooruit en dat is voor mezelf ook nog best wel eng.)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:37

Reva schreef:Het is geen 17 dagen, maar alle fases duren 17 dagen ofzo als ik het goed heb onthouden. Tijdens de eerste 17 dagen kun je 7 kilo verliezen, vind ik erg snel laughcry

Maar, Gisele, dan mis je nog het 'waarom'.

Hoe bedoel je? En inderdaad had begrepen dat de eerste 17 dagen een begin waren en dat het vervolgens werd uitgebreid met 17 dagen etc.

Gast
Gast

Bericht  Minx za 21 jan 2012 - 9:49

maar als ik het zo lees is het volgens mij echt dagschema's met een beetje waarom het boek van amber is echt waarom wat doet het eten met je lichaam.

Als ik zou moeten kiezen zou ik voor amber gaan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:50

Ik ga morgen Amber even lezen op Bol.com. Vind het altijd wel handig, dat ze een paar pagina's ter inzage aanbieden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 22:39

Huh? Er waren na Gisele toch nog meer berichten geplaatst?

Ik moet zeggen dat ik het dit weekend wel lastig vind. Niet echt gezondigd, maar meer gegeten dan mocht. Maandag pakken we het weer streng op.
Zometeen eerst nog sporten. Hoop dat het wat wil, want ben gisteren tegen de punt van de salontafel aan gelopen en ik loop nu kreupel.. Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 39 827601

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 22 jan 2012 - 0:11

Ja dacht ik ook!
Mijn reactie van vannacht staat er ook niet meer tussen

Gister feestje gehad van schoonfamilie! Sommige had ik al een tijd niet gezien, complimenten vlogen om de oren :-)
Nu naar verjaardag zusje, ga ik weer familie zien die ik 37kilo geleden voor het laatst gezien had :-)

Fijne zondag!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 0:27

Ik heb geen andere reacties gezien..

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 22 jan 2012 - 0:32

Smikkell schreef:Ik heb geen andere reacties gezien..

Niet?
Ik had vannacht nog berichtje getypt
Niet goed op Verzenden gedrukt zeker :-o
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 1:02

Ben benieuwd naar de lovende reacties, Inge Very Happy , veel plezier!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 2:12

Inge schreef:
Smikkell schreef:Ik heb geen andere reacties gezien..

Niet?
Ik had vannacht nog berichtje getypt
Niet goed op Verzenden gedrukt zeker :-o

Dan had ik hem ook niet kunnen lezen he? Wink :P Hij stond er zeker weten hoor!

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 22 jan 2012 - 2:43

Ow haha! Geen idee dan :-)

Net was er 1 tante en die vroeg waar ik mijn andere helft had gelaten :-)
Ze vroeg veel, vond het super en was erg trots :-)
Zo de rest van de familie hoewel er ook wat afzeggingen zijn, dat is wel jammer!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx zo 22 jan 2012 - 5:21

Lekker of biet geeft weer motovatie voor morgen.

Ben nu op verjaardag stukje taart gehad en voor de beste variant gekozen. Sterker nog dit recept had ook in het kookboek van amber kunnen staan. Volledig natuurlijk gezoet. Met noten en honing en peer. Erg lekker maar erg vullend
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx zo 22 jan 2012 - 10:33

Net even op de weegschaal gestaan, woog 96,9. Meestal weeg ik 's ochtends dus met een lege maag. Dus kan er een kg of 2 aftrekken. Mijn eerste doel ga ik denk ik net niet halen maar dit ziet er wel positief uit Very Happy. De weegschaal is weer lief.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge ma 23 jan 2012 - 1:31

Het shaken sinds vandaag weer opgepakt :-) Ga er weer streng tegenaan komende weken.

Hoe is het verder met iedereen?

Fairy klinkt lekker die taart :-)

Gister op de verjaardag de nodige complimenten gekregen, erg leuk. 1 tante vroeg waar ik mijn andere helft gelaten had, de andere tante vroeg of ik het wel echt was en verder veel complimenten dat ik er goed uit zag. Altijd leuk om te horen :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Liz ma 23 jan 2012 - 1:33

Fijn al die complimenten Inge! Dat motiveert weer om verder te gaan Very Happy

Fairy die taart klinkt heerlijk!

Ik woog vanochtend 100,00, de weegschaal twijfelde tussen 99,9 en 100 en koos uiteindelijk voor de 100. Dat is dan het voordeel van ziek zijn. Ik ga vanaf vandaag weer wat proberen te eten dus dan zal ik wel wat aankomen (hoop van niet Very Happy)
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Liz ma 23 jan 2012 - 4:17

Ik ben net even bij de natuurwinkel geweest en heb heerlijke speltcrackers gehaald met mozarella/tomaat en met kaas/pompoenpitten. Ook heb ik lijnzaad en crunchy bio pindakaas gekocht. Ik word altijd zo gelukkig van de natuurwinkel I love you
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 6:13

Inge, leuk al die complimenten! Super!

@Fairy, daarom zorg ik ook altijd dat ik én naar de wc ben geweest én een lege maag heb.. Dat is het meest positieve haha;)

Gisteren in plaats van Chinees laten bezorgen, zijn we wezen wokken. O, o, o, wat was dat lekker! smile Voornamelijk ossehaas, kipfilet en garnalen met veel groenten gehad. Vandaag weer heel streng geweest, avondeten ging er wel moeilijk in. Het eten op het werk krijgt ook al een mooi ritme, geen last van honger ondanks dat ik nu vroeger uit bed ben etc.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: