Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Speltbrood kan je hier ook bij de Jumbo kopen / bestellen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier ongetwijfeld ook, alleen deze was erg lekker
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ibbeltje schreef:Fairy mag ik die taartrecepten van jou ook misschien?
Ik stuur ze je wel even toe. Is geen topkwaliteit want zijn foto's die met mijn telefoon gemaakt zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
Wil je ze mij ook sturen :-)Fairytale schreef:Ibbeltje schreef:Fairy mag ik die taartrecepten van jou ook misschien?
Ik stuur ze je wel even toe. Is geen topkwaliteit want zijn foto's die met mijn telefoon gemaakt zijn.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Oh dat weet ik niet haha. Een collega van me heeft het altijd mee en die is er erg over te sprekenFairytale schreef:Hier ongetwijfeld ook, alleen deze was erg lekker
Rush- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Ibbeltje schreef:Fairy mag ik die taartrecepten van jou ook misschien?
Oh geeft niet Dank je wel al vast!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
als het goed is heb je ze al binnen . Via het mailadres dat op je fb pagina staat.
Minx- Lady Post-a-lot
He dames,
Ik heb een druk weekje achter de rug, maar ik heb supergoed nieuws:-) Ik heb een nieuwe baan! Ik ga per maart werken in groep 4-5 op een cluster 4 basisschoool(gedragsproblemen) en ik ben helemaal happy!!
Verder heb ik goed gegeten, niet gesmokkeld en 2 keer gesport, januari kom ik dus goed door!! Goed gevoel....ik wilde eigenlijk vanmiddag gaan sporten en dan ook wegen, maar ik heb nog van alles te doen, dus dat komt dan morgen wel, en anders volgende week.
Nog leuke weekendplannen? Ik heb vanavond een verjaardag en morgenavond avondje met vriendinnen op de bank hangen....genoeg momenten om te gaan zondigen, maar ik ga het niet doen! Ik ga me niet laten verleiden:-)
Fijn weekend!! X
Ik heb een druk weekje achter de rug, maar ik heb supergoed nieuws:-) Ik heb een nieuwe baan! Ik ga per maart werken in groep 4-5 op een cluster 4 basisschoool(gedragsproblemen) en ik ben helemaal happy!!
Verder heb ik goed gegeten, niet gesmokkeld en 2 keer gesport, januari kom ik dus goed door!! Goed gevoel....ik wilde eigenlijk vanmiddag gaan sporten en dan ook wegen, maar ik heb nog van alles te doen, dus dat komt dan morgen wel, en anders volgende week.
Nog leuke weekendplannen? Ik heb vanavond een verjaardag en morgenavond avondje met vriendinnen op de bank hangen....genoeg momenten om te gaan zondigen, maar ik ga het niet doen! Ik ga me niet laten verleiden:-)
Fijn weekend!! X
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Fairytale schreef:als het goed is heb je ze al binnen . Via het mailadres dat op je fb pagina staat.
Klopt zoals je al weet hahah
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
arg.... ik heb honger. Reageer dus niet goed op brood :S. Echt maar eens ander brood proberen. Gisteren had ik 2 boterhammen met ei en dat is dan een prima maaltijd en nu heb ik er 4 gehad en blijf zin aan eten houden. Zo maar eens douchen.
Puk goed bezig . Altijd lekker als het goed voelt en gaat
Puk goed bezig . Altijd lekker als het goed voelt en gaat
Minx- Lady Post-a-lot
Gisteren had ik van die verse sesambollen gehaald bij de Jumbo. Dat leek me lekker met een plakje zalm. Maar de bol was te groot en de zalm te overheersend. Dus ik heb er een half uur over gedaan om de bol weg te krijgen. Geen succes haha.
Gast- Gast
Dan moet je er ook roomkaas tussen doenGisele schreef:Gisteren had ik van die verse sesambollen gehaald bij de Jumbo. Dat leek me lekker met een plakje zalm. Maar de bol was te groot en de zalm te overheersend. Dus ik heb er een half uur over gedaan om de bol weg te krijgen. Geen succes haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Dan moet je er ook roomkaas tussen doenGisele schreef:Gisteren had ik van die verse sesambollen gehaald bij de Jumbo. Dat leek me lekker met een plakje zalm. Maar de bol was te groot en de zalm te overheersend. Dus ik heb er een half uur over gedaan om de bol weg te krijgen. Geen succes haha.
Ik had er een beetje kruidencreme tussen gedaan. Maar ook dat is echt geen succes. Ik ben volgens mij weer van mijn zalm "verslaving" af.
Gast- Gast
mama heeft twee speltbroden besteld bij de bakker.
Minx- Lady Post-a-lot
Klinkt wel lekker Gisele! Hmm!
Ik had overdag een goede dag, maar avond eten was drie keer niks. Ik mocht alleen een salade en nu zit ik met honger op de bank. Mocht hertog ijs, maar heb ik niet in huis, dus heb snack a jacks gehad. Maar nu nog zoooo'n trek! Wordt gek. Avond eten blijft gewoon avond eten en geen salade of een broodje. Dat werkt niet.
Ik had overdag een goede dag, maar avond eten was drie keer niks. Ik mocht alleen een salade en nu zit ik met honger op de bank. Mocht hertog ijs, maar heb ik niet in huis, dus heb snack a jacks gehad. Maar nu nog zoooo'n trek! Wordt gek. Avond eten blijft gewoon avond eten en geen salade of een broodje. Dat werkt niet.
Gast- Gast
Ik merk dat ik echt de eiwitten mis, ik heb echt de hele dag honger en met meer eiwitten heb ik dat niet. Is wel heel duidelijk zo.
Vervelend dat je voor je gevoel geen goede maaltijd hebt gehad.
Vervelend dat je voor je gevoel geen goede maaltijd hebt gehad.
Minx- Lady Post-a-lot
Vanavond heb ik ook een sesambol gehad met zalm, kruidencremé en sla ertussen en toen viel het me weer mee. Zalm is vrij duur en moest gewoon op. Had de euroverpakking van de Jumbo.
Wat jammer van jouw maaltijd. Ik snap Sonja wel. Ze laat je salade eten, zodat je qua kcal nog even aan je max komt door hertogijs. Maar of dat een geweldige combi is. Ik weet het niet. Ik zou trouwens nog even een snack-a-jack nemen.
Wat jammer van jouw maaltijd. Ik snap Sonja wel. Ze laat je salade eten, zodat je qua kcal nog even aan je max komt door hertogijs. Maar of dat een geweldige combi is. Ik weet het niet. Ik zou trouwens nog even een snack-a-jack nemen.
Gast- Gast
Afvallen zal bij mij nu wel even heel snel gaan, ben sinds gister ziek en heb vandaag 1 banaan, 2 kiwi's en 2 beschuitjes op. Meer krijg ik niet weg. Probeer nog een beetje suikers te eten zodat ik me niet meer zo slap voel maar vooralsnog helpt het niks. Hopelijk morgen weer wat beter!
Gisele fijn dat je gesprek goed ging!
Yoyo, daarom ben ik dus niet zo'n fan van Sonja . Maak anders nog even een boterham!
Gisele fijn dat je gesprek goed ging!
Yoyo, daarom ben ik dus niet zo'n fan van Sonja . Maak anders nog even een boterham!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik heb inderdaad nog een cracker gepakt. Maar als er weer zoiets op het menu staat maak ik wel mijn eigen menu. Zo staat er voor morgen eigenlijk een volkoren bol met carpaccio als avondeten. Nou, dat kan ze vergeten
Zondagavond een SAS-avond.. We gaan stiekem chinees halen hihi. Maar ik let er wel op dat ik kip neem etc. Achterin het boek staan wel gerechten je beter wel of niet kan nemen. Overdag eet ik wel gewoon volgens Sonja. 's Morgens ook sporten.
Zondagavond een SAS-avond.. We gaan stiekem chinees halen hihi. Maar ik let er wel op dat ik kip neem etc. Achterin het boek staan wel gerechten je beter wel of niet kan nemen. Overdag eet ik wel gewoon volgens Sonja. 's Morgens ook sporten.
Gast- Gast
Yoyo schreef:Zo staat er voor morgen eigenlijk een volkoren bol met carpaccio als avondeten.
Die klinkt wel heel erg lekker! Als lunch dan . Geniet van je chinees morgen, heerlijk!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Liz schreef:Yoyo schreef:Zo staat er voor morgen eigenlijk een volkoren bol met carpaccio als avondeten.
Die klinkt wel heel erg lekker! Als lunch dan . Geniet van je chinees morgen, heerlijk!
haha inderdaad, als lunch. Ik heb nou al zin in mijn lunch van morgen, brood met ei en sla echt zin in. Misschien nog wat pijnboompitjes erbij.
's avonds maak ik een prei quiche volgens amber
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ga morgen ook het kookboek kopen van Amber :-) en het gewone boek.
Gister die van Fairy doorgelezen en zaten heerlijke dingen in,
Naja eerst nog even doorshaken en dan Amber.
Nadeel van Sonja vond ik dat ook vaak sommige dingen als avondeten, daar gaf ik ook mijn eigen draai aan op een gegeven moment
Gister die van Fairy doorgelezen en zaten heerlijke dingen in,
Naja eerst nog even doorshaken en dan Amber.
Nadeel van Sonja vond ik dat ook vaak sommige dingen als avondeten, daar gaf ik ook mijn eigen draai aan op een gegeven moment
Inge- Ratel
De gerechten die ik 's avonds van vrijdag tot en met zondag moet eten staan allemaal als lunchrecepten achter in het boek. Als ik nu overdag veel meer mocht eten, kon ik het nog plaatsen maar het gaat nergens over
Ik heb nu al zin in de chinees zondag haha! Een klein cadeautje voor mezelf
@Liz, die bol lijkt me ook wel heel lekker hoor! Maar idd, niet als avond eten
@ Inge, lukt het shaken al weer wat?
Ik heb nu al zin in de chinees zondag haha! Een klein cadeautje voor mezelf
@Liz, die bol lijkt me ook wel heel lekker hoor! Maar idd, niet als avond eten
@ Inge, lukt het shaken al weer wat?
Gast- Gast
nee :-)
Vanaf maandag ga ik er weer volledig voor.
Ik had met mijzelf in januari afgesproken bepaalde dagen dat ik mocht zondigen (verjaardag, ondertrouw, feestje, verjaardag zusje)... Ik denk dat het is dat ik daar tegenaan hik en het daarom niet goed op kan pakken. Dit weekend zijn de laatste 2 zondig momenten (feestje vanavond en morgen verjaardag zusje) dus vanaf maandag moet het weer lukken met shaken. Althans daar ben ik van overtuigd, dan heb ik alle momenten gehad dat ik mocht zondigen :-)
Het is ook wel goed om een beetje je eigen pad erbij te trekken bij sonja... soms kan je best dingen vervangen. Als je maar niet teveel calorieën binnen krijgt moet het goedkomen.
Vanaf maandag ga ik er weer volledig voor.
Ik had met mijzelf in januari afgesproken bepaalde dagen dat ik mocht zondigen (verjaardag, ondertrouw, feestje, verjaardag zusje)... Ik denk dat het is dat ik daar tegenaan hik en het daarom niet goed op kan pakken. Dit weekend zijn de laatste 2 zondig momenten (feestje vanavond en morgen verjaardag zusje) dus vanaf maandag moet het weer lukken met shaken. Althans daar ben ik van overtuigd, dan heb ik alle momenten gehad dat ik mocht zondigen :-)
Het is ook wel goed om een beetje je eigen pad erbij te trekken bij sonja... soms kan je best dingen vervangen. Als je maar niet teveel calorieën binnen krijgt moet het goedkomen.
Inge- Ratel
even snel berichtje, gister dus hele dag honger gehad en nu weer buikpijn :S. Ben er klaar mee. Op naam mijn speltbrood met ei.
En inge dat lukt je gewoon hoor met shaken, het is nog maar een paar weekjes. Hou dat voor je daarna mag je weer opbouwen
had je trouwens nog wat gehoord van het restaurant??
En inge dat lukt je gewoon hoor met shaken, het is nog maar een paar weekjes. Hou dat voor je daarna mag je weer opbouwen
had je trouwens nog wat gehoord van het restaurant??
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari