Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Ik heb last van mijn zenuwen. Dus vanavond ben ik na het avondeten maar even naar mijn vader gegaan. Daar ging het wel weer qua zenuwen, maar ik ben nog niet thuis, of ik ben weer helemaal zenuwachtig. Verschrikkelijk.
Vanavond bij mijn vader een manderijn gehad en dat smaakt toch wel naar meer. Dus ik ga morgen even langs de groenteboer, om voor elke dag een stuk fruit te halen. Dat is in ieder geval een begin, geloof ik.
Vanavond bij mijn vader een manderijn gehad en dat smaakt toch wel naar meer. Dus ik ga morgen even langs de groenteboer, om voor elke dag een stuk fruit te halen. Dat is in ieder geval een begin, geloof ik.
Gast- Gast
Waar had je zenuwen van / voor? eten?
Smikk, qua kleding op een gegeven moment moest ik wel nieuwe kleding kopen en heb in totaal al 6 vuilniszakken oude kleding naar de kledingcontainer gebracht.
Sommige dingen heb ik nog wel langer mee gelopen en bepaalde truitjes (voor onder een vestje) heb ik nog steeds wel.
had met oliebollen bakken een ouder shirt aan, die heel leuk stond altijd, maar nu echt veel te groot was, zag er niet meer uit.
Ben dan ook van maat 48-50 naar 42 / 42-44 / 44 gegaan
qua BMI, tja dat zegt niet zo heel veel meer... buikvet is het belangrijkste volgens mij, dat moet onder de 80 zijn. Gelukkig zit ik qua omtrek van de buik wel net in het gezonde
Smikk, qua kleding op een gegeven moment moest ik wel nieuwe kleding kopen en heb in totaal al 6 vuilniszakken oude kleding naar de kledingcontainer gebracht.
Sommige dingen heb ik nog wel langer mee gelopen en bepaalde truitjes (voor onder een vestje) heb ik nog steeds wel.
had met oliebollen bakken een ouder shirt aan, die heel leuk stond altijd, maar nu echt veel te groot was, zag er niet meer uit.
Ben dan ook van maat 48-50 naar 42 / 42-44 / 44 gegaan
qua BMI, tja dat zegt niet zo heel veel meer... buikvet is het belangrijkste volgens mij, dat moet onder de 80 zijn. Gelukkig zit ik qua omtrek van de buik wel net in het gezonde
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, morgen heb ik een sollicitatiegesprek voor een functie die ik heel erg graag wil, bij een bedrijf waarvoor ik heel erg graag wil werken. En mijn zenuwen zijn een eigen leven gaan leiden sinds ik weet dat ik op gesprek mag. Men, bloednerveus.
Gast- Gast
Grr heel stuk getypt, helemaal weg!
Mijn BMI is 31,6. Niet iets om trots op te zijn maar niemand ziet aan me dat ik 103 kilo weeg gelukkig. Dat is het voordeel van lang zijn. Ik heb er wel schijt aan wat mensen van mij denken als ik m&m's en chips op de band van de appie leg. Maar denk ook niet dat mensen mij zien als een typisch iemand met overgewicht. Beetje loos gewauwel maar ik snap wat ik bedoel . Vandaag een prima dag, vanmiddag 2 waldkornbroodjes met 30+kaas op, zoooo lekker, eindelijk weer een keer brood! Vanavond bij een vriendinnetje gegeten, een beetje pasta op, een toetje met veel suiker en 2 wijntjes. Ik ga vrijdag wegen, hoop dat er iets af is. Heb wel het gevoel dat ik heel veel eet maar dat zal wel goed zijn.
Yoyo: jammer dat je eten niet smaakte, wat voor werk doe je?
Inge: kom op meis! Bijna in je prachtige trouwjurk je kun het!!
Smikkel: ik heb heel veel kleding in maatje kleiner. Maar ik ga ook niet mega mega afvallen ook al is het 20 kilo. Ik ga van een maat 44 naar maat 40-42 denk ik dus dan kan ik veel kleren gewoon blijven dragen.
Mijn BMI is 31,6. Niet iets om trots op te zijn maar niemand ziet aan me dat ik 103 kilo weeg gelukkig. Dat is het voordeel van lang zijn. Ik heb er wel schijt aan wat mensen van mij denken als ik m&m's en chips op de band van de appie leg. Maar denk ook niet dat mensen mij zien als een typisch iemand met overgewicht. Beetje loos gewauwel maar ik snap wat ik bedoel . Vandaag een prima dag, vanmiddag 2 waldkornbroodjes met 30+kaas op, zoooo lekker, eindelijk weer een keer brood! Vanavond bij een vriendinnetje gegeten, een beetje pasta op, een toetje met veel suiker en 2 wijntjes. Ik ga vrijdag wegen, hoop dat er iets af is. Heb wel het gevoel dat ik heel veel eet maar dat zal wel goed zijn.
Yoyo: jammer dat je eten niet smaakte, wat voor werk doe je?
Inge: kom op meis! Bijna in je prachtige trouwjurk je kun het!!
Smikkel: ik heb heel veel kleding in maatje kleiner. Maar ik ga ook niet mega mega afvallen ook al is het 20 kilo. Ik ga van een maat 44 naar maat 40-42 denk ik dus dan kan ik veel kleren gewoon blijven dragen.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Gisele schreef:Nee, morgen heb ik een sollicitatiegesprek voor een functie die ik heel erg graag wil, bij een bedrijf waarvoor ik heel erg graag wil werken. En mijn zenuwen zijn een eigen leven gaan leiden sinds ik weet dat ik op gesprek mag. Men, bloednerveus.
Is dat voor dat bedrijf van die brief waarbij ik je geholpen heb ?
Liz- Prater
Liz schreef:Gisele schreef:Nee, morgen heb ik een sollicitatiegesprek voor een functie die ik heel erg graag wil, bij een bedrijf waarvoor ik heel erg graag wil werken. En mijn zenuwen zijn een eigen leven gaan leiden sinds ik weet dat ik op gesprek mag. Men, bloednerveus.
Ja! En daarvoor wilde ik je natuurlijk nog bedanken! Is me helemaal ontschoten.
Gast- Gast
Succes Gisele!
Mijn BMI is 30, maar was een heel stuk hoger
Mijn BMI is 30, maar was een heel stuk hoger
Inge- Ratel
Gisele schreef:Liz schreef:Gisele schreef:Nee, morgen heb ik een sollicitatiegesprek voor een functie die ik heel erg graag wil, bij een bedrijf waarvoor ik heel erg graag wil werken. En mijn zenuwen zijn een eigen leven gaan leiden sinds ik weet dat ik op gesprek mag. Men, bloednerveus.
Ja! En daarvoor wilde ik je natuurlijk nog bedanken! Is me helemaal ontschoten.
YEAAH ik wist het! Dat komt door onze fantastische brief . Spannend hoor, ben heeeeeel benieuwd!
Liz- Prater
succes gisele, mijn bmi zit rond de 31 nu. Dus ook echt wel te hoog. Er moet echt iets aan veranderen. Vanaf volgende week zit ik echt op een regelmatig eten en leven. Dat is dus erg belangrijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairy, ben jij zoveekl aangekomen sinds de laatste keer dat wij elkaar zagen dan?
Gast- Gast
Ja helaas, ik heb het vrij constant kunnen houden tot ik van de lucht aan ging komen. Nee dat is denk ik niet helemaal waar maar ik anderhalf jaar geleden aan mijn galblaas geopereerd en de eerste maanden ging het goed maar ben sindsdien echt 15-20 kg aangekomen. Dit wil ik er nu weer af hebben. Daarbij heb ik in die periode ook last gekregen van PDS. Dat is echt bijna 1 op 1 te koppelen. Vandaar dat ik nu hoop dat mijn boek van amber snel binnen komt.
Deze foto geeft het goed aan hoe ik in mijn vel zat. Ik kan ook echt huilen als ik die foto zie. Haal hem zo weer weg ivm privacy (ik ben de linker voor mensen die mij niet
*knip*
Deze foto geeft het goed aan hoe ik in mijn vel zat. Ik kan ook echt huilen als ik die foto zie. Haal hem zo weer weg ivm privacy (ik ben de linker voor mensen die mij niet
*knip*
Laatst aangepast door Fairytale op wo 18 jan 2012 - 11:45; in totaal 1 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ik herken je gewoon niet..
En dit was echt een super gezellige middag en als je zit hoe ongelukkig ik daar op de foto sta. Zelf heb ik het niet zo door maar op foto's zie je het erg goed die probeer ik dan ook echt te ontlopen
Minx- Lady Post-a-lot
Wat een verschil met b.v de foto op je faceboek met je broers. Daar ben je zo krachtig.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 18 jan 2012 - 11:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fairy ik word verdrietig als ik je berichtjes zo lees . Ik vind het qua 'dik zijn' echt nog wel meevallen op de foto. Ben jij lang?
Liz- Prater
Fairy, misschien kun je voor de mensen die je niet kennen ook de foto plaatsen die ik bedoel, als je dat wilt natuurlijk.Liz schreef:Fairy ik word verdrietig als ik je berichtjes zo lees . Ik vind het qua 'dik zijn' echt nog wel meevallen op de foto. Ben jij lang?
Gast- Gast
Doe ik morgen even gebruik nu mijn tel namelijk.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairy, geen idee welke foto het was maar zie je nog wel eens in real live natuurlijk!
Zit ook wel verschil in de 1e en laatste keer maar zou jou nooit het gewicht geven wat je weegt! Dacht echt stuk minder.
Zit ook wel verschil in de 1e en laatste keer maar zou jou nooit het gewicht geven wat je weegt! Dacht echt stuk minder.
Inge- Ratel
Doe het morgen zelf wel ff vind ik wat prettiger
Minx- Lady Post-a-lot
Even een ego berichtje, sinds zondag ben ik 1 kilo afgevallen . Nog 2,5 tot onder de 100, heb er zin in!
Liz- Prater
Super! You go girl!
Inge- Ratel
Liz schreef:Fairy ik word verdrietig als ik je berichtjes zo lees . Ik vind het qua 'dik zijn' echt nog wel meevallen op de foto. Ben jij lang?
Ik ben 1,72 en weeg dus rond de 95 kg. Alles zit redelijk over mijn lichaam verspreid en daarnaast heb ik ook behoorlijk gespierde benen en billen. Als ik die aanspan is het gewoon keihard.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Liz schreef:Fairy ik word verdrietig als ik je berichtjes zo lees . Ik vind het qua 'dik zijn' echt nog wel meevallen op de foto. Ben jij lang?
Ik ben 1,72 en weeg dus rond de 95 kg. Alles zit redelijk over mijn lichaam verspreid en daarnaast heb ik ook behoorlijk gespierde benen en billen. Als ik die aanspan is het gewoon keihard.
Dan zijn wij ongeveer in dezelfde verhoudingen denk ik. Ik vind je echt niet zo dik zoals je jezelf ziet!
Liz- Prater
Nou ja weet je wat het is ik weet hoe het was en hoeveel ik een paar jaar terug was afgevallen en dan is dit echt wel dik en ook BMI liegt er niet om. Dat is gewoon obesitas en mijn taille omvang zit op 88 dus net randje. Werd vorige week in een café ook 82 kg geschat dus op zich prima
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari