Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Je kan op facebook toch een besloten pagina maken??
Ik wil wel eens kijken hoe moet ik het noemen??
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
XXAnnieXX schreef:Je kan op facebook toch een besloten pagina maken??
Ja, je kunt een groep aan maken en er voor kiezen om die open of besloten te maken. Staat bij mij links in het menu.
Gast- Gast
Als er een alternatief is, laat het dan maar weten (via topic of pm) dan meld ik me wel aan
Gast- Gast
Naam | Start 1/1 | Lengte | 1e doel 31/1 | 2e doel 29/2 | Uiteindelijk doel | Huidig gewicht | Gewichtsverlies |
Fairytale | +/-96 | 172 | <92 | <89 | 22,0 | 95 | 1,0 |
Rush | 78,2 | 1,62 | 75 | ? | 13,7 | ? | ? |
Gisele | 78 | 1,64 | 77,5 | 75,0 | 18,00 | 78 | 0,0 |
Pussycat | ? | ? | ? | ? | 19,0 | ? | ? |
Inge | 121,5 | 168 | 82 | 78 | 49,5 | 84,5 | 37,0 |
Yoyo | 124,5 | 1,83 | 119,5 | 114,5 | 20,0 | 120,8 | 3,7 |
Daisy | 87,4 | 1,64 | 83,0 | 79,0 | 23,4 | 87,4 | 0,0 |
Pandora | 76,0 | 1,72 | ? | ? | 11,0 | 65,0 | 0,0 |
Liz | 104,2 | 1,81 | ? | ? | 22,5 | 102,5 | 4,7 |
Annie | 98,0 | ? | 95,0 | ? | 24,0 | 98,0 | 0,0 |
Puk | 123,5 | 1,82 | ? | ? | 31,0 | 116,5 | 7,0 |
Totaal | 276,0 | 53,4 |
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb het geprobeerd aan te passen, maar het is niet super geworden haha. Anyway, m`n gegevens staan erin.
Rush- Lady Post-a-lot
Je kan op Facebook inderdaad een besloten groep maken. Jammer dat het zo moet, want het is zo smikkel en reva reageren om topic om vervolgens steeds off topic door te gaan. Ik snap de hele rel ook niet zo goed geloof ik.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:Je kan op Facebook inderdaad een besloten groep maken. Jammer dat het zo moet, want het is zo smikkel en reva reageren om topic om vervolgens steeds off topic door te gaan. Ik snap de hele rel ook niet zo goed geloof ik.
Ah jammer dat het iedere keer zo off topic gaat, Daisy blijf alsjeblieft! Ik zou het jammer vinden als het hierdoor stuk loopt, als er een facebook pagina komt, graag! Weer een nieuwe week dames, heel veel succes! Ik heb een nieuwe weegschaal gekocht omdat die van mij iedere keer een ander gewicht aan gaf (frustrerend!), ik weeg nu 103,5 dus ongeveer 0,8 eraf? Ik ga er weer voor deze week
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Yoyo wat goed meis die 3,7 kilo!!!!!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Volgens de weegschaal ruim een kg aangekomen. Die geloof ik dus ook niet meer.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik wil dit soort dingen weer liever niet op Facebook. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Je kan instellen dat niemand het kan zien en lezen he, dat is voor mij ook wel een belangrijke voorwaarde namelijk
Minx- Lady Post-a-lot
Klopt, maar ze zien dan wel een naam waarvan je lid bent geloof ik. Dus daar wil ik dan niets over afvallen in hebben ofzoiets.Fairytale schreef:Je kan instellen dat niemand het kan zien en lezen he, dat is voor mij ook wel een belangrijke voorwaarde namelijk
Rush- Lady Post-a-lot
Yoyo super goed resultaat! Top.
Daisy, blijf gewoon meid. Zou het echt jammer vinden als je weg gaat.
Gisele, geldt ook voor jou.
Als je een facebookpagina beschermd maakt, kan verder niemand in je vriendenlijst dit zien. Maarja of het echt heel handig is?
Hier een heerlijk weekend gehad met 2 etentjes, veel rose, lekkere hapjes etc... kortom 3 dagen slecht gegeten. Maar goed dat mag ook wel toch als je in ondertrouw gaat en jarig bent :-)
Is een kilo bij, maar als ik nu weer streng doe is die er zo weer af :-)
Daisy, blijf gewoon meid. Zou het echt jammer vinden als je weg gaat.
Gisele, geldt ook voor jou.
Als je een facebookpagina beschermd maakt, kan verder niemand in je vriendenlijst dit zien. Maarja of het echt heel handig is?
Hier een heerlijk weekend gehad met 2 etentjes, veel rose, lekkere hapjes etc... kortom 3 dagen slecht gegeten. Maar goed dat mag ook wel toch als je in ondertrouw gaat en jarig bent :-)
Is een kilo bij, maar als ik nu weer streng doe is die er zo weer af :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Daisy moet gewoon blijven idd!
Rush- Lady Post-a-lot
Inge, dat zal deels vocht zijn denk ik toch, voor een kilo vet aankomen moet je echt bizar veel kcal eten was iets van 20.000 ofzo..
Gast- Gast
+1Rush schreef:Daisy moet gewoon blijven idd!
ja idd denk ik ook.Reva schreef:Inge, dat zal deels vocht zijn denk ik toch, voor een kilo vet aankomen moet je echt bizar veel kcal eten was iets van 20.000 ofzo..
haha, nou heb ik best veel gegeten en alcohol gedronken :-D
maar ik geloof dat ik dan Smikk's chocoladetaart in zijn geheel had weg moeten werken :-p
Hmz nee zoveel calorieën heb ik nou ook weer niet op, die kilo is er vast na een paar dagen weer af :-D en dan weer even streng shaken (zo mijn choco mint shake nemen :-p)
Inge- Ratel
Ik weet nog niet wat ik doe, mijn gevoel zegt dat ik eventjes een pauze moet nemen.
Ook omdat ik op het moment werkloos ben dus echt even mijn best moet gaan doen voor een baan die aansluit op mijn opleiding (anders kan ik stoppen met de opleiding)
En volgende week heb ik ook een toets week en de week erna 2 herkansingen dus moet me daar echt even op concentreren!
Ik blijf sowieso nog wel eventjes meelezen, en misschien reageer ik af en toe nog wel eens..
Ook omdat ik op het moment werkloos ben dus echt even mijn best moet gaan doen voor een baan die aansluit op mijn opleiding (anders kan ik stoppen met de opleiding)
En volgende week heb ik ook een toets week en de week erna 2 herkansingen dus moet me daar echt even op concentreren!
Ik blijf sowieso nog wel eventjes meelezen, en misschien reageer ik af en toe nog wel eens..
Gast- Gast
Ik vind het prima dat mensen stoppen, maar je kan mij niet vertellen dat 't komt door een paar offtopic berichten. Om af te vallen heb je doorzettingsvermogen nodig, en als je zo snel opgeeft mis je dat doorzettingsvermogen wel.
Ik voel me verder niet aangesproken wat betreft de beschuldigingen en beledigingen. Ontopicberichten worden hier ook niet gewaardeerd en jullie lijken wat selectief te kijken naar wie hier allemaal aandeel heeft is de discussie en aanleiding.
Echt, en Gisele niet liegen? Alleen al je eerste post hier met je nieuwe naam was een leugen. Laat ik de rest niet weer allemaal opnoemen. De lijst in inmiddels zo lang.
Verder snap ik niet dat sommigen zich nu voelen aangevallen op het afvallen.. En Yoyo, blijf lekker roepen dat het afgunst is en het mij niet lukt. Waar ik op word aangesproken doe jij zelf; dingen roepen die totaal nergens op gebaseerd zijn. Waarom zou jij dat wel mogen denk je? Ik schrijf hier niets over of ik wel of niet afval, dus waar haal je het vandaan? Waar ik Maura op aanspreek zijn dingen die ze hier wél schrijft. Bedankt dat jij wel gelooft dat mensen de blog zelf hebben gevonden.
Ik voel me verder niet aangesproken wat betreft de beschuldigingen en beledigingen. Ontopicberichten worden hier ook niet gewaardeerd en jullie lijken wat selectief te kijken naar wie hier allemaal aandeel heeft is de discussie en aanleiding.
Echt, en Gisele niet liegen? Alleen al je eerste post hier met je nieuwe naam was een leugen. Laat ik de rest niet weer allemaal opnoemen. De lijst in inmiddels zo lang.
Verder snap ik niet dat sommigen zich nu voelen aangevallen op het afvallen.. En Yoyo, blijf lekker roepen dat het afgunst is en het mij niet lukt. Waar ik op word aangesproken doe jij zelf; dingen roepen die totaal nergens op gebaseerd zijn. Waarom zou jij dat wel mogen denk je? Ik schrijf hier niets over of ik wel of niet afval, dus waar haal je het vandaan? Waar ik Maura op aanspreek zijn dingen die ze hier wél schrijft. Bedankt dat jij wel gelooft dat mensen de blog zelf hebben gevonden.
Gast- Gast
smikkel je weet zelf ook dat het daar door komt. De sfeer in het topic word er gewoon door verpest. Dus maak het nu niet nog erger door te zeggen dat je niet snapt dat het aan jou ligt.
Minx- Lady Post-a-lot
Broodrooster schreef:Ik vind het prima dat mensen stoppen, maar je kan mij niet vertellen dat 't komt door een paar offtopic berichten. Om af te vallen heb je doorzettingsvermogen nodig, en als je zo snel opgeeft mis je dat doorzettingsvermogen wel.
Goh als je eens goed had gelezen wat ik in mijn laatste reactie heb gezegd, dan had je kunnen lezen dat het niet alleen de offtopic berichten zijn!
En dat heeft helemaal niks met doorzettingsvermogen te maken, vind het knap dat jij in 1 reactie kan weten dat ik doorzettingsvermogen mis!
Je kent mij verder niet dus je kan daar echt niet over oordelen of ik wel of niet doorzettingsvermogen heb.
Gast- Gast
Daisy, vervelend. Ik hoop dat je gewoon blijft posten, wanneer je daar zin/tijd etc voor hebt
Niks mis met offtopic berichten, alleen de discussie tussen Gisele en S.mikkell is wel vervelend hier, omdat het elke keer terug komt en weinig bijlevert aan dit topic.
Maakt mij verder niet uit, ik lees er wel omheen / overheen... maar kan mij voorstellen dat sommige het als storend ervaren.
Maar goed dat is een forum, ontopic berichten en offtopic berichten en dat maakt het forum vaak ook wel gezellig. Niet dat deze discussie het gezelliger maakt natuurlijk :-)
Niks mis met offtopic berichten, alleen de discussie tussen Gisele en S.mikkell is wel vervelend hier, omdat het elke keer terug komt en weinig bijlevert aan dit topic.
Maakt mij verder niet uit, ik lees er wel omheen / overheen... maar kan mij voorstellen dat sommige het als storend ervaren.
Maar goed dat is een forum, ontopic berichten en offtopic berichten en dat maakt het forum vaak ook wel gezellig. Niet dat deze discussie het gezelliger maakt natuurlijk :-)
Inge- Ratel
Nee, ik snap dat niet. Dat je door een paar offtopicberichten weg gaat.Fairytale schreef:smikkel je weet zelf ook dat het daar door komt. De sfeer in het topic word er gewoon door verpest. Dus maak het nu niet nog erger door te zeggen dat je niet snapt dat het aan jou ligt.
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Nee, ik snap dat niet. Dat je door een paar offtopicberichten weg gaat.Fairytale schreef:smikkel je weet zelf ook dat het daar door komt. De sfeer in het topic word er gewoon door verpest. Dus maak het nu niet nog erger door te zeggen dat je niet snapt dat het aan jou ligt.
Daisy legt net uit dat het daarom niet gaat.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!