Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 28 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 22:39

+ 1 Daisy. Ik ben er ook ontzettend klaar mee. Kunnen we niet ergens anders een 'clubje' oprichten? Op FB ofzo?

Hier kon mijn moeder niet meer wachten tot morgen om te zien hoeveel ik was afgevallen! Er is hier al 3,7 kilo af!!! Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 28 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Rush zo 15 jan 2012 - 22:42

Ik vind dat de offtopic berichten maar beter verwijderd kunnen worden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 22:49

Rush schreef:Ik vind dat de offtopic berichten maar beter verwijderd kunnen worden.

Ja maar dan heb je nog steeds de kans dat er weer een keer (of meerdere keren) zo´n discussie komt!
Of we gaan met zijn allen alleen op elkaar reageren.. en als iemand anders iets wil melden dan kunnen ze dat ook via de PM doen toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 22:51

Ik denk dat de berichten moeten worden verwijderd en dat het probleem bij de oorzaak moet worden aangepakt. Dat ben ik in deze. Het is gewoon handig als ik hier niet meer post. Dan hebben jullie iig jullie afvaltopic terug. Want dit wordt gewoon vervelend. En te constant.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 22:52

Super Yoyo dat er al 3,7 kilo af is!
Het zou bij mij ook wel sneller kunnen gaan maar ik drink nog te weinig en in het weekend eet ik ´normaal´.
Afgelopen weekend heb ik nogal gezondigd Embarassed maar ik was niet helemaal fit, misselijk/licht in het hoofd/ duizelig. dus heb eventjes ietsje meer en ongezonder gegeten.

Vind het echt heel apart dat ik 2 weken achter elkaar precies een kilo ben afgevallen, dat is ook het gewicht wat ik ongeveer in een week wil afvallen Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 28 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 22:54

Gisele schreef:Ik denk dat de berichten moeten worden verwijderd en dat het probleem bij de oorzaak moet worden aangepakt. Dat ben ik in deze. Het is gewoon handig als ik hier niet meer post. Dan hebben jullie iig jullie afvaltopic terug. Want dit wordt gewoon vervelend. En te constant.

Hoezo jij mag hier ook gewoon je ei kwijt!
Ik denk dat niemand van het ´afvalclubje´ het je kwalijk neemt. (althans ik niet)
Ik vind dat je gewoon moet blijven, en niet dat je weg moet gaan omdat anderen commentaar hebben!!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:00

Daisy schreef:
Gisele schreef:Ik denk dat de berichten moeten worden verwijderd en dat het probleem bij de oorzaak moet worden aangepakt. Dat ben ik in deze. Het is gewoon handig als ik hier niet meer post. Dan hebben jullie iig jullie afvaltopic terug. Want dit wordt gewoon vervelend. En te constant.

Hoezo jij mag hier ook gewoon je ei kwijt!
Ik denk dat niemand van het ´afvalclubje´ het je kwalijk neemt. (althans ik niet)
Ik vind dat je gewoon moet blijven, en niet dat je weg moet gaan omdat anderen commentaar hebben!!

Nou, ik geloof niet dat jij diegene bent die de boel hier aansticht en dat weet je zelf ook wel smile Als er één iemand weg moet gaan...
Het wordt inderdaad vervelend, en het nare is, je kunt er gewoon helemaal niks aan doen. Je kunt wel naar de admin gaan, maar zal die er iets mee oplossen? Ik denk het niet.... Ik vind het ook gewoon zoooo strontvervelend, waarom kunnen we gewoon niet met rust gelaten worden?

Is het een idee om een facebook pagina (afgeschermd) op te zetten om daar verder te kunnen kletsen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:01

Daisy schreef:Super Yoyo dat er al 3,7 kilo af is!
Het zou bij mij ook wel sneller kunnen gaan maar ik drink nog te weinig en in het weekend eet ik ´normaal´.
Afgelopen weekend heb ik nogal gezondigd Embarassed maar ik was niet helemaal fit, misselijk/licht in het hoofd/ duizelig. dus heb eventjes ietsje meer en ongezonder gegeten.

Vind het echt heel apart dat ik 2 weken achter elkaar precies een kilo ben afgevallen, dat is ook het gewicht wat ik ongeveer in een week wil afvallen Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 28 394967

Haha mooie snelheid hoor Daisy! Drinken is inderdaad heel belangrijk. Heb je al een flesje bij de hand? Er zijn flesjes van 0,75cl van Spa. Dan heb je na twee flesjes al 1,5 liter binnen smile
Ik had niet verwacht dat er al 'zoveel' af was! Ben er echt blij mee. Ben benieuwd hoe het over twee weken is! (Ruim 7 kilo?? Wink)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:07

Nee, Gisele sticht nooit iets aan. En de award voor selectief lezen gaat naaaaaaar....Yoyo! (Dat is al je tweede forumaward he Wink) Maar chapeau hoor, Gisele, je jacht naar een nieuwe Sjaan gaat voorspoedig. Steek er niet teveel tijd en energie in, dames, zodra je een keer je muil hebt opengetrokken kan je met het grof vuil mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:07

Dit is het laatste wat ik er uberhaupt over ga zeggen. Zij vinden dat ik in onwaarheden spreek. Ik kan me mijn laatste leugen alleen niet herinneren, omdat ik eigenlijk nooit lieg. Zij vinden dat ik aan de schandpaal moet worden genageld, maar ik snap werkelijkwaar niet waarom. Maar omdat zij dit vinden, zal ik mij volledig terugtrekken. Als jullie via een andere pagina willen verder kletsen, dan mag dat. Maar het forum is niet langer voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:08

Reva schreef:Nee, Gisele sticht nooit iets aan. En de award voor selectief lezen gaat naaaaaaar....Yoyo! (Dat is al je tweede forumaward he Wink) Maar chapeau hoor, Gisele, je jacht naar een nieuwe Sjaan gaat voorspoedig. Steek er niet teveel tijd en energie in, dames, zodra je een keer je muil hebt opengetrokken kan je met het grof vuil mee.

Haha, gaat het je daar allemaal om. Dan gaat de award naar selectief denker naar jou. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:09

Reva schreef:Nee, Gisele sticht nooit iets aan. En de award voor selectief lezen gaat naaaaaaar....Yoyo! (Dat is al je tweede forumaward he Wink) Maar chapeau hoor, Gisele, je jacht naar een nieuwe Sjaan gaat voorspoedig. Steek er niet teveel tijd en energie in, dames, zodra je een keer je muil hebt opengetrokken kan je met het grof vuil mee.

Och, jij bent ook al zo'n triest persoon.

Gast
Gast

Bericht  Rush zo 15 jan 2012 - 23:11

Ik bemoei me er maar niet meer mee, want ik heb geen zin om alles te lezen.

Ik heb dus geen idee waar het over gaat :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:11

Maar wat ik zo bijzonder vind he? De meiden die hier zo triest lopen te doen, doen in andere topics alsof ze zo wijs zijn en zooo volwassen. Maar wat is dit dan? HET GAAT VERDORIE OM EEN FORUM! JE KENT ELKAAR NIET EENS ECHT! Hoe zielig ben je dan als je elkaar op eventuele leugens e.d. gaat aanspreken en maar op 'jacht' blijft gaan en alles gaat lopen verzieken?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:12

Yoyo schreef:

Och, jij bent ook al zo'n triest persoon.

Ja, dat was idd je enige troef die je nog over had. Want je kan het bij mij niet op nietsnut of afgunst gooien laughcry

Laatst aangepast door Reva op zo 15 jan 2012 - 23:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:13

Echt serieus Reva en Smikkel, hoe kunnen we jullie in hemelsnaam laten ophouden? Wat hebben jullie nodig? Ga lekker in de andere afvaltopics lopen zieken. O, nee daar doet Gisele niet in mee, dus dat is niet leuk.. Kleuters.

Gast
Gast

Bericht  Aagje! zo 15 jan 2012 - 23:15

Goh de Zweer is goed hier he :P

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo veel zij heb om terug te lezen en de ontopic berichten er tussen uit te vissen. Weet verder dus ook niet goed waar het over gaat....
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:17

Ik post regelmatig in andere afvaltopics en ook in het Dagcafe is het een geliefd onderwerp. En ik reageerde gisteravond inhoudelijk zoals je wellicht hebt gelezen.

Maar ontzettend veel succes met afvallen nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:18

Bedankt Reva! Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 28 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:25

Ik stop met dit topic.
De meesten van ons zijn inderdaad slecht aan het lijnen maar ons overgewicht is ook slecht..
Omdat ik weet dat wat ik nu doe niet echt gezond is en geen zin heb in iedere keer commentaar besluit ik om te stoppen met dit topic.
Succes voor de rest van de meiden!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:30

Jammer Daisy dat het zo moet lopen! Sad Veel succes!!

Gast
Gast

Bericht  Rush zo 15 jan 2012 - 23:31

Huh Daisy, kreeg jij ook commentaar?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:39

Ik vind het ook jammer, maar ga zeker wel door met afvallen!
En als jullie op een andere manier door gaan (fb ofzo) dan hou ik me ook aanbevolen!

Ik blijf in ieder geval mee lezen, en heel misschien reageer ik af en toe ook wel even.
Maar heb het nu even gehad, heb op het moment wel andere dingen om mij druk over te maken dus wil me daar weer wat meer op concentreren.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:40

Groot gelijk Daisy. Ik weet niet wie je bent op FB, dus dat wordt een beetje lastig Wink Maar het zou wel een optie kunnen zijn om van het commentaar af te zijn. Hoeveel mensen zijn voor een groep op FB?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:43

Fairytale schreef:

NaamStart 1/1Lengte1e doel 31/12e doel 29/2Uiteindelijk doelHuidig gewichtGewichtsverlies
Fairytale
+/-96
172
<92
<89
22,0
95
1,0
Rush
?
?
?
?
13,7
?
?
Gisele
78
1,64
77,5
75,0
18,00
78
0,0
Pussycat
?
?
?
?
19,0
?
?
Inge
121,5
168
82
78
49,5
84,5
37,0
Yoyo
124,5
1,83
119,5
114,5
20,0
120,8
3,7

Daisy
87,4
1,64
83,0
79,0
23,4
87,4
0,0
Pandora
76,0
1,72
?
?
11,0
65,0
0,0
Liz
104,2
1,81
?
?
22,5
102,5
4,7
Annie
98,0
?
95,0
?
24,0
98,0
0,0
Puk
123,5
1,82
?
?
31,0
116,5
7,0
Totaal

276,0

53,4

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: