Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Nee volgens mij ook niet. Heb mijn tweede offday deze maand dus voor januari zijn ze op heel jammer maar het is niet anders. De combi van stress ivm gesprek op stage, alles moeten vinden, een week over tijd zijn en dan nu ook nog eens ongesteld zijn komt er uit. Morgen lekker koolhydraat vrij ontbijten en lunchen en dan moet het goedkomen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:Nee volgens mij ook niet. Heb mijn tweede offday deze maand dus voor januari zijn ze op heel jammer maar het is niet anders. De combi van stress ivm gesprek op stage, alles moeten vinden, een week over tijd zijn en dan nu ook nog eens ongesteld zijn komt er uit. Morgen lekker koolhydraat vrij ontbijten en lunchen en dan moet het goedkomen.
Balen maar die off days mogen er ook zijn. Hoe ging je gesprek?
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Gisele, heftig! Is niet niks.Knap dat je er toentertijd al iets aan gedaan heb. Lijkt mij lastig als het alles of niets is en het moeilijk is om er tussen in te gaan zitten
Maareh donderdagavond moet je wel gewoon genieten van de gezelligheid en het lekkere eten hoor :-)
Fairytale schreef:Nee volgens mij ook niet. Heb mijn tweede offday deze maand dus voor januari zijn ze op heel jammer maar het is niet anders. De combi van stress ivm gesprek op stage, alles moeten vinden, een week over tijd zijn en dan nu ook nog eens ongesteld zijn komt er uit. Morgen lekker koolhydraat vrij ontbijten en lunchen en dan moet het goedkomen.
Maareh donderdagavond moet je wel gewoon genieten van de gezelligheid en het lekkere eten hoor :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ja was een goed gesprek, mag eerst even wennen enzo. Hoef pas rond half 10 te beginnen dus daar ben ik ook erg blij mee
In de flair van deze week staan trouwens 4 amber recepten
Minx- Lady Post-a-lot
Ja maar die dag kan ik er alsnog een goede dag van maken of iig een redelijke. Een off day is echt een offday.
Minx- Lady Post-a-lot
Naja die horen er nou eenmaal ook bij
Inge- Ratel
Fairytale schreef:Ja was een goed gesprek, mag eerst even wennen enzo. Hoef pas rond half 10 te beginnen dus daar ben ik ook erg blij mee
Zijn dat nieuwe recepten? Ben erg benieuwd Mss kan iemand ze hier posten?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
zijn recepten uit haar kookboek
Minx- Lady Post-a-lot
Oh, het kookboek heb ik (nog) niet. Maar ben bijna jarig
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Hier op het moment een wat zwaardere week. Niet zo direct honger maar gewoon zin om te snaaien. Heb dan net ook een rijstwafel gehad..
Vanavond staat er rijst met groenten en kip op het menu, daar heb ik zin in. Even wat anders dan aardappelen. Daarna weer lekker sporten.
Vanaf morgen ga ik fulltime aan het werk, dus ben benieuwd hoe het dan gaat met mijn eetpatroon.
Hoe is het met de rest trouwens? Zijn er alweer wat kilootjes of grammetjes af?
Vanavond staat er rijst met groenten en kip op het menu, daar heb ik zin in. Even wat anders dan aardappelen. Daarna weer lekker sporten.
Vanaf morgen ga ik fulltime aan het werk, dus ben benieuwd hoe het dan gaat met mijn eetpatroon.
Hoe is het met de rest trouwens? Zijn er alweer wat kilootjes of grammetjes af?
Gast- Gast
Ik heb nog steeds geen weegschaal, haha. Echt heel erg!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb nog steeds geen weegschaal, haha. Echt heel erg!
Mutsje! Hoe weet je dan dat je 8 kilo bent afgevallen?
Gast- Gast
In het ziekenhuis hebben ze wel een weegschaalYoyo schreef:Rush schreef:Ik heb nog steeds geen weegschaal, haha. Echt heel erg!
Mutsje! Hoe weet je dan dat je 8 kilo bent afgevallen?
Ik ben er trouwens ook achter dat mijn darmen voor een groot deel mijn 'buik' bepalen. Ik was hartstikke strak en plat toen ik uit het ziekenhuis kwam, maar na 3 dagen eten was ik alweer rond. Het is balen, want die platte buik krijg ik dus nooit, maar ik weet nu wel dat het niet zoveel vet is als ik dacht.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha positive thinking!
Ik heb net mijn BMI berekend. Wordt je niet vrolijk van.. Maar goed, eerst mijn eerste doel maar eens zien te bereiken (-20 á 25 kg) en dan de rest er proberen af te werken.
Ik heb net mijn BMI berekend. Wordt je niet vrolijk van.. Maar goed, eerst mijn eerste doel maar eens zien te bereiken (-20 á 25 kg) en dan de rest er proberen af te werken.
Gast- Gast
Bmi vind ik echt zo klote, het daalt zo langzaam ook en ondanks dat ik bmi best nietszeggend vind, kijk ik er toch elke keer naar
Gast- Gast
Ik was net in de supermarkt en ik had al een lijst en een plan, dus kwam voor gezonde dingen. In de winkel kreeg ik allemaal andere ideeen zoals risotto, gepofte aardappels en M&M's, maar hield me aan het lijstje. Bij de kassa stond ik achter iemand met redelijk veel overgewicht (en veel ongezonde dingen) en toen was ik al weer blij met mijn mandje zonder M&M's. Wil verder niemand kwetsen, maar zo wil ik niet worden en dus helpt het me wel.
Hoe doen jullie het wat betreft kleding en afvallen? Houd je een tijdje de te grote kleding aan? Koop je steeds een maat kleiner?
Hoe doen jullie het wat betreft kleding en afvallen? Houd je een tijdje de te grote kleding aan? Koop je steeds een maat kleiner?
Gast- Gast
@ reva dat van het bmi komt me bekend voor.
Vandaag een matige dag. ik kon mijn eigen eten niet kiezen dus was niet 100% top. Verder een goede dag
@ smikkell ik ken dat ik schaam me ook echt kapot als ik bijvoorbeeld een feestje geef. Dan zit ik echt zo van wat zal de cassiere wel niet denken. En koop ik allemaal gezonde dingen voel ik me prima haha.
Vanavond eerste meeting gehad voor de R.oparun. Ik ga daar dit jaar weer mee als fysio. We moeten echt hard gaan werken dit jaar om genoeg geld binnen te halen. Onze inschrijving is betaald alleen daar redden we het niet mee.
Vandaag een matige dag. ik kon mijn eigen eten niet kiezen dus was niet 100% top. Verder een goede dag
@ smikkell ik ken dat ik schaam me ook echt kapot als ik bijvoorbeeld een feestje geef. Dan zit ik echt zo van wat zal de cassiere wel niet denken. En koop ik allemaal gezonde dingen voel ik me prima haha.
Vanavond eerste meeting gehad voor de R.oparun. Ik ga daar dit jaar weer mee als fysio. We moeten echt hard gaan werken dit jaar om genoeg geld binnen te halen. Onze inschrijving is betaald alleen daar redden we het niet mee.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:@ reva dat van het bmi komt me bekend voor.
Daar schijft ik toch helemaal niets over? Ik herken het wel. Ik durf niet zo goed ongezonde dingen te kopen terwijl het de cassiere vast weinig boeit. Ik pas gemiddeld 3 keer in de meisjes die hier in achter de kassa zitten.
Gast- Gast
beetje krom opgeschreven misschien, maar ik snap dat je blij was met je mandje . had ik vandaag ook ook al was het dan niet voor mezelf maar was wel gezond haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Als ik dikke mensen zie, dan ben ik extra gemotifeerd om gezond te eten en niet zo te worden. Dat ik wat ik schreef.
Gast- Gast
Ja dat heb ik ook heel erg, dan denk ik zo wil ik niet worden. Dus dat is inderdaad weer een extra motivatie om er helemaal voor te gaan.
Minx- Lady Post-a-lot
Reva inderdaad. Ik trek me ook niks van het BMI, maar toch
Smikkell, goed dat je je hebt ingehouden! Merk zelf ook dat het winkelen met een lijstje goed werkt om geen extra dingen mee te nemen.
Ik had me zo verheugd op het avondeten, maar het was simpelweg niet te vreten.. Wat er is mis gegaan, ik heb geen flauw geen idee, maar het smaakte echt vreselijk. Wel m'n best gedaan om toch een boel op te eten.
Smikkell, goed dat je je hebt ingehouden! Merk zelf ook dat het winkelen met een lijstje goed werkt om geen extra dingen mee te nemen.
Ik had me zo verheugd op het avondeten, maar het was simpelweg niet te vreten.. Wat er is mis gegaan, ik heb geen flauw geen idee, maar het smaakte echt vreselijk. Wel m'n best gedaan om toch een boel op te eten.
Gast- Gast
Yoyo wat was je avondeten dan? balen dat het niet te eten was.
Hier even een dipje qua afvallen. Kan het shaken niet goed oppakken op het moment.
Hier even een dipje qua afvallen. Kan het shaken niet goed oppakken op het moment.
Inge- Ratel
Jawel Inge, je kan het! Kom op! Denk aan die trouwjurk en aan die foto's die nog bij in het afvalrijtje moeten! Jij bent HET succesverhaal van het forum!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
haha! Wat lief Dank je wel!
Wat ook wel meespeelt denk is, morgen uit eten met wat meiden, zaterdag feestje schoonfamilie en zondag verjaardag zusje. Ik wil vanaf maandag weer volledig gaan shaken, maar nu gaat het telkens half half. grrr baal er van dat het oppakken niet wil lukken.
Wat ook wel meespeelt denk is, morgen uit eten met wat meiden, zaterdag feestje schoonfamilie en zondag verjaardag zusje. Ik wil vanaf maandag weer volledig gaan shaken, maar nu gaat het telkens half half. grrr baal er van dat het oppakken niet wil lukken.
Inge- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari