Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Yoyo schreef:Gisteren trouwens m'n eerste complimentje gehad! Er waren twee mensen (afzonderlijk van elkaar) dat ze aan mijn gezicht konden zien dat ik af gevallen was!
Fijn is dat
Ik werd net gebeld door het stagebureau, ze hebben een stageplek voor me. Is wel in amsterdam dus ik moet er behoorlijk voor reizen, maar wel fijn dat ze iets hebben. Nu wachten op de bevestiging zodat ik een afspraak kan maken
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn Fairy! Waar loop je ddan stage? En hoelang is het voor je reizen? Hoop niet dat dat je gaat opbreken o.i.d. Vond stage zelf wel vrij heftig.
Gast- Gast
Ja klopt, is van huis tot de praktijk toch wel ruim twee uur reizen, moet vanuit Z.w.olle komen. Maar geen stage nu hebben is niet kunnen afstuderen en niet kunnen afstuderen is een boete van 3000 euro hebben. Dus daar zit ik ook niet echt op te wachten.
Gelukkig is het maar 28 uur in de week, en geen 40.
Gelukkig is het maar 28 uur in de week, en geen 40.
Minx- Lady Post-a-lot
Oke is inderdaad lang. En elke dag in die vieze volle treinen.. Hihi.
In ieder geval gefeliciteerd!
In ieder geval gefeliciteerd!
Gast- Gast
Dat trein reizen vind ik nog niet eens heel erg, ik vind met de trein reizen eigenlijk wel een fijne manier van reizen. Met de auto is helemaal niet te doen
Minx- Lady Post-a-lot
Volgens mij begin ik ziek te worden. Licht in het hoofd, warm/koud en enorm trillerig.
Vanochtend ontbeten en gelijk naar de man van het UWV geweest. Leuke man en, met zijn ervaring van 30 jaar (weet niet waarom mensen dat altijd moeten noemen in een gesprek), had hij aardig door hoe de vork in de steel zit en had hele goede plannen voor de toekomst. Dat is echt voor het eerst in al die jaren UWV.
Daarna ben ik naar een vriend gegaan om koffie te drinken en vervolgens naar het schadebedrijf te rijden. Hij zou met mij meegaan, kennelijk om mijn handje vast te houden. Ik word meestal zenuwachtig van dergelijke afspraken, dus vandaar zijn aanbod. Maar ik kan me best zelf redden. Och, als hij zich maar hulpvol voelt.
En na die afspraak heeft hij mijn hele auto gewassen. Want dat verdiende mijn auto wel, zei hij. Nou succes ermee. Auto's interesseren me niet. Volgens mij zei hij nog dat ik koelvloeistof moest halen. Maar dat weet ik niet meer zeker. En hij zat de hele tijd te zeuren dat ik mijn auto te koop moest zetten en dan maar een oud peugeotje halen. Nou dat dacht ik toch echt niet.
Ik voelde me de hele tijd al trillerig. Maar dacht dat het kwam, omdat ik mijn middageten nog niet had gehad. Maar heb net een broodje gegeten en ik voel me nog net zo. Beetje jammer.
Vanochtend ontbeten en gelijk naar de man van het UWV geweest. Leuke man en, met zijn ervaring van 30 jaar (weet niet waarom mensen dat altijd moeten noemen in een gesprek), had hij aardig door hoe de vork in de steel zit en had hele goede plannen voor de toekomst. Dat is echt voor het eerst in al die jaren UWV.
Daarna ben ik naar een vriend gegaan om koffie te drinken en vervolgens naar het schadebedrijf te rijden. Hij zou met mij meegaan, kennelijk om mijn handje vast te houden. Ik word meestal zenuwachtig van dergelijke afspraken, dus vandaar zijn aanbod. Maar ik kan me best zelf redden. Och, als hij zich maar hulpvol voelt.
En na die afspraak heeft hij mijn hele auto gewassen. Want dat verdiende mijn auto wel, zei hij. Nou succes ermee. Auto's interesseren me niet. Volgens mij zei hij nog dat ik koelvloeistof moest halen. Maar dat weet ik niet meer zeker. En hij zat de hele tijd te zeuren dat ik mijn auto te koop moest zetten en dan maar een oud peugeotje halen. Nou dat dacht ik toch echt niet.
Ik voelde me de hele tijd al trillerig. Maar dacht dat het kwam, omdat ik mijn middageten nog niet had gehad. Maar heb net een broodje gegeten en ik voel me nog net zo. Beetje jammer.
Gast- Gast
Lunch: 2 boterhammen met eengebakken ei
tussendoor: glaasje appelperensap
rest van de dag geen idee haha
tussendoor: glaasje appelperensap
rest van de dag geen idee haha
Minx- Lady Post-a-lot
Hopen dat het hier bij blijft Gisele. Kan jouw vriend trouwens mijn auto ook even doen? De velgen glimmen altijd zo mooi als hij gepoetst is, maar het is zooooo'n kutwerk.
Vanavond heb ik wat lekkers op het menu staan!!! Zooooo
Een recept van Sonja deze keer. Macaroni met kip en kaas. Klinkt heel saai maar het is meer een macaroni schotel.
Je maakt een soort kaassausje. Dit doe je met melk, bloem en bak en braad. Daarbij gooi je 50 gram kaas en mosterdpoeder (hadden we niet, dus eetlepel mosterd).
Als dat klaar is roer je dat door de pasta heen en doe je dat in een overschotel. Daarboven op leg je dakpansgewijs de gerookte kip en plakjes tomaat en steek je er basilicumblaadjes tussen. Daarboven op Parmezaanse kaas en dan in de oven.
(als jullie het hele recept willen dan hoor ik het wel!)
Ik heb echt heel erg zin in het eten. Alleen zal nog wel even moeten wacht..
Vanavond heb ik wat lekkers op het menu staan!!! Zooooo
Een recept van Sonja deze keer. Macaroni met kip en kaas. Klinkt heel saai maar het is meer een macaroni schotel.
Je maakt een soort kaassausje. Dit doe je met melk, bloem en bak en braad. Daarbij gooi je 50 gram kaas en mosterdpoeder (hadden we niet, dus eetlepel mosterd).
Als dat klaar is roer je dat door de pasta heen en doe je dat in een overschotel. Daarboven op leg je dakpansgewijs de gerookte kip en plakjes tomaat en steek je er basilicumblaadjes tussen. Daarboven op Parmezaanse kaas en dan in de oven.
(als jullie het hele recept willen dan hoor ik het wel!)
Ik heb echt heel erg zin in het eten. Alleen zal nog wel even moeten wacht..
Gast- Gast
Zucht het is weekend.. en ik wil chips en toastjes
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Maak je zelf toch een bakje chips, aardappels schillen en dan met wat zeezout in de oven, erg lekker.
Wat trouwens ook leuk is praktijk waar ik stage ga lopen zijn 5 therapeuten en 1 dietist. En dat is natuurlijk altijd handig
Wat trouwens ook leuk is praktijk waar ik stage ga lopen zijn 5 therapeuten en 1 dietist. En dat is natuurlijk altijd handig
Minx- Lady Post-a-lot
Eten smaakte heerlijk, alleen doe ik in het vervolg de kip door de pasta, anders smaakt de pasta een beetje flauw. Verder wordt je er echt goed vol van! Ben nu nog steeds verzadigd! Aanrader voor de avondsnaaiers..
Gast- Gast
Yoyo schreef:Eten smaakte heerlijk, alleen doe ik in het vervolg de kip door de pasta, anders smaakt de pasta een beetje flauw. Verder wordt je er echt goed vol van! Ben nu nog steeds verzadigd! Aanrader voor de avondsnaaiers..
Pasta zijn koolhydraten helaas . Ik heb heel de week nog geen aardappel of pasta op, daar ben ik wel blij mee!
Fairy je stage klinkt trouwens heel leuk! Wel cool ook in Amsterdam, alleen zou het reizen mij opbreken.
Liz- Prater
Dat reizen is voor mijn rust op zich wel goed, ik kan in de trein echt mijn hoofd goed leegmaken. Dus in dat opzicht. Ik moet zien hoe het reizen gaat bevallen. Ik heb verder helemaal niets met amsterdam haha. Ja ik studeer er maar dat is het. Even kijken of ik eventueel wat kan regelen met de lessen, die ik normaal heb.
Nu lekker op de bank the voice kijken. Morgen word een slechte dag want dan heb ik een high tea. Nog even bedenken wat ik ga maken haha. Mooi op tijd . Vind het wel spannend ook die stage, maar het lucht wel op.
Nu lekker op de bank the voice kijken. Morgen word een slechte dag want dan heb ik een high tea. Nog even bedenken wat ik ga maken haha. Mooi op tijd . Vind het wel spannend ook die stage, maar het lucht wel op.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Dat reizen is voor mijn rust op zich wel goed, ik kan in de trein echt mijn hoofd goed leegmaken. Dus in dat opzicht. Ik moet zien hoe het reizen gaat bevallen. Ik heb verder helemaal niets met amsterdam haha. Ja ik studeer er maar dat is het. Even kijken of ik eventueel wat kan regelen met de lessen, die ik normaal heb.
Ik vond mijn stagetijd ook zo spannend, ook spannend dat je echt gaat afstuderen! Ik zit ook de voice te kijken, tot nu toe alleen 2 augurken en 2 blokjes kaas gesnaaid. Morgen ga ik een dagje snowboarden dus lekker sportief bezig zijn, heb net mn snowboardbroek aan gehad en die pas ik niet meer. Ga over 4 weken op vakantie dus hoop dat ik dan 5 kilo lichter ben, dan zittie weer lekker. Ik denk dat ik morgen wat brood ga eten, mis het nu echt .
Liz- Prater
Brood mis ik inderdaad ook! Zie nu al een beetje tegen het ontbijt van morgen op. Vruchtenyoghurt en een cracker.. IK WIL GEWOON TWEE BROODJES MET VLEESWAREN! :'(
Maar goed, net een bakje japanse nootjes weggewerkt. Had er nog een rosé bij mogen hebben, maar vind het zo zonde om een fles alleen open te maken, dus mijn roséetjes bewaar ik tot zondag.
Maar goed, net een bakje japanse nootjes weggewerkt. Had er nog een rosé bij mogen hebben, maar vind het zo zonde om een fles alleen open te maken, dus mijn roséetjes bewaar ik tot zondag.
Gast- Gast
Als je het beperkt houd moet het volgens mij wel kunnen.
Ik wil deze week een keer een groentesapje proberen haha. Stiekem toch wel een beetje eng. Denk dat ik maar met wortel begin haha
Ik wil deze week een keer een groentesapje proberen haha. Stiekem toch wel een beetje eng. Denk dat ik maar met wortel begin haha
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:
Dat wil ik ook maar ik vind het ook een beetje eng . Ik kan mijn snackdrang echt niet bedwingen maar ik heb het gehouden bij stukjes komkommer en cherrytomaatjes met een beetje dipsaus. Voor mijn doen echt knap, normaal was ik naar de mac gereden
Liz- Prater
Normaal zou ik, als ik alleen thuis was, alle kasten open trekken om te pakken waar ik zin in had. Want als er iemand thuis zou er gezeik komen. Dit was voorheen zo. Nu voel ik de drang niet meer. Merk in steeds meer dingen dat de knop om is. Zo fijn! Ik voel dat het gaat lukken!
Gast- Gast
Ik heb net lekker een handje nootjes gehad. Dus met mijn vitamientjes zit het wel goed vandaag
Minx- Lady Post-a-lot
Yoyo schreef:Normaal zou ik, als ik alleen thuis was, alle kasten open trekken om te pakken waar ik zin in had. Want als er iemand thuis zou er gezeik komen. Dit was voorheen zo. Nu voel ik de drang niet meer. Merk in steeds meer dingen dat de knop om is. Zo fijn! Ik voel dat het gaat lukken!
Ik ook, ook als mijn vriend ook thuis is trouwens . Maar ik heb nu alleen groentesoep op vanavond dus had honger. Gelukkig eet ik nu ipv chips en andere ongezonde dingen nu gezondere snacks. Nu maar volhouden .
Fairy, noten zijn lekker, welke eet jij het liefst?
Liz- Prater
Ik vind amandelen lekker, maar macedamianoten ook. Pinda's vind ik niet zo eigenlijk haha verder lust ik heel veel noten. Niet heel erg handig met een vriend met pinda allergie, en ook sommige noten.
Minx- Lady Post-a-lot
Dieten zorgt kennelijk voor nieuwe inzichten. Ik heb voor het eerst in 29 jaar mijn teennagels gelakt. Nadat ik vorige week, na dezelfde negentwintig jaar, mijn nagels heb gelakt.
Gast- Gast
Gisele schreef:Dieten zorgt kennelijk voor nieuwe inzichten. Ik heb voor het eerst in 29 jaar mijn teennagels gelakt. Nadat ik vorige week, na dezelfde negentwintig jaar, mijn nagels heb gelakt.
Hihi kon je je voeten weer zien?? Sorry inkoppertje
Minx- Lady Post-a-lot
:-D
Hier gaat het lijntechnisch niet goed :-) Maandag weer vol aan de bak, komt goed :-D
Hier gaat het lijntechnisch niet goed :-) Maandag weer vol aan de bak, komt goed :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb nu een high tea is lijntechnisch ook niet goed, heb scones, sandwiches met eisalade en walnoot, knakworst in bladerdeeg en choco boomstam. Erg lekker allemaal dus. Zal vanavond wel foto plaatsen
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari