Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Ik heb me vanmorgen gewogen en het viel toch wel behoorlijk tegen Dus nu wel extra gemotiveerd. Ik wil er sowieso wel 30 kilo af hebben. En dat is dan eigenlijk nog niet genoeg, maar toe maar.
Vanmorgen ontbeten met Optimel kwark, een appel en een kop thee. Zometeen moet ik nog twee kiwi's opeten en een glas water. Lunch zijn 3 crackers.
@Inge: Is Cambridge wel gezond?
@Fairy: Wat voor dieet doe jij dat je maar 700kcal op een dag eet. Dat is toch heel weinig?
Vanmorgen ontbeten met Optimel kwark, een appel en een kop thee. Zometeen moet ik nog twee kiwi's opeten en een glas water. Lunch zijn 3 crackers.
@Inge: Is Cambridge wel gezond?
@Fairy: Wat voor dieet doe jij dat je maar 700kcal op een dag eet. Dat is toch heel weinig?
Gast- Gast
Kwam er eigenlijk nog een lijstje met het start gewicht en vooruitgang en streef gewicht??
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Heb gister even zitten puzzelen en kijk er vanavond nog even naar ga de beginpost dan wel aanpassen is het overzichtelijkste. Maar word vanavond dan ben ik alleen thuis.
En doe niet specifiek dieet beetje een mix tussen amber albarda en koolhydraatarm maar heb gister meer dan 700 gehad hoor leek mij na het sporten wel verstandig en sowieso is dat wat slimmer
En doe niet specifiek dieet beetje een mix tussen amber albarda en koolhydraatarm maar heb gister meer dan 700 gehad hoor leek mij na het sporten wel verstandig en sowieso is dat wat slimmer
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Vandaag te laat begonnen (pas een uur wakker). Vannacht viel ik bijna in slaap en toen was de kroeg 'naast' mij zo vriendelijk om nog even een feestje te bouwen met keiharde muziek. Ik heb heel slecht 'Wel Politie, Geen Spoed' gebeld, want het was niet de eerste keer dat dit gebeurde. Ze zijn langs geweest en toen was het eigenlijk ook gelijk weer rustig. Kon ik eindelijk slapen, om 04.00u. Mijn ontbijt zit dus net in mijn giecheltje.
Trouwens, op www.voedingscentrum.nl hebben ze het over een Waldkornbroodje, dat is toch niet hetzelfde als een Waldkornboterham? Maar de Waldkornboterham staat er dan weer niet tussen. Kan dus ook niet schatten hoeveel kcal het zijn.
@Daisy, fijn dat je er weer bent. Succes met de kuur!
@Pussycat, zie de pizza dan maar als afsluiter en de restjes als definitief punt. Zolang je er naast maar wel zoveel mogelijk probeert aan te passen, want anders wordt het niets. Zelf heb ik altijd zoiets van: Pizza vanavond, zondigen over de hele dag. Dat lijkt me niet wat.
@Yoyo, Danm those weegschaals. Ik schrik ook telkens als ik er op sta. Al gaat het beter als je tien keer hetzelfde belachelijke gewicht ziet. Maar we zijn ermee bezig. Doorzetten!
@Fairytail, ik ben gisteren niet verder gekomen dan 700 kcal. Maar ik denk dat het er gisteren mee te maken heeft gehad, dat het slechte voedsel van de afgelopen week nog moest worden verteerd. Althans dat hou ik me zelf voor. Want als het minimale 1400 kcal is en ik eet 700 kcal, dan doe ik een hongerdieet. En dat is ook niet de bedoeling. Gisteren trouwens geen honger gehad.
@Annie, ik moet nog even een balans vinden, denk ik. Misschien dat ik binnenkort het magere stuk vleeswaren tegenkom. Of een stukje kaas dat ik echt lekker vind, maar dan minder dan 48+. De hoofdpijn is trouwens erg herkenbaar, al begint het bij mij pas op donderdag/vrijdag. Dan krijg ik zelfs een ziekelijke uitstraling, zo het schijnt. Ik noem het ontgiften i.p.v. gebrek aan. Wel goed dat je zo bezig bent met je eetverslaving. Ik hoop dat je hier steun vindt. Je hebt in ieder geval een begin gemaakt en dat is al heel wat!
Trouwens, op www.voedingscentrum.nl hebben ze het over een Waldkornbroodje, dat is toch niet hetzelfde als een Waldkornboterham? Maar de Waldkornboterham staat er dan weer niet tussen. Kan dus ook niet schatten hoeveel kcal het zijn.
@Pussycat, zie de pizza dan maar als afsluiter en de restjes als definitief punt. Zolang je er naast maar wel zoveel mogelijk probeert aan te passen, want anders wordt het niets. Zelf heb ik altijd zoiets van: Pizza vanavond, zondigen over de hele dag. Dat lijkt me niet wat.
@Yoyo, Danm those weegschaals. Ik schrik ook telkens als ik er op sta. Al gaat het beter als je tien keer hetzelfde belachelijke gewicht ziet. Maar we zijn ermee bezig. Doorzetten!
@Fairytail, ik ben gisteren niet verder gekomen dan 700 kcal. Maar ik denk dat het er gisteren mee te maken heeft gehad, dat het slechte voedsel van de afgelopen week nog moest worden verteerd. Althans dat hou ik me zelf voor. Want als het minimale 1400 kcal is en ik eet 700 kcal, dan doe ik een hongerdieet. En dat is ook niet de bedoeling. Gisteren trouwens geen honger gehad.
@Annie, ik moet nog even een balans vinden, denk ik. Misschien dat ik binnenkort het magere stuk vleeswaren tegenkom. Of een stukje kaas dat ik echt lekker vind, maar dan minder dan 48+. De hoofdpijn is trouwens erg herkenbaar, al begint het bij mij pas op donderdag/vrijdag. Dan krijg ik zelfs een ziekelijke uitstraling, zo het schijnt. Ik noem het ontgiften i.p.v. gebrek aan. Wel goed dat je zo bezig bent met je eetverslaving. Ik hoop dat je hier steun vindt. Je hebt in ieder geval een begin gemaakt en dat is al heel wat!
Gast- Gast
Maura schreef:Vandaag te laat begonnen (pas een uur wakker). Vannacht viel ik bijna in slaap en toen was de kroeg 'naast' mij zo vriendelijk om nog even een feestje te bouwen met keiharde muziek. Ik heb heel slecht 'Wel Politie, Geen Spoed' gebeld, want het was niet de eerste keer dat dit gebeurde. Ze zijn langs geweest en toen was het eigenlijk ook gelijk weer rustig. Kon ik eindelijk slapen, om 04.00u. Mijn ontbijt zit dus net in mijn giecheltje.
Dit had ik gisteren dus ook. Ik heb er dan ook maar gewoon een volkorenbroodje van gemaakt. Terwijl Waldkorn lekkerder is
@Annie, ik moet nog even een balans vinden, denk ik. Misschien dat ik binnenkort het magere stuk vleeswaren tegenkom. Of een stukje kaas dat ik echt lekker vind, maar dan minder dan 48+.
Ik hoop dat het lukt! Merk wel dat een menu zoals Sonja voorschrijft, mij helpt om niet te snoepen. Ik weet waar ik aan toe ben en ik hoef het niet zelf te bedenken.
Gast- Gast
Waldkorn is volgens mij ook gezonder dan volkoren? Hij is sowieso lekkerder dan een volkorenboterham. Als Sonja een goede leidraad is, dan zou ik hem ook volgen. Maar als ik niets meer mag van wat ik lekker vind, dan ben ik snel uitgekeken op dieten. Ik ben verwend. Volgens mijn ex-collega doe ik het duitse dieet, schijnt ook een duitse uitdrukking voor te zijn, maar komt neer op; Van alles de helft dieet.
@Inge, alles op groen zal waarschijnlijk niet lukken. Maar ik moet nog even de balans vinden. Want nu heb ik meer rood, dan groen. Maar goed, hoop dat, dat gaandeweg zijn weg vindt.
@Inge, alles op groen zal waarschijnlijk niet lukken. Maar ik moet nog even de balans vinden. Want nu heb ik meer rood, dan groen. Maar goed, hoop dat, dat gaandeweg zijn weg vindt.
Gast- Gast
Yoyo, het zal niet de meest gezonde manier zijn van gewicht verliezen, maar mijn overgewicht was ook ongezond. Ik heb het met mijn internist en dokter besproken en beide stonden ze er achter omdat het naar hun idee geen hele ongezonde manier is. In de producten zitten alle vitaminen etc wat je nodig hebt. Elke maand wordt mijn bloed geprikt (werd al gedaan hoor voordat ik hier mee begon ivm familiair cholesterol) en al mijn waardes zijn nog nooit zo goed geweest, nou komt dat natuurlijk ook door de gewichtsvermindering. Maar heb geen tekorten etc sinds ik cambridge doe.
Het gevaarlijkste is dat je na cambridge niet terug valt in oude gewoontes, in principe is het niet je eetpatroon aanpakken maar afvallen dmv shakes. Maar ik weet hoe ik mijn eetpatroon aan kan passen, ik weet wat ik wel en niet mag eten om af te vallen / aan te komen etc. Dus dat is bij mij het probleem niet.
Ik moet ook zeggen dat ik mij sinds ik CB doe echt heel fit voel, energie genoeg en voel mij goed. Beter dan de periode ervoor.
Ik ga zo shoppen met een vriendin in Amersfoort (lekker zeikweertje, maar ach)... Gaan 's avonds tapas eten, maar ga de tapas eten zonder koolhydraten :-)
Maura, met voedingscentrum had ik altijd hetzelfde met waldkornbrood. Ik eet altijd volkoren waldkorn brood maar er stond geen sneetje tussen alleen het broodje en dat is veel meer calorieën.
Ik vulde altijd maar een volkoren boterham in en vaak deed ik er dan iets qua calorieën bovenop in gedachte.
Ik ben trouwens nog steeds van mening dat iedereen mee mag schrijven. Kunnen toen ook doen als iemand 2 weken niet geschreven heeft / geen gewicht heeft doorgegeven (mits op pauze) die uit de tabel gaat?
Het gevaarlijkste is dat je na cambridge niet terug valt in oude gewoontes, in principe is het niet je eetpatroon aanpakken maar afvallen dmv shakes. Maar ik weet hoe ik mijn eetpatroon aan kan passen, ik weet wat ik wel en niet mag eten om af te vallen / aan te komen etc. Dus dat is bij mij het probleem niet.
Ik moet ook zeggen dat ik mij sinds ik CB doe echt heel fit voel, energie genoeg en voel mij goed. Beter dan de periode ervoor.
Ik ga zo shoppen met een vriendin in Amersfoort (lekker zeikweertje, maar ach)... Gaan 's avonds tapas eten, maar ga de tapas eten zonder koolhydraten :-)
Maura, met voedingscentrum had ik altijd hetzelfde met waldkornbrood. Ik eet altijd volkoren waldkorn brood maar er stond geen sneetje tussen alleen het broodje en dat is veel meer calorieën.
Ik vulde altijd maar een volkoren boterham in en vaak deed ik er dan iets qua calorieën bovenop in gedachte.
Ik ben trouwens nog steeds van mening dat iedereen mee mag schrijven. Kunnen toen ook doen als iemand 2 weken niet geschreven heeft / geen gewicht heeft doorgegeven (mits op pauze) die uit de tabel gaat?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Volkoren is het meest gezonde wat je kan nemen.Maura schreef:Waldkorn is volgens mij ook gezonder dan volkoren? Hij is sowieso lekkerder dan een volkorenboterham. Als Sonja een goede leidraad is, dan zou ik hem ook volgen. Maar als ik niets meer mag van wat ik lekker vind, dan ben ik snel uitgekeken op dieten. Ik ben verwend. Volgens mijn ex-collega doe ik het duitse dieet, schijnt ook een duitse uitdrukking voor te zijn, maar komt neer op; Van alles de helft dieet.
Als je gewone waldkorn heb is dit minder gezond omdat het bruin brood is, als je waldkorn volkoren hebt is het gezonder en idd waldkorn is sowieso lekkerder.
Maar goed als je geen waldkorn volkoren hebt is dat geen ramp natuurlijk, want het blijft een gezond broodje
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Van mij mag iedereen meeschrijven, maar het wordt daardoor wel een stuk onoverzichtelijker. En iemand na twee weken eruit 'gooien' is een idee, maar dat vind ik dan weer bruut. Ik zeg maar dat ik geen mening heb. Is makkelijker.
Gast- Gast
Vind ik op zich wel een mooie, 2 weken geen reactie. Houd het topic wel een beetje actief. De groep te groot vind ik niet prettig. Kan het nu van iedereen nog volgen en te groot demotiveerd voor mij. Reageer nu via tel dus lees alles nog even na straks. Vandaag word wel een moeilijke dag. Moet naar de psych dus is altijd een beetje een eet dag
Minx- Lady Post-a-lot
Het ging vanochtend erg goed maar mocht net een maaltijdreep hebben maar dat ding vind ik niet lekker! dus ga zo maar eventjes broodje roosteren en dan kaas erop
Gast- Gast
*
Zoiets? Ik verveelde me even.
Zoiets? Ik verveelde me even.
Laatst aangepast door Maura op di 3 jan 2012 - 3:20; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
ja top zal hem ook even in de beginpost plakken straks
Minx- Lady Post-a-lot
Mooie tabel! Mijn gegevens;
start: 87,4
lengte: 1.64
1e doel: 83
2e doel: 79
Uiteindelijke doel: 23,4
Huidig: 87,4
Gewichtsverlies: 0,0
start: 87,4
lengte: 1.64
1e doel: 83
2e doel: 79
Uiteindelijke doel: 23,4
Huidig: 87,4
Gast- Gast
Zie trouwens net dat mijn totaal gister op 1200 is geeindigd. Die site van het voedingscentrum is op zich wel handig mijn analyse maar eens bekijken , helaas nog niet alles groen maar dat moet goed komen
edit: straks nog maar eens berekenen zie dat sommige dingen echt 8 keer toegevoegd waren haha
edit 2: nu kom ik op een totaal van 826 uit niet bijzonder veel dus :S of , vandaag ga ik rond de 1000 kcal uitkomen
edit: straks nog maar eens berekenen zie dat sommige dingen echt 8 keer toegevoegd waren haha
edit 2: nu kom ik op een totaal van 826 uit niet bijzonder veel dus :S of , vandaag ga ik rond de 1000 kcal uitkomen
Minx- Lady Post-a-lot
Nou, dan ga ik ook maar met de billen bloot (mijn moeder zei ook al: Ik ga lekker op het forum om te kijken hoeveel je weegt). Vind het echt zo erg!! :'(
start: 124,5
lengte: 1.83
1e doel: 119,5
2e doel: 114,5
Uiteindelijke doel: -20 á 30 kg
Huidig: 124,5
start: 124,5
lengte: 1.83
1e doel: 119,5
2e doel: 114,5
Uiteindelijke doel: -20 á 30 kg
Huidig: 124,5
Gast- Gast
Net even berekend hoeveel kcal ik vandaag binnenkrijg. Dat zijn er 1093. Veel minder dan gisteren, terwijl ik toch niet echt een honger gevoel heb. Wel een snaai gevoel
Ik had vandaag graag willen wandelen, maar het weer houdt me tegen. Eigenlijk zou ik me moeten inschrijven bij de sportschool hier in het dorp, maar dat vind ik zo vreselijk! Het hele dorp sport daar. Ben toch liever op mezelf.
Ik had vandaag graag willen wandelen, maar het weer houdt me tegen. Eigenlijk zou ik me moeten inschrijven bij de sportschool hier in het dorp, maar dat vind ik zo vreselijk! Het hele dorp sport daar. Ben toch liever op mezelf.
Laatst aangepast door Yoyo op di 3 jan 2012 - 3:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Naam | Start 1/1 | Lengte | 1e doel 31/1 | 2e doel 29/2 | Uiteindelijk doel | Huidig gewicht | Gewichtsverlies |
Fairytale | ? | ? | ? | ? | 15,0 | ? | ? |
Rush | ? | ? | ? | ? | 13,7 | ? | ? |
Maura | 80,9 | 1,615 | 77,5 | 75,0 | 23,9 | 80,9 | 0,0 |
Pussycat | ? | ? | ? | ? | 19,0 | ? | ? |
Inge | ? | ? | ? | ? | 12,5 | ? | 37,0 |
Yoyo | 124,5 | 1,83 | 119,5 | 114,5 | 20,0 | 124,5 | 0,0 |
Daisy | 87,4 | 1,64 | 83,0 | 79,0 | 23,4 | 87,4 | 0,0 |
Pandora | 76,0 | 1,72 | ? | ? | 11,0 | 65,0 | 0,0 |
Liz | 105,6 | 1,81 | ? | ? | 22,5 | 102,5 | 3,1 |
Annie | 98,0 | ? | 95,0 | ? | 24,0 | 74,0 | 0,0 |
Puk | 123,5 | 1,82 | ? | ? | 20,0 | 112,5 | 11,0 |
Laatst aangepast door Maura op di 3 jan 2012 - 6:47; in totaal 5 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik sport 2x in de week met mijn schoonmoeder.
We zijn beide het type dat afhaakt en nu met zijn 2en gaat het een stuk beter omdat je weet dat de andere op je rekent.
We zijn nu zo´n 4 maanden bezig en merk wel dat mijn conditie beter is en mijn lichaam krijgt een andere vorm.
Ben benieuwd hoe dat nu gaat met het afvallen erbij!
We zijn beide het type dat afhaakt en nu met zijn 2en gaat het een stuk beter omdat je weet dat de andere op je rekent.
We zijn nu zo´n 4 maanden bezig en merk wel dat mijn conditie beter is en mijn lichaam krijgt een andere vorm.
Ben benieuwd hoe dat nu gaat met het afvallen erbij!
Gast- Gast
Ik snap niet waarom mijn tabel continu een tweede regel pakt.
Yoyo en Daisy, heb jullie gegevens erin gezet.
Edit: Ik heb jouw wens eerst op 20 kg gezet. Stond mooier.
Yoyo en Daisy, heb jullie gegevens erin gezet.
Edit: Ik heb jouw wens eerst op 20 kg gezet. Stond mooier.
Gast- Gast
Vanavond heb ik wokgroenten gekozen in plaats van spinazie (wat ik zou moeten eten, maar dat heb ik gisteren al gedaan). Kan ik dit lekker maken met Ketjap en een beetje sambal?
Gast- Gast
Hallo:-)
Wat is er veel geschreven in 1 dag, gezellig!!
Je kunt wel merken dat iedereen goed gemotiveerd is, heerlijk! Hopelijk houden we het allemaal goed vol!
Mijn start gewicht was 123,5(maart 2011) bij een lengte van 1.82. Ik ben 11 kg afgevallen sindsdien. Maar ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen in december, ik heb me niet meer durven wegen;-) Zodra ik me het gewogen laat ik het weten. Ik heb thuis geen weegschaal, ik weeg me bij de sportschool eens per maand. Mijn doel is om dit jaar 20 kg af te vallen.
Nu lekker eten koken, ik heb wel meer honger nu aan het eind van de dag, haha!
X
Wat is er veel geschreven in 1 dag, gezellig!!
Je kunt wel merken dat iedereen goed gemotiveerd is, heerlijk! Hopelijk houden we het allemaal goed vol!
Mijn start gewicht was 123,5(maart 2011) bij een lengte van 1.82. Ik ben 11 kg afgevallen sindsdien. Maar ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen in december, ik heb me niet meer durven wegen;-) Zodra ik me het gewogen laat ik het weten. Ik heb thuis geen weegschaal, ik weeg me bij de sportschool eens per maand. Mijn doel is om dit jaar 20 kg af te vallen.
Nu lekker eten koken, ik heb wel meer honger nu aan het eind van de dag, haha!
X
Laatst aangepast door Puk op di 3 jan 2012 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb inmiddels een mooie noodvoorraad liggen haha, net bij de ah groentechips gehaald voor het geval ik ineens ergens heel veel zin aan krijg. Want anders is het alternatief zelf wat maken en dat is toch niet heel gezond.
Daarnaast heb ik nog wat lekkere theeën gehaald, en verschillende vitamines. Wat extra slikken kan geen kwaad. Mijn soepje voor vanavond staat nu op . Staks nog even wat vlees erbij braden en dan heb ik weer een prima maaltijd.
Daarnaast heb ik nog wat lekkere theeën gehaald, en verschillende vitamines. Wat extra slikken kan geen kwaad. Mijn soepje voor vanavond staat nu op . Staks nog even wat vlees erbij braden en dan heb ik weer een prima maaltijd.
Minx- Lady Post-a-lot
Nou, nou. Ik ga toch nog gezond doen.
Zojuist een sesamvierkantje gehaald en deze belegd met, *tromgeroffel*, Slankie 20+ kaas Mediterian, Rookvlees, tomaat, komkomer, ijsbersla, 4 seizoenen peper en italiaanse kruiden. Mjam, wil er nog één.
Zojuist een sesamvierkantje gehaald en deze belegd met, *tromgeroffel*, Slankie 20+ kaas Mediterian, Rookvlees, tomaat, komkomer, ijsbersla, 4 seizoenen peper en italiaanse kruiden. Mjam, wil er nog één.
Gast- Gast
Hoe gaan jullie dat trouwens doen met wegen? Puk gaat eens per maand op de sportschool en ik dacht zelf elke maandagmorgen. Wat gaan jullie doen?
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!