Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 10 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 5:49

tapas (ja met 1 P :-p) kan je idd behoorlijk koolhydraatvrij houden... Mijn ervaring met tapas is dat je toch minder eet (ik althans) en het bij mij nooit kwaad doet in het gewicht. Elke keer na tapas eten was ik nog afgevallen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 10 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 5:51

Inge schreef:tapas (ja met 1 P :-p) kan je idd behoorlijk koolhydraatvrij houden... Mijn ervaring met tapas is dat je toch minder eet (ik althans) en het bij mij nooit kwaad doet in het gewicht. Elke keer na tapas eten was ik nog afgevallen.

je weet toch dat ik het met 2 mooier vind Wink.

Die prutje was erg lekker, voor herhaling vatbaar. Had de champignons weg gelaten omdat het anders erg veel werd. J eet hem met rijst en vond het ook lekker. Had alleen de sambal oelek ipv badjak te pakken dus was lekker scherp. Volgende keer de tofu wat kleiner want zo groot is niet heel lekker :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 5:52

Hoe scherper het eten, hoe beter :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 5:57

Inge schreef:Maura, 5 kilo in 1 maand is best veel hoor :-o

Is dat veel, ja? Ik dacht dat vijf kg, ongeveer een kg per week, toch wel aardig was?

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 5:59

Maura schreef:

Is dat veel, ja? Ik dacht dat vijf kg, ongeveer een kg per week, toch wel aardig was?

Dat is veel afvallen een kg per week is heel veel minder kcal eten ongeveer een halve kg is langzaam afvallen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 6:16

Maura schreef:

Met cambridge wat ik doe raak ik tussen de 4 en 5 kilo per maand kwijt geloof ik en naja cambridge is vrij extreem natuurlijk. (de 1e week viel ik veel af... maarja vocht... de weken erna zo ongeveer 1 kilo per week).
Met gezond eetpatroon + sporten zal je rond de halve kilo per week afvallen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:22

Volgens Sonja moet 10 kilo in 8 weken lukken. Omdat er bij mij best veel af moet, denk ik ook wel dat dat moet lukken.

Het eten vanavond zelf vond ik geen probleem (200gr groente, 125gr aardappelen en 75gr kip) maar de komkommersalade die ik op had moeten eten kwam niet op. Komkommer vind ik sowieso vreselijk. Heb het bakje voor 3/4e opgekregen. Straks om 20:00 nog 250gr optimel kwark. Vind ik persoonlijk erg veel, maar zorgt er in ieder geval voor dat ik later op de avond niet ga snaaien!

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 6:37

YoYo dat klopt idd, bij sommige is het mogelijk. Zeker omdat de 1e kilo's snel gaan omdat dat vocht is.
Het kan ook wel dat je in de 1e afvalmaand 5 kilo kwijt raakt, het is mogelijk. Maar de meeste mensen vallen zo rond de halve kilo a kilo per week af
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:52

Ik ga mezelf niet uithongeren om een doel te halen. Maar ik hoop dat ik in ieder geval een kg per week afval. Zo niet, dan niet. Maar misschien moet ik mijn doel dan zetten op 77,5? 2,5 kg op 30 januari 2012?

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 7:01

Zou ik doen! Alles meer is mooi meegenomen :-)
Hoeveel calorieën eet je zo'n beetje per dag? 1500? (ideaal om www.voedingscentrum te checken)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 7:11

Oeps ik zit tot nu toe aan zo'n 700 kcal is denk ik een beetje te weinig. Vanavond nog maar even wat eten dan. Al moet ik zeggen is wel koolhydraatarm
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 7:24

Volgens de site kom ik vandaag niet verder dan 700 kcal.

Gast
Gast

Bericht  Aagje! ma 2 jan 2012 - 7:25

Hier ging het goed vandaag! ik heb me keurig aan me menu gehouden. al heb ik nu wel koppijn en ben ik moe! Denk dat ik lekker vroeg me bed in ga de rest van de week. Ik merk aan mijn lichaam dat het de suikers mist.... Neutral
Maar goed daar moet ik ff doorheen!

Straks nog een schaaltje yoghurt en dan is het op voor vandaag Very Happy

Ik viel met het koolhydraat arm eten de vorige keer ook 1 kilo per week af ongeveer. soms iets erboven, soms iets eronder. ik vind voor mezelf 1 kilo wel goed nu. ik ben al zo lang bezig met proberen af te vallen, en overgewicht en het bmi wat ik heb nu is ook niet gezond, dus dan maar even iets minder gezond afvallen....
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 7:26

en met mijn gewicht verbrand ik met 50 minuten spinnen 900 kcal. Dus dat is min 200 + de rest wat nodig is om te kunnen functioneren. Ik ga straks dus echt nog wat eten want anders word het echt veel te weinig. Lekker een zacht gekookt eitje heerlijk Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 8:33

Met Sonja zit ik op 1345 kcal voor vandaag. Je moet rond de 1400kcal eten, wil je af vallen. Mijns inziens is dit dus prima! Ik eet nu al meer dan anders en zit dan ook best vol!

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 9:50

Zo ook lekker nog 2 eitjes gehad, dus mijn eten voor vandaag zit er weer op. Morgen ontbijten mij kwark met amandelen en honing. Tussen de middag gevulde courgette en 's avonds een brocolli soepje. Verder heb ik nog eieren liggen een beetje tofu gaat door de soep denk ik en nog rundervinkjes

Vandaag:

Ontbijt: magere kwark met musli
Lunch: Witlof met kaas
Diner: pittige tofu
tussendoor: veel thee en 2 eieren.

Morgen nog wat meer tussendoor eten. Denk dat ik dan nog even peren bij de lidl haal. Zagen er wel lekker uit Very Happy.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 9:55

Lekker en net eetlijstje

Zucht, ik heb 2 maanden nergens last van gehad qua moeite met het shaken etc... En nu heb ik gewoon zin om te eten / snaaizin... Het is niet dat ik trek heb, gewoon zin in lekkers
grrr
Ik ga maar even ter afleiding in bad
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Puk ma 2 jan 2012 - 9:58

Nou, mijn 1e dag balansen zit er weer op na al die vettigheid van oud en nieuw! Het voelt wel lekker, normaal eten en drinken. Morgen weer naar de sportschool, en flink zweten:-)

Inge, wat is het camebrigde dieet dan? Heb er nog nooit van gehoord!

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 9:59

Ik ga zo ook maar douchen, 50 minuten spinnen dan is dat wel nodig haha. Ga van de week denk ik zelf nog maar weer eens groentechipies maken. Is erg lekker als je zin in chips hebt maar niet te veel binnen wilt krijgen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 10:57

Trouwens.... Ik zit de hele avond al op www.voedingscentrum.nl. En volgens het voedingscentrum eet ik verkeerd. Wat inhoudt dat wat ik eet, teveel verzadigde en onverzadigde vetten bevat. Maar eigenlijk wil/kan ik dat niet aanpassen. Ik snap wel dat ze liever hebben dat ik 30+ kaas eet i.p.v. mijn geliefde 48+ en ze hebben ook liever dat ik kipfilet/rookvlees eet, dan mijn geliefde plakje Chorizo op brood. Maar ik ben zo bang dat ik doorsla als ik daar allemaal op ga letten. Hoe ga ik dat aanpakken? Want ik trek het me ergens best wel aan dat ze zeggen dat ik ongezond eet... laughcry

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 11:39

Puk, Cambridge is een shakedieet! Je mag 3 producten op een dag (shake, soep, reep) elke week ga je langs een consulente om te wegen, meten, nieuwe producten op te halen! Ik doe de 500 versie dat is zonder maaltijd! Je hebt ook een 800 versie dat is met maaltijd!

Maura lastig! Ik had bij voedingscentrum ook niet alles op groen, vooral vitamine, calciu
Etc vaak niet!
Je kan idd het best magere producten nemen ipv vette! Maar dat is aan jezelf of je dat wilt!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Aagje! ma 2 jan 2012 - 21:03

@puk: succes weer! smile
Hahaha ik moest wel lachen om je onderschrift!

@liz: ik ben ook menuutjes aan het maken dan kan ik straks zonder al te veel na te denken makkelijker beslissen wat ik moet eten!

@fairy: 700 is wel weinig per dag! Ik heb geen idee hoeveel ik per dag binnen krijg eigenlijk.
Het is inderdaad beter om meer tussendoor te eten, ivm je verbranding

@ yoyo: dat klinkt prima! Ik heb in me hoofd dat je met Sonja altijd zo weinig mag! Maar als ik het bij jou zo zie dan is dat niet (meer) zo! smile

@maura: ja dat is lastig! Want het is wel beter maar wil je inderdaad zo 'streng' doen? Je kan ook bv wel de 30+kaas doen maar (nog) niet de chorizo??

------------------------------------

Hier dag twee weer begonnen met hoofdpijn! Het liefst zou ik nu wat met suiker eten want dan is het weg! Maar dat mag natuurlijk niet! laughcry Zoals sommige wel weten loop ik bij een psycholoog. En daar zijn we er achter gekomen dat ik een eet verslaving heb, dus het wordt echt afkicken!! Maar daar wordt aan gewerkt

Zijn er bij jullie nog meer die bij een Dietiste lopen??

Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 21:39

Ben ook een stukje hoger geëindigd hoor dan 700 vond ik namelijk ook te weinig. Helemaal met het sporten erbij.
Vandaag begonnen met kwark met havermout en een beetje honing. Nu aan het werk maar niet echt prettig. Gelukkig mag ik morgen naar de fysio want zelfs autorijden gaat nu moeilijker door de pijn aan mijn polsen en ellebogen. Straks nog wel aardappels schillen op het werk zal ook wel weer een succes zijn. Wat ik wel positief vind ik voel me al wel een stuk beter. Darmen komen ook al meer tot rust, dus dat is erg prettig
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 21:46

Ik ben er weer hoor dames! Wink

Ben de afgelopen weken erg druk geweest en dus nauwelijks op het forum geweest.
Maar vanaf nu ga ik proberen om er weer wat vaker te zijn, sowieso in dit topic smile

Ik ben gister begonnen met de 5 dagen kuur van weight care, heb totaal geen honger tussendoor gehad en ook niet de neiging om te snoepen!
En ik sport ook 2x in de week (maar dat doe ik al een aantal maanden)

Mijn eerste doel voor 30 januari is 4 kilo eraf (het liefst 5 maar 4 is realistischer)

Gast
Gast

Bericht  Pussycat ma 2 jan 2012 - 22:04

Fairytale wat is jou recept voor gevulde courgette? Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 10 166342

@ all fijn dat ik ook mee mag schrijven ook al ben ik straks zwanger ergens dit jaar.
Hier nog niet heel effectief begonnen omdat we nog steeds geen boodschappen hebben gehaald. Gisteren pizza gegeten had ik mijn vriend nog beloofd om dat in december nog te doen, maar toen kwam het er niet van.
Dus alsnog gedaan... vandaag de restjes opeten die nog in de vriezer liggen en dan is alles op. En kunnen we opnieuw beginnen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: