Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dilemma werk

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dilemma werk - Pagina 2 Empty Re: Dilemma werk

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 8:58

Wat vindt je schoonvader? Zou hij het goed vinden als ze gaat werken of wil hij liever dat ze thuis blijft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma werk - Pagina 2 Empty Re: Dilemma werk

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 8:59

Lucky, heeft jouw schoonvader er een probleem mee dat je schoonmoeder niet werkt? Waarschijnlijk niet. Misschien moest jij je mond dan ook maar eens houden en je mening maar gewoon vóór je houden. Want wat jij vindt, doet er helemaal niet toe. Het enige wat belangrijk is, is wat je schoonouders ervan vinden. En als zij beiden vrede hebben met hoe het nu gaat, wat ben jij dan voor een lomperik om ongezouten je mening te geven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma werk - Pagina 2 Empty Re: Dilemma werk

Bericht  Lejow ma 3 jan 2011 - 9:02

Maple schreef:Lucky, heeft jouw schoonvader er een probleem mee dat je schoonmoeder niet werkt? Waarschijnlijk niet. Misschien moest jij je mond dan ook maar eens houden en je mening maar gewoon vóór je houden. Want wat jij vindt, doet er helemaal niet toe. Het enige wat belangrijk is, is wat je schoonouders ervan vinden. En als zij beiden vrede hebben met hoe het nu gaat, wat ben jij dan voor een lomperik om ongezouten je mening te geven?

Eens. En ik zeik niet, ik probeer je wat duidelijk te maken. Maar dat komt er niet echt in bij je geloof ik.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma werk - Pagina 2 Empty Re: Dilemma werk

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 9:45

Caribbeanlover schreef:Niet dat ik jullie uitleg schuldig ben, maar ik doe het toch maar.
Met een hond kan je nou eenmaal niet ft werken. Ik teer zeer zeker niet op mijn echtgenoots zak, want ik verdien nog altijd zelf mijn eigen geld in tegenstelling tot mijn schoonmoeder. Ik lever mijn eigen bijdrage aan de huur, eten ed. Ik heb genoeg op mijn rekening staan zodat als ik even geen werk heb alsnog mijn bijdragen kan leveren. Jullie weten niet hoe ik er financieel voor sta dus kunnen jullie ook niet oordelen. Van op iemands zak teren is hier geen sprake.

Wij hebben ook een hond en werken ook fulltime. Oke het is niet leuk voor de hond, maar gelukkig werk ik in de zorg en ben geregeld doordeweeks vrij , of de ochtend of middag. Ik vind het de grootste onzin dat je dan echt niet fulltime zou kunnen werken. Als je hond dan , als je wel thuis bent genoeg aandacht geeft is er volgens mij niets aan de hand. Die van ons leeft nog steeds en is ook nog happy ( zo ver ik dat kan zien). En er bestaan ook nog honden uitlaat/speel bureaus. Dus overal is een oplossing voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma werk - Pagina 2 Empty Re: Dilemma werk

Bericht  blondje1313 di 4 jan 2011 - 0:38

Ook wij hebben een hond (zelfs twee) en werken beide fulltime (al werk ik wel in het onderwijs en ben ik 2 dagen in de week om half 4 thuis ipv 5 uur), en onze honden komen niets tekort!
Mijn moeder heeft ook nooit gewerkt sinds ze kinderen had, op een gegeven moment is ze wel wat ochtenden gaan poetsen en oppassen. Verder moet ik wel zeggen dat in mijn omgeving alle vrouwen wel een paar uur per week werken, vaak denk ik ook gewoon omdat ze het leuk vinden om iets om handen te hebben. Het voordeel van mijn ouders en veel mensen hier in de buurt van hun generatie en die van daarvoor is dat ze zelf een huis gebouwd hebben of goedkoop gekocht, nu geen of een lage hypotheek meer hebben en erg lage maandlasten hebben. De noodzaak is er dus niet om te werken. Maar hangt jouw schoonmoeder dan de hele dag op de bank tv te kijken, of doet ze wel wat met haar tijd (schoonmaken, hobby, vrijwilligerswerk?), in het eerste geval vind ik haar best lui, maar anders valt het wel mee.
Mijn man zegt ook wel eens, als het zou kunnen zou ik zo stoppen met werken om leuke dingen te doen!

Maar over je vraag: gewoon solliciteren, als het niks is ben je zo weer weg!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma werk - Pagina 2 Empty Re: Dilemma werk

Bericht  Lejow di 4 jan 2011 - 1:58

blondje1313 schreef:Ook wij hebben een hond (zelfs twee) en werken beide fulltime (al werk ik wel in het onderwijs en ben ik 2 dagen in de week om half 4 thuis ipv 5 uur), en onze honden komen niets tekort!
Mijn moeder heeft ook nooit gewerkt sinds ze kinderen had, op een gegeven moment is ze wel wat ochtenden gaan poetsen en oppassen. Verder moet ik wel zeggen dat in mijn omgeving alle vrouwen wel een paar uur per week werken, vaak denk ik ook gewoon omdat ze het leuk vinden om iets om handen te hebben. Het voordeel van mijn ouders en veel mensen hier in de buurt van hun generatie en die van daarvoor is dat ze zelf een huis gebouwd hebben of goedkoop gekocht, nu geen of een lage hypotheek meer hebben en erg lage maandlasten hebben. De noodzaak is er dus niet om te werken. Maar hangt jouw schoonmoeder dan de hele dag op de bank tv te kijken, of doet ze wel wat met haar tijd (schoonmaken, hobby, vrijwilligerswerk?), in het eerste geval vind ik haar best lui, maar anders valt het wel mee.
Mijn man zegt ook wel eens, als het zou kunnen zou ik zo stoppen met werken om leuke dingen te doen!

Maar over je vraag: gewoon solliciteren, als het niks is ben je zo weer weg!

Doe mij ook zo'n school!!! Pff ik zit elke dag wel minstens tot 5 uur hoor ( op de woensdag na)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma werk - Pagina 2 Empty Re: Dilemma werk

Bericht  blondje1313 di 4 jan 2011 - 2:02

Voortgezet onderwijs Lejow, ik werk elke avond nog door....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma werk - Pagina 2 Empty Re: Dilemma werk

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 3:05

Zucht, waarom moet die schoonfamilie er weer bij gehaald worden.... Neutral Het gaat toch om jou (lucky) zelf en niet om andermans situatie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma werk - Pagina 2 Empty Re: Dilemma werk

Bericht  Lejow di 4 jan 2011 - 4:26

blondje1313 schreef:Voortgezet onderwijs Lejow, ik werk elke avond nog door....

Ja ik heb basisonderwijs, dat scheelt natuurlijk nog wel. Neem ook te vaak dingen mee.. Moet ik eigenlijk niet doen, maar ach smile


*Zo nu weer ontopic*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma werk - Pagina 2 Empty Re: Dilemma werk

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:31

Bitterkoek_ schreef:Zucht, waarom moet die schoonfamilie er weer bij gehaald worden.... Neutral Het gaat toch om jou (lucky) zelf en niet om andermans situatie?

Eens

Verder lees ik in de openingspost dat de collega's erg aardig waren, maar verderop staat dat je geen zin hebt om oude collega's tegen te komen. Beetje tegenstrijdig?

Als jij er een goed gevoel bij hebt moet je gewoon solliciteren, wie weet wordt het wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma werk - Pagina 2 Empty Re: Dilemma werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum