Opknap topic!
+61
Elliot
Fiwen
Flower_L
_Lacey_
Monte
Luce
Viva
Marin
Pommes
Sea of Trees
kwebbeltje
Zora
mzcharlotte
Angela_1986
madam
Plien84
Katrien
Kaboutertje
Arwyn
Sunshine24
Bolleke
Coco
Theeleut
Leine
PrimaBella
smurfie
GeKKiE
Lavendel
Silver
pluisie
bolus26
loura
Makamba
Aziraphale
vlinder-19
Ooh La La!
VeryCherry
Queen
Moonlight
Mees
Blue flower
Jezzie
Zwerver
Eris
Dennenappel
Prosecco
Shisha
Jerry
*Noosa
Niekske
Ibbeltje
Sarah1985
MissD
Coccinelle
minoessepoes
Chocolate Cookie
Niki
Pandora
Olijfje
Tsjip
Ella
65 plaatsers
Pagina 5 van 13
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Re: Opknap topic!
Ik heb inmiddels ook wat dingen opgeknapt.
O.a. deze manou hangstoel van mijn ouders, gekocht rond 1975. Zo zag de stoel er eerst uit (afbeelding uit 1988, mijn 4e verjaardag):
Zo is de stoel nu:
En ik heb mijn oma's buikkastje opgeknapt.
Before:
After:
O.a. deze manou hangstoel van mijn ouders, gekocht rond 1975. Zo zag de stoel er eerst uit (afbeelding uit 1988, mijn 4e verjaardag):
Zo is de stoel nu:
Before:
After:
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben bezig met het verven van mijn vitrinekastje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet ook nog een buikkastje doen, maar ik denk dat dat van het voorjaar komt, dat ik het gewoon lekker buiten kan doen.
Het aankomende project is Mas zijn bedstee, maar dat is geen opknapper maar een bouw het zelf project. Nu alleen nog een tekening met de maten er op. Moet opzich niet heel moeilijk zijn, maar met maten is het wel wat makkelijker.
Waarom krijg ik de foto's er niet meer onder? :S
Gast- Gast
Leuk Doedel!
En bedankt Nate84, misschien moet ik de gok toch maar is wagen dan Heb ook nog zo'n kastje in het klein, misschien kan ik die beter eerst doen.
En bedankt Nate84, misschien moet ik de gok toch maar is wagen dan Heb ook nog zo'n kastje in het klein, misschien kan ik die beter eerst doen.
Gast- Gast
doedel kan je niet zelf maten bedenken? Volgens mijn man is een tekening makkelijk te maken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Aziraphale schreef:Ik heb inmiddels ook wat dingen opgeknapt.
Zo is de stoel nu:
Before:
After:
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Nou het hout is besteld voor het bed, we hebben samen met de buurman die ook mee helpt maken een tekening gemaakt en er komt meteen een kledingkast aan vast.
Gast- Gast
Doedel schreef:Nou het hout is besteld voor het bed, we hebben samen met de buurman die ook mee helpt maken een tekening gemaakt en er komt meteen een kledingkast aan vast.
Klinkt goed! Ben benieuwd naar het eindresultaat straks!
Gast- Gast
Aziraphale schreef:Ik heb inmiddels ook wat dingen opgeknapt.
Zo is de stoel nu:
]
Wat een ontzettend gave stoel is dat zeg!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
M'n kast is eindelijk helemaal klaar
De kleur van de binnenkant is in het echt iets lichter..
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Tsjip schreef:Hier de foto's van mijn lampenvoeten. Ze waren donkereiken. Ik heb ze geschilderd met witte krijtverf.
En nog een foto van de zelfgemaakte tuinbank.
Dan heb ik ook nog een buikkastje staan die nog steeds moet gebeuren. En in ons nieuwe huis gaan we het badkamermeubel ook zelf maken van steigerhout.
Tsjip, heb je hier misschien een bouwtekening van??
Gast- Gast
Parel schreef:Tsjip schreef:Hier de foto's van mijn lampenvoeten. Ze waren donkereiken. Ik heb ze geschilderd met witte krijtverf.
Dan heb ik ook nog een buikkastje staan die nog steeds moet gebeuren. En in ons nieuwe huis gaan we het badkamermeubel ook zelf maken van steigerhout.
Dan moet je wat beter zoeken in dit topic, ik had er ook al naar gevraagd en daar was al op gereageerd ('t was een 'standaard zelfmaakbank' en haar vriend/man/lover heeft er een hoekbank van gemaakt )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Tsjip schreef:Jerry schreef:Tsjip schreef:Jerry schreef:@ tsjip: 2 vragen:
#1 waarom krijtverf op de lamp?
#2 supergaaf die tuinbank! Eigen ontwerp? Zoniet, waar heb je 't ontwerp vandaan?
1: Omdat ik het matte effect mooi vond.
2: Niet helemaal. Mijn vriend heeft tekeningen van een gewone bank gevonden op internet en heeft er zelf na heel wat passen en meten een hoekbank van gemaakt. Dit viel wel even tegen maar het resultaat mag er zijn
Komt dat even goed uit! Ik vind 't namelijk een hele toffe bank, maar dan niet als hoekbank, omdat dat veel te groot is voor onze tuin! Maar even op internet zoeken dus
Ik wil je de tekeningen ook wel sturen hoor! Scheelt je weer zoeken
Edit: Hier de link: http://margraten.multimate.nl/node/223
Hier dus...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
op de site van 101 woonideeen heef ter ook 1 gestaan en op eigen huis en tuin
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Jerry schreef:Tsjip schreef:Jerry schreef:Tsjip schreef:Jerry schreef:@ tsjip: 2 vragen:
#1 waarom krijtverf op de lamp?
#2 supergaaf die tuinbank! Eigen ontwerp? Zoniet, waar heb je 't ontwerp vandaan?
1: Omdat ik het matte effect mooi vond.
2: Niet helemaal. Mijn vriend heeft tekeningen van een gewone bank gevonden op internet en heeft er zelf na heel wat passen en meten een hoekbank van gemaakt. Dit viel wel even tegen maar het resultaat mag er zijn
Komt dat even goed uit! Ik vind 't namelijk een hele toffe bank, maar dan niet als hoekbank, omdat dat veel te groot is voor onze tuin! Maar even op internet zoeken dus
Ik wil je de tekeningen ook wel sturen hoor! Scheelt je weer zoeken
Edit: Hier de link: http://margraten.multimate.nl/node/223
Hier dus...
Niets meer aan toe te voegen Jerry!
@Bolus: Dit was de meest uitgebreide tekening die wij hebben kunnen vinden. Alle maten staan er hier duidelijk bij. Ook zit er een materialenlijst bij.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik had van mijn oom 2 nachtkastjes gekregen. Mocht ze opknappen en gebruiken in mijn huisje. Nu doe ik er eerst eentje en daarna zie ik wel of ik die 2e ook nog ga doen. Maar denk het wel.
Hij is nog niet af, maar zodra hij helemaal af is post ik foto's!
Hij is nog niet af, maar zodra hij helemaal af is post ik foto's!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Kunnen deze tafel gratis op halen! Kon 'm niet aan mijn neus voorbij laten gaan haha. Moeten nog maar even bedenken wat we hiermee gaan doen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
WC eend ik heb zo'n tafel ook gratis kunnen oppikken. Heb hem toen parelmoer matglans geschilderd.. hij staat alleen ontzetttend te verstoffen in mijn kelder.. ik kan hem niet eens meer zien.. zoveel troep heb ik er inmiddels opgestapeld.. Zondee. (maar wij hadden toen al een mooie salontafel).
Gast- Gast
Ik weet niet of dit echt onder de categorie 'opknappen' valt, maar volgens mij is het wel aardig 'opgeknapt'.
Zoals mijn kandelaren waren;
En na twee dagen verven;
Zoals mijn kandelaren waren;
En na twee dagen verven;
Laatst aangepast door Maura op zo 23 sep 2012 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind ze zo een stuk mooier Gisele! Ze staan ook beter bij de rest van je interieur.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Jerry schreef:Parel schreef:Tsjip schreef:Hier de foto's van mijn lampenvoeten. Ze waren donkereiken. Ik heb ze geschilderd met witte krijtverf.
Dan moet je wat beter zoeken in dit topic, ik had er ook al naar gevraagd en daar was al op gereageerd ('t was een 'standaard zelfmaakbank' en haar vriend/man/lover heeft er een hoekbank van gemaakt )
Ik wil ook zo'n bank! Zal mijn vriend blij mee zijn Wat waren jullie aan materiaal kwijt? En laten jullie hem s'winters gewoon buiten staan?
Gast- Gast
Eline schreef:Jerry schreef:Parel schreef:Tsjip schreef:Hier de foto's van mijn lampenvoeten. Ze waren donkereiken. Ik heb ze geschilderd met witte krijtverf.
Ik wil ook zo'n bank! Zal mijn vriend blij mee zijn Wat waren jullie aan materiaal kwijt? En laten jullie hem s'winters gewoon buiten staan?
Pfoeh wat waren we aan materiaal kwijt.... Euhm ik gok zo'n 300 euro. Normaal maak ik overal excelbestandjes van met alle uitgaven maar bij deze bank heb ik dat niet gedaan helaas. De schroeven zijn in verhouding erg duur.
Enne de bank is 3x3m dus we kunnen 'm niet ergens binnen kwijt Hij staat dus het hele jaar buiten. Wel hebben we de bank een laagje beits gegeven en in het voorjaar doen we dit even opnieuw.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Bedankt voor je reactie! Ik denk dat wij wel iets goedkoper uit kunnen zijn, mijn vader werkt bij een bouwbedrijf dus ik zal is vragen of ik het via hem kan bestellen. Heb jij de kussens ergens kant en klaar gekocht of zelf gemaakt?
Gast- Gast
Dennenappel schreef:Ik vind ze zo een stuk mooier Gisele! Ze staan ook beter bij de rest van je interieur.
Dank je wel. Ik moet er zelf wel even heel erg aan wennen. Het is opeens zo helder.
Gast- Gast
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Van de hak- op- de- tak topic...
» AD(H)D-topic
» Het +/- topic
» Het UP-topic
» Van de hak- op- de- tak topic...
» AD(H)D-topic
» Het +/- topic
» Het UP-topic