Opknap topic!
+61
Elliot
Fiwen
Flower_L
_Lacey_
Monte
Luce
Viva
Marin
Pommes
Sea of Trees
kwebbeltje
Zora
mzcharlotte
Angela_1986
madam
Plien84
Katrien
Kaboutertje
Arwyn
Sunshine24
Bolleke
Coco
Theeleut
Leine
PrimaBella
smurfie
GeKKiE
Lavendel
Silver
pluisie
bolus26
loura
Makamba
Aziraphale
vlinder-19
Ooh La La!
VeryCherry
Queen
Moonlight
Mees
Blue flower
Jezzie
Zwerver
Eris
Dennenappel
Prosecco
Shisha
Jerry
*Noosa
Niekske
Ibbeltje
Sarah1985
MissD
Coccinelle
minoessepoes
Chocolate Cookie
Niki
Pandora
Olijfje
Tsjip
Ella
65 plaatsers
Pagina 1 van 13
Pagina 1 van 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Opknap topic!
Aangezien er hier veel meiden zijn die meubels opknappen kunnen we hier voor en na foto's showen.
Ik heb vandaag een dressoir en een stoel gekocht voor wel 29 euro bij elkaar. Het dressoir moeten we zaterdag ophalen. Dus daar heb ik nog geen foto van.
Maar van de stoel wel en daar moet ik er nog 5 van zoeken, maar dat moest volgens de man van de kringloop geen probleem worden, want het zijn "standaard" Zweedse stoelen. En ga nog op zoek naar leuke kussentjes.
Voor wel 4 euro:
Ik heb vandaag een dressoir en een stoel gekocht voor wel 29 euro bij elkaar. Het dressoir moeten we zaterdag ophalen. Dus daar heb ik nog geen foto van.
Maar van de stoel wel en daar moet ik er nog 5 van zoeken, maar dat moest volgens de man van de kringloop geen probleem worden, want het zijn "standaard" Zweedse stoelen. En ga nog op zoek naar leuke kussentjes.
Voor wel 4 euro:
Gast- Gast
Re: Opknap topic!
Leuk!!! wat voor kleur gaat het worden?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Yvette schreef:Leuk!!! wat voor kleur gaat het worden?
Het ligt er een beetje aan of ik binnen 2 maanden nog 5 andere kan vinden, anders worden ze wit met grijs. Mocht dat niet geval zijn dan maak ik hem licht met donker roze.
Gast- Gast
volgens mij stonden die hier ook 2 bij de kringloop, stond er ook bij te kijken haha
Gast- Gast
Lily schreef:volgens mij stonden die hier ook 2 bij de kringloop, stond er ook bij te kijken haha
Waar is hier?
Gast- Gast
Doedel schreef:Yvette schreef:Leuk!!! wat voor kleur gaat het worden?
Het ligt er een beetje aan of ik binnen 2 maanden nog 5 andere kan vinden, anders worden ze wit met grijs. Mocht dat niet geval zijn dan maak ik hem licht met donker roze.
Leuk, hopelijk vind je nog snel andere erbij
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
omg eindhoven. Maar het is in dezelfde stijl niet precies dezelfde (als ik het me goed herinner)
Gast- Gast
Dat is te ver , ik ga denk ik ook opzoek naar look a likes, dat je wel dezelfde stijl hebt, maar verschillende stoelen.Lily schreef:omg eindhoven. Maar het is in dezelfde stijl niet precies dezelfde (als ik het me goed herinner)
Gast- Gast
Ik denk dat het juist cool is als de basis van de stoelen hetzelfde is, maar verder anders. Krijg je gaaf effect juist, dat zou ik ook wel willen.
Gast- Gast
Leeuk! Ik hou zelf ook echt van dingen opknappen of helemaal zelf maken. Hier wat foto's van dingen die ik zelf heb gemaakt.
Hoofdbord en nachtkastje (hoofdbord is nog niet af, moet nog gekappitoneerd worden, steeds geen zin in)
Jaren 70 kastje opgeknapt
Die roze stoel op deze foto ga ik zwart verven. Zodat ik bij mijn nieuwe tafel (volgende foto) 4 verschillende zwarte stoelen heb.
Van dit blad ga ik een tafel maken - grijs beitsen. (nou ja dit wordt het blad, en de schagen komen van Ikea)
Met deze schagen
Tv meubel van pallets met wieltjes
Vlinders op muur in de gang
haha ik vind het echt heel leuk om te doen.. dat is wel duidelijk
Hoofdbord en nachtkastje (hoofdbord is nog niet af, moet nog gekappitoneerd worden, steeds geen zin in)
Jaren 70 kastje opgeknapt
Die roze stoel op deze foto ga ik zwart verven. Zodat ik bij mijn nieuwe tafel (volgende foto) 4 verschillende zwarte stoelen heb.
Van dit blad ga ik een tafel maken - grijs beitsen. (nou ja dit wordt het blad, en de schagen komen van Ikea)
Met deze schagen
Tv meubel van pallets met wieltjes
Vlinders op muur in de gang
haha ik vind het echt heel leuk om te doen.. dat is wel duidelijk
Gast- Gast
Thankss
Die vlindertjes komen van Ikea, maar ze zijn allemaal blauw en geel.. Ik heb ze zelf zwart geschilderd (kloot werk haha)
Die vlindertjes komen van Ikea, maar ze zijn allemaal blauw en geel.. Ik heb ze zelf zwart geschilderd (kloot werk haha)
Gast- Gast
Leuk die stoeltjes! Mijn zusje heeft ook soortgelijke stoeltjes gekocht en toen kwam ze lief vragen of ik ze wilde verven. Nou dat heb ik geweten... Die spijlen! Wat een ramp haha! Maar ze zijn erg leuk geworden en het was ook leuk om te doen. Al was ik op dat moment blij dat ik ze maar 1x hoefde te doen
Ik heb verder ons bed een ander kleurtje gegeven. Het Hemnes bed van Ikea van antiekbruin naar bruinzwart. De eettafel van mijn zusje van eiken naar bruinzwart. Haar stoeltjes dus van donkereiken naar turquoise. En als laatste onze lampenvoeten van donkereiken naar krijtwit. Daar zal ik morgen even een foto van maken. Nu te donker om ze mooi op de foto te krijgen.
Verder staat hier nog een buikkastje te wachten. Maar ik wil eerst wat ik er mee wil voordat ik eraan begin!
Ik heb verder ons bed een ander kleurtje gegeven. Het Hemnes bed van Ikea van antiekbruin naar bruinzwart. De eettafel van mijn zusje van eiken naar bruinzwart. Haar stoeltjes dus van donkereiken naar turquoise. En als laatste onze lampenvoeten van donkereiken naar krijtwit. Daar zal ik morgen even een foto van maken. Nu te donker om ze mooi op de foto te krijgen.
Verder staat hier nog een buikkastje te wachten. Maar ik wil eerst wat ik er mee wil voordat ik eraan begin!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ja ik heb ook nog een buikkastje en een dekenkist.
Misschien dat ik het weekend wel ga beginnen, dan pik ik een kamer bij mijn moeder in. En dan muziekje op en gaan
Misschien dat ik het weekend wel ga beginnen, dan pik ik een kamer bij mijn moeder in. En dan muziekje op en gaan
Gast- Gast
Wat leuk Punk'd! Vooral dat kastje vind ik geweldig!
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Leuk topic! Wat zijn jullie creatief! jaloers
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ooh die stoelen zijn leuk. Mijn moeder had er ooit 4 gekregen van een oud vrouwtje die ze in de schuur had liggen. Heeft mijn moeder ze ook geverfd en bovenaan gesjabloneerd...
Hopelijk vindt je nog meer... Veel klusplezier!
Hopelijk vindt je nog meer... Veel klusplezier!
Punk'd, wat super gaaf allemaal zeg!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Punk'd, wat super gaaf allemaal zeg!!
Inderdaad! Ik ben jaloers op je vlindermuur
Gast- Gast
Dit:
[Is nu dit:
En toen heb ik nog een andere stoel hetzelfde bekleed, deze was bekleed met mosgroen rib en van donker hout, samen ziet het er zo uit:
(Tafeltje was ook van donker hout, heb ik ook geverfd)
De kast was mijn kleding kast op mijn kinderkamer, die was mais geel met gordijntjes waar nu de zwarte planken zitten. De gordijntjes heb ik dus voor een houtenplank vervangen, hij is geschilderd en er zitten porselijnenknopjes op. De stoelen waren grenen en hadden mijn schoonouders nog in de kelder staan, de tafel was het oude bureau van mijn vriend (maar deze willen we binnenkort een keer vervangen)
Lampenkapje gestoffeerd en het kastje was ook mais geel. (dit zijn foto's van net naar de verhuizing, zo ziet het er niet meer uit hoor!)
En dan had ik nog bijpassende kussens gemaakt, o.a. van de stof van het lampenkapje en de stoelen
Inmiddels al wel weer meer projectjes gehad maar daar heb ik geen foto's van.
Foto's weg gehaald, helaas!
[Is nu dit:
En toen heb ik nog een andere stoel hetzelfde bekleed, deze was bekleed met mosgroen rib en van donker hout, samen ziet het er zo uit:
(Tafeltje was ook van donker hout, heb ik ook geverfd)
De kast was mijn kleding kast op mijn kinderkamer, die was mais geel met gordijntjes waar nu de zwarte planken zitten. De gordijntjes heb ik dus voor een houtenplank vervangen, hij is geschilderd en er zitten porselijnenknopjes op. De stoelen waren grenen en hadden mijn schoonouders nog in de kelder staan, de tafel was het oude bureau van mijn vriend (maar deze willen we binnenkort een keer vervangen)
Lampenkapje gestoffeerd en het kastje was ook mais geel. (dit zijn foto's van net naar de verhuizing, zo ziet het er niet meer uit hoor!)
En dan had ik nog bijpassende kussens gemaakt, o.a. van de stof van het lampenkapje en de stoelen
Inmiddels al wel weer meer projectjes gehad maar daar heb ik geen foto's van.
Foto's weg gehaald, helaas!
Laatst aangepast door minoessepoes op wo 28 dec 2011 - 21:24; in totaal 3 keer bewerkt
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
minoessepoes schreef:Dit:
Is nu dit:
Wauw!! Hoe doe je dat??
Echt heel mooi gedaan!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Eline schreef:Chocolate Cookie schreef:Punk'd, wat super gaaf allemaal zeg!!
Inderdaad! Ik ben jaloers op je vlindermuur
Thanks allemaal
Moet ook zeggen dat ik mij eindelijk thuis ga voelen in mijn eigen huisje na 3 jaar. Ik vond het steeds wel leuk maar was eigenlijk nooit 100% tevreden. Nu ben ik dat wel bijna (als de tafel en stoelen klaar zijn haha).
Ik roep ook al bijna een jaar dat ik foto's van mijn huis ga posten maar het is steeds nog niet af
Gast- Gast
[quote="Pandora"]
Met hulp van mijn moeder hoor! Maar eigenlijk is het best simpel, ik heb het leer heel netjes helemaal los gemaakt, dat is best een klusje maar dan heb je heel precies een mal en dan kan je dus vrij makkelijk de nieuwe stof op de juiste maat knippen. En dan alle stukjes weer in elkaar zetten! Het lastigst was eigenlijk om de strepen door te laten lopen, met een effen stofje was het makkelijker geweest, maar goed dit had ik in mijn hoofd haha.
minoessepoes schreef:quote]
Wauw!! Hoe doe je dat??
Echt heel mooi gedaan!Wil ik ook kunnen
Met hulp van mijn moeder hoor! Maar eigenlijk is het best simpel, ik heb het leer heel netjes helemaal los gemaakt, dat is best een klusje maar dan heb je heel precies een mal en dan kan je dus vrij makkelijk de nieuwe stof op de juiste maat knippen. En dan alle stukjes weer in elkaar zetten! Het lastigst was eigenlijk om de strepen door te laten lopen, met een effen stofje was het makkelijker geweest, maar goed dit had ik in mijn hoofd haha.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Leuk topic dit. Ik heb eens grenen meubels gehad die ik toen allemaal wit gemaakt heb, zoiets als hieronder:
Nu ben ik opzoek naar 2 nachtkastjes om op te knappen.
Nu ben ik opzoek naar 2 nachtkastjes om op te knappen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Pagina 1 van 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Van de hak- op- de- tak topic...
» AD(H)D-topic
» Het +/- topic
» Het UP-topic
» Van de hak- op- de- tak topic...