Opknap topic!
+61
Elliot
Fiwen
Flower_L
_Lacey_
Monte
Luce
Viva
Marin
Pommes
Sea of Trees
kwebbeltje
Zora
mzcharlotte
Angela_1986
madam
Plien84
Katrien
Kaboutertje
Arwyn
Sunshine24
Bolleke
Coco
Theeleut
Leine
PrimaBella
smurfie
GeKKiE
Lavendel
Silver
pluisie
bolus26
loura
Makamba
Aziraphale
vlinder-19
Ooh La La!
VeryCherry
Queen
Moonlight
Mees
Blue flower
Jezzie
Zwerver
Eris
Dennenappel
Prosecco
Shisha
Jerry
*Noosa
Niekske
Ibbeltje
Sarah1985
MissD
Coccinelle
minoessepoes
Chocolate Cookie
Niki
Pandora
Olijfje
Tsjip
Ella
65 plaatsers
Pagina 3 van 13
Pagina 3 van 13 • 1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13
Re: Opknap topic!
Ja dat was ik ook die dat toen schreef in jouw topic Ik had het nu net even met mijn moeder erover. Zij zegt dat ze ook een kast heeft gehad met een waslaag. Ze heeft hem toen 1 keer met water met amoniak erin afgenomen en daarna heeft ze hem met muurverf wit geschilderd (terwijl de waslaag er dus nog niet goed af was). Dat is gewoon gelukt (maar je hebt dan geen perfect geverfde witte kast maar je vond verouderde look wel leuk geloof ik)Niekske schreef:*Michelle schreef:
Niekske, je kast behandelen met kalkwas zou wel kunnen denk ik, is dat geen optie voor je? Als ik het goed zie hebben die stoeltjes geloof ik een fineerlaag. Volgens mij heeft dat weer een andere werkwijze nodig dan 'normaal' hout. Normaal kan je gewoon verven in 2 verschillende kleuren en dan doorschuren op bepaalde plekken waardoor je onderste laag tevoorschijn komt, weet niet of dat hierbij ook zo werkt.
Ja die kalkwas werd toen genoemd in mijn topic, misschien gaan we dat nog proberen. Eerst de stoeltjes! De stoeltjes komen deze week ergens, ik kan nu dus niet zien of ze een fineerlaag hebben... ik dacht gewoon gelakt hout anders laten we ons wel even adviseren bij de praxis, De stoelleuning kunnen we gewoon meenemen, de kast is een ander verhaal
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Hierbij de tafel waar ik het eerder over had.
Voor:
Tijdens:
Na:
Hij is te koop
Straks aan een andere tafel beginnen
Voor:
Tijdens:
Na:
Hij is te koop
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Mooi Michelle!
Ik heb een tijdje terug een tafel via marktplaats gekocht en opgeknapt:
Nu alleen nog nieuwe eetkamerstoelen erbij!
Ik heb een tijdje terug een tafel via marktplaats gekocht en opgeknapt:
Nu alleen nog nieuwe eetkamerstoelen erbij!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
*Michelle schreef:Hierbij de tafel waar ik het eerder over had.
Voor:
Tijdens:
Na:
Hij is te koop
voor hoe veel? hij is echt leuk!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Nog mensen bezig met opknappen? Man en ik willen deze tafel gaan maken binnenkort:
Gast- Gast
Is dat eikenhout Jolicious? Zorg dat dat je goed gedroogde planken hebt, anders gaan ze je helemaal krom staan! Kennissen van ons hebben dat ook zelf gedaan en die hebben nu kieren van een paar cm in de tafel, ook vanwege het werken van het hout!
Gast- Gast
Goede tip Rejoy! Ik heb verder nog geen materiaal in huis ofzo, dat willen we deze vakantie gaan bestellen.
Gast- Gast
Nou ik heb geen voorfoto van de kast, maar hij was heel donker hout.
Lichtinval is een beetje raar nu van deze foto.
Lichtinval is een beetje raar nu van deze foto.
Gast- Gast
Hij is mooi geworden Doedel!
Ben je er zelf ook blij mee? Weet je al een plekje ervoor in jullie nieuwe huis?
Ben je er zelf ook blij mee? Weet je al een plekje ervoor in jullie nieuwe huis?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Hij is mooi geworden Doedel!
Ja ik ben er zelf wel blij mee. Het wordt de tv kast
Gast- Gast
Leuk gedaan Doedel!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Nice Doedel!
Wij hebben vanmiddag steigerhout gehaald bij de bouwmarkt en gaan morgen beginnen met een salontafel en tijdschriftenrek. Als we daarmee klaar zijn en het is mooi geworden, gaan we ook de eettafel maken! Ik zal wel even foto's posten van het eindresultaat.
Wij hebben vanmiddag steigerhout gehaald bij de bouwmarkt en gaan morgen beginnen met een salontafel en tijdschriftenrek. Als we daarmee klaar zijn en het is mooi geworden, gaan we ook de eettafel maken! Ik zal wel even foto's posten van het eindresultaat.
Gast- Gast
zonde dat je dat bij de bouwmarkt gekocht hebt. Daar vragen ze meestal de hoofdprijs ervoor. Wij hadden hout voor onze tafel via een groothandel en kregen speciaal geschaafd hout
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:zonde dat je dat bij de bouwmarkt gekocht hebt. Daar vragen ze meestal de hoofdprijs ervoor. Wij hadden hout voor onze tafel via een groothandel en kregen speciaal geschaafd hout
Welke groothandel? Als ik het via internet bestelde was ik duurder uit dan gewoon bij de bouwmarkt. Er kwamen namelijk nog flink wat bezorgkosten overheen.
Gast- Gast
Wij hadden het via nvb geen idee of die door heel nl zit. Als wij gewoon bij de bouwmarkt gekocht hadden waren wij 500 euro duurder uit. Maar wij hadden geen steigerhout dus weet niet hoe het daar mee zit. Is het wel gedroogd hout? En zonder splinters
Sarah1985- Ratel
Sarah1985 schreef:Wij hadden het via nvb geen idee of die door heel nl zit. Als wij gewoon bij de bouwmarkt gekocht hadden waren wij 500 euro duurder uit. Maar wij hadden geen steigerhout dus weet niet hoe het daar mee zit. Is het wel gedroogd hout? En zonder splinters
Ja, gedroogd hout. Ik denk dat je voor die groothandel een pas nodig hebt? Is meestal zo met groothandels toch? Jouw man werkt toch in de bouw?
Gast- Gast
nee je hebt voor die groothandel geen pas nodig, mijn ouders en vrienden bestellen daar ook wel.
Dat is wel goed gedroogd hout. Ben benieuwt hoe het word, en tijdschriftenrek is dat zn rek als bij vt wonen wel eens ziet?
Dat is wel goed gedroogd hout. Ben benieuwt hoe het word, en tijdschriftenrek is dat zn rek als bij vt wonen wel eens ziet?
Sarah1985- Ratel
Ik heb mijn make up kastje geverfd. Heb helaas geen voor foto's! En de spiegel
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Oeh leuk Wc-eend! Helaas houd mijn vriend niet van roze.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Waar zit die groothandel onder andere? Dan ga ik daar kijken voor de rest van de meubels!
Ik forum nu via mijn telefoon, dus kan geen foto plaatsen van het rek.
Ik forum nu via mijn telefoon, dus kan geen foto plaatsen van het rek.
Gast- Gast
Mijn vriend had van een collega een kastje gekocht voor 25 euro.
Dat hebben we samen opgeknapt.
Op de helft!
Bijna af, alleen nog de bovendeurtjes. Maar daar zit nu nog bruin glas in.
En ik wil nog andere knopjes voor de deurtjes en laatjes.
Dat hebben we samen opgeknapt.
Op de helft!
Bijna af, alleen nog de bovendeurtjes. Maar daar zit nu nog bruin glas in.
En ik wil nog andere knopjes voor de deurtjes en laatjes.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zie hier ontzettend leuke dingen voorbij komen zeg!
Ik heb intussen ook 2 projectjes die ik wil opknappen
Deze mand, wil ik grijs gaan verven en een hoes erin maken voor het speelgoed van mijn zoontje
En ik heb nog een klein stoeltje die ik ook wil verven, daar heb ik zo snel geen foto van
Ik heb intussen ook 2 projectjes die ik wil opknappen
Deze mand, wil ik grijs gaan verven en een hoes erin maken voor het speelgoed van mijn zoontje
En ik heb nog een klein stoeltje die ik ook wil verven, daar heb ik zo snel geen foto van
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Hier de foto's van mijn lampenvoeten. Ze waren donkereiken. Ik heb ze geschilderd met witte krijtverf.
En nog een foto van de zelfgemaakte tuinbank.
Dan heb ik ook nog een buikkastje staan die nog steeds moet gebeuren. En in ons nieuwe huis gaan we het badkamermeubel ook zelf maken van steigerhout.
En nog een foto van de zelfgemaakte tuinbank.
Dan heb ik ook nog een buikkastje staan die nog steeds moet gebeuren. En in ons nieuwe huis gaan we het badkamermeubel ook zelf maken van steigerhout.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 13 • 1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Van de hak- op- de- tak topic...
» AD(H)D-topic
» Het +/- topic
» Het UP-topic
» Van de hak- op- de- tak topic...