DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
June schreef:Toet schreef:Ik wil warme chocomel maar de magnetron is kapot
Meiske, vroegâh maakte men gewoon melk warm in een panneke op het vuur!
Dan is me te veel werk
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn zus stuurt via whatsapp 'Help, hoe krijg je je combi-magnetron van 24kg weer uit de zwarte bak?!'
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zie dr al zitten tussen 700 kopjes Helemaal in dr element.
Ik ben hier te vaak. Jullie gaan me kennen.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zie dr al zitten tussen 700 kopjes Helemaal in dr element.
En dan allemaal kapot gooien en in d'r mandje doen!
De volgende spullen zijn voor Het GOED herbruikbaar:
Meubels, lampen, boeken, servies, kleding, elektrische apparaten en tuinmeubels.
Niet geschikt zijn: chemisch afval, grofvuil, CFK houdende koelapparatuur en kapotte meubels.
Hihi, echt jammer. Ik wilde net mijn grofvuil en chemisch afval doneren.
Gast- Gast
Ik had er vast wat leuks mee verzonnen of twee jaar lang niet hoeven afwassen [/quote]Smikkell schreef:
Had jij ze gewild?
Als ik het had geweten, had ik ze meegenomen!
Toet: dan wil je het ook niet echt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik had er vast wat leuks mee verzonnen of twee jaar lang niet hoeven afwassenJune schreef:Smikkell schreef:Dat weet ik. Heb je hier ook! Ik doelde op het 700 kopjes wegbrengen naar de kringloop.June schreef:Smikkell schreef:Mwhahahaha! Zeker doe je zo gemeen om een paar lime groene bakjes.June schreef:Die in de stad waar ik woon . H.et G.oed.
Zo heet hij echt!
Had jij ze gewild?
Dan had je je muurtje van kopjes kunnen lijmen!
Gast- Gast
Doet me denken aan die mop over hoe je een olifant in een koelkast krijgt en daarna de Giraffe.Reva schreef:Mijn zus stuurt via whatsapp 'Help, hoe krijg je je combi-magnetron van 24kg weer uit de zwarte bak?!'
Giraffe doet me denken aan forumnamen met spelfouten.
Gast- Gast
Hee als ik nou alleen het bovenste bord afwas en dan die stapel naar de kringloop breng
Gast- Gast
Smik, jij vindt die kopjes waarschijnlijk ook behoorlijk saai.
Laatst aangepast door June op wo 7 dec 2011 - 13:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat was ik me serieus aan het bedenken tijdens het typen van mijn reactie. Daarna moest ik aan de borsten en kopjeslamp denken van een of andere ontwerper.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik had er vast wat leuks mee verzonnen of twee jaar lang niet hoeven afwassenJune schreef:Smikkell schreef:Dat weet ik. Heb je hier ook! Ik doelde op het 700 kopjes wegbrengen naar de kringloop.June schreef:Smikkell schreef:Mwhahahaha! Zeker doe je zo gemeen om een paar lime groene bakjes.June schreef:Die in de stad waar ik woon . H.et G.oed.
Zo heet hij echt!
Had jij ze gewild?
Dan had je je muurtje van kopjes kunnen lijmen!
Gast- Gast
Zou melk ook niet in de waterkoker kunnen?
Toet- Lady Post-a-lot
Ze verkopen daar ook ongewassen kopjes en blikken met nog crackers er inReva schreef:Hee als ik nou alleen het bovenste bord afwas en dan die stapel naar de kringloop breng
Gast- Gast
Toet schreef:Zou melk ook niet in de waterkoker kunnen?
Dan had het wel een melkkoker geheten. Ik denk dat het meer moeite en tijd kost om dat ding schoon te krijgen dan een pan trouwens
Gast- Gast
Nee. Brandt aan het verwarmingselement. Je kunt er wel eieren in kokenToet schreef:Zou melk ook niet in de waterkoker kunnen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze verkopen daar ook ongewassen kopjes en blikken met nog crackers er inReva schreef:Hee als ik nou alleen het bovenste bord afwas en dan die stapel naar de kringloop breng
Gast- Gast
Wat je me stuurt? Die vind ik heel ergJune schreef:Smik, jij vindt die kopjes waarschijnlijk ook behoorlijk saai.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat je me stuurt? Die vind ik heel ergJune schreef:Smik, jij vindt die kopjes waarschijnlijk ook behoorlijk saai.
Haha, oh. Ja ik dus ook . Die zijn het!
Gast- Gast
Minder. Ga die elementjes maar weer eens schoon zien te krijgen. Je drink daarna nog weken thee met melk. Wel een voordeel als je daar van houdt.Reva schreef:Serieus, in een pan is echt net zoveel werk
Gast- Gast
Ik gooide laatst mijn ei te hard in de waterkoker maar hij leek niet stuk. Totdat ik opeens wel erg veel geborrel hoorde en er eiwitdrap uit de waterkoker golfde
Gast- Gast
:affraid:June schreef:Smikkell schreef:Wat je me stuurt? Die vind ik heel ergJune schreef:Smik, jij vindt die kopjes waarschijnlijk ook behoorlijk saai.
Haha, oh. Ja ik dus ook . Die zijn het!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee. Brandt aan het verwarmingselement. Je kunt er wel eieren in kokenToet schreef:Zou melk ook niet in de waterkoker kunnen?
Haha ja dat wist ik. Nou ja, dan ga ik toch maar een pannetje opzetten.
Toet- Lady Post-a-lot
Uhm... dan zou ik het ei met waterkoker en al weggooien en een nieuwe halen.Reva schreef:Ik gooide laatst mijn ei te hard in de waterkoker maar hij leek niet stuk. Totdat ik opeens wel erg veel geborrel hoorde en er eiwitdrap uit de waterkoker golfde
Gast- Gast
Smikkell schreef:Uhm... dan zou ik het ei met waterkoker en al weggooien en een nieuwe halen.Reva schreef:Ik gooide laatst mijn ei te hard in de waterkoker maar hij leek niet stuk. Totdat ik opeens wel erg veel geborrel hoorde en er eiwitdrap uit de waterkoker golfde
Of naar de kringloop brengen natuurlijk!
Ik zou echt never nooit een ei in mijn waterkoker gooien. Ben ik nou ouderwets?
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: