DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Nou, haar naam is eigenlijk kleiner geworden.Zininzon schreef:Toet schreef:Ik heb deze naam trouwens al ruim een week, fijn dat het jullie nu al opvalt
Het viel mij meteen op, ik vroeg je in je verjaardagstopic hoe oud je was geworden omdat je naam was vergroot!!!
Moet ik je nog gelijk geven ook
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Doe origineel en neem een dier toet. Een kalkoen, hertje of rendier. Dat zegt zo lekker veel over je persoonlijkheid.
Tss
Gast- Gast
June schreef:ProudMama schreef:Doe origineel en neem een dier toet. Een kalkoen, hertje of rendier. Dat zegt zo lekker veel over je persoonlijkheid.
Tss
Voel je je aangesproken?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dat ben ik wel gewend.Zininzon schreef:Smikkell schreef:Nou, haar naam is eigenlijk kleiner geworden.Zininzon schreef:Toet schreef:Ik heb deze naam trouwens al ruim een week, fijn dat het jullie nu al opvalt
Het viel mij meteen op, ik vroeg je in je verjaardagstopic hoe oud je was geworden omdat je naam was vergroot!!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Doe origineel en neem een dier toet. Een kalkoen, hertje of rendier. Dat zegt zo lekker veel over je persoonlijkheid.
Ik hou niet van dieren.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik hou wel van hertenbiefstuk trouwens.
Toet- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Alsof tweelingen zo lekker origineel zijn
Nou inderdaad, zó overschat.
Dieren houden vast ook niet van jou, Toet!
Gast- Gast
ach, zo'n rendier koop je bij de slager om de hoek. Zie jij maar eens een tweeling te kopen. Tss.Reva schreef:Alsof tweelingen zo lekker origineel zijn
Gast- Gast
Ow, en bloemen.. ik denk dat bloemen ook niet vanJune schreef:Reva schreef:Alsof tweelingen zo lekker origineel zijn
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:Alsof tweelingen zo lekker origineel zijn
Klopt! Vooral katten mogen mij niet.
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Dat ben ik wel gewend.Zininzon schreef:Smikkell schreef:Nou, haar naam is eigenlijk kleiner geworden.Zininzon schreef:Toet schreef:Ik heb deze naam trouwens al ruim een week, fijn dat het jullie nu al opvalt
Nou, zo vaak krijg je dat bij mij niet voor elkaar!
Zininzon- Ratel
Nou, als we twee weken geleden bij je hadden aangeklopt was het ons vast gelukt..ProudMama schreef:ach, zo'n rendier koop je bij de slager om de hoek. Zie jij maar eens een tweeling te kopen. Tss.Reva schreef:Alsof tweelingen zo lekker origineel zijn
Gast- Gast
En ik heb de tweeling zelf gemaakt, kunnen jullie van de beesten niet zeggen.
Hoop ik...
Hoop ik...
Gast- Gast
Bij alle forummers één keer is toch best vaak! En daar moet je me gelijk in gevenZininzon schreef:
Nou, zo vaak krijg je dat bij mij niet voor elkaar!
Gast- Gast
welk bedrag had je ook alweer op je spaarrekening?Smikkell schreef:Nou, als we twee weken geleden bij je hadden aangeklopt was het ons vast gelukt..ProudMama schreef:ach, zo'n rendier koop je bij de slager om de hoek. Zie jij maar eens een tweeling te kopen. Tss.Reva schreef:Alsof tweelingen zo lekker origineel zijn
Enne... 2 weken geleden waren ze uit logeren.
Gast- Gast
Ja, maar dan had ik gewoon even een forum inzamelactie gehouden..ProudMama schreef:welk bedrag had je ook alweer op je spaarrekening?Smikkell schreef:Nou, als we twee weken geleden bij je hadden aangeklopt was het ons vast gelukt..ProudMama schreef:ach, zo'n rendier koop je bij de slager om de hoek. Zie jij maar eens een tweeling te kopen. Tss.Reva schreef:Alsof tweelingen zo lekker origineel zijn
Gast- Gast
ProudMama schreef:En ik heb de tweeling zelf gemaakt, kunnen jullie van de beesten niet zeggen.
Hoop ik...
Dat zou bij de beesten af zijn!!
Zininzon- Ratel
Maar dat heb je toch ook gedaan? Wij willen uiteraard nog wel weten wat je met de rest van het geld voor Zusje doet!!Smikkell schreef:Ja, maar dan had ik gewoon even een forum inzamelactie gehouden..ProudMama schreef:welk bedrag had je ook alweer op je spaarrekening?Smikkell schreef:Nou, als we twee weken geleden bij je hadden aangeklopt was het ons vast gelukt..ProudMama schreef:ach, zo'n rendier koop je bij de slager om de hoek. Zie jij maar eens een tweeling te kopen. Tss.Reva schreef:Alsof tweelingen zo lekker origineel zijn
Zininzon- Ratel
Alles gaat naar zusje en wat zij er mee doet dat uhh.. daar willen we bonnetjes van zienZininzon schreef:Maar dat heb je toch ook gedaan? Wij willen uiteraard nog wel weten wat je met de rest van het geld voor Zusje doet!!Smikkell schreef:Ja, maar dan had ik gewoon even een forum inzamelactie gehouden..ProudMama schreef:welk bedrag had je ook alweer op je spaarrekening?Smikkell schreef:Nou, als we twee weken geleden bij je hadden aangeklopt was het ons vast gelukt..ProudMama schreef:ach, zo'n rendier koop je bij de slager om de hoek. Zie jij maar eens een tweeling te kopen. Tss.Reva schreef:Alsof tweelingen zo lekker origineel zijn
Gast- Gast
Heel goed!!
De politiek moet ook (meer) verantwoorden wat ze met onze centjes doen, dus Zusje ook!
De politiek moet ook (meer) verantwoorden wat ze met onze centjes doen, dus Zusje ook!
Zininzon- Ratel
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: