DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Dat deed ik altijd toen ik bij jeugdzorg woonde en ik geen aansteker had om het gaspit aan te krijgen.
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Uhm... dan zou ik het ei met waterkoker en al weggooien en een nieuwe halen.Reva schreef:Ik gooide laatst mijn ei te hard in de waterkoker maar hij leek niet stuk. Totdat ik opeens wel erg veel geborrel hoorde en er eiwitdrap uit de waterkoker golfde
Of naar de kringloop brengen natuurlijk!
Ik zou echt never nooit een ei in mijn waterkoker gooien. Ben ik nou ouderwets?
Is handig hoor (als ie niet stuk is)!
Gelukkig heb ik niet van die elementjes in de waterkoker.
Gast- Gast
Ons pap kookt altijd eieren in de waterkoker. Maar wij hebben gewoon eeen eierkoker, nog makkelijker.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn waterkoker zou wel geschikt zijn. Ik heb ook gewoon zo'n plat warmte-element (heet dat zo?) aan de onderkant.
Gast- Gast
Toet schreef:Ons pap kookt altijd eieren in de waterkoker. Maar wij hebben gewoon eeen eierkoker, nog makkelijker.
Oeh, misschien ga ik die wel kopen van mijn VVV-bonnen die ik gekregen heb voor surprise
Gast- Gast
Ik kan de borstenlamp van studio Job wel vinden, maar wat ik bedoelde met die kopjes niet
[img:cc2f]http://put.edidomus.it/domus/binaries/imagedata/big_338595_7388_TITS%20applique[21]2.JPG[/img:cc2f]
Grrr.. het lukt nog steeds niet.
[img:cc2f]http://put.edidomus.it/domus/binaries/imagedata/big_338595_7388_TITS%20applique[21]2.JPG[/img:cc2f]
Grrr.. het lukt nog steeds niet.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 7 dec 2011 - 13:23; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Je moet hem ook ophangen, niet neerzetten.June schreef:Jeetje, dat zou ik dus echt niet in mijn huis zetten.
Gast- Gast
Haha
Mijn internet vliegt net weg en dat is vast een hint dat ik moet gaan slapen.
Slaap lekker allemaal!
Mijn internet vliegt net weg en dat is vast een hint dat ik moet gaan slapen.
Slaap lekker allemaal!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je moet hem ook ophangen, niet neerzetten.June schreef:Jeetje, dat zou ik dus echt niet in mijn huis zetten.
Oh ja, dat verandert alles
Gast- Gast
Dit is de lekkerse chocomel ooit
Toet- Lady Post-a-lot
Met liefde en uit een pannetje. Wees blij dat je heb doorgezet.Toet schreef:Dit is de lekkerse chocomel ooit
Gast- Gast
Ja inderdaad, daarom is ie extra lekker.
Zal ik nu de DVD-box van twilight bestellen, of wachten tot ze alle 5 uit zijn?
Toet- Lady Post-a-lot
Ik had daar dus nog nooit van gehoord en weet nog steeds niet wat het is. Ik kan je dus niet helpen. Al zou ik met andere series/gevallen wachten en alles achter elkaar kijken met flesjes wijn en een dekentje.Toet schreef:Ja inderdaad, daarom is ie extra lekker.
Gast- Gast
Toet schreef:Ja inderdaad, daarom is ie extra lekker.
Wachten, je krijgt spijt als je die box nu al koopt denk ik.
Gast- Gast
Ah, dan kan je nog even blijven. Als je met een kater je bed in gaat, dan vaart je bed weg op woeste golven. Dat wil je toch niet?June schreef:Heujjj internet doet het weer
Ik voel me alsof ik een kater heb
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik had daar dus nog nooit van gehoord en weet nog steeds niet wat het is. Ik kan je dus niet helpen. Al zou ik met andere series/gevallen wachten en alles achter elkaar kijken met flesjes wijn en een dekentje.Toet schreef:Ja inderdaad, daarom is ie extra lekker.
Oeh, Toet. Ik heb dat ook nog nooit gezien. Ik voel een date aankomen.
Gast- Gast
Ow, ik heb ook nog eens verkeerd gelezen zie ikJune schreef:Toet schreef:Ja inderdaad, daarom is ie extra lekker.
Wachten, je krijgt spijt als je die box nu al koopt denk ik.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ah, dan kan je nog even blijven. Als je met een kater je bed in gaat, dan vaart je bed weg op woeste golven. Dat wil je toch niet?June schreef:Heujjj internet doet het weer
Ik voel me alsof ik een kater heb
Jaa, dat is naar hè! Dat je in bed ligt en alles voelt draaien, haha.
Gast- Gast
Ik wil het ook niet zien als je hiermee ook op mij en mijn reactie doelt.June schreef:Smikkell schreef:Ik had daar dus nog nooit van gehoord en weet nog steeds niet wat het is. Ik kan je dus niet helpen. Al zou ik met andere series/gevallen wachten en alles achter elkaar kijken met flesjes wijn en een dekentje.Toet schreef:Ja inderdaad, daarom is ie extra lekker.
Oeh, Toet. Ik heb dat ook nog nooit gezien. Ik voel een date aankomen.
Gast- Gast
Nou, dan wil ik het des te liever met jou kijken. Het lijkt me helemaal niks, maar iedereen praat erover. Kunnen we dat mooi kijken terwijl we muffins bakken
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: