DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Nee.Reva schreef:Heb je recent nog in je brievenbus gekeken, Smikk?
Foei.
Gast- Gast
Welke kringloop?June schreef:Reva schreef:June schreef:Welk servies dan?
Reva: je hebt toch een schuurtje met vuilniszakken? Doe het in een vuilniszak en zet het in je schuurtje! Of stuur het naar Smikkell.
Ja, zover was ik, maar wat is de volgende stap? Volgens mij mag je servies niet zomaar in een vuilniszak gooien en bij de deur zetten als de vuilniswagen komt
Dat het niet mag, betekent nog niet dat je het niet kunt doen. Is het echt porselein? Ik heb dat servies van mijn werk inderdaad gekregen, omdat het te duur is om te vernietigen. Alle andere 700 kopjes en schoteltjes zijn naar de kringloop gegaan!
Als je het inpakt in kleding valt het heus niet op
Vandaag was ik in de bakkerswinkel en ik wilde zo graag het kopje waar ik uit dronk
Gast- Gast
NEEJune schreef:Smik, ik kom de volgende keer dat mandje weggooien en dat meen ik.
Gast- Gast
Is het de moeite waard om naar beneden te lopen?Reva schreef:Smikkell schreef:Nee.Reva schreef:Heb je recent nog in je brievenbus gekeken, Smikk?
Foei.
Gast- Gast
Het verbaast me niets.Reva schreef:Omg ik heb ook zo'n bak/doos, verstopt in mn gangkast
Gast- Gast
Smikkell schreef:NEEJune schreef:Smik, ik kom de volgende keer dat mandje weggooien en dat meen ik.
Wel! Heb je bij de bw niet gevraagd of je het mocht kopen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het verbaast me niets.Reva schreef:Omg ik heb ook zo'n bak/doos, verstopt in mn gangkast
Mij ook niet.
Gast- Gast
Mwhahahaha! Zeker doe je zo gemeen om een paar lime groene bakjes.June schreef:Die in de stad waar ik woon . H.et G.oed.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Is het de moeite waard om naar beneden te lopen?Reva schreef:Smikkell schreef:Nee.Reva schreef:Heb je recent nog in je brievenbus gekeken, Smikk?
Foei.
Nee, die goudvis is nu toch al dood.
Gast- Gast
Nee, niet gevraagt. Als ze daar aan gaan beginnen wil ik het hele servies. Zij halen het ook bij de kringloop vandaan.June schreef:Smikkell schreef:NEEJune schreef:Smik, ik kom de volgende keer dat mandje weggooien en dat meen ik.
Wel! Heb je bij de bw niet gevraagd of je het mocht kopen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mwhahahaha! Zeker doe je zo gemeen om een paar lime groene bakjes.June schreef:Die in de stad waar ik woon . H.et G.oed.
Zo heet hij echt!
Gast- Gast
Dat weet ik. Heb je hier ook! Ik doelde op het 700 kopjes wegbrengen naar de kringloop.June schreef:Smikkell schreef:Mwhahahaha! Zeker doe je zo gemeen om een paar lime groene bakjes.June schreef:Die in de stad waar ik woon . H.et G.oed.
Zo heet hij echt!
Gast- Gast
Reva schreef:Nee, die goudvis is nu toch al dood.
Smikkell, het is helemaal niet meer leuk om jou post te sturen. Je moet jou vertellen dat je post hebt.
Gast- Gast
Ik wil warme chocomel maar de magnetron is kapot
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Dat weet ik. Heb je hier ook! Ik doelde op het 700 kopjes wegbrengen naar de kringloop.June schreef:Smikkell schreef:Mwhahahaha! Zeker doe je zo gemeen om een paar lime groene bakjes.June schreef:Die in de stad waar ik woon . H.et G.oed.
Zo heet hij echt!
Had jij ze gewild?
Gast- Gast
Toet schreef:Ik wil warme chocomel maar de magnetron is kapot
Meiske, vroegâh maakte men gewoon melk warm in een panneke op het vuur!
Gast- Gast
Klopt! Ik open mijn brievenbus zo min mogenlijk. Meestal komen er mannen in pak aan de deur om te vertellen wanneer en hoeveel brieven ze me gestuurd hebben en dan kom ik er niet meer onderuit en open ik hem snel even om die brieven er uit te halen.June schreef:Reva schreef:Nee, die goudvis is nu toch al dood.
Smikkell, het is helemaal niet meer leuk om jou post te sturen. Je moet jou vertellen dat je post hebt.
Gast- Gast
En alle pannen staan bij de afwas?Toet schreef:Ik wil warme chocomel maar de magnetron is kapot
Gast- Gast
Smikkell schreef:Klopt! Ik open mijn brievenbus zo min mogenlijk. Meestal komen er mannen in pak aan de deur om te vertellen wanneer en hoeveel brieven ze me gestuurd hebben en dan kom ik er niet meer onderuit en open ik hem snel even om die brieven er uit te halen.June schreef:Reva schreef:Nee, die goudvis is nu toch al dood.
Gast- Gast
Ik had er vast wat leuks mee verzonnen of twee jaar lang niet hoeven afwassenJune schreef:Smikkell schreef:Dat weet ik. Heb je hier ook! Ik doelde op het 700 kopjes wegbrengen naar de kringloop.June schreef:Smikkell schreef:Mwhahahaha! Zeker doe je zo gemeen om een paar lime groene bakjes.June schreef:Die in de stad waar ik woon . H.et G.oed.
Zo heet hij echt!
Had jij ze gewild?
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: