DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:June schreef:Smikkell schreef:Hallo, dronken meisje, ik wil zelf ook een boom. Ik heb hier nog een kraamcadeau voor Pieter liggen
Oehh Nice.
Die van mij is maar 30 centimeter. Dat zou Pieters vriend kunnen zijn!
Een kat met een piemel van 30 cm?
Vinkveelvinkveel
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Smikkell schreef:Waarom reageer je? Je moet alleen reageren met 'Vanwaar deze sms?'.
We hebben toch afgesproken contact te houden. Ik heb hem sinds zaterdag niet gesproken. Ik vind twee sms'jes per week nou niet echt crimineel.
3 gaat wel te ver!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Vergeet-me-nietje schreef:Wow wat een chaoscafé ineens. Ik snap helemaal geen kloot meer van het gesprek
Daar is een oplossing voor!
Gast- Gast
Nee, June. Dat je dat niet meteen snapt.Merai schreef:June schreef:Smikkell schreef:Hallo, dronken meisje, ik wil zelf ook een boom. Ik heb hier nog een kraamcadeau voor Pieter liggen
Oehh Nice.
Noem je mij nou dronken meisje?
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Ik denk van mijn dode tante ook niet
Die een paarmaandenjaar terug is overleden?
Ik weet dat het een ongepaste vraag is , maar waarom die smiley? Ik snap de grap niet
Schandalig! Paar steekwoorden: jij + zus + weekend weg + geen vrij gevraagd = crematie.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Vergeet-me-nietje schreef:Wow wat een chaoscafé ineens. Ik snap helemaal geen kloot meer van het gesprek
Geen kloot zelfs, waar heb je uitleg bij nodig?
Merai- Ratel
Waarom inJune schreef:Smikkell schreef:Waarom reageer je? Je moet alleen reageren met 'Vanwaar deze sms?'.
We hebben toch afgesproken contact te houden. Ik heb hem sinds zaterdag niet gesproken. Ik vind twee sms'jes per week nou niet echt crimineel.
Gast- Gast
Geeft niks, gewoon meelullen.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Wie is je moeder dan nog in dit verhaal?Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, maar niet van mij
Waarom loop ik opeens drie pagina's achte r:scratch:
Ik denk van mijn dode tante ook niet
Mijn levende bewijsstuk die ik kan inzetten als ik iets heb laten vallen.
Gast- Gast
Reva schreef:
Ik weet dat het een ongepaste vraag is , maar waarom die smiley? Ik snap de grap niet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, June. Dat je dat niet meteen snapt.Merai schreef:June schreef:Smikkell schreef:Hallo, dronken meisje, ik wil zelf ook een boom. Ik heb hier nog een kraamcadeau voor Pieter liggen
Oehh Nice.
Mjah ik vond het al zo twijfelachtig maarja, Pieter woont toch echt bij mij..
Merai- Ratel
Maar hij was wel in het zicht dus? Dat gaat niet samen met je eerdere verhaal.June schreef:Smikkell schreef:Je bedoelt die van 20? Ik wist dat je op kleine jongetjes viel, maar dit?June schreef:Smikkell schreef:Hallo, dronken meisje, ik wil zelf ook een boom. Ik heb hier nog een kraamcadeau voor Pieter liggen
Oehh Nice.
Mijn kerstbooooooooom. Ik weet niet hoe groot die van die jongen van 20 was, dat heb ik bewust niet bekeken.
Gast- Gast
Megara schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Wow wat een chaoscafé ineens. Ik snap helemaal geen kloot meer van het gesprek
Daar is een oplossing voor!
Mijne is op :-( en mijn cointreau ook :-(
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Merai schreef:Reva schreef:June schreef:Smikkell schreef:Hallo, dronken meisje, ik wil zelf ook een boom. Ik heb hier nog een kraamcadeau voor Pieter liggen
Oehh Nice.
Een kat met een piemel van 30 cm?
Vinkveelvinkveel
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom inJune schreef:Smikkell schreef:Waarom reageer je? Je moet alleen reageren met 'Vanwaar deze sms?'.
We hebben toch afgesproken contact te houden. Ik heb hem sinds zaterdag niet gesproken. Ik vind twee sms'jes per week nou niet echt crimineel.GodReva's naam?
Omdat ik mijn contact met T. ook al kwijt ben geraakt dit jaar. Ik hoef toch niet alles te verliezen in 2011?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom inJune schreef:Smikkell schreef:Waarom reageer je? Je moet alleen reageren met 'Vanwaar deze sms?'.
We hebben toch afgesproken contact te houden. Ik heb hem sinds zaterdag niet gesproken. Ik vind twee sms'jes per week nou niet echt crimineel.GodReva's naam?
Gaat dit nu over V. of T.?
Merai- Ratel
тыквашка schreef:
Mijne is op :-( en mijn cointreau ook :-(
Geen avondwinkel in de buurt? Of het tankstation? Dat mag tegenwoordig ook.
Gast- Gast
Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Ik denk van mijn dode tante ook niet
Die een paarmaandenjaar terug is overleden?
Schandalig! Paar steekwoorden: jij + zus + weekend weg + geen vrij gevraagd = crematie.
BWHAHAHAH omg ik schaam me met terugwerkende kracht
Maar die van het servies is al verteerd ondertussen.
Gast- Gast
Als die smile al ongepast was, wat is dit dan??June schreef:Reva schreef:
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar hij was wel in het zicht dus? Dat gaat niet samen met je eerdere verhaal.
Wel, hij was per ongeluk blijven slapen en er is niks gebeurd. Dat had natuurlijk wel gekund, het is immers een
Gast- Gast
Ik geloof dat ik vooral die kat met een piemel van 30 cm redelijk schokkend vind en niet snap wat er eigenlijk bedoeld werd.
Licor heb ik niet in huis en lust ik waarschijnlijk niet eens.
Meelullen, ik doe m'n best. Verhuis maar eens langzamerhand met laptop richting bed.
Meelullen, ik doe m'n best. Verhuis maar eens langzamerhand met laptop richting bed.
Gast- Gast
Reva schreef:BWHAHAHAH omg ik schaam me met terugwerkende kracht
Maar die van het servies is al verteerd ondertussen.
Muwhahahahahahaha, ik lig echt onder de tafel als ik weer denk aan het moment dat je me dat vertelde
Alex- Ratel
Ja, maar June wilde co ouderschap met mij zodat jullie een boom konden nemen, maar June lette weer eens niet op (dronken), want ik wil zelf ook een boom.Merai schreef:Smikkell schreef:Nee, June. Dat je dat niet meteen snapt.Merai schreef:June schreef:Smikkell schreef:Hallo, dronken meisje, ik wil zelf ook een boom. Ik heb hier nog een kraamcadeau voor Pieter liggen
Oehh Nice.
Mjah ik vond het al zo twijfelachtig maarja, Pieter woont toch echt bij mij..
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik geloof dat ik vooral die kat met een piemel van 30 cm redelijk schokkend vind en niet snap wat er eigenlijk bedoeld werd.
Haha, die dertig centimeter ging over mijn kerstboom! Die is dertig centimeter!
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: