Wat staat er op je spaarrekening?
+58
Winegum
luenca
Inge
diddie
joyce0606
Atelier Madame
Kaat
_Lacey_
Bosjesvrouw
Paper Crown
Caramba
boekenwurm83
M@niek
ExpressoB
Tazz
Oasis
Tsjip
Spring
Jade
Burn
Pandora
TukTuk
SuperGrover
Esperanza
Kabouter
Rush
Lotus
Toet
Shisha
Lavendel
Jeanette
Zininzon
Mida4you
Sarah1985
Zonnetje
Bruintje Beer
Lady4
Thunder
CCC
Antibes
Alex
Pussycat
Raindrop
Susan
Minniemeisje
SarahKey
Tesss
Arwyn
Woezies
Parisienne
bolus26
Blond
MADDIE
Bay
May
Jude
Marin
Roza
62 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Wat staat er op je spaarrekening?
Genoeg, in iedergeval meer dan dat hier tot nu toe genoemd is.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
*
Laatst aangepast door Petra* op do 8 dec 2011 - 3:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Te weinig voor als ik naar Oostenrijk op mezelf wil!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
helemaal niets
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Als je een baan hebt zodat je je vaste lasten wel gewoon elke maand kunt betalen, hoef je echt geen grote spaarrekening te hebben om op jezelf te kunnen als je dat echt graag wilt. Je kunt dan alleen niet al je meubels nieuw kopen.Burn schreef:Te weinig voor als ik naar Oostenrijk op mezelf wil!
Gast- Gast
Dat vind iedereen toch? Het is nooit genoeg.Snoepy87 schreef:Te weinig helaas..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vraag me af wat mensen willen met 25000 plus op de spaarrekening. Ik zou het ook wel willen hoor!
Maar zou het dan vast gedeeltelijk uitgeven.
Ergens vind ik het zonde om zoveel geld gespaard te hebben. Met de helft kom je ook een heel eind als je een tijdje bij huis bent, of een nieuwe auto moet kopen.
Maar aan de andere kant, als je makkelijk kunt sparen en daarbij een groot bedrag, dan zit je ook vrij vlot op zo'n groot bedrag.
Ergens vind ik het zonde om zoveel geld gespaard te hebben. Met de helft kom je ook een heel eind als je een tijdje bij huis bent, of een nieuwe auto moet kopen.
Maar aan de andere kant, als je makkelijk kunt sparen en daarbij een groot bedrag, dan zit je ook vrij vlot op zo'n groot bedrag.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
+1Rush schreef:Dat vind iedereen toch? Het is nooit genoeg.Snoepy87 schreef:Te weinig helaas..
Gast- Gast
Bij mij valt te weinig in de catagorie: Minder als 1x de vaste lasten van een maand. Dat wil ik het liefst achter de hand hebben.
Gast- Gast
Nu nog veel te weinig om onze bruiloft te betalen. Gelukkig komen er het komende half jaar veel extraatjes aan dus dat komt wel goed!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Rush schreef:Dat vind iedereen toch? Het is nooit genoeg.Snoepy87 schreef:Te weinig helaas..
Nou goed ik zou al blij zijn als we 1000 euro erop hadden staan gewoon om iets achter de hand te hebben.
En dat hebben we niet.. dat is gewoon vervelend momenteel.
Gast- Gast
Dat kan ik me voorstellen. Dat vind ik al verschrikkelijk zonder gezin. Komen er betere tijden aan?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Dat kan ik me voorstellen. Dat vind ik al verschrikkelijk zonder gezin. Komen er betere tijden aan?
Gelukkig krijgen we straks als het goed is nog een leuk bedrag van de belasting terug, en de bonussen van vriend, dus dat is fijn. Daarna zullen er wel wat krappe maanden aankomen maar na mijn verlof als ik weer aan het werk ga dan kunnen we hopelijk weer meer gaan sparen. Nu kunnen we gelukkig rond komen maar jammer genoeg niet sparen.
Gast- Gast
Ongeveer 6500 euro. Ik heb een jaar geleden een huis gekocht en daarvoor ook 6 jaar in mijn eentje gehuurd, dus de afgelopen jaren heb ik weinig kunnen sparen (voorheen had ik een spaarrekening van bijna 30.000, maar dat is dus opgegaan aan huizen). Ik hoop wat te kunnen sparen als ik ga samenwonen (maart waarschijnlijk), want ik heb bijna een nieuwe auto nodig.
Gast- Gast
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
100 euro en dat is al heel wat voor hier
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Haha en waarom staat die specifieke 1,60 euro op de spaarrekening? Ik zou de neiging krijgen om dat er dan ook maar van af te halen.Oasis schreef:1,60 euro
Gast- Gast
Mijn vriend vindt trouwens dat onze buffer veel te klein is en voelt zich er heel ongemakkelijk bij, maar als ik zie wat sommigen van jullie op de spaarrekening hebben, dan mogen wij echt wel in onze handjes knijpen
Gast- Gast
€17500, een deel ervan hebben we volgend jaar nodig voor de bruiloft en een nieuwe slaapkamer
Gast- Gast
Ik snap niet dat mensen serieus hierop antwoord gaan geven. Bedoel ook echt bedragen noemen, dat gaat 'niemand' toch wat aan?! Ik zou dat echt nooit doen(bedragen noemen).
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Tja, waarom niet. Voor mij hoeft het niet geheim te blijven en wat heeft iemand eraan als ze een bedrag weten, dan kunnen ze er verder nog niks mee
Gast- Gast
Wij hebben wel een spaarrekening maar daar storten we eigenlijk nooit wat op, het blijft meestal gewoon op de lopende rekening staan. En tja rente, voordat we dat eruit halen is het spaargeld elke keer op haha en soms ook weer aangevuld!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
ExpressoB schreef:Ik snap niet dat mensen serieus hierop antwoord gaan geven. Bedoel ook echt bedragen noemen, dat gaat 'niemand' toch wat aan?! Ik zou dat echt nooit doen(bedragen noemen).
Waarom niet? Ben je bang voor negatieve reacties? Waarom? Het is toch jouw geld waarvoor je gespaard hebt daar kunnen mensen toch weinig mee.
Gast- Gast
Spring schreef:Ik vraag me af wat mensen willen met 25000 plus op de spaarrekening. Ik zou het ook wel willen hoor!
Wat is er precies zonde aan om zoveel geld op je spaarrekening te hebben?
Wij hebben ook vrij veel spaargeld, een nieuw huis, een nieuwe auto en alles prima voor elkaar. Ik zou niet weten waar wij het aan uit zouden moeten geven behalve vakanties enzo, en dat betalen eigenlijk gewoon van ons vakantiegeld en niet van ons spaargeld.
Dan is het toch het meest logisch dat wij dat geld op onze spaarrekening laten staan en dan een buffer hebben voor het geval het financieel ooit wat minder gaat, of als er kinderen komen die handenvol geld kosten..
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel minimaal op spaarrekening?
» Rente op jullie spaarrekening
» Worden jullie ook zo kriebelig als je spaarrekening slinkt?
» Welke bank spaarrekening voor je kindje
» wat staat mij?
» Rente op jullie spaarrekening
» Worden jullie ook zo kriebelig als je spaarrekening slinkt?
» Welke bank spaarrekening voor je kindje
» wat staat mij?
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: