Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat staat er op je spaarrekening?

+58
Winegum
luenca
Inge
diddie
joyce0606
Atelier Madame
Kaat
_Lacey_
Bosjesvrouw
Paper Crown
Caramba
boekenwurm83
M@niek
ExpressoB
Tazz
Oasis
Tsjip
Spring
Jade
Burn
Pandora
TukTuk
SuperGrover
Esperanza
Kabouter
Rush
Lotus
Toet
Shisha
Lavendel
Jeanette
Zininzon
Mida4you
Sarah1985
Zonnetje
Bruintje Beer
Lady4
Thunder
CCC
Antibes
Alex
Pussycat
Raindrop
Susan
Minniemeisje
SarahKey
Tesss
Arwyn
Woezies
Parisienne
bolus26
Blond
MADDIE
Bay
May
Jude
Marin
Roza
62 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat staat er op je spaarrekening? - Pagina 2 Empty Re: Wat staat er op je spaarrekening?

Bericht  Minniemeisje wo 7 dec 2011 - 8:57

*

Laatst aangepast door Minniemeisje op wo 7 dec 2011 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt

Minniemeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op je spaarrekening? - Pagina 2 Empty Re: Wat staat er op je spaarrekening?

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 8:58

Joy_ schreef:
Smikkell schreef:
Zero schreef:
Joy_ schreef:0 euro

+1 .

of nee, ik bedoel niet dat ik nu een euro op je rekening stort. Maar ik heb vrijwel niks. Als mijn laptop nu sterft, kan ik net een nieuwe kopen en dan is het ook gewoon over. Zero.
Nada.
Finoto.

Maar! Ik heb het grootste deel van mijn reis al betaald dus ik kan nu weer sparen :face:

Behalve dan dat het niet kan...

Zero, je raaskalt. Ssst.
lol!

Edit: vraag me wel af hoe je met nul euro een laptop koopt..

+ 1 (worden wel rijk zo)

Als je een laptop kunt kopen, is het geen zero euro, Zero.

Ik heb helaas al m'n spaargeld op moeten maken aan huur/vaste lasten afgelopen maanden. Hoop 'm in 2012 weer aan te kunnen gaan vullen, en flink ook. Moet ook nieuwe laptop+camera+nogveelmeer.

Nou ik moet eigenlijk nog meer terug betalen dan dat ik nu heb, dus als er iets kapot gaat dan kan ik overleven, maar in feite sta ik behoorlijk in de min nerd

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 8:59

Haha ja lastig he Zero, en dan nog een eigen zaak ook. Vind het wel echt super stoer dat je dat hebt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Susan wo 7 dec 2011 - 9:00

Op dit moment niet echt veel, we hebben momenteel nogal wat kostenposten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Raindrop wo 7 dec 2011 - 9:00

Momenteel niks helaas! Zodra ik weer werk heb hoop ik wel weer te gaan sparen smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:01

Parisienne schreef:Niks, helaas Sad

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:04

Genoeg om de crisis mee door te komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:10

Momenteel 4700 euro.

Als het goed is komt daar deze maand nog zo een 4500 bij smile

Al gaat waarschijnlijk alles wel weer op bij de oplevering van ons nieuwe huis.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat wo 7 dec 2011 - 9:12

Genoeg om nog te doen wat ik wil doen. Het gaat me alleen nooit snel genoeg, want we willen nog zoveel. Laughing

En met die crisis merk je er ook nog wel iets van, maar niet teveel gelukkig.
Als de cv stuk gaat o.i.d. kunnen we gelukkig met gemak een nieuwe kopen, dus warm zitten we sowieso deze winter Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:18

Ik elke keer maar zeuren dat ik weinig op spaar heb staan, terwijl als ik het vergelijk met het hier, het best gemiddeld is.

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 7 dec 2011 - 9:28

Hier staat er een krappe 200 euro op de spaarrekening. Hopelijk kan het blijven staan ...
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:28

Ik heb de moed opgegeven smile. Elke keer als ik een keer wat meer op de spaarrekening heb staan, gaat er weer een auto of een laptop ofzo kapot. Schiet niet op. Wie weet in de toekomst en anders sparen we wel weer echt als de kinderen het huis uit zijn nerd

Gast
Gast

Bericht  Roza wo 7 dec 2011 - 9:48

Jolicious schreef:Ik heb de moed opgegeven smile. Elke keer als ik een keer wat meer op de spaarrekening heb staan, gaat er weer een auto of een laptop ofzo kapot. Schiet niet op. Wie weet in de toekomst en anders sparen we wel weer echt als de kinderen het huis uit zijn nerd
20 verschillende spaarrekeningen openen? Over 200 euro op.. Dan komt er ook nooit 'te veel' op en gaat er dus ook niets stuk...

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Antibes wo 7 dec 2011 - 9:50

Ik heb een effectendepot (waar ik dus nooit aankom) van ca. 14 duizend, maar dat is voor later. Heb ook nog een 'serieuze' spaarrekening waar mijn ouders op gespaard hebben (hoewel dat effectendepot uiteraard ook door hen gespaard is) daar staat iets van 5 op.

Zelf heb ik nog een uitgeef-spaarrekening waar nu bijna 2 duizend opstaat.

Wat betreft crisis: dat effectendepot is zeg maar 2 jaar geleden wel gekelderd van 15000 naar 11-12000 ofzo, geloof dat het nu weer ergens rond de 14 duizend zit.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:03

Roza schreef:
Jolicious schreef:Ik heb de moed opgegeven smile. Elke keer als ik een keer wat meer op de spaarrekening heb staan, gaat er weer een auto of een laptop ofzo kapot. Schiet niet op. Wie weet in de toekomst en anders sparen we wel weer echt als de kinderen het huis uit zijn nerd
20 verschillende spaarrekeningen openen? Over 200 euro op.. Dan komt er ook nooit 'te veel' op en gaat er dus ook niets stuk...

Ik snap je niet nerd

Dan moet ik toch eerst 20 x €200 hebben? Dat heb ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 7 dec 2011 - 10:05

Het is volgens mij een grapje, twintig spaarrekeningen openen en iedere keer als je richting de 200 gaat op de volgende spaarrekening verdergaan. Aangezien er steeds iets kapot gaat als je een substantieel bedrag bereikt. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:07

Haha, oké. Maar ik heb nooit €200 genoemd :P

Gast
Gast

Bericht  CCC wo 7 dec 2011 - 10:07

Genoeg! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes wo 7 dec 2011 - 10:08

Jolicious schreef:Haha, oké. Maar ik heb nooit €200 genoemd :P

Nee, dat zag ik net ook haha.. =P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Thunder wo 7 dec 2011 - 10:15

Laatst aangepast door Rataplan op za 10 dec 2011 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Lady4 wo 7 dec 2011 - 10:16

Een paar duizend euro.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:28

Nog geen vijf euro. Gaat lekker hier pff.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:41

Wat er precies opstaat weet ik niet maar in ieder geval genoeg om de crisis door te komen.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer wo 7 dec 2011 - 10:47

Sinds 4 maanden sparen wij automatisch. Voorheen deden we dit niet en was het geld altijd op(salaris). Nu gaat eraf als het geld gestort is. En gaat het sparen veel makkelijker.
Het bedrag zeg ik niet maar we kunnen eventueel wel even vooruit als er wat tussenkomt(crisi ofzo)
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Zonnetje wo 7 dec 2011 - 10:58

Gelukkig genoeg om de crisis door te komen smile.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: