Waarmee verbazen je kindjes je?
+16
Susan
vlinder-19
Thunder
Alex
woezel
nillis
loesje
Rouge
Liadan
sabje
Monnie
pindaatje
Flower_L
PapillonRose
Pussycat
Tania
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waarmee verbazen je kindjes je?
Ik ben gewoon verbaasd over mijn dochter in het algemeen,ze is enorm meegaand en lief ( op haar puberbuien na dan haha ) ze praat ontzettend goed,is leergierig en wijs. Ze komt af en toe met zinnen dat ik echt denk hoe kom je daar toch bij.( gisteravond laat in bed,komt ze bij me ' jij gaat nooit meer bij me weg he mama,ik hou toch zoveel van jou' )
Als ze aan de telefoon zit is het net of ik mezelf hoor praten.
Het is gewoon wonderbaarlijk hoe zo'n klein mensje zich zo kan ontwikkelen in alles. ( word er soms gewoon emotioneel van )
Als ze aan de telefoon zit is het net of ik mezelf hoor praten.
Het is gewoon wonderbaarlijk hoe zo'n klein mensje zich zo kan ontwikkelen in alles. ( word er soms gewoon emotioneel van )
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Wat een lieve verhalen allemaal. En wat zijn we allemaal trots op onze kindjes
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Wat een lieve verhalen allemaal. En wat zijn we allemaal trots op onze kindjes
+ 1, wilde net hetzelfde schrijven.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan me oprecht nog steeds het meest verbazen dat ik ( met behulp van man natuurlijk ) echt die 2 kinderen gemaakt heb ! En dat alles het ook gewoon doet enzo .. blijf het iets wonderbaarlijks vinden.
T.eun verbaast mij in zoveel opzichten ,Als ik verhalen van de juf hoor dat hij 1 bonk zelfvertrouwen is , vol energie en het totaal geen géne.
Dat hij het zo goed doet dat hij al naar het eerste kleuterklasje mag na de kerstvakantie.
M.iek verbaast me echt al vanaf de eerste seconde , wat een meid is me dat ! Als ik naar die pretletter kijk zie je gewoon dat ze de wereld nog eens gaat laten schudderen ..
T.eun verbaast mij in zoveel opzichten ,Als ik verhalen van de juf hoor dat hij 1 bonk zelfvertrouwen is , vol energie en het totaal geen géne.
Dat hij het zo goed doet dat hij al naar het eerste kleuterklasje mag na de kerstvakantie.
M.iek verbaast me echt al vanaf de eerste seconde , wat een meid is me dat ! Als ik naar die pretletter kijk zie je gewoon dat ze de wereld nog eens gaat laten schudderen ..
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» KMA, provoceren, hoe, waarmee?
» Ze blijft me verbazen!
» Ik blijf me hierover verbazen
» ik blijf me erover verbazen..
» Wat heeft jou doen verbazen in andere landen
» Ze blijft me verbazen!