Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarmee verbazen je kindjes je?

+16
Susan
vlinder-19
Thunder
Alex
woezel
nillis
loesje
Rouge
Liadan
sabje
Monnie
pindaatje
Flower_L
PapillonRose
Pussycat
Tania
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? - Pagina 2 Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Niene wo 7 dec 2011 - 23:05

Ik ben gewoon verbaasd over mijn dochter in het algemeen,ze is enorm meegaand en lief ( op haar puberbuien na dan haha ) ze praat ontzettend goed,is leergierig en wijs. Ze komt af en toe met zinnen dat ik echt denk hoe kom je daar toch bij.( gisteravond laat in bed,komt ze bij me ' jij gaat nooit meer bij me weg he mama,ik hou toch zoveel van jou' )
Als ze aan de telefoon zit is het net of ik mezelf hoor praten.
Het is gewoon wonderbaarlijk hoe zo'n klein mensje zich zo kan ontwikkelen in alles. ( word er soms gewoon emotioneel van )
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? - Pagina 2 Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Tania wo 7 dec 2011 - 23:07

Wat een lieve verhalen allemaal. En wat zijn we allemaal trots op onze kindjes I love you

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? - Pagina 2 Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  nillis wo 7 dec 2011 - 23:22

Tania schreef:Wat een lieve verhalen allemaal. En wat zijn we allemaal trots op onze kindjes I love you

+ 1, wilde net hetzelfde schrijven.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? - Pagina 2 Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  frolic do 8 dec 2011 - 1:34

Ik kan me oprecht nog steeds het meest verbazen dat ik ( met behulp van man natuurlijk ) echt die 2 kinderen gemaakt heb ! En dat alles het ook gewoon doet enzo .. blijf het iets wonderbaarlijks vinden.

T.eun verbaast mij in zoveel opzichten ,Als ik verhalen van de juf hoor dat hij 1 bonk zelfvertrouwen is , vol energie en het totaal geen géne.
Dat hij het zo goed doet dat hij al naar het eerste kleuterklasje mag na de kerstvakantie.

M.iek verbaast me echt al vanaf de eerste seconde , wat een meid is me dat ! Als ik naar die pretletter kijk zie je gewoon dat ze de wereld nog eens gaat laten schudderen ..




frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? - Pagina 2 Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum