Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarmee verbazen je kindjes je?

+16
Susan
vlinder-19
Thunder
Alex
woezel
nillis
loesje
Rouge
Liadan
sabje
Monnie
pindaatje
Flower_L
PapillonRose
Pussycat
Tania
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Tania di 6 dec 2011 - 8:06

Mijn zoontje is inmiddels aardig uit z'n slaapzak aan het groeien dus het leek m'n man wel tijd om hem aan een dekentje te laten wennen. Ik zag dat echt helemaal niet zitten want ik voelde de slapeloze nachten alweer aankomen. Ons kleine slechte slapertje heeft altijd nogal moeite me veranderingen in het slapen en kom vooral niet aan z'n bedje.
Nou vanmiddag toch maar geprobeerd, mooi overtrekje gekocht voor hem, dekentje erin en in z'n bedje gelegd. Ik zag z'n gezichtje al een beetje betrekken toen hij het zag, maar lekker enthousiast "Mooi he J. Very Happy ". Nou was hij echt uitgeput dus toen ik het over hem heen legde wilde hij gaan protesteren maar viel tegelijkertijd al bijna in slaap dus tot mijn stomme verbazing gewoon de hele middag met dekentje in bed gelegen.
Nou vanavond maar weer proberen, net in bed gelegd (wel met dunne slaapzak voor als hij niet blijft liggen). En na een half uur ja hoor, huilen en heel boos MAMA roepen. Kom ik boven, "die die die". Ok, z'n dekentje dus. Dus ik vraag " moet hij uit je bedje?" Begint hij heftig nee te schudden. Ok... Legt hij z'n hoofdje neer "die die die". Dus ik probeer het dekentje voorzichtig over hem heen te leggen, hij helemaal blij "Jaa". En nu is hij stil. laughcry
Wijze les van vandaag, ik moet me niet zo druk maken om dingen die nog niet eens gebeurd zijn...

Verbazen jullie kindjes je ook wel is zo?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Pussycat di 6 dec 2011 - 8:10

Haha wel grappig tania. Viel alweer mee dus Wink Hij vindt hem blijkbaar nog mooi ook dus...

Hier verbaas ik mij vooral over hoe snel alles gaat in haar ontwikkeling/het begrijpen van dingen/nadoen etc...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  PapillonRose di 6 dec 2011 - 8:14

Wat schattig Tania, en wat goed van J!

Ik verbaas me er regelmatig over hoe hard A. soms gaat met dingen, ze heeft dingen vaak heel snel door en ze laat zich ook echt niks wijsmaken. Het is echt een bijdehandje aan het worden laughcry En ik verbaas me erover hoe goed ze het doet op het KDV. Ze zat net in een eenkennige fase toen ze voor het eerst ging, en ze gaat maar 1 dag in de week. Maar ze vindt het geweldig daar en het gaat vanaf het begin goed. En ik krijg constant complimenten over hoe sociaal ze is naar andere kindjes, etc. Dus ik ben in positieve zin verbaasd dat ze zo snel haar draai gevonden heeft daar. En mama meteen weer trots natuurlijk I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 8:25

Ah, wat fijn PapillonRose dat het zo goed gaat op de opvang. Dat geeft wel een fijn en gerust gevoel, kan ik me voorstellen.

Ik verbaas me er regelmatig om wat ze allemaal al kan zeggen en wat ze door heeft. Vandaag haalde ik haar uit bed en vroeg ze na een onderzoekende blik: 'Heb jij nieuw jasje mama?'. Dat was ook echt zo, tenminste ze had hem nog niet eerder gezien dit jaar smile. Toen zei ze: 'Vind mooi jasje hoor!'. Zo grappig vind ik het dat dat soort dingen haar opvalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Flower_L di 6 dec 2011 - 8:40

Leuk om te lezen smile
Ik verbaas mij elke dag over kleine dinf en, l aapt ons momenteel erg na. Vanavond likte ik mijn vingers af van geknoei van yoghurt, en even later doet meneer exact hetzelfde. Hij leert zoveel op dit moment.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  pindaatje di 6 dec 2011 - 8:41

Ik verbaas me er ook over wat dochter allemaal al snapt en zegt! Maar vind het wel zooooo leuk!

Ook was ik erg verbaasd dat ze meteen vanaf dag 1 in haar peuterbedje bleef liggen, en er tot nu toe nog nooit
zelf uitgekomen is.. Als ze wakker is, of wat wil, roept ze ons en wacht ze tot we er zijn.
Terwijl ik al helemaal voor me zag dat ze continue uit bed zou komen, en elke morgen aan ons bed zou staan.
Dus daar ben ik heel trots op, en was toen echt heel verbaasd.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Monnie di 6 dec 2011 - 8:44

Ik verbaas me op het moment het meeste over mijn zoontje zijn grote woordenschat die hij al heeft. Vindt het zo knap van hem dat hij zoveel woordjes kent en elke dag lijkt er weer wat bij te komen. Ook kan hij nou heel wijs antwoord geven op vragen en begrijpt hij steeds meer. Kan daar echt van opkijken.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  sabje di 6 dec 2011 - 8:49

Ik verbaas me dat hij u zoveel leert door na te doen.
Met sinterklaas heeft een een soort radio gehad met een microfoon waarbij je een knopje in moet drukken om er harder geluid uit te krijgen (nog best lastig). Hebben het een keer voor gedaan en nu hoor je steeds dat hij erdoor "praat". Zo leuk!
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 9:06

ik verbaas me erover hoeveel ze al begrijpt, vandaag begreep ze zelfs een meervoudige opdracht. Als ik zeg dat ze de kinderstoel klaar mag zetten, dan duwt ze de kinderstoel naar de tafel, als ik vraag of ze een knipje in wil, pakt ze een knipje (of niet Laughing ), ze helpt mee met opruimen als ik dat zeg, ze knikt ja als ik vraag of ze een boterham wil en roept heel hard nee als ik vraag of ik moet helpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 9:07

Ik verbaas me over het feit dat hij super veel begrijpt van wat wij zeggen. Als ik tegen hem zeg: "Joey zullen we zo lekker naar buiten gaan?" loopt meneer naar de voordeur, pakt zijn jas, en komt naar me toe en zegt "bui". En zo nog meer van dat soort dingen, het word een heel wijs ventje.

Ook verbaas ik me er soms over hoe slim hij is! Ik had een zakje pepernootjes op de eettafel gelegd en ging naar de keuken om broodjes en drinken klaar te maken. Terwijl ik weg was heet meneer zijn eigen ikea stoeltje naar de eettafel gesleept, via dat stoeltje de eetkamerstoel op geklommen en zo de tafel op! laughcry Word nu dus ook echt oppassen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Liadan di 6 dec 2011 - 9:12

Ik verbaas me er bij Yara over hoeveel ze onthoudt en weet. Ze wist bijv. pas tot in detail te vertellen wat ze allemaal in de dierentuin gezien en gedaan had. En daar zijn we geweest toen ze 1,5 jaar oud was!
En Kian verbaast me doordat hij al stukjes kan tijgeren en zo sterk is. En dat hij al zo goed aan het happen/kauwen is van zijn stukken groente/fruit.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Rouge di 6 dec 2011 - 9:59

Liadan schreef:Ik verbaas me er bij Yara over hoeveel ze onthoudt en weet. Ze wist bijv. pas tot in detail te vertellen wat ze allemaal in de dierentuin gezien en gedaan had. En daar zijn we geweest toen ze 1,5 jaar oud was!
En Kian verbaast me doordat hij al stukjes kan tijgeren en zo sterk is. En dat hij al zo goed aan het happen/kauwen is van zijn stukken groente/fruit.

Ja bijzonder is dat (van dingen weten die allang geleden gebeurd zijn). Wij zijn in september op vakantie geweest en soms begint N. er opeens over (zonder aanleiding). Dan zegt ie iets van dat we naar het strand zijn geweest of zwembad in Griekenland. Nu is het nog niet zo heeeel lang geleden maargoed, dat hij dan blijkbaar in zijn hoofdje daar toch mee bezig is verbaast me al. Vraag me ook af of hij dat dan nog weet als hij wat ouder is, zo jammer dat op deze leeftijd veel herinneringen weer verloren gaan..die ze nu nog weten maar volgend jaar niet meer.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  loesje di 6 dec 2011 - 21:09

Ik verbaas me dat a precies weet wanneer hij babyzwemmen heeft en dan ook gewoon beter gaat slapen vantevoren omdat hij het zo leuk vind en dan de hele tijd emmen zegt.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  nillis di 6 dec 2011 - 21:23

Ik verbaas me over alle dingetjes die ze eigenlijk van 0 tot .... leren en dat veel dingen vanzelf gaan zonder dat wij daar als ouders heel druk mee bezig zijn. Ik vind het elke dag genieten alleen maar door naar T te kijken.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  woezel di 6 dec 2011 - 21:49

wat mij vooral verbaasd hoe snel het allemaal gaat.
morgen word onze oudste alweer 5 jaar. Weet nog als de dag van gisteren dat hij in het zkh lag enz. Nu gaat hij alweer 1 jaar naar school, zit op zwemles. Omdat hij zo achterliep ben ik onwijs trots op hem dat hij nu beter praat en ook begint te zingen. We gaan wel weer beginnen met logopodie omdat hij echt nog wel achterloopt.
De middelste heeft mij verbaast dat hij ineens de stap maakte en nu wel in het peuterbed slaapt. En dat het echt een boef is. Hij was zo'n tevreden baby en nu is hij bijna 3 en echt lekker aan het boeven. Ook zo mooi om te horen dat hij al echt aan het zingen is enz.
De jongste verbaasd me dat ze 7 maanden de fles geweigerd heb. Ik moet stoppen met de bv ivm medicijnen en ze pakt de fles. Helemaal geen strijd enz. Net alsof ze aanvoelt vh moet echt. Het verbaasd me ook hoe wijs ze alweer is en hoeveel ze pikt van haar broers. Maar als het echt te gek word laat ze het ook duidelijk merken.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Alex di 6 dec 2011 - 21:52

pindaatje schreef:Ik verbaas me er ook over wat dochter allemaal al snapt en zegt! Maar vind het wel zooooo leuk!

Ook was ik erg verbaasd dat ze meteen vanaf dag 1 in haar peuterbedje bleef liggen, en er tot nu toe nog nooit
zelf uitgekomen is.. Als ze wakker is, of wat wil, roept ze ons en wacht ze tot we er zijn.
Terwijl ik al helemaal voor me zag dat ze continue uit bed zou komen, en elke morgen aan ons bed zou staan.
Dus daar ben ik heel trots op, en was toen echt heel verbaasd.

Dat gaat hier precies zo! Echt zo knap!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Thunder di 6 dec 2011 - 21:58

Over de oudste verbaas ik me hoe goed het dit jaar op school gaat. In groep 1 kon hij nog niet echt mee komen, maar nu in groep 2 gaat alles boven verwachting erg goed!

De jongste verbaast me momenteel met alles! Ondanks zijn chromosoomafwijking is hij gewoon in alles óntzettend 2. Zijn praten gaat erg goed momenteel, hij maakt al best wel wat zinnetjes ook al is alles (nog) niet even verstaanbaar. Het lopen gaat met sprongen vooruit evenals zijn algemene ontwikkeling.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  vlinder-19 di 6 dec 2011 - 22:05

Ik verbaas me erover dat ze zo ontzettend pienter is en een super goed geheugen heeft. Ze weet dingen wat meer als een jaar geleden gebeurd is nog precies te vertellen etc. Ze onthoud werkelijk waar alles... Ik kan haar dus ook nooit ff tevreden houden door iets te beloven ( en hopen dat ze het vergeet )want ze weet dat later nog pcies. Ik verbaas mij af vanaf ze begonnen is met praten hoe super goed ze praat, haar zinsopbouw is supergoed en ook wanneer je jou,jij, ik etc moet gebruiken doet ze supergoed. Toen ze een week op de psz zat wist ze al pcies alle namen van alle kindjes...en ze herkend altijd en overal ouders van de kindjes...dat weet ik zelfs nog niet haha.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 22:31

Dat S. af en toe best snel dingen onthoudt. Hij heeft afgelopen maandag iets van de Sint gehad en hij wist binnen 10 minuten spelen al hoe dat ding aan en uit moest. Ook verbaasde hij ons gisteren met het lezen/bekijken van een boekje. Mijn man wees 2 dingen aan in het boekje en hij wist te vertellen wat dat was (koek en bad) We keken elkaar heel even verbaasd aan haha Very Happy. Hij weet in huis ook al goed de weg. Hij weet waar de koekjes liggen, waar zijn bordje ligt waar hij zijn avondeten in krijgt en waar zijn tutje ligt na het slapen (vensterbank). Dan vraag ik er na en dan gaat hij het pakken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:31

Se.nna verbaasd mij is alles maar met name het feit dat ze zo onzetten lief en meegaand is. Ondanks alle keren dat ik er niet voor haar kon zijn, niet voor haar kon zorgen e.d omdat Mara haar zorg voor ging door bijvoorbeeld een ziekenhuisopname. Ze blijft lief en ze is zo gek op hara zusje, ze noemt haar de hele dag 'kleinerd en schatje'. Ja ik prijs mezelf hier echt ontzettend gelukkig mee.

M.ara verbaasd ons natuurlijk in alles. De diagnose in aug. 2010 was dat we motorische en geestelijk niet teveel van haar zouden moeten verwachten gezien de grote van haar aanlegstoornsis. En zie nu waar we nu zijn. Mara kruipt, ze stapt langs de tafel, ze loopt kleine stukjes aan 1 hand en ze ontwikkeld zich geestelijk als een volledig normaal kind van 20 maanden. Ze kan 20 woorden zeggen, ze legt linken, ze kan 5 verschillende dieren herkennen qua uiterlijk maar ook qua geluid, ze laat zich het kaas niet van haar brood eten en ze heeft tot nu toe bijna een normaal reactie vermogen van een kind van 20 maanden. Ik ben oooo zo trots op allebei mijn meisjes I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Susan wo 7 dec 2011 - 10:34

Mama_van2 schreef:Se.nna verbaasd mij is alles maar met name het feit dat ze zo onzetten lief en meegaand is. Ondanks alle keren dat ik er niet voor haar kon zijn, niet voor haar kon zorgen e.d omdat Mara haar zorg voor ging door bijvoorbeeld een ziekenhuisopname. Ze blijft lief en ze is zo gek op hara zusje, ze noemt haar de hele dag 'kleinerd en schatje'. Ja ik prijs mezelf hier echt ontzettend gelukkig mee.

M.ara verbaasd ons natuurlijk in alles. De diagnose in aug. 2010 was dat we motorische en geestelijk niet teveel van haar zouden moeten verwachten gezien de grote van haar aanlegstoornsis. En zie nu waar we nu zijn. Mara kruipt, ze stapt langs de tafel, ze loopt kleine stukjes aan 1 hand en ze ontwikkeld zich geestelijk als een volledig normaal kind van 20 maanden. Ze kan 20 woorden zeggen, ze legt linken, ze kan 5 verschillende dieren herkennen qua uiterlijk maar ook qua geluid, ze laat zich het kaas niet van haar brood eten en ze heeft tot nu toe bijna een normaal reactie vermogen van een kind van 20 maanden. Ik ben oooo zo trots op allebei mijn meisjes I love you

Zo fijn om te lezen!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Printje wo 7 dec 2011 - 10:36

Susan schreef:
Mama_van2 schreef:Se.nna verbaasd mij is alles maar met name het feit dat ze zo onzetten lief en meegaand is. Ondanks alle keren dat ik er niet voor haar kon zijn, niet voor haar kon zorgen e.d omdat Mara haar zorg voor ging door bijvoorbeeld een ziekenhuisopname. Ze blijft lief en ze is zo gek op hara zusje, ze noemt haar de hele dag 'kleinerd en schatje'. Ja ik prijs mezelf hier echt ontzettend gelukkig mee.

M.ara verbaasd ons natuurlijk in alles. De diagnose in aug. 2010 was dat we motorische en geestelijk niet teveel van haar zouden moeten verwachten gezien de grote van haar aanlegstoornsis. En zie nu waar we nu zijn. Mara kruipt, ze stapt langs de tafel, ze loopt kleine stukjes aan 1 hand en ze ontwikkeld zich geestelijk als een volledig normaal kind van 20 maanden. Ze kan 20 woorden zeggen, ze legt linken, ze kan 5 verschillende dieren herkennen qua uiterlijk maar ook qua geluid, ze laat zich het kaas niet van haar brood eten en ze heeft tot nu toe bijna een normaal reactie vermogen van een kind van 20 maanden. Ik ben oooo zo trots op allebei mijn meisjes I love you

Zo fijn om te lezen!

+1 wat geweldig om te lezen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:40

Dank je ! Ik ben ook zo ontzettend trots Laughing Volgende week krijgt Mara trouwens opnieuw haar cognitieve test en ik moet je zeggen dat ik er gewoon zin in heb. Ik weet zeker dat ze weer normaal binnen de curve gaat scoren qua geestelijk vermogen. Het blijft zo verbazingwekkend hoe plastische hersenen kunnen zijn. De dingen die Mara nu doet, sie zitten helemaal niet in haar hersenen, dat is het niet ontwikkelde gebied. Het laat zien hoe sterk de linker kant van haar hersenen is om deze functies over te nemen. Wie weet waar ze nog gaat komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Parisienne wo 7 dec 2011 - 11:11

@Mv2: wat fijn om te lezen zeg! Je mag oprecht trots en verbaasd zijn over je beide kindjes.. ze zijn geweldig!

Ik verbaas me over het feit hoeveel N. al begrijpt en hoeveel ze al kan praten. Ze snapt heel veel van wat je zegt, doet veel dingen die ik haar vraag (als ze het zelf ook wil doen natuurlijk, anders 'negeert' ze je), ze geeft serieus antwoord (ja/nee) op veel vragen die ik haar stel, etc. Ook weet ze ontzettend veel dieren te benoemen en weet ze alle geluiden bij die dieren. Ze kan ook al zoveel woordjes, zoals: lamp, klok, boom, koe, schoen, sok, broek, huis, bloem, thee, taart, kaars, etc. En het meeste spreekt ze ook goed en duidelijk uit. Dit is echt wel iets waar ik me over verbaas af en toe.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 20:57

Ik verbaas me dat onze zoon in mijn ogen zo slim is. Hij begrijpt al echt heel veel en kan veel simpele opdrachtjes uitvoeren. Hij is gewoon ontzettend pienter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarmee verbazen je kindjes je? Empty Re: Waarmee verbazen je kindjes je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum