Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede Maandagochtend!

+16
aardbeitje
VeryCherry
Lynn_
Happy
Arwyn
Lady4
SnowWhite
dolfijntje24
Roze Roos
Jezzie
Fairlight
Suus
Lotus_
Lotus
silly-one
smooch
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Goede Maandagochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goede Maandagochtend!

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:49

June, ik heb mij net aangemeld en een intakegesrpek gehad. Er is een lange wachtlijst en ik kom in de vergadering. Ik geloof ook dat ik niet heb kunnen laten merken hoe urgent het is. Ik klink ook veel te vrolijk. Ik heb nu alweer de neiging om terug te bellen en mijn verhaal even flink kracht bij te zetten met een woedeaanval. Ik moet nu wachten op een telefoontje dat er plek is. Kan een paar weken duren. En wat moet ik in de tussentijd? Zou ik het via mijn huisarts kunnen spelen?

Ze vragen je om globaal te vertellen wat er aan de hand is. Ja, de zaken die nu deze maand spelen is een ding, maar alles wat daar aan vooraf is gegaan is een ander ding. Hoe ver willen ze dat je gaat met je intake gesprek? Hmz... Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sjaantje ma 3 jan 2011 - 0:53

@ June: Ja dahaag... dan weet je waar ik woon en dan kom je zeker gratis mijn droger gebruiken! Wink

@ Smikkell: balen dat het nog zo lang kan duren... komt helaas vaker voor dat er niet meteen plek is. Waarom klonk je te vrolijk? Toch een beetje 'mooi-weer-spelen'? Terugbellen is op zich wel een goed idee, maar zou ik niet nu meteen doen, maar over een paar dagen. Om te vertellen dat het toch wel snel verergert, ofzo. Je huisarts kun je altijd wel even inlichten hierover, maar hij kan waarschijnlijk ook niets doen aan de wachtlijsten van de maatschappelijk werker. Maar goed, misschien heeft hij nog andere ideeën! Niet geschoten is altijd mis, denk ik dan maar.

Succes in ieder geval! Mocht je het nodig hebben, je mag me altijd pm'en. Sterkte ermee hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:57

Pfff.. ik heb me voor deze week afgemeld op school en stage. Ik had natuurlijk kunnen weten dat er niet meteen plek zou zijn. Maar stond er eindelijk achter dat ik hulp zou zoeken en mijn verhaal zou doen. Bah, nu hem ik hem weer flink zitten.

Sja, ik ben wel goed in mooi weer spelen. Tijdens zo'n intake gesprek kan ik heel statisch vertellen wat de problemen zijn. Maar of de ernst dan overkomt? Daarnaast heb ik vermeld dat ik bij een van de problemen al hulp ga krijgen, daar heb ik nu al spijt van.

Ow, en als ik allochtoon ben kan ik wel meteen terecht. Dat vroeg ze dus ook nog even..

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 3 jan 2011 - 1:06

Smikkell schreef:Ow, en als ik allochtoon ben kan ik wel meteen terecht. Dat vroeg ze dus ook nog even..

:shock: Heb je gelijk een buitenlands accentje opgezet?

Maar zonder gekheid, ik kan begrijpen dat je ondanks alles liever mooi weer speelt. Het is gewoon niet makkelijk om hardop uit te spreken dat het niet goed gaat. Je wilt niet zielig overkomen, maar juist als een sterke vrouw. Begrijpelijk, maar soms onhandig. Vind het wel slim van je dat je je even afgemeld hebt op school en stage. Denk deze week even goed aan jezelf en doe ook leuke dingen als je daar zin in hebt. Dat advies heb ik toentertijd gekregen van huisarts en maatschappelijk werk en ik wil jou ook dat advies meegeven.

Lieve Smikkell... ik wens je echt heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk kunnen wij op dit forum jou ook al een beetje tot steun zijn. Misschien niet inhoudelijk, maar wel door je af en toe een hug te geven.

Ik ga er nu vandoor, moet naar ziekenhuis maar ik ben hier regelmatig te vinden dus ik lees snel wel weer meer over je!

Liefs, Chantal
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Lady4 ma 3 jan 2011 - 1:09

Maple schreef:Haha, ja, maar zo bijdehand als ik hier ben, ben ik aan de telefoon echt niet :S Ik kijk het in elk geval nog een dagje aan. Net heel rustig aan de kerstspullen hier in huis opgeruimd en het lijkt wel dat ik me iets energieker voel, als ik maar wat om handen heb.
Ik bedoelde ook eigenlijk niet dat ik ontzettend bijdehand zou gaan doen en voet bij stuk zou houden, maar dat ik het gewoon raar vind dat jij met jouw klachten niet eens bij de huisarts terecht komt. Je had gisteren 39.6, dat is echt hoge koorts. Met de andere klachten die je daarbij hebt, zou ik dit iets serieuzer nemen dan dat de assistente nou doet..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 1:09

Lief van je, Sjaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 1:10

Lady4 schreef:
Maple schreef:Haha, ja, maar zo bijdehand als ik hier ben, ben ik aan de telefoon echt niet :S Ik kijk het in elk geval nog een dagje aan. Net heel rustig aan de kerstspullen hier in huis opgeruimd en het lijkt wel dat ik me iets energieker voel, als ik maar wat om handen heb.
Ik bedoelde ook eigenlijk niet dat ik ontzettend bijdehand zou gaan doen en voet bij stuk zou houden, maar dat ik het gewoon raar vind dat jij met jouw klachten niet eens bij de huisarts terecht komt. Je had gisteren 39.6, dat is echt hoge koorts. Met de andere klachten die je daarbij hebt, zou ik dit iets serieuzer nemen dan dat de assistente nou doet..
Eens. Maple heb je verteld over je hoge koort?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 1:19

Smikkell, wat houd je tegen om terug te bellen? Ik denk dat terugbellen juist laat zien dat je eigenlijk helemaal niet meer zo lang kunt wachten. Ik vind het goed van je dat je de eerste stap hebt gezet, maar volgens mij is het geen goed idee om jou nog zo lang op hulp te laten wachten. Via de huisarts klinkt niet als een slecht idee. Ik zou daar denk ik sowieso even een afspraak mee maken (als het mag van de assistente), zodat de huisarts ook helemaal op de hoogte is en je eventueel kan steunen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 1:19

Smikkell schreef:
Lady4 schreef:
Ook eens. Als je koorts morgen niet lager is, zou ik er sowieso op staan dat je een afspraak krijgt.

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 3 jan 2011 - 2:15

@june en @sjaantje: het werkt best leuk hoor smile. Ik vind het handig omdat ik sowieso pas om 6 uur binnen kom vallen als ik werk. Dan plop ik de dvd erin en dan ben ik snel klaar. Ik hoef nergens meer naartoe en dat vind ik prettig. Gordijnen dicht, man naar boven en gaan Wink. Enige nadeel is dat je geen afwisseling hebt. Ik heb drie verschillende 'routines' en dat verveelt natuurlijk een keer.

@smikkel: ik zou idd morgen even terugbellen. Zeggen dat je na het gesprek van vandaag pas realiseerde dat je problemen veel dieper zitten, dat je je erg rot voelt, dat je opziet tegen alles en dat je het liefst zo snel mogelijk iemand ziet. Misschien dat je je schoolmook maar even moet inlichten dat het langer kan gaan duren dan deze week. Want eerlijk gezegd denk ik dat je er langer uitligt. Je voelt je beroerd en dat zal niet na een week over zijn smile.

@maple: morgen bellen hoor!!

Ik heb hier net beddengoed verwisselt, was in de machine gedaan, andere was opgevouwen, opgeruimd, en nog wat dingetjes gedaan. Dadelijk gaat denk ik toch echt de zumba dvd erin smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 2:23

June schreef:
Smikkell schreef:
Lady4 schreef:
Ook eens. Als je koorts morgen niet lager is, zou ik er sowieso op staan dat je een afspraak krijgt.
Heb idd verteld van de koorts. Vanmorgen zag ;t onder de 39, maar nu zit het ondanks een dubbele dosis panadol gewoon weer boven de 39. Voel me wel fitter dan gisteren, heb het nu alleen benauwd en kramp op m'n borst en tussen m'n schouderbladen bij het hoesten, maar verder voel ik me gek genoeg niet ziekig ofzo. Heb net nog gewoon staan stofzuigen en dweilen.
Maargoed, als de koorts morgen inderdaad weer boven de 39 uit komt, dan zou dat al de derde dag zijn en dan sta ik idd wel op een afspraak.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:03

Goed zo, Maple.

Caro.. Dat denk ik eigenlijk ook. Ik heb morgen een gesprek met iemand anders en daarna wil ik ze eigenlijk wel terug bellen. de vergadering is deze week en als ik deze week niet gebeld word, kom ik dus op de wachtlijst. Hmm.. misschien moet ik dan juisr bellen vóór de vergadering.

Huisarts bellen staat ook op mijn to do lijst voor vandaag.

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 3 jan 2011 - 3:25

Smikkell schreef:Goed zo, Maple.

Caro.. Dat denk ik eigenlijk ook. Ik heb morgen een gesprek met iemand anders en daarna wil ik ze eigenlijk wel terug bellen. de vergadering is deze week en als ik deze week niet gebeld word, kom ik dus op de wachtlijst. Hmm.. misschien moet ik dan juisr bellen vóór de vergadering.

Huisarts bellen staat ook op mijn to do lijst voor vandaag.

Ik zou inderdaad bellen voor die vergadering. Weet je de dag van de vergadering? Waarom mocht je trouwens wel eerder als je allochtoon was?

Sterkte met alles!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:38

Voor allochtone vrouwen is er een apart traject. Ik neem aan met aparte dienstverleners en een apart budget. Daar is neem ik aan nog wel ruimte.

Ik hoor net van een bevriende huisarts dat mijn huisarts de lijst niet kan verkorten maar eventueel wel contact zou kunnen zoeken met de mw als zij vindt dat ik echt lichamelijk en geestelijk zoveel klachten heb dat mw echt nu nodig is.

Ik weet niet wanneer de vergadering is. Ik ga ze deze week wel terug bellen maar wil het gesprek van morgen afwachten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:43

Hopelijk levert het gesprek morgen iets op. Terugbellen is denk ik sowieso altijd verstandig nu. Het laat zien dat het je echt heel hoog zit. Probeer zelf ook om je dan open te stellen voor gevoelens. Het is niet voor niets dat je nu actie gaat ondernemen, het gaat gewoon niet goed. Dat mogen anderen best wel even zien.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 3 jan 2011 - 3:53

Ik zou vanmiddag nog weer bellen Maple en er op staan dat je de huisarts te spreken krijgt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:03

Net getempt en ik zit nu ineens op 37.8 Question
Ik ga 't vanavond even met m'n man overleggen, desnoods als de koorts ineens weer oploopt, ga ik vanavond wel naar de HAP... Ik snap er in elk geval weinig meer van.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:10

Bluuuh was net opeens heel misselijk en duizelig...heb overgegeven en een uur in bed gelegen...nu gaat het weer een beetje maar moet nu dus weg mn vriend van zn werk halen...wat kan dat nou zijn? Was t weekend ook al zo misselijk en overgeven maar dat weet ik aan de drank (zwanger zijn kan ik niet).

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje ma 3 jan 2011 - 4:19

Ik heb dat ook gehad mozzarella, in de week voor kerst. Ik werd ook ineens misselijk, moest overgeven en daarna heb ik even rustig aan gedaan en toen ging het wel weer. Al bleef ik een beetje misselijk en duizelig. Ik werd toen gelukkig niet echt ziek, jij hopelijk ook niet. Beterschap ermee!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:23

zonnetje schreef:Ik heb dat ook gehad mozzarella, in de week voor kerst. Ik werd ook ineens misselijk, moest overgeven en daarna heb ik even rustig aan gedaan en toen ging het wel weer. Al bleef ik een beetje misselijk en duizelig. Ik werd toen gelukkig niet echt ziek, jij hopelijk ook niet. Beterschap ermee!
Hm das wel fijn om te horen...was je erg duizelig?

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje ma 3 jan 2011 - 4:33

mozzarella schreef:
zonnetje schreef:Ik heb dat ook gehad mozzarella, in de week voor kerst. Ik werd ook ineens misselijk, moest overgeven en daarna heb ik even rustig aan gedaan en toen ging het wel weer. Al bleef ik een beetje misselijk en duizelig. Ik werd toen gelukkig niet echt ziek, jij hopelijk ook niet. Beterschap ermee!
Hm das wel fijn om te horen...was je erg duizelig?

Nee, de misselijkheid overheerste. Ik was een beetje duizelig, niet het gevoel dat je omvalt, maar meer dat ik me een beetje zweverig voelde of licht in je hoofd... lastig uit te leggen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 5:14

Maple, koorts of geen koorts meer, ik zou sowieso nog een keer bellen. Nu is de koorts misschien wat gezakt, maar volgens mij wil dat niet echt iets zeggen. Ik vind het trouwens ook schandalig van je assistente. Dat kunnen ze hier ook zo goed, door de telefoon weten wat er met je aan de hand is. Gelukkig durf ik tegenwoordig door te vragen als ik de huisarts bel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:22

Heb vandaag gewerkt, maar heb voor morgen toch maar een afspraak bij de dokter staan. Heb toch best wel veel last van m'n middenrif, zelfs nu, nu ik gewoon zit, irriteert de beugel van m'n bh, en tijdens het hoesten voelt het heel verkrampt aan. Ook had ik vandaag zo nu en dan met ademhalen en bepaalde bewegingen last van de linkerkant van m'n rug.
Zul je net zien, afspraak is gemaakt, nu voelt het natuurlijk net weer minder pijnlijk... maargoed, we zien het morgen wel.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 4 jan 2011 - 7:27

Maple schreef:Heb vandaag gewerkt, maar heb voor morgen toch maar een afspraak bij de dokter staan. Heb toch best wel veel last van m'n middenrif, zelfs nu, nu ik gewoon zit, irriteert de beugel van m'n bh, en tijdens het hoesten voelt het heel verkrampt aan. Ook had ik vandaag zo nu en dan met ademhalen en bepaalde bewegingen last van de linkerkant van m'n rug.
Zul je net zien, afspraak is gemaakt, nu voelt het natuurlijk net weer minder pijnlijk... maargoed, we zien het morgen wel.

Goed dat je een afspraak gemaakt hebt. De pijn die je hebt kan best komen door het vele hoesten hoor. Beetje overgevoelig geraakt zeg maar. Maar morgen de boel anders maar een beetje aandikken, zodat je tenminste serieus wordt genomen. Vergeet de hoge koorts niet te vermelden!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:33

Lady4 schreef:
Maple schreef:Heb vandaag gewerkt, maar heb voor morgen toch maar een afspraak bij de dokter staan. Heb toch best wel veel last van m'n middenrif, zelfs nu, nu ik gewoon zit, irriteert de beugel van m'n bh, en tijdens het hoesten voelt het heel verkrampt aan. Ook had ik vandaag zo nu en dan met ademhalen en bepaalde bewegingen last van de linkerkant van m'n rug.

Goed dat je een afspraak gemaakt hebt. De pijn die je hebt kan best komen door het vele hoesten hoor. Beetje overgevoelig geraakt zeg maar. Maar morgen de boel anders maar een beetje aandikken, zodat je tenminste serieus wordt genomen. Vergeet de hoge koorts niet te vermelden!
Was het inderdaad wel van plan om het desnoods aan te dikken, al was het alleen maar om een antibioticakuurtje voor het hoesten te krijgen. Koorts ga ik inderdaad niet vergeten!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: