Goedemorgen maandagochtend!
+15
Burn
Snoes
luenca
Kaboutertje
Pompoen
SleepingBeauty
Suus
Silver
Jade
Bimbam
Oasis
Lotus
Jezzie
Lejow
love
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen maandagochtend!
Goedemorgen,
Pff ben net wakker, moet van 8:00 tot 17:00 werken vandaag
Had nog wel even kunnen liggen!
Vanavond even naar een vriendin thee leuten .
Fijne dag allemaal!
Pff ben net wakker, moet van 8:00 tot 17:00 werken vandaag
Had nog wel even kunnen liggen!
Vanavond even naar een vriendin thee leuten .
Fijne dag allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen maandagochtend!
Mogge!
Hier is de vakantie voorbij, dus moet ook weer aan de bak.
Ik zie er behoorlijk tegen op, ik voel me namelijk nog steeds misselijk en niet lekker.
Heb gister een moeilijke dag gehad en daardoor ruk geslapen..
Vanavond gelukkig naar de verloskundige, weer luisteren naar het hartje van het kindje
Werkze, love!
Hier is de vakantie voorbij, dus moet ook weer aan de bak.
Ik zie er behoorlijk tegen op, ik voel me namelijk nog steeds misselijk en niet lekker.
Heb gister een moeilijke dag gehad en daardoor ruk geslapen..
Vanavond gelukkig naar de verloskundige, weer luisteren naar het hartje van het kindje
Werkze, love!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen!
Mijn vakantie is ook voorbij, dus ik mag vandaag ook weer. Ik heb nog steeds enorm last van mijn keel, dus ik ga er maar het beste van maken vandaag.
Een fijne dag allemaal!
Mijn vakantie is ook voorbij, dus ik mag vandaag ook weer. Ik heb nog steeds enorm last van mijn keel, dus ik ga er maar het beste van maken vandaag.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
@Lejow , ja kan me voorstellen dat na de vakantie weer aan het werk gaan wat minder is
Hopelijk voel je je verder vandaag wel goed Veel plezier vanavond bij de verloskundige!
@Lejow , ja kan me voorstellen dat na de vakantie weer aan het werk gaan wat minder is
Hopelijk voel je je verder vandaag wel goed Veel plezier vanavond bij de verloskundige!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Goedemorgen,
Ik ben al vanaf half 6 wakker. Heb niet lekker geslapen.
Mijn vriend is net de deur uit. Ik hoef pas om 13.00 te werken, dus ik ga nog even terug in bed.
Straks nog even boodschappen doen.
Fijne dag allemaal!
Ik ben al vanaf half 6 wakker. Heb niet lekker geslapen.
Mijn vriend is net de deur uit. Ik hoef pas om 13.00 te werken, dus ik ga nog even terug in bed.
Straks nog even boodschappen doen.
Fijne dag allemaal!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen,
Ik heb redelijk goed geslapen. Het lijkt zowaar echt de goede kant op te gaan met slapen. Ik moet straks een paar uurtjes werken. Daarna even boodschappen doen en vanmiddag heb ik een afspraak met mijn spv'er.
Fijne dag allemaal!
Ik heb redelijk goed geslapen. Het lijkt zowaar echt de goede kant op te gaan met slapen. Ik moet straks een paar uurtjes werken. Daarna even boodschappen doen en vanmiddag heb ik een afspraak met mijn spv'er.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Ik heb redelijk geslapen, maar het blijft wennen in het donker wakker te worden.
Snel klaarmaken en dan op naar Schiphol, mijn vriend weer zien na 3,5 week!
Fijne dag allemaal!
Ik heb redelijk geslapen, maar het blijft wennen in het donker wakker te worden.
Snel klaarmaken en dan op naar Schiphol, mijn vriend weer zien na 3,5 week!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik ga zo Lise naar school brengen dan meteen door om boodschappen te doen, ook moet ik straks even op verjaardag bij de buurvrouw.
Daarna ga ik alvast weer wat spullen inpakken. Voor de rest geen plannen.
Fijne dag all!
Ik ga zo Lise naar school brengen dan meteen door om boodschappen te doen, ook moet ik straks even op verjaardag bij de buurvrouw.
Daarna ga ik alvast weer wat spullen inpakken. Voor de rest geen plannen.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen.
Ik wacht op de verwarmingsmonteur, hij zou tussen half 9 en half 1 komen. Fijn, zo'n ruime tijd
Het is gelukkig niet zo dat de verwarming het helemaal niet doet, hij geeft alleen steeds storing, erg irritant.
Fijne dag allemaal.
Ik wacht op de verwarmingsmonteur, hij zou tussen half 9 en half 1 komen. Fijn, zo'n ruime tijd
Het is gelukkig niet zo dat de verwarming het helemaal niet doet, hij geeft alleen steeds storing, erg irritant.
Fijne dag allemaal.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Goedemorgen!
Ik ben al vanaf 5.20 wakker. Om 6 uur moest mijn vriend naar zijn werk.
Ik moet zometeen naar de tandarts, mijn huis aan kant maken en verder heeeeeeeel hard studeren van mijn tentamens!
Ik ben al vanaf 5.20 wakker. Om 6 uur moest mijn vriend naar zijn werk.
Ik moet zometeen naar de tandarts, mijn huis aan kant maken en verder heeeeeeeel hard studeren van mijn tentamens!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Goedemorgen!
Ik was om 7u uit bed, en moet vandaag 4 uurtjes werken. Gelukkig mag ik mijn tijd zelf indelen ( heb sleutel en als het werk maar voor 17:30 is gedaan, dan komen de eigenaren thuis )
Ik ga zo weg, om 9:30 gaat het water er hier weer eens af tot 15:00 dus dat heb ik daar vrijwel niet mee van doen
Iedereen een fijne dag!
Ik was om 7u uit bed, en moet vandaag 4 uurtjes werken. Gelukkig mag ik mijn tijd zelf indelen ( heb sleutel en als het werk maar voor 17:30 is gedaan, dan komen de eigenaren thuis )
Ik ga zo weg, om 9:30 gaat het water er hier weer eens af tot 15:00 dus dat heb ik daar vrijwel niet mee van doen
Iedereen een fijne dag!
Gast- Gast
Lotus schreef:Goedemorgen,
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Bimbam schreef:Goedemorgen.
Fijne dag allemaal.
Problemen met je CV? Ik herken het. Om gek van te worden!!! Succes met wachten, ik heb ook een hekel aan die ruime begrippen. Zit je om half negen kant en klaar te wachten, komen ze net voor half 1 aankakken. Haha.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Bimbam schreef:Goedemorgen.
Fijne dag allemaal.
Problemen met je CV? Ik herken het. Om gek van te worden!!! Succes met wachten, ik heb ook een hekel aan die ruime begrippen. Zit je om half negen kant en klaar te wachten, komen ze net voor half 1 aankakken. Haha.
Ja, ik heb ook het vermoeden dat ze pas tegen 12en een keer komen, maar ik wilde het er maar niet op gokken. CV opzich doet het nog wel, geeft alleen sinds een week of 2 regelmatig een foutcode. Dus ik dacht, ze repareren het maar, voordat ie het straks als het -10 is niet meer doet!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Goedemorgen,
Opzich wel goed geslapen, vriendlief vanmorgen vroeg vertrokken, toen was ik klaar wakker... grrrrr maar goed ook wel lief dat ie mij dan wakker maakt. Zie hem pas donderdag weer.
Vandaag geen idee wat ik kan gaan doen. Dus als iemand tips heeft, ik hoor ze graag. In ieder geval ga ik zometeen een wandeling van 45 min doen. En vanmiddag hetzelfde. Beweging is goed
Een fijne dag allemaal!
Opzich wel goed geslapen, vriendlief vanmorgen vroeg vertrokken, toen was ik klaar wakker... grrrrr maar goed ook wel lief dat ie mij dan wakker maakt. Zie hem pas donderdag weer.
Vandaag geen idee wat ik kan gaan doen. Dus als iemand tips heeft, ik hoor ze graag. In ieder geval ga ik zometeen een wandeling van 45 min doen. En vanmiddag hetzelfde. Beweging is goed
Een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Bimbam schreef:Tea-Leaf schreef:Bimbam schreef:Goedemorgen.
Fijne dag allemaal.
Ja, ik heb ook het vermoeden dat ze pas tegen 12en een keer komen, maar ik wilde het er maar niet op gokken. CV opzich doet het nog wel, geeft alleen sinds een week of 2 regelmatig een foutcode. Dus ik dacht, ze repareren het maar, voordat ie het straks als het -10 is niet meer doet!
Die foutcodes hebben wij gemiddeld 2 x per week, en dan is er al zo vaak iemand geweest. En de ketel vervangen, ho maar. Want ja, dat is natuurlijk weer te duur he... Beestje is 12 jaar oud! Ik wil gewoon een nieuwe. Maar nee, niet oud genoeg volgens de woningstichting.
De volgende keer dat ik ingezeept onder een koude douche sta ben ik het zat en eis ik een nieuwe.
Gast- Gast
Gooodmorning! Ik hoef vandaag niks . We hebben ook niet echt plannen voor vandaag (ik ben bij familie een paar dagen).
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Zusje schreef:I will . Duurt niet lang meer helaas... Haha!
Hier ook niet, al heb ik vrije keuze. 40 min fietsen per enkele reis en 4 uur werken, moet voor 17:30 allemaal. Poeh wat zwaar
Spreek je snel tut!
Gast- Gast
Ikn ga vandaag poetsen, opruimen en heel veel was wegwerken vanmiddag naar mijn ouders om daar de souvenirtjes af te geven die ik voor ze gekocht heb in Spanje, ik hoop dat ze er blij mee zijn. Verder nog solliciteren en het een en ander regelen.
Gast- Gast
Zusje schreef:Tut? Wat klinkt dat smerig...
Storm; succes met alles!
Hahah hier is dat een koosnaampje
En nu ben ik echt weg, byeeee
Gast- Gast
Ik zal me zo eerst aankleden, even een wasje aanzetten.
En dan op naar de action en boodschappen doen!
En dan op naar de action en boodschappen doen!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik moet vandaag weer aan het werk. Ben nog een beetje moe van het weekend! En vanmiddag heb ik een afspraak met mijn begeleider, geen zin in... Vanavond lekker even sporten en eigenlijk heb ik daarna nog een borrel, maar moet nog maar even zien of ik daar zin in heb.
Fijne dag!
Ik moet vandaag weer aan het werk. Ben nog een beetje moe van het weekend! En vanmiddag heb ik een afspraak met mijn begeleider, geen zin in... Vanavond lekker even sporten en eigenlijk heb ik daarna nog een borrel, maar moet nog maar even zien of ik daar zin in heb.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze maandagochtend!
» Goedemorgen deze maandagochtend
» Goede Maandagochtend!