Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede Maandagochtend!

+16
aardbeitje
VeryCherry
Lynn_
Happy
Arwyn
Lady4
SnowWhite
dolfijntje24
Roze Roos
Jezzie
Fairlight
Suus
Lotus_
Lotus
silly-one
smooch
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goede Maandagochtend! Empty Goede Maandagochtend!

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 19:21

Goedemorgen!

Ik moet weer vroeg vandaag, na twee weken heerlijk vakantie. Ik ben serieus alweer aan het aftellen naar de volgende (nog 7 weken!). Ik heb vandaag stage tot half 4, daarna bezig met schoolwerk. Vanavond lekker voor de buis Grey's Anatomies kijken,met, jawel, gezonde snacks (iemand nog tips?).

Fijne dag vandaag allemaal!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede Maandagochtend! Empty Re: Goede Maandagochtend!

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 19:26

Hoiii,

ik ben juist blij dat ik weer lekker aan de slag kan...vind kerstvakantie altijd stressiger dan werken! Vooral als je nog een huis te verbouwen hebt...bluh helemaal klaar mee!

Ik heb vandaag een dag vol afspraken staan en moet deze week ook nog man naar werk brengen en halen omdat zijn auto wacht op een nederlands kenteken. Das wel een beetje omrijden :shock: .

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 19:27

Goedemorgen!

Ik hou heel erg van hummus als gezonde snack. Met crackertjes of dip-groenten. En anders zijn druiven ook een goede optie, dat eet zo lekker weg omdat je met je handen bezig bent.

Ik zit nu nog even 5 minuten thuis en vertrek zo naar m'n werk. Kon m'n bed echt weer niet uitkomen vanmorgen. Maar nu iig weer fris gedoucht dus ready to go!

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 19:46

Goedemorgen! Ik heb rot geslapen, omdat ik gisteren een beetje mot had met vriend & hele lichaam niet zo blij was. Net kreeg ik een hele dikke knuffel omdat vriend wegging; en ik zit nog even wat te eten & moet om 8.00u met de bus naar werken toe. Ben eerlijk gezegd best wel zenuwachtig... tot half 2 werken en daarna even een middagje helemaal niks!

Fijne dag allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 19:58

Goedemorgen!!

Hier begint het werk ook weer. Nog even geen zin. Maar als ik de kids straks weer zie vind ik het ook wel weer fijn.
Vanavond geen plannen. Even lekker rustig de week beginnen. Ik ben ook alweer aan het aftellen tot de volgende vakantie. Helemaal omdat dat de voorjaarsvakantie is en ik zo hoop dat het dan alweer iets warmer wordt. Hahaha.

Gast
Gast

Bericht  smooch zo 2 jan 2011 - 20:07

Goedemorgen dames,

Ik ben al op werk (slaapdienst) heb zo slecht geslapen. Vannacht is het alarm in huis afgegaan en daarna werd ik elk uur wakker tot ik er om 6.45 uur uit moest om de eerste jongeren te wekken voor school.
Nu worden de andere langzaam aan wakker. Alleen ben ik zelf nog niet helemaal wakker.
Als ik 11.30 uur klaar ben lekker naar huis om even bij te tanken.

En vandaag is mijn oma 80 jaar geworden die woont in Suriname dus die kan ik vanmiddag pas bellen. Ze vieren het heel groot, vindt het jammer dat ik er niet bij kan zijn. Mijn moeder heb ik gisteren naar schiphol gebracht en die is er gelukkig wel bij.

Fijne dag verder!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  silly-one zo 2 jan 2011 - 20:14

Goedemorgen dames,

Ik ben vroeg wakker in de hoop dat ze me zouden bellen om te mogen werken. Maar ik had al zo een vermoeden dat de eerste dag na de vakantie geen leraren ziek zouden zijn. Ik ben nog niet gebeld helaas. Ga er ook niet meer vanuit anders wordt het erg kort qua tijd.
Vanmiddag wel een sollicitatie gesprek voor een langdurige vervanging. Ze hebben twee vacatures dus ik hoop dat ik de vacature krijg die vanaf februari fulltime is. Ach, het is gewoon afwachten en daar rustig gaan zitten en vertellen en luisteren.

Ga nu maar bedenken wat ik vandaag ga doen.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Lotus zo 2 jan 2011 - 20:20

Goedemorgen,

Brennuss, er is geen Grey's Anatomy vanavond. Private Practice begint weer.

Ik heb een redelijke nacht gehad, maar ik ben nog wel erg moe. Ik ga straks naar mijn vrijwilligerswerk. Heb nog helemaal geen zin, maar het wordt vast wel gezellig. Verder moet ik nog ergens achteraan bellen, waar ik ook geen zin in heb. De rest van de dag ga ik niets bijzonders doen.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lotus_ zo 2 jan 2011 - 20:21

Goede morgen,

Ik ben net wakker en ga dadelijk eerst thuis maar eens aan de slag. Vamiddag even een paar uurtjes werken en dan vanavond lekker voor de tv private practice kijken. Helaas was vorige week de voorlopig laatste aflvering van grey's anatomy Cry
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 20:52

Goeiemorgen!

Bah ik heb echt rot geslapen zeg, ben wel 20 keer wakker geweest volgens mij. Ik moet zo even langs het UWV voor een vervolggesprek en daarna een beetje opruimen in huis.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 20:58

Goedemorgen!

Vandaag hier ook weer de eerste dag na de vakantie voor man en kinderen. En vandaag is mijn laatste dag van 3 maanden níet werken, morgen begin ik! ( bounce bounce :shock: )

Maar vandaag nog even naar school, wat dingen regelen en de boel een beetje verkennen, en hopen dat ik achterhaal wat mijn rooster is en wat ik aan boeken nodig heb. Eind deze maand begint dat ook.

En ik heb nog een hele to do lijst liggen voor de rest van vandaag, dus ik vermaak me wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 21:00

He Lilith waar is je avatar?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 21:01

Darcy schreef:He Lilith waar is je avatar?
Ik zie mijn avatar gewoon. smile Jij niet?

Heb jij zowaar een vervolg gesprek op het UWV? Dus je mag ook daadwerkelijk langskomen enzo? Dat is mij maar 1x gelukt in 6 maanden tijd Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 2 jan 2011 - 21:06

Ik zie je avatar ook niet, Lilith.
Goedemorgen,
Ik moet vandaag ook weer werken na twee weken vakantie en ik heb helemaal geen zin. Eigenlijk vind ik mijn werk (nog?) niet zo leuk...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 21:18

Lilith schreef:
Darcy schreef:He Lilith waar is je avatar?
Ik zie mijn avatar gewoon. smile Jij niet?

Heb jij zowaar een vervolg gesprek op het UWV? Dus je mag ook daadwerkelijk langskomen enzo? Dat is mij maar 1x gelukt in 6 maanden tijd Very Happy

Oh nu zie ik 'm ineens wel, net niet. Haha echt? Ik móet zelfs langskomen, om te laten zien waar ik gesolliciteerd heb en zo. Ik zit in zo'n begeleidingstraject. Ik ga liever niet :P

Gast
Gast

Bericht  Fairlight zo 2 jan 2011 - 21:26

Goedemorgen!

Ik heb slecht geslapen.. Echt om het uur wakker geweest Sad Toen ook nog verslapen doordat de wekker van m'n iPhone het niet doet.. Hopen dat de rest van de week beter verloopt!
Fairlight
Fairlight
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 87

Bericht  Jezzie zo 2 jan 2011 - 21:36

Goedemorgen, de vakantie is voor mij ook weer voorbij...moet pas om half 3 naar school, voor 3 kwartier les:S
Heb geen zin, maar kan die les ook niet missen eigenlijk. Ben langer onderweg dan dat ik op school zit vandaag!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Roze Roos zo 2 jan 2011 - 21:42

Goedemorgen!

Ik heb wel redelijk geslapen, eindelijk weer 8 uur na een paar erg korte nachten. Maar volgens mij wordt een mens daar nog veel vermoeider van want man wat ben ik moe!
Ik heb de ochtend lekker vrij en ga ff opruimen en schoonmaken, daarna werken en daarna komt mn date eten:D * En zoenenn haha*

Fijne dag allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  dolfijntje24 zo 2 jan 2011 - 22:05

Ik ga zo even naar de sportschool. Nieuwe sportkleding, even uittesten Very Happy . Maar verder eigenlijk niet heel veel zin om te sporten, maar als ik er eenmaal ben dan ben ik weer blij dat ik het gedaan heb.
's Middags naar de tandarts en daarna schoonmaken hier in huis. Deze dag zal snel omvliegen. En morgen weer werken na twee weken vakantie.

Fijne dag iedereen!
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 22:09

Mogge.. Heb beroerd geslapen en zit te twijfelen om de huisrtas te bellen. Hoest enorm, heb koorts, ben benauwd en het hoesten doet pijn op de borst. Krijg normaal de griepprik, maar die heb ik afgelopen jaar niet gehaald, dus daarom twijfel ik om de huisarts te bellen. Maar wil ook weer niet als een zeur overkomen, heb de koorts pas 2-3 dagen en de hoest sinds vrijdag... what to do?

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite zo 2 jan 2011 - 22:20

Goedemorgen,

Hier ging de wekker ook weer vroeg, om half 7. Even wennen na een weekje vrij te zijn geweest en wat vloog die week voorbij!
Nu hoef ik deze week maar 4 dagen te werken en dan een superlang weekend, vrij gevraagd ivm mijn verjaardag.

Normaal gesproken kijk ik op maandagavond naar Grey's maar helaas, daar moet ik een tijdje op wachten.

Fijne dag allemaal!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 22:31

Maple, als jij je kl*t* voelt, ga dan gewoon langs de huisarts? Griepprik of niet!
Wie weet geeft ie je wel een paardenmiddel of een gouden tip en ben je zo weer op de been.
Je betaald niet voor niks je verzekering hoor, als het nodig is ga dan maar gewoon.

Ik heb niet zo goed geslapen, ben vannacht (weer, 1,5 maand terug ook al ..) van de trap gevallen, en deze keer o.a. geland op mijn enkel/voet .. kan er niet op staan, dus heb mijn werk af moeten bellen! Baal er wel van, ik vind mijn werk niet zo erg en ik weet dat ze weer allerlei trucendozen uit moeten halen! Ook zitten we midden in een verbouwing (alleen de zolderkamer is klaar en dient als washok, slaapkamer, woonkamer, keuken) dus heel veel kan ik niet doen, balen!

Iedereen een fijne (voor velen eerste) werkdag!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 2 jan 2011 - 22:40

Maple, je moet bellen hoor! Je had hoge koorts gisteren, las ik. Het kan best zijn dat je een longontsteking aan het ontwikkelen bent als het ik zo lees.
Darcy, succes bij het UWV, 2011 wordt jouw jaar hoor!
Silly-one, succes met je sollicitatie!

Goedemorgen allemaal,

Ik heb lekker geslapen, maar zoals altijd weer moeite met een beetje op tijd op staan. Vandaag en morgen ben ik nog vrij. Komt goed uit, want er moet gestudeerd worden! Volgende week vrijdag weer tentamen en ik heb er nog niet zo heel veel aan gedaan..
Vanavond ga ik even een uurtje spinnen met een vriendin.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 22:41

Ik zou ook bellen Maple!
Lady4, bedankt meis, je bent lief!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 2 jan 2011 - 22:51

Goedemorgen!

Ik heb wel prima geslapen, alleen een beetje.
Ben niet helemaal fit (ben een beetje aan het kwakkelen + ongesteld nu dus kramp en hoofdpijn..), maar vanmiddag gewoon maar weer aan het werk! Had vanochtend nog voor school bezig willen gaan, maar met dit hoofd wil het niet echt lukken.. Maar even rustig aan dus en morgen er de hele dag goed voor gaan!

Fijne dag allemaal meiden!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: