Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede Maandagochtend!

+16
aardbeitje
VeryCherry
Lynn_
Happy
Arwyn
Lady4
SnowWhite
dolfijntje24
Roze Roos
Jezzie
Fairlight
Suus
Lotus_
Lotus
silly-one
smooch
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goede Maandagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goede Maandagochtend!

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 22:51

Lady4 schreef:Maple, je moet bellen hoor! Je had hoge koorts gisteren, las ik. Het kan best zijn dat je een longontsteking aan het ontwikkelen bent als het ik zo lees.
Ja, daar ben ik ook bang voor, maar tegelijkertijd ben ik bang een zeur gevonden te worden... Ik geloof trouwens dat ik niet eens in staat ben om mezelf naar de huisarts toe te slepen :s

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Happy zo 2 jan 2011 - 22:59

Goede morgen allemaal.

Na de feestdagen vandaag weer ritme en regelmaat nerd
Vanmiddag even aan het werk, en vanavond kijken of ik de weg naar de sportschool nog weet :-)

Fijne dag!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lady4 zo 2 jan 2011 - 23:02

Maple schreef:
Lady4 schreef:Maple, je moet bellen hoor! Je had hoge koorts gisteren, las ik. Het kan best zijn dat je een longontsteking aan het ontwikkelen bent als het ik zo lees.
Ja, daar ben ik ook bang voor, maar tegelijkertijd ben ik bang een zeur gevonden te worden... Ik geloof trouwens dat ik niet eens in staat ben om mezelf naar de huisarts toe te slepen :s
Gelijk bellen, hup hup!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lynn_ zo 2 jan 2011 - 23:08

Goede morgen allemaal!

Ik heb nog een week vakantie. Volgende week maandag begin ik pas weer. Deze week heel weinig op de planning. Veel meubels kijken en nadenken over de inrichting. Moeilijk hoor! Vanmiddag een afspraak met een interieur styliste. Kunnen we alles eens bekijken met iemand die er verstand van heeft want helaas(!) is dit niet iets waar ik goed in ben haha.

Fijne dag!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  VeryCherry zo 2 jan 2011 - 23:13

Goedemorgen allemaal,
mijn zoontje is vandaag nog vrij, hij heeft studiedag en ik ben al de hele ochtend aan het poetsen. Bah, ik heb er nu al geen zin meer in, maar het moet toch gebeuren. Als ik klaar ben gaan we boodschappen doen en dan beloon ik mezelf met een bos voorjaarsbloemen.

Fijne dag iedereen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 23:33

Goedemorgen!
Ik ben al weer ee poosje wakker. Heb niet echt lekker geslapen. Vandaag moet ik wat voor school doen, maar heb er echt geen zin in, dus zit er aan te denken om het morgen te doen. Vandaag verder niet zo veel plannen. Denk dat ik zo een film ga kijken en dan alsnog aan m'n opdracht ga zitten.
Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  aardbeitje zo 2 jan 2011 - 23:51

Nog net goedemorgen. Ik ben vandaag lekker vrij. Vanmorgen al boodschappen gedaan. Straks nog even mn kerstspullen naar de kelder brengen. En nog even naar het winkelcentrum. Vanavond sporten.
Fijne dag allemaal.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 23:55

Maple, gewoon bellen. Daar is je huisarts (en inderdaad je zorgverzekering) toch voor. Je kan je huisarts voor wel gekkere dingen bellen. Straks ben je nog verder van huis en heel gezond klinkt het niet.

Minella, ik begrijp wel dat je het een beetje spannend vindt. Heel veel plezier en succes vandaag. Ik hoop dat je daar je plekje vindt en er lang kan en mag blijven werken met plezier. Volgens mij is je vriend ook een echt goedzak.

Darcy, succes vandaag met je gesprek. Hoop dat je snel een baan vindt.

Marin, Hummus vind ik ook zo lekker. Ik heb hem meteen op mijn boodschappenlijstje gezet Wink .

CherryLola, wat ben je al actief in de ochtend. Maar dan is het allemaal maar weer gedaan. Is je zoontje zichzelf aan het vermaken? Bloemen werken voor mij ook wel als een goede beloning. Ik heb gister mijn hele huis gedaan, maar zie nu alweer stof. Grrr.. en ik baal van die ramen.

Lynn, het lijkt mij juist super om anderen te helpen met de inrichting. Alleen ben ik (nog) niet zo goed in het denken buiten mijn eigen smaak Wink Soort Jan de Bouvrie, die de hele wereld in een style maakt angel

Mijn ritme is na een vakantie altijd helemaal weg. Zo;n verschil met mijn drukke dagen en schema normaal en de lege dagen die ik heb in de vakantie. Dan heb ik geen school en geen stage en de gezinnen waar ik werk zijn bijna elke vakantie zelf ook op vakantie. EN dan heb ik dus opeens heel veel vrijetijd. Deze vakantie ging het niet zo goed met me, maar sinds ik twee dagen geleden heb besloten dat ik evenr ustig aan doe en school (en stage) op een laag pitje zet voel ik me al iets beter. Ik ga mij zo aanmelden bij maatschappelijk werk pale

Gast
Gast

Bericht  Kabouter zo 2 jan 2011 - 23:59

Nog snel een berichtje voor het middag is!
Ik ben weer op stage, na een week vrij te zijn geweest en veel tijd door te hebben gebracht in het ziekenhuis. Daar zal ik nu van moeten afkicken en het moeten doen met een bezoekje iedere avond.
Op stage hebben we niet zo veel meer te doen. We moeten ons verslag aanpassen, een artikel aanpassen en een presentatie maken en dan zijn we over 2 weken klaar.
Ik zal dus maar eens rustig aan beginnen.

Fijne dag allemaal!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  VeryCherry ma 3 jan 2011 - 0:05

@Smikkell; ik moest wel druk zijn, heb het in de vakantie een beetje laten versloffen Embarassed maar daar baal ik zo ontzettend van. De ramen moet ik eigenlijk ook nog lappen, maar ik kan er ook niet bij aan de buitenkant en dat halve werk ziet er totaal niet uit... Mijn zoontje vermaakt zich gelukkig wel, die is nu even binnen om een broodje te eten, maar hij speelt veel liever buiten.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:10

Dokter gebeld, uitzieken was het advies van de assistente. Moet wel aan de slag met slijmverdunnende middelen omdat ik anders straks wel verder van huis ben.
Ze klonk overiegens wel behoorlijk geïrriteerd toen ik vertelde dat ik de griepprik niet gehaald heb, volgens mij dacht ze dat ik 'm nu alsnog wilde hebben ofzo...

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 3 jan 2011 - 0:14

Maple schreef:Dokter gebeld, uitzieken was het advies van de assistente. Moet wel aan de slag met slijmverdunnende middelen omdat ik anders straks wel verder van huis ben.
Ze klonk overiegens wel behoorlijk geïrriteerd toen ik vertelde dat ik de griepprik niet gehaald heb, volgens mij dacht ze dat ik 'm nu alsnog wilde hebben ofzo...
Toch raar dat een assistentie dit via de telefoon kan bepalen.. Ik had erop gestaan dat ik de huisarts te spreken of zien zou krijgen. Je belt toch niet voor niks..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:16

Lady4 schreef:
Maple schreef:Dokter gebeld, uitzieken was het advies van de assistente. Moet wel aan de slag met slijmverdunnende middelen omdat ik anders straks wel verder van huis ben.
Toch raar dat een assistentie dit via de telefoon kan bepalen.. Ik had erop gestaan dat ik de huisarts te spreken of zien zou krijgen. Je belt toch niet voor niks..

Ik heb dat ook bij mijn nieuwe huisarts, ik moet daar echt aan wennen! Vroeger zei ik gewoon: ik wil een afspraak, en dan kreeg ik een afspraak, vaak werd niet eens gevraagd waarvoor ik een afspraak wilde. En nu moet ik ineens alles uitleggen en dan vaak 'mag' je niet eens een afspraak!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:17

Haha, ja, maar zo bijdehand als ik hier ben, ben ik aan de telefoon echt niet :S Ik kijk het in elk geval nog een dagje aan. Net heel rustig aan de kerstspullen hier in huis opgeruimd en het lijkt wel dat ik me iets energieker voel, als ik maar wat om handen heb.

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 3 jan 2011 - 0:23

Goedemiddag! Hier een dagje extra vrij aan het weekend vastgeplakt.. Vorige week heb ik gewoon gewerkt maar het voelt toch enigszins vreemd aan:). Vrij zijn op een maandag. Nu heb ik de kerstboom opgeruimd, wil ik nog wat was doen, vaatwasser staat aan en verder? Ik heb geen idee wat ik met deze dag aanmoet... Erg hè!
Ik ga maar eens het dekbed afhalen en een schoon dekbed erop leggen.

Misschien dat ik daarna even een zumba dvd erin gooi. Even mezelf uitleven smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:25

Maple, ik vind het toch niet helemaal netjes van haar. Ik vind het zelf ook moeilijk om aan de telefoon aan te geven dat ik meer wil dan hiermee afgescheept te worden. Soms realiseer ik me daarna pas wat er is gebeurd en soms bel ik dan terug. Ook met andere (administratieve) zaken. Ik zie die mensen te veel als professional die ik niet wil tegenspreken.

Een dagje afwachten kan misschien niet zoveel kwaad, maar morgen dan wel weer bellen en om de huisarts zelf vragen. En dan vinden ze je maar een zeur (al denk ik dat dat best wel meevalt).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:27

Darcy schreef:
Ik heb dat ook bij mijn nieuwe huisarts, ik moet daar echt aan wennen! Vroeger zei ik gewoon: ik wil een afspraak, en dan kreeg ik een afspraak, vaak werd niet eens gevraagd waarvoor ik een afspraak wilde. En nu moet ik ineens alles uitleggen en dan vaak 'mag' je niet eens een afspraak!

Ik heb vaak een discussie van vijf minuten, omdat ik nooit wil vertellen waar ik voor kom. Ze hebben me één keer niet laten komen, maar veel te veel ibuprofen laten slikken. Ik wil voortaan mijn dokter Wink. "Het is erg privé en ik wil het graag met de dokter zelf bespreken," werkt het beste..

Hopelijk voel jij je gauw wat beter, Maple! Ik vind het ook niet heel goed klinken.

Caro: Wat sportief zeg, een Zumba-dvd! Werkt dat goed, sporten voor de tv? Ik kan me daar altijd zo weinig bij voorstellen. Maar goed, ik woon ook in een studentenkamer!

Smikkell: Hoe laat ga jij je aanmelden? Wel echt doen hè?

@ iedereen: Ik ga vandaag écht alles verhuizen, haha. Daarnaast nog wassen en studeren. Niet te veel forum voor June dus vandaag. Ook mijn excuses voor het spammen van gisteren. Gelukkig staat het wél allemaal in één topic, zullen we maar zeggen angel

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 3 jan 2011 - 0:28

Ik heb net mijn ontbijtje op en vertrek zo richting het ziekenhuis, controle KNO-arts. He-le-maal geen zin in want heb sinds donderdag weer flink last van doofheid nadat het juist een paar weken goed was gegaan. Benieuwd dus wat de dok ermee wilt...
Daarna even bij oma op bezoek om gelukkig nieuwjaar te wensen en te zien hoe het met haar gaat, ze heeft 2 weken geleden een nieuwe heup gekregen. Daarna nog naar mijn tante, blijf daar mee-eten en even bijkletsen. Dag is dus weer goed gevuld vandaag!

Smikkell: succes met je aanmelding! Vanmiddag kan je bellen, toch? Dan hoop ik vanavond te lezen dat ze wat voor je kunnen betekenen!

Caro: zumba lijkt me heerlijk om te doen! Volgens mij word je daar moe maar voldaan van.. Very Happy

June: verhuizen? ben je daar niet te moe voor na zo'n latertje vannacht? Wink
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:31

Sjaantje schreef:Ik heb net mijn ontbijtje op en vertrek zo richting het ziekenhuis, controle KNO-arts. He-le-maal geen zin in want heb sinds donderdag weer flink last van doofheid nadat het juist een paar weken goed was gegaan. Benieuwd dus wat de dok ermee wilt...
Daarna even bij oma op bezoek om gelukkig nieuwjaar te wensen en te zien hoe het met haar gaat, ze heeft 2 weken geleden een nieuwe heup gekregen. Daarna nog naar mijn tante, blijf daar mee-eten en even bijkletsen. Dag is dus weer goed gevuld vandaag!

Smikkell: succes met je aanmelding! Vanmiddag kan je bellen, toch? Dan hoop ik vanavond te lezen dat ze wat voor je kunnen betekenen!

Caro: zumba lijkt me heerlijk om te doen! Volgens mij word je daar moe maar voldaan van.. Very Happy

June: verhuizen? ben je daar niet te moe voor na zo'n latertje vannacht? Wink

Officieel was ik toen ook bezig met verhuizen... ik verhuis in hetzelfde huis, haha. Ik had het toen gewoon af kunnen hebben.. scratch

Succes bij de KNO-arts!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 3 jan 2011 - 0:33

June schreef:Officieel was ik toen ook bezig met verhuizen... ik verhuis in hetzelfde huis, haha. Ik had het toen gewoon af kunnen hebben.. scratch

Succes bij de KNO-arts!

Als ik dat had geweten had ik je niet zo van je werk afgehouden Evil or Very Mad haha! Succes ermee!

En bedankt, ik kan ook wel wat succes gebruiken. Die man had het laatst al over trommelvlies doorprikken en dat lijkt me zó akelig... :shock:
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:34

Sjaantje schreef:
June schreef:Officieel was ik toen ook bezig met verhuizen... ik verhuis in hetzelfde huis, haha. Ik had het toen gewoon af kunnen hebben.. scratch

Succes bij de KNO-arts!

Als ik dat had geweten had ik je niet zo van je werk afgehouden Evil or Very Mad haha! Succes ermee!

En bedankt, ik kan ook wel wat succes gebruiken. Die man had het laatst al over trommelvlies doorprikken en dat lijkt me zó akelig... :shock:

In feite is dat ook wat ze doen wanneer ze buisjes zetten, dat valt wel mee. Zit je in Nijmegen? Ik heb nog een nieuwe nodig namelijk, maar ik wil graag dat mijn zesde KNO-arts wel iets kan :P.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 3 jan 2011 - 0:38

June, ja bij CWZ. Eerste KNO-arts behandelde me alsof ik één of andere gehandicapte debiel was dus ben toen gauw overgestapt naar een ander. En deze bevalt goed! Zolang hij geen enge pijnlijke dingen doet, tenminste Wink

Buisjes heb ik gehad toen ik nog mini was, drama was dat! Ik ben al zo kleinzerig en bang voor dokters... Heb toen een roesje gekregen met zo'n eng vies kapje over mijn mond, brr ik word nog naar als ik aan die dag denk. Wat dan weer wel leuk was, was dat ik van mama een stickerboekje kreeg als troost Very Happy Van My Little Ponies als ik me niet vergis...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:44

Sjaantje schreef:June, ja bij CWZ. Eerste KNO-arts behandelde me alsof ik één of andere gehandicapte debiel was dus ben toen gauw overgestapt naar een ander. En deze bevalt goed! Zolang hij geen enge pijnlijke dingen doet, tenminste Wink

Buisjes heb ik gehad toen ik nog mini was, drama was dat! Ik ben al zo kleinzerig en bang voor dokters... Heb toen een roesje gekregen met zo'n eng vies kapje over mijn mond, brr ik word nog naar als ik aan die dag denk. Wat dan weer wel leuk was, was dat ik van mama een stickerboekje kreeg als troost Very Happy Van My Little Ponies als ik me niet vergis...

Bij volwassenen zetten ze tegenwoordig ook nog weleens buisjes met een plaatselijke verdoving. Ik ging altijd onder narcose met een spuitje, omdat ik ook bang was om misselijk te worden van zo'n kapje. Ik weet alleen niet of je nog een stickerboekje krijgt nu.

Fijn dat je KNO-arts goed bevalt in ieder geval!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 3 jan 2011 - 0:45

June schreef: Ik weet alleen niet of je nog een stickerboekje krijgt nu.

Voel je vrij er mij één kado te doen! angel
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:46

Sjaantje schreef:
June schreef: Ik weet alleen niet of je nog een stickerboekje krijgt nu.

Voel je vrij er mij één kado te doen! angel

Haha, nou stuur me je adres en ik stuur je een stickerboek wanneer je een grote meid bent geweest Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: