Goedemorgen deze maandagochtend
+13
Oasis
Davinia
May
Mida4you
Rose
kajaka88
GeKKiE
Jezzie
Bliss
slaatje
silly-one
rianne287
Uiltje
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen deze maandagochtend
Goedemorgen,
Goed geslapen allemaal?
Ik wel , al had nog wel wat langer kunnen liggen
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik moet zo werken tot 13:00 a 14:00 uur en dan even snel boodschappen doen en dan duik ik lekker het zwembadje in die in de tuin staat.
Fijne dag allemaal!
Goed geslapen allemaal?
Ik wel , al had nog wel wat langer kunnen liggen
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik moet zo werken tot 13:00 a 14:00 uur en dan even snel boodschappen doen en dan duik ik lekker het zwembadje in die in de tuin staat.
Fijne dag allemaal!
Uiltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 63
Registratiedatum : 04-07-13
Re: Goedemorgen deze maandagochtend
Ik moet ook werken, maaaar ik ben heerlijk aan het aftellen, want nog 5 dagen en dan heb ik vakantie
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Lekker hoor ! Kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent
Uiltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 63
Goedemorgen,
Ik moest een keer mijn wekker zetten, dat is weer even wennen met wakker worden.
In de ochtend ben ik in dienst van de wetenschap. Ik doe mee met een onderzoek naar taalontwikkeling.
Daarna even wat studeren en om half 3 moet ik een wedstrijd tennissen in een dorp in de beurt.
Vanavond ga ik lekker op tijd naar bed.
Fijne dag allemaal.
Ik moest een keer mijn wekker zetten, dat is weer even wennen met wakker worden.
In de ochtend ben ik in dienst van de wetenschap. Ik doe mee met een onderzoek naar taalontwikkeling.
Daarna even wat studeren en om half 3 moet ik een wedstrijd tennissen in een dorp in de beurt.
Vanavond ga ik lekker op tijd naar bed.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik heb op zich wel redelijk geslapen. Ik heb alleen een soort grote puist onder mijn borst, net zo groot als een tepel. Die is heel pijnlijk, vooral als ik er op ga liggen (en als mijn zoontje er tegen trapt tijdens het verschonen) En ik ging er dus af en toe op liggen vannacht.
Vandaag ga ik met mijn man en zoontje naar dierenpark Amersfoort. Hebben zo'n zomer abonnement. Vanavond geen plannen.
Ik heb op zich wel redelijk geslapen. Ik heb alleen een soort grote puist onder mijn borst, net zo groot als een tepel. Die is heel pijnlijk, vooral als ik er op ga liggen (en als mijn zoontje er tegen trapt tijdens het verschonen) En ik ging er dus af en toe op liggen vannacht.
Vandaag ga ik met mijn man en zoontje naar dierenpark Amersfoort. Hebben zo'n zomer abonnement. Vanavond geen plannen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga over twee uurtjes weg, lekker op vakantie!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik moet werken van tien tot half twee.
Vanmiddag ga ik bij mijn broertje zijn vakantiefoto's bekijken.
Fijne dag allemaal!
Ik moet werken van tien tot half twee.
Vanmiddag ga ik bij mijn broertje zijn vakantiefoto's bekijken.
Fijne dag allemaal!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Goeiemorgen!
Ik heb niet echt uitgeslapen, maar mijn vriend moet ook gewoon werken.
Ik begin aan mijn laatste 2 weken vakantie...
Eigenlijk zou ik sporten, schoonmaken, boodschappen doen, enz.
Maar vandaag is het nog lekker strandweer, dus ik fiets straks lekker naar Zandvoort.
Morgen is er weer kans op regen, dan ga ik wel aan de schoonmaak.
Fijne vakantie, Bliss!
Ik heb niet echt uitgeslapen, maar mijn vriend moet ook gewoon werken.
Ik begin aan mijn laatste 2 weken vakantie...
Eigenlijk zou ik sporten, schoonmaken, boodschappen doen, enz.
Maar vandaag is het nog lekker strandweer, dus ik fiets straks lekker naar Zandvoort.
Morgen is er weer kans op regen, dan ga ik wel aan de schoonmaak.
Fijne vakantie, Bliss!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goeiemorgen!
Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht. Vandaag nog een vrije dag. Straks ff boodschappen doen en dan voor 5 daagjes naar het huis van familie. Die gaan op vakantie en wij mogen op de honden passen.
Lekker genieten van hun tuin, aangezien bij ons de tuin helemaal overhoop ligt ivm de bouw van een garage.
Fijne dag allemaal!
Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht. Vandaag nog een vrije dag. Straks ff boodschappen doen en dan voor 5 daagjes naar het huis van familie. Die gaan op vakantie en wij mogen op de honden passen.
Lekker genieten van hun tuin, aangezien bij ons de tuin helemaal overhoop ligt ivm de bouw van een garage.
Fijne dag allemaal!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Goedemorgen!
Ik zit nu op de boot naar 1 van de eilanden om daar een dagje te werken, ook blijf ik daar overnachten en dan morgen weer terug.
Hopelijk kan ik vanavond of morgen nog even lekker over het strand wandelen.
Ik zit nu op de boot naar 1 van de eilanden om daar een dagje te werken, ook blijf ik daar overnachten en dan morgen weer terug.
Hopelijk kan ik vanavond of morgen nog even lekker over het strand wandelen.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Goedemorgen!
Ik heb mijn dochter vanochtend naar de opvang gebracht. Ik ga zo beginnen in het huishouden, al het speelgoed opruimen van mijn dochter want die was afgelopen zaterdag jarig, en de laatste baby kleertjes wassen. Verder heb ik nog geen idee.
Ik heb mijn dochter vanochtend naar de opvang gebracht. Ik ga zo beginnen in het huishouden, al het speelgoed opruimen van mijn dochter want die was afgelopen zaterdag jarig, en de laatste baby kleertjes wassen. Verder heb ik nog geen idee.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen,
Ik zit te wachten tot mijn ontbijt wordt gebracht. Vanochtend wil ik even ergens heen, misschien dat ik wel naar madurodam ga, de echte toerist uithangen Vanmiddag ga ik lekker naar het strand en vanavond lekker op de boulevard rond hangen denk ik.
Ik zit te wachten tot mijn ontbijt wordt gebracht. Vanochtend wil ik even ergens heen, misschien dat ik wel naar madurodam ga, de echte toerist uithangen Vanmiddag ga ik lekker naar het strand en vanavond lekker op de boulevard rond hangen denk ik.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik ga straks samen met m'n vriendje wat boodschappen doen en daarna weer zwemmen. Met dit weer is het echt ideaal om zo dicht bij een strandje te wonen!
Vanavond heb ik afgesproken om met vriendinnen bij dat strandje te gaan zitten, lekker met een hapje, drankje en een kampvuur
Ik ga straks samen met m'n vriendje wat boodschappen doen en daarna weer zwemmen. Met dit weer is het echt ideaal om zo dicht bij een strandje te wonen!
Vanavond heb ik afgesproken om met vriendinnen bij dat strandje te gaan zitten, lekker met een hapje, drankje en een kampvuur
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Goedemorgen,
Ben al even wakker, mijn vriend is vanmorgen vroeg vertrokken naar Engeland voor z'n werk.
Ik ben nu nog even aan het chillen, vanmiddag en vanavond moet ik namelijk volop aan de scriptie.
Fijne dag allemaal!
Ben al even wakker, mijn vriend is vanmorgen vroeg vertrokken naar Engeland voor z'n werk.
Ik ben nu nog even aan het chillen, vanmiddag en vanavond moet ik namelijk volop aan de scriptie.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen allemaal,
Ik heb lekker tot half 10 uitgeslapen, vriend is werken. Ben met de laatste dagen van m'n vakantie bezig. Donderdag weer werken. Ga vanmiddag met m'n broer, schoonzusje, vader en neefje naar de kermis. Vanavond gaan we waarschijnlijk uit eten met vrienden!
Ik heb lekker tot half 10 uitgeslapen, vriend is werken. Ben met de laatste dagen van m'n vakantie bezig. Donderdag weer werken. Ga vanmiddag met m'n broer, schoonzusje, vader en neefje naar de kermis. Vanavond gaan we waarschijnlijk uit eten met vrienden!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemorgen,
Ik heb asociaal uitgeslapen, laatste week van mijn vakantie alweer..
Vandaag ben ik jarig, vier het niet vandaag, dus blijft een rustig dagje. Eigenlijk ook geen plannen, alleen mijn vader komt vanavond langs.
Fijne dag!
Vandaag ben ik jarig, vier het niet vandaag, dus blijft een rustig dagje. Eigenlijk ook geen plannen, alleen mijn vader komt vanavond langs.
Fijne dag!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Cheesegirl schreef:Goedemorgen,
Fijne dag!
Gefeliciteerd!!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemorgen allemaal!
Gefeliciteerd Cheesegirl!
Ik ben aan het werk tot 5 uur, daarna snel naar huis koken en eten want ik moet om 18.30 bij de fysio zijn..
Na de fysio boodschappen doen, langs mijn ouders, was afhalen en verder met ons bruiloftprojectje!
Gefeliciteerd Cheesegirl!
Ik ben aan het werk tot 5 uur, daarna snel naar huis koken en eten want ik moet om 18.30 bij de fysio zijn..
Na de fysio boodschappen doen, langs mijn ouders, was afhalen en verder met ons bruiloftprojectje!
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Goodmorning!
Ik ben vanmorgen met de hond naar de dierenarts geweest, daarna boodschappen gedaan.. Thuis opgeruimd en de wasmachine is bijna klaar Daarna even lezen of iets terug kijken want ik heb een onwijs zere rug
Ik ben vanmorgen met de hond naar de dierenarts geweest, daarna boodschappen gedaan.. Thuis opgeruimd en de wasmachine is bijna klaar Daarna even lezen of iets terug kijken want ik heb een onwijs zere rug
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze maandagochtend
» Goedemorgen deze maandagochtend!
» Goedemorgen maandagochtend!
» Goedemorgen deze goedemorgen :)
» Goedemorgen deze maandagochtend!