Goedemorgen deze maandagochtend
+6
Mom-Of-3
Suus
kajaka88
silly-one
Lady4
love
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen deze maandagochtend
Goedemorgen allemaal!
Pff wat is het vroeg zeg, ik moet vandaag vroeg beginnen.
Gelukkig wel goed geslapen!
Wel raar , morgen is mijn laatste dagje op het Kinderdagverblijf waar ik werk, ga de kindjes wel missen .
Maar heb ook wel erg zin om aan mijn nieuwe baan als Ambulant begeleidster te beginnen!
Heb nu 2 banen naast elkaar en dat kost wel erg veel energie.
Vanavond nog even weg naar een cursus en dan lekker voor de tv
Fijne dag allemaal!!
Pff wat is het vroeg zeg, ik moet vandaag vroeg beginnen.
Gelukkig wel goed geslapen!
Wel raar , morgen is mijn laatste dagje op het Kinderdagverblijf waar ik werk, ga de kindjes wel missen .
Maar heb ook wel erg zin om aan mijn nieuwe baan als Ambulant begeleidster te beginnen!
Heb nu 2 banen naast elkaar en dat kost wel erg veel energie.
Vanavond nog even weg naar een cursus en dan lekker voor de tv
Fijne dag allemaal!!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen deze maandagochtend
Goedemorgen!
Hier ook vroeg, na een ontzettend slechte nacht geslapen te hebben. Ik ga vandaag een dagje weg met vriendinnen dus moest er op tijd uit!
Fijne dag iedereen
Hier ook vroeg, na een ontzettend slechte nacht geslapen te hebben. Ik ga vandaag een dagje weg met vriendinnen dus moest er op tijd uit!
Fijne dag iedereen
Gast- Gast
Veel plezier Love en Fruity!
Ik lig net in bed, na mijn laatste nachtdienst. Zet de wekker op een uur of een denk ik. Mijn vriend heeft dagdienst en daarna zien we elkaar weer. We hebben elkaar sinds vrijdagavond niet meer gezien doordat hij late diensten had en ik nachtdiensten, dus ik kijk er echt naar uit. De rest van de dag ga ik gezellig met hem doorbrengen.
Fijne dag all!
Ik lig net in bed, na mijn laatste nachtdienst. Zet de wekker op een uur of een denk ik. Mijn vriend heeft dagdienst en daarna zien we elkaar weer. We hebben elkaar sinds vrijdagavond niet meer gezien doordat hij late diensten had en ik nachtdiensten, dus ik kijk er echt naar uit. De rest van de dag ga ik gezellig met hem doorbrengen.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen!
Ik heb ook slecht geslapen. Mijn vriend en ik zijn gister begonnen in de tuin en de garage aan het opruimen. Daar gaan we vandaag mee verder.
Een fijne dag allemaal!
Ik heb ook slecht geslapen. Mijn vriend en ik zijn gister begonnen in de tuin en de garage aan het opruimen. Daar gaan we vandaag mee verder.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Lekkere vage dromen gehad, heerlijk gewoon.
Vandaag, geen idee wat ik ga doen. Ik heb vakantie en helemaal niks te doen. Ik hoef niks en ik vind het eigenlijk heerlijk.
Straks wel even over de markt struinen voor vis en groenten.
Fijne dag allemaal.
Ik heb heerlijk geslapen. Lekkere vage dromen gehad, heerlijk gewoon.
Vandaag, geen idee wat ik ga doen. Ik heb vakantie en helemaal niks te doen. Ik hoef niks en ik vind het eigenlijk heerlijk.
Straks wel even over de markt struinen voor vis en groenten.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Wie is Love?
Goedemorgen,
Hier een vroeg vogeltje. Om 06.00u mijn bed uit en het huisje is al schoon. Vanmiddag nog het een en ander doen teminste als ik nog zin heb, haha. Houd het dus op een rommel-huis-dag!
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen,
Hier een vroeg vogeltje. Om 06.00u mijn bed uit en het huisje is al schoon. Vanmiddag nog het een en ander doen teminste als ik nog zin heb, haha. Houd het dus op een rommel-huis-dag!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Halloo!
Slaap lekker lady en veel plezier meiden!
Ik moet zo werken maar ik heb een beetje een kater dus ik ben nog even een beetje moed aan het verzamelen om echt in actie te komen. Maar goed het was het wel waard, gister een heerlijk festival gehad met super goed weer!
Slaap lekker lady en veel plezier meiden!
Ik moet zo werken maar ik heb een beetje een kater dus ik ben nog even een beetje moed aan het verzamelen om echt in actie te komen. Maar goed het was het wel waard, gister een heerlijk festival gehad met super goed weer!
Gast- Gast
Morning!
Hier weer een dagje werken en vanavond sporten.
Fijne dag allemaal!
Hier weer een dagje werken en vanavond sporten.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen! Vindt dat ik toch nog redelijk vroeg ben. Gisteravond uit geweest en de nodige borrels gehad. Stap zometeen maar even op mijn mountainbike. Verder vandaag veel wassen en boodschappen doen!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Goedemorgen!
Ik heb vannacht niet zo goed geslapen. We waren al wat laat thuis en de poesjes hebben de hele nacht kabaal gemaakt. Ik moest om 7 uur weer beginnen met werken, vroeg! Nu is het even rustig
Fijne dag!
Ik heb vannacht niet zo goed geslapen. We waren al wat laat thuis en de poesjes hebben de hele nacht kabaal gemaakt. Ik moest om 7 uur weer beginnen met werken, vroeg! Nu is het even rustig
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb vanaf vandaag 4 weken vakantie. Ik lig nog in bed, heb cracker en kop thee gekregenvan me vriend, heb net me tanden gepoetst en me maag draait nu net zo snel in de rondte als een centrifuge pfff misselijk.
Als het een beetje is gezakt ga ik naar beneden en vanmiddag gaan we ff weg denk.
Fijne dag all
Ik heb vanaf vandaag 4 weken vakantie. Ik lig nog in bed, heb cracker en kop thee gekregenvan me vriend, heb net me tanden gepoetst en me maag draait nu net zo snel in de rondte als een centrifuge pfff misselijk.
Als het een beetje is gezakt ga ik naar beneden en vanmiddag gaan we ff weg denk.
Fijne dag all
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Goedemorgen
Hier ben ik weer opgeknapt. Alleen overal spierpijn. En mega last onder mijn oksel
We gaan zo even naar de stad om een strijkijzer en plank te kopen. Man heeft bedacht dat alles netjes in de inloopkast moet liggen.
Fijne dag allemaal
Hier ben ik weer opgeknapt. Alleen overal spierpijn. En mega last onder mijn oksel
We gaan zo even naar de stad om een strijkijzer en plank te kopen. Man heeft bedacht dat alles netjes in de inloopkast moet liggen.
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga vandaag nog het e.e.a. in het huishouden doen en misschien hier en daar nog een beetje opruimen. We willen de komende drie weken (we hebben vakantie) de bovenverdieping gaan 'verbouwen' en een nieuwe slaapkamer voor F. creeeren. Er moet dus veel opgeruimd en uitgeschift worden de komende weken.... zucht
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Goedemorgen! Ik ga straks een half uurtje wandelen en aan het eind van de middag heb ik fysiotherapie. Ook wil ik minimaal een uur aan mijn verslag voor school werken.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Goedemorgen!
Ik heb echt lang uitgeslapen. Nou ja, vooruit maar weer...
Zometeen hardlopen, dan middagje werken en dingen plannen en dan vanavond naar Den Haag waar ik vier nachtjes logeer om op de katjes van m'n tante te passen. Ongezellig zonder m'n vriend
Maar verder wel lekker dagje en hopelijk ook weekje.
Ik heb echt lang uitgeslapen. Nou ja, vooruit maar weer...
Zometeen hardlopen, dan middagje werken en dingen plannen en dan vanavond naar Den Haag waar ik vier nachtjes logeer om op de katjes van m'n tante te passen. Ongezellig zonder m'n vriend
Maar verder wel lekker dagje en hopelijk ook weekje.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze maandagochtend!
» Goedemorgen deze maandagochtend
» Goedemorgen maandagochtend!
» Goedemorgen deze goedemorgen :)