Goedemorgen deze maandagochtend
+7
loura
Chocolate Cookie
VeryCherry
Suus
Lotus
Snoes
silly-one
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen deze maandagochtend
Goedemorgen allemaal,
Het weekend zit er wee rop en een week van werken is weer aangebroken. Echt fit ben ik nog niet, maar dat gaat wel goed komen.
Straks de motor op naar mijn werk en vanavond komt er een vriend eten. Dan en dan is het al weer dinsdag.
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat, want vorige week ging het niet echt geweldig. Deze week een nieuwe week en ik ga er wel weer voor. We zullen het zien.
Fijne dag allemaal.
Het weekend zit er wee rop en een week van werken is weer aangebroken. Echt fit ben ik nog niet, maar dat gaat wel goed komen.
Straks de motor op naar mijn werk en vanavond komt er een vriend eten. Dan en dan is het al weer dinsdag.
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat, want vorige week ging het niet echt geweldig. Deze week een nieuwe week en ik ga er wel weer voor. We zullen het zien.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen deze maandagochtend
Goedemorgen!
Ik moet over een paar minuutjes ook richting werk vertrekken. Ik ben echt nog verschrikkelijk moe, heb heel erg slecht en weinig geslapen afgelopen nacht.
Vanavond ga ik dus ook niet veel doen, snel wat eten en verder de hele avond bankhangen met vriendlief.
Fijne dag allemaal!
Ik moet over een paar minuutjes ook richting werk vertrekken. Ik ben echt nog verschrikkelijk moe, heb heel erg slecht en weinig geslapen afgelopen nacht.
Vanavond ga ik dus ook niet veel doen, snel wat eten en verder de hele avond bankhangen met vriendlief.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen,
Ik heb ook niet zo lekker geslapen. Moet ook nog even echt wakker worden. Ik ga vandaag vrijwilligerswerk doen en verder heb ik nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb ook niet zo lekker geslapen. Moet ook nog even echt wakker worden. Ik ga vandaag vrijwilligerswerk doen en verder heb ik nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Ik heb wel lekker geslapen maar ben onwijs misselijk bleh! Heb al wel wat gegeten.. Volgens mij is het gewoon spanning of zo, ik heb het best wel druk op school. Nouja! Vanavond lekker Greys Anatomies kijken, heb ik zin in!
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen maar ben onwijs misselijk bleh! Heb al wel wat gegeten.. Volgens mij is het gewoon spanning of zo, ik heb het best wel druk op school. Nouja! Vanavond lekker Greys Anatomies kijken, heb ik zin in!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Na een leuk weekend is het nu weer tijd om aan het werk te gaan. Niet zo'n zin in, maar goed, komt wel weer goed Vanavond lekker borrelen
Na een leuk weekend is het nu weer tijd om aan het werk te gaan. Niet zo'n zin in, maar goed, komt wel weer goed Vanavond lekker borrelen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen allemaal,
ik ben gister veel te laat naar bed gegaan en ik ben nu nog duf.
Heb op zich wel een lekker weekend gehad, mijn zoontje is zaterdag gelukkig wel opgeknapt en hij had geen pijn meer. Maar wat het nou was...?
Gister is mijn zusje nog geweest en ze heeft zo'n beetje de hele tijd de Sims 3 gespeeld Zo meteen weer poetsen en opruimen en daarna zie ik het wel weer. Oh, en vanavond moet ik naar een ouderavond op school, maar ik heb niet zo'n zin. Véél te koud buiten, brrr.
Fijne dag iedereen!
ik ben gister veel te laat naar bed gegaan en ik ben nu nog duf.
Heb op zich wel een lekker weekend gehad, mijn zoontje is zaterdag gelukkig wel opgeknapt en hij had geen pijn meer. Maar wat het nou was...?
Gister is mijn zusje nog geweest en ze heeft zo'n beetje de hele tijd de Sims 3 gespeeld Zo meteen weer poetsen en opruimen en daarna zie ik het wel weer. Oh, en vanavond moet ik naar een ouderavond op school, maar ik heb niet zo'n zin. Véél te koud buiten, brrr.
Fijne dag iedereen!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Goedemorgen!!
Ik heb vanochtend ook de motor gepakt in plaats van de auto.. Scheelt me toch weer 10 minuten ijskrabben, ghehe! Prachtig weer om te rijden, koud, maar het weer is nu nog goed..
Vandaag moet ik werken en vanavond heb ik meidengroep, maar daar heb ik geen zin in. Ik ga 1x kijken wat het precies is en als het me niet leuk lijkt dan kom ik niet meer. Vrouwen dingen kan ik ook wel met m`n vriendinnen bespreken..
Fijne dag allemaal!
Ik heb vanochtend ook de motor gepakt in plaats van de auto.. Scheelt me toch weer 10 minuten ijskrabben, ghehe! Prachtig weer om te rijden, koud, maar het weer is nu nog goed..
Vandaag moet ik werken en vanavond heb ik meidengroep, maar daar heb ik geen zin in. Ik ga 1x kijken wat het precies is en als het me niet leuk lijkt dan kom ik niet meer. Vrouwen dingen kan ik ook wel met m`n vriendinnen bespreken..
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Ik heb wel goed geslapen opzich, alleen werd vanochtend 3x wakker met het idee dat ik er al uit moest.
Vanmiddag heb ik om half 2 een afspraak bij mijn nieuwe werkgever Ga ik papiertjes ondertekenen en ik zal daar ook horen wanneer ik begin enzo. Daarna misschien even ander eten voor de hond halen en weer naar huis denk ik zo.
Vanavond nog geen plannen..
Ik heb wel goed geslapen opzich, alleen werd vanochtend 3x wakker met het idee dat ik er al uit moest.
Vanmiddag heb ik om half 2 een afspraak bij mijn nieuwe werkgever Ga ik papiertjes ondertekenen en ik zal daar ook horen wanneer ik begin enzo. Daarna misschien even ander eten voor de hond halen en weer naar huis denk ik zo.
Vanavond nog geen plannen..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Wat houdt die meidengroep dan in Donnaa?
Het is van het jeugdcentrum. Het is de bedoeling dat we iedere maandagavond samen komen en dat is het enige wat ik weet. Maar als het er om gaat dat we over dingen gaan kletsen en discussie voeren enzo, dan heb ik daar geen zin in. Er zitten ook meiden bij waar ik verder niets mee heb..CherrieLola schreef:Wat houdt die meidengroep dan in Donnaa?
Gast- Gast
Ik heb weer lekker avonddienst dus hoef pas om 3 uur te beginnen, ik ga zo wat eten en nog ff rustig aan doen en dan weer werken.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Goeiemorgen!!
Ik heb vandaag nog lekker vrij (de voordelen van onregelmatig werken) en heb weinig plannen. Misschien dat mn vader nog even wat bij me komt ophalen en vanavond wil ik een poging doen tot sporten.
En ook nog ANTM kijken!! Jeej, er begint weer een nieuwe seizoen
Ik heb vandaag nog lekker vrij (de voordelen van onregelmatig werken) en heb weinig plannen. Misschien dat mn vader nog even wat bij me komt ophalen en vanavond wil ik een poging doen tot sporten.
En ook nog ANTM kijken!! Jeej, er begint weer een nieuwe seizoen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Het is van het jeugdcentrum. Het is de bedoeling dat we iedere maandagavond samen komen en dat is het enige wat ik weet. Maar als het er om gaat dat we over dingen gaan kletsen en discussie voeren enzo, dan heb ik daar geen zin in. Er zitten ook meiden bij waar ik verder niets mee heb..CherrieLola schreef:Wat houdt die meidengroep dan in Donnaa?
Ah zo. Nou ja, je kan altijd een keertje kijken of het was is natuurlijk Misschien is het wel heel gezellig en heb je een hele leuke avond.
Ik ga vandaag even naar de markt en nog wat boodschappen doen. Mijn vriend eet de hele week niet thuis dus ik ga weer eens aardappels maken. Ga vanavond peen en uien proberen te maken, nog nooit gedaan haha. Sinds hij hier woont kookt hij altijd en eet ik eigenlijk alleen nog maar rijst (tenzij ik bij mijn ouders eet). Ben benieuwd of het lukt!
Verder niet echt plannen, wat opruimen en een wasje waarschijnlijk. Fijne dag allemaal!
Verder niet echt plannen, wat opruimen en een wasje waarschijnlijk. Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Het is van het jeugdcentrum. Het is de bedoeling dat we iedere maandagavond samen komen en dat is het enige wat ik weet. Maar als het er om gaat dat we over dingen gaan kletsen en discussie voeren enzo, dan heb ik daar geen zin in. Er zitten ook meiden bij waar ik verder niets mee heb..CherrieLola schreef:Wat houdt die meidengroep dan in Donnaa?
Ah zo. Nou ja, je kan altijd een keertje kijken of het was is natuurlijk Misschien is het wel heel gezellig en heb je een hele leuke avond.
Jaaa inderdaad.. Maar ik ben niet van plan om vrouwen dingen te gaan delen met mensen waar ik geen vriendinnen mee wil zijn. Ik ken een meidengroep van vroeger en dat waren echt allemaal vriendinnen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Het is van het jeugdcentrum. Het is de bedoeling dat we iedere maandagavond samen komen en dat is het enige wat ik weet. Maar als het er om gaat dat we over dingen gaan kletsen en discussie voeren enzo, dan heb ik daar geen zin in. Er zitten ook meiden bij waar ik verder niets mee heb..CherrieLola schreef:Wat houdt die meidengroep dan in Donnaa?
Jaaa inderdaad.. Maar ik ben niet van plan om vrouwen dingen te gaan delen met mensen waar ik geen vriendinnen mee wil zijn. Ik ken een meidengroep van vroeger en dat waren echt allemaal vriendinnen..
Hmmm nee inderdaad. Heb je enig idee wat je daar dan wel gaat doen? Is het alleen maar 'gezellig' kletsen?
Nou volgens mij is het dus vooral idd gezellig kletsen en zo nu en dan wat uitjes ofzo..
Gast- Gast
Kan dus best leuk zijn Veel plezier alvast!
Ik hou niet van geforceerd gezellig doen met mensen die ik niet gezellig vind, haha!
Gast- Gast
Whahaha, dan ben je niet de enige Dat is net als op een Oud&Nieuw-feest mensen een gelukkig nieuw jaar wensen die je niet eens kent of mag
Goedemorgen,
Ik heb lekker kunnen uitslapen, moet vrijdag pas weer werken.
En ga zometeen richting Groningen met een vriendin en blijven daar tot morgen.
Ben er niet eerder geweest dus ben benieuwd naar de stad.
Ik heb lekker kunnen uitslapen, moet vrijdag pas weer werken.
En ga zometeen richting Groningen met een vriendin en blijven daar tot morgen.
Ben er niet eerder geweest dus ben benieuwd naar de stad.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Groningen is leuk hoor Veel plezier hier!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Waarom ga je er dan heen?_Donnaa schreef:Ik hou niet van geforceerd gezellig doen met mensen die ik niet gezellig vind, haha!
Gast- Gast
Omdat ik dat beloofd heb aan die vrouw die het gestart is en ik ben wel benieuwd hoe ze het voor zich ziet. Maar als het alleen gezellig kletsen is, dan kom ik dus niet weer:)..Storm schreef:Waarom ga je er dan heen?_Donnaa schreef:Ik hou niet van geforceerd gezellig doen met mensen die ik niet gezellig vind, haha!
Gast- Gast
Goedemorgen meisjes,
Ik ben alweer een tijdje mijn bedje uit. Zou eigenlijk naar stage moeten, maar heb vanacht migriane gehad. Ook zit ik te wachten op een telefoontje van mijn moeder, want ze zitten voor de tweede keer binnen 24 uur bij de EHBO van het UMC....
Dus mijn ochtendje begon niet al te best. Wel weet ik dat ik vanavond lekker op de bank zit voor Goeie tijden en ANTM!
Liefss
Ik ben alweer een tijdje mijn bedje uit. Zou eigenlijk naar stage moeten, maar heb vanacht migriane gehad. Ook zit ik te wachten op een telefoontje van mijn moeder, want ze zitten voor de tweede keer binnen 24 uur bij de EHBO van het UMC....
Dus mijn ochtendje begon niet al te best. Wel weet ik dat ik vanavond lekker op de bank zit voor Goeie tijden en ANTM!
Liefss
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze maandagochtend
» Goedemorgen deze maandagochtend!
» Goedemorgen deze maandagochtend
» Goedemorgen maandagochtend!
» Goedemorgen deze goedemorgen :)