Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

+24
Viva
loesje
sabje
maiadebij
Happydobby
diddie
PapillonRose
Tazz
Susan
*Troela*
mauwmauw
Rumble
*Lookie*
Tania
Wennes
Isa
_Mashimaro_
Alex
Rouge
Liadan
holaagirl
Floor
Annie24
Flower_L
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 11:36

Nog veel mooier dan ik had kunnen dromen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 11:44

Wij dachten een zoon te krijgen met donkerbruin/zwart haar en knalbruine ogen (bruin is immers dominant). Mijn man heeft zulke ogen en allebei hebben we donker haar.

Wat kregen we? Een zoon met blond haar en blauwe ogen laughcry. Krijg nog steeds wel eens de vraag voor de grap of zoon niet van de buurman is (ook blond met blauwe ogen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 11:46

Groot hoofd - check (S minder trouwens)

Kaal - check

Dik - check

Blauwe ogen - check

Niet zo'n geweldige neus - check

Huidskleur is wel anders als verwacht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  diddie vr 2 dec 2011 - 13:34

ProudMama schreef:Groot hoofd - check (S minder trouwens)

Kaal - check

Dik - check

Blauwe ogen - check

Niet zo'n geweldige neus - check

Huidskleur is wel anders als verwacht!
Laughing Joh,met een leuk karakter kun je nog best ver komen hoor!

Ik had van J.totaal geen voorstelling gemaakt eigenlijk. Zijn vader is donker en ik ben blank.het had dus alle kanten op gekund;)

Wat ik wel had toen ik zwanger was: ik was een beetje bang dat hij niet zo knap zou zijn.dat viel gelukkig best mee!smile
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Happydobby vr 2 dec 2011 - 13:38

Ik dacht dat mijn zoontje op mijn vriend zou lijken maar dat valt tegen, hij lijkt vooral op mij, maar dan zoals ik eruit zag toen ik een baby was, en ik leek toen op mijn vader en zie dus in M. veel van mijn vader.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 13:39

Happydobby schreef:Ik dacht dat mijn zoontje op mijn vriend zou lijken maar dat valt tegen, hij lijkt vooral op mij, maar dan zoals ik eruit zag toen ik een baby was, en ik leek toen op mijn vader en zie dus in M. veel van mijn vader.
Is hij wel wat donkerder geworden? Heb na de geboorte geloof ik geen foto's meer gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  maiadebij vr 2 dec 2011 - 18:42

Bij N had ik echt een donker kindje verwacht, zwart haar/ bruine ogen. Omdat mijn man Marokkaans is en donker overheerst. Maar N is lichtblond en heeft blauwe ogen! Al wordt z'n haar nu wat donkerder.

Bij J had ik geen idee. Door N wist ik dat ze blond kon zijn, maar ze had ook net zo goed donker kunnen zijn. Maar ook J is blond met blauwe ogen, misschien nog wel lichter dan N.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 20:00

In het begin leek B. ontzettend veel op de familiekant van mijn man (vooral mijn schoonvader). Nu hij helemaal 'opgedroogd' is, lijkt ie steeds meer op mijn kant van de familie. Mijn moeder liet laatst een foto zien van mijn broer, toen hij ongeveer zo oud was als mijn zoon. Nou.. 2 druppels water, ongelofelijk!

Oh en ik had een kindje verwacht met bruin haar, en bruine oogjes, net als ik smile. Ik hoopte op blond/rossig (krullend) haar en blauwe oogjes, die heeft mijn man haha (de krullen niet, die heb ik weer en hij heeft donkerblond/rossig haar). Qua haarkleur is het meer donkerblond, in de zomer wel lichter en over de oogkleur zijn we nog steeds niet helemaal uit. Ik noem het maar 'modderkleur'. Een beetje van alles wat, bruin, blauw, groen en grijs. Het neigt nu meer naar bruin/grijs, maar echt heel duidelijk is het niet.

Ik vind ook dat mijn zoon nog mooier en knapper is dan ik mij had voorgesteld Very Happy.


Laatst aangepast door _Nera_ op vr 2 dec 2011 - 20:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 20:05

We hebben het er veel over gehad hoe hij er uit zou gaan zien maar ik hoopte dat hij mijn blauwe ogen zou krijgen en dat heeft hij ook, maar verder is het echt een mengelmoes van ons 2en smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 20:07

Bij Q. kon ik me geen voorstelling maken, hoewel we inderdaad hadden gerekend op een kindje met rood/rossig haar. Bij F. verwachtte ik een identiek kindje te krijgen, wat natuurlijk helemaal niet kan. Maar F. is totaal anders. Hartstikke blond en vooral wat steviger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 20:47

Na S gezien te hebben dacht ik wel: oke, zoeen krijgen we nog een keer. Maar ik vond J gelijk al anders. Nu heb ik er meer moeite mee als in het begin, zeker als ze iets rond hun hoofd hebben zodat dat verschil minder opvalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  sabje za 3 dec 2011 - 0:02

Hier klopte mijn idee helemaal niet. Ik en mijn vriend hebben allebei donker haar en zijn zo ook beide geboren. Ik dacht dat M.ax donker haar met zijn geboorte zou hebben. Hij was alleen erg blond en nu zelf tegen witte aan. Ben benieuwd of hij nog donkerder haar krijgt.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  loesje za 3 dec 2011 - 0:03

ja maar ik dacht dat hij wit haar zou hebben net als zijn papa
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 0:05

ze is precies een mengelmoesje tussen m'n man en mij. Blonde haren met, afhankelijk van de lichtinval, een rossige gloed, blauwe ogen en een rond gezichtje (net als wij vroeger hadden). Waar haar krulletjes vandaan komen weten we alleen niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Viva za 3 dec 2011 - 0:14

mijn idee klopte niet echt. Nu had ik niet heel veel verwacht, maar ze heeft echt een heel eigen uiterlijk.
Het is niet duidelijk mijn man, of mij, goed gemengt dus.
Maar wel een prachtige meid Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  kwak za 3 dec 2011 - 0:24

ik had verwacht dat D. een kleintje zou zijn, gezien de grote van mijn buik en de uitspraken van de VK.
ze was geschat op 6-6,5 pond, maar ze was een 8 ponder!
verder had ik gedacht dat ze krullen zou hebben, maar ze heeft helaas het zelfde stijle piekhaar als mama
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Julia za 3 dec 2011 - 0:48

Totaal niet eigenlijk laughcry Mijn moeder, zusje en ik lijken erg op elkaar. Bruine ogen en bruin haar enz. Mijn vriend heeft ook bruin haar alleen wel groene ogen. Ik verwachtte dus een donkerharig babytje met donkere ogen.
Toen ze net geboren was had ze nog wel donker haar maar daar kwam al heel snel lichtblond haar voor terug en ze heeft helderblauwe ogen! Dat hebben we beide niet. Ze ziet er dus heel anders uit als ik. Wel lijkt ze qua karakter sterk op mij.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Teddyaapje za 3 dec 2011 - 1:05

Nucia schreef:Wij hebben 'm precies "besteld" hoe hij is "afgeleverd" -maken we altijd een grapje van-. Donkere haartjes en een tintje van mij met de blauwe ogen van zijn papa! Daar zijn we erg blij mee. Ik denk alleen dat het echt een Casanova wordt. ook net als papa.

Die van ons heeft juist alles waarvan we hoopten dat hij het niet zou hebben! Bijv: we hoopten op mijn mond, heeft de mond van mn vriend. We hoopten op de haarkleur van mn vriend, maar die heeft ie van mij...enz enz

Maar toch is het een geweldig ventje geworden!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Alex za 3 dec 2011 - 1:15

Jolicious schreef:Wij dachten een zoon te krijgen met donkerbruin/zwart haar en knalbruine ogen (bruin is immers dominant). Mijn man heeft zulke ogen en allebei hebben we donker haar.

Wat kregen we? Een zoon met blond haar en blauwe ogen Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 394967. Krijg nog steeds wel eens de vraag voor de grap of zoon niet van de buurman is (ook blond met blauwe ogen).

Dat wordt ook wel eens aan ons gevraagd. Wij hebben allebei groene ogen en A. knalblauw. Pas vroeg iemand of K. wel de vader was (waar hij bij stond) Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  meisje za 3 dec 2011 - 1:18

Ik dacht dat mijn dochter rossig zou zijn, maar ze is (donker) blond.
Verder lijkt de oudste heel veel op mij (innerlijk en uiterlijk) en de jongste lijkt vooralsnog meer op haar papa!
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 1:32

Ik had eigenlijk niet echt een beeld voor me hoe hij eruit zou zien toen ik zwanger was. Alleen dat hij bruin haar zou hebben (vriend en ik hebben ook bruin haar dus dat was wel voor de hand liggend)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum