Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

+24
Viva
loesje
sabje
maiadebij
Happydobby
diddie
PapillonRose
Tazz
Susan
*Troela*
mauwmauw
Rumble
*Lookie*
Tania
Wennes
Isa
_Mashimaro_
Alex
Rouge
Liadan
holaagirl
Floor
Annie24
Flower_L
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Flower_L vr 2 dec 2011 - 9:03

had hier daarstraks met mn vriend over, hoe hij l had verwacht.
Zelf had ik een echt bolletoet mannetje met weinig haar verwacht. En een groot neusje en blauwe ogen.

Blauwe ogen en weinig haar klopt smile bolletoet en groot neusje niet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:06

Bij mijn zoontje dacht ik echt (licht) blond haar en blauwe ogen, niet heel logisch want ik heb bruin haar en bruine ogen en mijn vriend zwart haar en blauw ogen. Maar het klopte wel! Bij mijn dochter weet ik het niet meer zo goed. Zij heeft donkerblond haar en bruin/groene ogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Annie24 vr 2 dec 2011 - 9:08

Bij zijn geboorte leek Y. als 2 druppels water op zijn 3D/4D echo.

Mijn vriend heeft vrij dikke lippen, dus dat hadden we verwacht en dat klopt, want die heeft Y. ook. Heerlijke zoenlippies I love you

Verder hadden we een grote bos donker haar verwacht, wat steeds lichter zou worden, want dat had ik. Dat klopt tot nu toe ook. Bij zijn geboorte wat het bijna zwart en inmiddels wordt het steeds lichter en denk ik dat het in de zomer door de zon bijna blond zal zijn.

Behalve zijn lippen lijkt hij op dit moment nog als 2 druppels water op mij toen ik baby was. Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Floor vr 2 dec 2011 - 9:08

Ik hoopte op mijn donkere haar en getinte huid. Dat heeft ons zoontje dus ook van mij meegekregen.
Voor de rest lijkt hij op mijn man, dat had ik wel verwacht, ik weet niet waarom maar ik dacht dat het een jongen was en ik kon me verder geen jongen voorstellen met mijn uiterlijke kenmerken denk ik.
Verder vinden we hem uiteraard de knapste baby van allemaal angel
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  holaagirl vr 2 dec 2011 - 9:10

Zo grappig, dit topic! Heb hier namelijk al zo vaak over nagedacht! Mijn zoon is zo gigantisch anders dan ik had verwacht! Had verwacht dat hij heel erg op één van ons zou lijken, vooral op mij met mijn bruine ogen...maar hij heeft zo'n eigen gezichtje met licht blauwe ogen...
En is zo anders dan ik dacht...sommige mensen zeggen vaak wat bekends te zien bij hun baby...dat had/heb ik totaal niet!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Liadan vr 2 dec 2011 - 9:13

Bij Yara had ik totaal geen voorstelling van hoe zij eruit zou komen te zien. Ik dacht wel rood haar en bruine ogen. Ze heeft wel rood haar, maar blauwe ogen.

Van Kian dacht ik dat hij heel veel op zijn zus zou lijken. Toen hij geboren werd, leek hij totaal niet op haar. Ook heeft hij blond haar en bruine ogen. Maar als ik nu foto's terug kijk van hoe onze dochter eruit zag met 6 maanden en hoe hij er nu uit ziet, vind ik toch wel dat ze op elkaar lijken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Flower_L vr 2 dec 2011 - 9:15

Grappig om reacties te lezen smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Rouge vr 2 dec 2011 - 9:16

Ik dacht een blonde zoon te krijgen met blauwe ogen. Klopt bijna, hij heeft bruine ogen.
Alleen niet verwacht een zoon met krullen te krijgen vind ik wel erg leuk smile Had ze zelf ook toen ik klein was, nu niet meer, dus ik verwacht dat zijn haar steiler gaat worden.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Alex vr 2 dec 2011 - 9:16

Sowieso dacht ik dat we een jongetje zouden krijgen, dat klopte al niet. Verder kon ik me totaal geen voorstelling maken van hoe ze eruit zou zien. Ik verwachtte dat ze dezelfde neus als mijn man zou hebben, maar ze heeft dezelfde neus als ik Very Happy Ze lijkt ontzettend veel op mij trouwens. Ik had wel verwacht dat ze donker haar zou hebben, maar ze is hartstikke blond (net als ik op die leeftijd).
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  _Mashimaro_ vr 2 dec 2011 - 9:19

Ik had niet echt een verwachting van mijn zoon, alleen dat hij een mengelmoesje van kleuren zou krijgen als oogkleur. Mijn vriend en ik hebben dit allebei, maar voor alsnog heeft hij blauwe ogen. De tint blauw is wel wat veranderd sinds de geboorte.
I. heeft de oren van mijn vriend en de lippen van mij. Voor de rest kan ik niet zeggen wat hij van wie heeft, dat zal de toekomst moeten uitwijzen.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Isa vr 2 dec 2011 - 9:32

Wij hadden verwacht een kindje te krijgen met rood haar net als zijn papa. En als het niet rood was dan zou het blond zijn maar het is tot nu toe bruin. Het was wel grappig toe hij net geboren was vroeg iedereen natuurlijk naar zijn naam en of alles goed was gegaan en ze vroegen of hij rood haar had.
Verder hadden we eigenlijk geen verwachtingen.
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Wennes vr 2 dec 2011 - 9:36

Ik dacht dat er een paars monstertje uit zou komen, zoiets als dit:

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Monster3

Gelukkig is het meegevallen Very Happy
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Tania vr 2 dec 2011 - 9:39

Ik had niet echt een voorstelling van hoe J. eruit zou zien. Maar het is een kopie van hoe ik eruit zag op die leeftijd met de kleur ogen van mijn man dus niet echt een verrassing.
Nu heb ik het idee dat ons dochtertje op hem zal lijken maar dan zal je zien dat zij er totaal anders uitziet natuurlijk Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  *Lookie* vr 2 dec 2011 - 9:39

Nee, ik verwachtte geen of heel weinig licht haar en hij heeft een mooie bos donker haar :-) en hij is nog veel schattiger dan verwacht!!!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Rumble vr 2 dec 2011 - 9:40

Wij hebben 'm precies "besteld" hoe hij is "afgeleverd" -maken we altijd een grapje van-. Donkere haartjes en een tintje van mij met de blauwe ogen van zijn papa! Daar zijn we erg blij mee. Ik denk alleen dat het echt een Casanova wordt. ook net als papa.


Laatst aangepast door Nucia op vr 2 dec 2011 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:41

Onze eerste zoon had heel blond haar en een hele lichte huid. Toen onze tweede zoon werd geboren moest ik wel ff goed kijken. Hij had pikzwart haar en een donkere huidskleur. Nu heeft hij donkerblond haar en groen/bruine ogen. Dat had ik niet verwacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  mauwmauw vr 2 dec 2011 - 9:52

ik had toen ik zwanger was een keer gedroomd dat V zonder luier op de bank stond te springen,en van zich af plasde(wat je al niet droomt als je zwanger bent)Maar in die droom was V kaal en had flaporen,V werd geboren met redelijk wat haar(helaas later uitgevallen,maar heeft nu een flink bos op zijn hoofdje)en geen flaporen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  *Troela* vr 2 dec 2011 - 10:18

Hier wel verwacht dat ze blond haar en blauwe ogen zouden hebben. Gehoopt dat ze mijn neus hadden ipv die van man.
Uiteindelijk heb ik hier 2 mini-me's rondlopen, lijken als 2 druppels water op me. Mam heeft ooit foto van mij gegeven en erbij gezegt dat het mijn zoon was. Ik, man en schoonouders trapte daar in.
Het is wel echt een jongens en een meisjes versie Very Happy

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Susan vr 2 dec 2011 - 10:24

Ezra ziet er wel uit zoals ik me altijd had voorgesteld: bruine krullen, grote ogen. Hij lijkt qua gezicht erg op mij. Yrsa ziet er anders uit dan ik me had voorgesteld. Ze heeft dunner, fijner, lichter haar dan Ezra en een beetje een Indisch gezichtje. Ik vind ze wel allebei erg mooi. Ze lijken niet op elkaar, maar ergens toch weer wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Tazz vr 2 dec 2011 - 10:27

Nee, ik had nooit verwacht dat ik twee van zulke knappe kinderen zou krijgen! Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap wel gedroomd over een meisje dat achteraf gezien op A. lijkt. Maar in mijn droom was ik met haar op de vlucht voor allerlei monsters dus dat was niet heel erg realistisch. Al had het wel een soort voorspelling kunnen zijn maar het kan ook toeval geweest zijn.


Laatst aangepast door Tazz op vr 2 dec 2011 - 10:30; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  PapillonRose vr 2 dec 2011 - 10:29

Ik had gedacht dat A. bruin haar en bruine ogen zou krijgen. Qua gezichtje had ik geen idee. Uiteindelijk had ze bruin haar bij de geboorte, dat is inmiddels blond geworden. Bruine ogen heeft ze wel. Ze lijkt echt als 2 druppels water op mij, behalve de haarkleur. Dat had ik stiekem ook wel gehoopt, niet dat ik mezelf zo knap vind trouwens (juist niet), maar ik kon me op de een of andere manier geen voorstelling maken van een meisje met de gelaatstrekken van haar vader. Dan had ze vast ook prachtig geweest, maar ze lijkt dus helemaal op mij qua uiterlijk.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Susan vr 2 dec 2011 - 10:30

Tazz schreef:Nee, ik had nooit verwacht dat ik twee van zulke knappe kinderen zou krijgen!

Dat heb ik ook altijd, dan denk ik: jeetje, wat toevallig dat uitgerekend ik twee van die mooie kindjes heb gekregen. (Overigens vind ik mezelf niet knap of zo, al vind ik dan dat Ezra op mij lijkt.)

Die van jou zijn ook echt beauty's inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 10:41

Ik hoopte op een kindje met mijn mond, mijnhaar,mijn mans neus en vorm van gezicht en mijn ogen.
Ik verwachtte niet echt iets.
Wij hebben bij beiden een 3D echo gehaden die gaven echt een goed beeld van hoe ze er ook daadwerkelijk uitzien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  *Troela* vr 2 dec 2011 - 10:53

Susan schreef:
Tazz schreef:Nee, ik had nooit verwacht dat ik twee van zulke knappe kinderen zou krijgen!

Dat heb ik ook altijd, dan denk ik: jeetje, wat toevallig dat uitgerekend ik twee van die mooie kindjes heb gekregen. (Overigens vind ik mezelf niet knap of zo, al vind ik dan dat Ezra op mij lijkt.)

Die van jou zijn ook echt beauty's inderdaad.

Ik had ook niet verwacht dat ik zo'n knappe kindjes zou krijgen. Ik vind mezelf echt niet knap dus ergens is het wel raar hahaha. (omdat ze hier ook erg op mij lijken)

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 11:27

Susan schreef: Ik vind ze wel allebei erg mooi.
Ik ook.smile
Ik verwacht een beetje een bolle, bleke/roze baby met blonde pluishaartjes. Of het uitkomt zullen we binnenkort zien.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum