Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

+8
Coco
Charles
_Lana_
Parel
Rouge
loesje
Darius
Flower_L
12 plaatsers

Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Flower_L za 16 feb 2013 - 21:57

Heb ooit al eens zo'n topic geopend, maar er zijn inmiddels allemaal nieuwe yesbabies bijgekomen...

Ik zie nu pas in l wat ik echt had verwacht...het gezicht van mn vriend.
Bij j had ik vooraf echt het gevoel van..."dit moet een copy van l zijn als het een jongen is...hoe kunnen wij nu twee verschillende jongens maken". J lijkt idd op l...alleen wat fijner en ietsiepietsie meer haar. Ben heel benieuwd over paar maandjes, na eerste jaar kun je het pas echt zien vind ik...dan krijgen ze beetje vorm en eigen gezichtje.

Jullie? Klopt jullie gevoel?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Darius za 16 feb 2013 - 22:00

Bij E eerst niet. Ik vond haar net een chinees. :nopompom:

Maar nu is ze een mooi mengelmoesje van ons beide. :cheering:
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast za 16 feb 2013 - 22:01

Ik weet niet wat ik had verwacht eigenlijk...
H en A lijken als twee druppels water op elkaar, dat had ik wel verwacht.
Het grappige is dat, ondanks ze sprekend op elkaar lijken wat ook iedereen zegt, ook iedereen zegt dat H. sprekend op mij lijkt en A. sprekend op mijn man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  loesje za 16 feb 2013 - 22:05

ik had verwacht dat a precies mijn man zou worden en mijn dochter meer ik maar ze hebben beide meer van mij weg al heeft mijn dochter haar vorm van het gezicht en neus echt van mijn man maar gek genoeg denken veel mensen precies andersom haha dat mijn zoontje meer op mijn man lijkt maar kijk je naar kinder foto's is dat helemaal niet zo.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Rouge za 16 feb 2013 - 22:14

Van beide kon ik me geen voorstelling maken en had niets verwacht, maar dat mijn dochter zo veel haar zou hebben met de geboorte had ik helemaal niet verwacht.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Parel za 16 feb 2013 - 22:41

Jouw dochter had idd prachtig haar rouge! Deed haar naam zeker eer aan (nu al weer even geen foto gezien, vandaar!)!

Hier hadden we beiden geen voorstelling, al wilden we een dikke baby met haar. We kregen een baby met haar maar groot was ze verre van! En dat haar viel vrij snel uit Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty R

Bericht  _Lana_ za 16 feb 2013 - 22:46

Aan de ene kant wel. Mijn zoontje lijkt heel erg veel op zijn vader en dochter heel erg op mij.
Alleen zijn ze zo licht. Terwijl ik heel donker haar heb en mijn man ook.
Dochter is wel geboren met donker haar en redelijk veel. Maar dit werd al snel spierwit. Alhoewel ze allebei wel donkere wenkbrauwtjes hebben, dus misschien wordt het nog wel donkerder.
En moet nog steeds groeien bovenop, haha.
Maar ze zeggen dat het goedkomt Laughing .
Zoon heeft wel een flinke bos haar met slag en daar had ik zomaar blonde stekeltjes verwacht.

Nou ja, eigenlijk kon ik me er echt geen voorstelling bij maken, maar ik vind ze wel heeeel goed gelukt, hahhaha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast za 16 feb 2013 - 22:48

De eerste keer had ik geen verwachting, de tweede keer kon het voor mijn gevoel niet anders als dat de jongste enorm op de oudste zou lijken, maar ze lijken helemaal niet op elkaar. De jongste is dus wel heel anders dan verwacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  loesje za 16 feb 2013 - 22:48

_Lana_ schreef:Aan de ene kant wel. Mijn zoontje lijkt heel erg veel op zijn vader en dochter heel erg op mij.
Alleen zijn ze zo licht. Terwijl ik heel donker haar heb en mijn man ook.
Dochter is wel geboren met donker haar en redelijk veel. Maar dit werd al snel spierwit.
En moet nog steeds groeien bovenop, haha.
Maar ze zeggen dat het goedkomt Laughing .
Zoon heeft wel een flinke bos haar met slag en daar had ik zomaar blonde stekeltjes verwacht.

Nou ja, eigenlijk kon ik me er echt geen voorstelling bij maken, maar ik vind ze wel heeeel goed gelukt, hahhaha.

de meeste kinderen hebben de eerste paar jaar blond of wit haar maar dat veranderd naar een paar jaar vanzelf hoor
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Charles za 16 feb 2013 - 23:10

Zoon wel, echt precies. Bij dochter had ik in het begin echt zoiets van...is zij van mij? Ze hadden er qua uiterlijk net zo goed een andere baby neer kunnen leggen. Nog steeds heb ik wel soms zoiets van ...waar heeft ze dát nou van? Ook qua karakter. Maar dat is steeds minder, ze verandert ook erg qua uiterlijk.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Coco za 16 feb 2013 - 23:15

Behalve dat ze krullen zouden hebben, had ik eigenlijk geen verwachtingen. Het kon voor mijn gevoel echt zoveel kanten op omdat het halfbloedjes zijn. Ik had ook niet verwacht dat ze veel op elkaar zouden lijken, maar dat doen ze schijnbaar wel, ik zie dat zelf niet zo.
Mijn zoon is wel echt een kopie van mijn man vroeger.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  lente za 16 feb 2013 - 23:19

We hadden geen idee hoe ze eruit zou zien. We dachten 1 ding zeker te weten; ze heeft bruine ogen en donker haar. Nu heeft ze dus grijze ogen (en iedereen maar vragen van wie ze dat heeft haha), maar begreep dat die nog tot een jaar kunnen veranderen van kleur? Donker haar heeft ze wel, toen ze geboren was heel veel, maar dat valt allemaal uit Cry. De eerste paar weken vond iedereen haar echt een mengelmoes van ons beide, de laatste weken hoor ik steeds vaker dat ze vooral op mij lijkt. Maar dat komt vooral door haar bollen wangen Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? 394967 haha. Ik denk dat ze later echt een mengelmoesje van ons beide wordt. Kuiltje in de kin, vorm vd ogen en haarkleur van m'n vriend. En mond, neusje en bolle wangen van mij Very Happy.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  CCC zo 17 feb 2013 - 3:41

Ik had helemaal niet zoveel verwachtingen eigelijk, ik had zeker niet verwacht dat ze zoveel haar zou hebben bij de geboorte. Had een kale baby verwacht smile Wel hoopte ik dat ze mijn neus zou hebben, geloof dat dat is gelukt want ze lijkt aardig op mij Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? 253468018

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 3:45

HAHAHAHAHAAAA, die topictitel.

"Nee, mijn kindje ziet er niet uit."

Hahahaha. lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 3:47

Charles schreef:Bij dochter had ik in het begin echt zoiets van...is zij van mij? Ze hadden er qua uiterlijk net zo goed een andere baby neer kunnen leggen. Nog steeds heb ik wel soms zoiets van ...waar heeft ze dát nou van?
Maar Charles, R. lijkt toch enorm op jou, qua uiterlijk? Ik vind 't echt twee druppels water hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  SarahKey zo 17 feb 2013 - 3:52

Wij hadden tijdens de zwangerschap al gezegd tegen elkaar: dit word een blonde of een rooie.
En er kwam een rooie uit:heart:, dus het was niet zo'n grote verrassing. Ik zag meteen bekende trekjes en dacht ook meteen: ja jij bent van ons.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Aggi zo 17 feb 2013 - 8:58

Bepaalde uiterlijke kenmerken die we gehoopt hadden, heeft hij gelukkig ook.
Verder hadden wij geen verwachtigen, maar moet eerlijk zeggen dat ik stiekem gehoopt had dat hij op mijn vriend zou gaan lijken.
En ik zie tot mijn vreugde dat hij idd steeds meer op mijn vriend gaat lijken.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht? Empty Re: Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum