DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Reva schreef:Van roken krijg je ook rimpels, toch?
Klopt en ook van die krabspootjes boven de mond. Volgens mij heb ik onthouden dat het krabspootjes zijn zoals ze die noemen. Dat vind ik zo lelijk.
Ben je niet in de war met kraaienpootjes? Want krabben hebben scharen......
Gast- Gast
ow, ik dacht dat je vuurwerk bedoelde toen je net over bommen sprakZusje schreef:Smikkell schreef:Snap opeens je moeite met die auto, je spacemobiel!Zusje schreef:Tis best een reis elke dag hoor, naar de m.aan en terug... Ik heb liever dat je daar dan ook geen flauwe grapjes over maakt.
Ik moet er zo hard om lachen dat ik niet meer kan typen.
Hahahahahahaha
Echt erg, ik heb 2 drankjes gehad en die slaan in als een bom...
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Van roken krijg je ook rimpels, toch?
Klopt en ook van die krabspootjes boven de mond. Volgens mij heb ik onthouden dat het krabspootjes zijn zoals ze die noemen. Dat vind ik zo lelijk.
Deze rond je ogen? Vind ik niet fraai.
Ook niet praktisch met een bril uitzoeken.
Gast- Gast
Hahaha Doedel, dat had ik niet eens gezien . Hele scharen bij je ogen klinkt niet best . Maar hebben krabben niet ook nog poten?
Smikkel, net was er een bom en nu slaat er ook een bom in. Die van net sloeg niet in, die bleef buiten. Duidelijk?
Smikkel, net was er een bom en nu slaat er ook een bom in. Die van net sloeg niet in, die bleef buiten. Duidelijk?
Gast- Gast
Doedel schreef:Maura schreef:Reva schreef:Van roken krijg je ook rimpels, toch?
Nouhou, het was laatst bij een programma dat ik niet volg. Maar daar was het een quizvraag. Kan het verkeerd hebben. Maar lelijk zijn en blijven ze wel.
Gast- Gast
Doedel schreef:Zusje schreef:Ik neem je mee-ee-ee-ee-ee
Naar Londen of Parijs!
DUBLIN
Gast- Gast
Zusje schreef:Hahaha Doedel, dat had ik niet eens gezien . Hele scharen bij je ogen klinkt niet best . Maar hebben krabben niet ook nog poten?
Zes/acht dunnetjes toch? Hoe moeten ze anders lopen en knijpen tegelijk?
Gast- Gast
Maura schreef:Doedel schreef:Maura schreef:Reva schreef:Van roken krijg je ook rimpels, toch?
Nouhou, het was laatst bij een programma dat ik niet volg. Maar daar was het een quizvraag. Kan het verkeerd hebben. Maar lelijk zijn en blijven ze wel.
Draag ze met trots zou ik zeggen. Van negatieve gedachten is nog nooit iemand vrolijk geworden en bereik je ook weinig mee.
Gast- Gast
Krabben behoren tot de tienpotigen of Decapoda, en beschikken over vier paar looppoten en één paar scharen
Gast- Gast
Reva schreef:MAURA, je hoeft niet naar Vermist, ik heb je familie gevonden!!!!!!!!!!
Gast- Gast
Reva schreef:MAURA, je hoeft niet naar Vermist, ik heb je familie gevonden!!!!!!!!!!
Hey, Krabbenpootje! De broer die ik altijd gemist heb!
Gast- Gast
Maura schreef:Iets minder positief graag, Zusje.
Positief is gewoon leuker, leuker, leuker! Ik maak er een liedje van
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura schreef:Iets minder positief graag, Zusje.
Positief is gewoon leuker, leuker, leuker! Ik maak er een liedje van
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit.
We vergeten alleen voor het gemak maar even dat hij en zijn ouders richting de autoweg liepen en iedereen omkwam, behalve hij. Zie, het zit in mijn hele lijf. Het negatieve.
Gast- Gast
Zusje schreef:Haha Smikkel
Doedel, dat doetie toch wel? Wie is hier nou de baas?
JIJ! *buigt*
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: