DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Ik wil zo graag weer eens naar een karaokebar
Die hebben we niet daar!
Gast- Gast
Is dit op volgorde van hoe ze liggen, op leeftijd, op alfabet, of zijn dit de leeftijden, want ook dan is het niet goedMaura schreef:Smikkell schreef:Ja. Autist is niet voor niets mijn bijnaamMaura schreef:Smikkell schreef:Ook niet waarMaura schreef:Doedel schreef:Maura schreef:Waarom krijgt de oudste het meeste snoep?
Omdat die bolle het toch niet weg krijgt
Zag later dat ik scheef had gekeken. Iedereen krijgt hetzelfde ondanks dat het lijkt alsof de oudste het meeste krijgt.
Heb je ze geteld, mevrouw Smikkell?
Wie heeft de meeste snoepjes?
1)
2)
3)
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik heb wel rimpels hoor, vooral onder mijn ogen. Maar ik vind het niet erg, ik heb gewoon veel lol gehad
Ik ben er gewoon de laatste tijd heel erg mee bezig. Voornamelijk omdat ik nu 29 ben en nog helemaal niets heb bereikt. Geen relatie, geen vaste baan, niets. En het lijkt nu te tekenen in mijn huid. Ik overweeg botox. (Even serieus, mijn moeder was 35 en leek 50 jaar. Dat wil ik gewoon niet. Dus ben een beetje geobsedeerd door rimpels. )
Gast- Gast
Zusje schreef:Reva schreef:Ik wil zo graag weer eens naar een karaokebar
Maar?
Ik sta op de zwarte lijst
Gast- Gast
Heb ik niet in huis. Had cheddarkaas gepakt voor mijn zelfgemaakte broodje hamburgersZusje schreef:Smikkell schreef:Volgens mij plakt cheddar kaas per hap aan je dijen, ik voel het gewoon!
Kun je niet iets anders nemen dan? Gewone kaas bv...
Of vodka...
Gast- Gast
Reva schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Ik wil zo graag weer eens naar een karaokebar
Maar?
Ik sta op de zwarte lijst
Ga in een andere stad?
Gast- Gast
Doedel schreef:Reva schreef:Ik wil zo graag weer eens naar een karaokebar
Die hebben we niet daar!
Was voorheen bijna elke donderdag in de graffity hoor Je stond wel in je eentje, maar je kon wel karaoke doen
Edit: 2 panden naar links dus.
Gast- Gast
Maura schreef:Zusje schreef:Ik heb wel rimpels hoor, vooral onder mijn ogen. Maar ik vind het niet erg, ik heb gewoon veel lol gehad
Ik ben er gewoon de laatste tijd heel erg mee bezig. Voornamelijk omdat ik nu 29 ben en nog helemaal niets heb bereikt. Geen relatie, geen vaste baan, niets. En het lijkt nu te tekenen in mijn huid. Ik overweeg botox. (Even serieus, mijn moeder was 35 en leek 50 jaar. Dat wil ik gewoon niet. Dus ben een beetje geobsedeerd door rimpels. )
Je moet niet zo overdrijven en gewoon eerst eens goed gaan leren eten. Ik denk dat als je gezonder gaat eten je dat ook aan je huid gaat zien. Dat je die dingen niet hebt bereikt zul je minder snel rimpels van krijgen en er slecht uitzien dan dat je niet goed voor jezelf zorgt. Buiten dat zijn er vast wel dingen die je wel bereikt hebt. Pick yourself up, zou ik zeggen. Botox gaat je daar niet bij helpen, het kan gewoon op een natuurlijke manier.
Gast- Gast
Hier lijk ik serieus 12
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op vr 2 dec 2011 - 13:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tis best een reis elke dag hoor, naar de m.aan en terug... Ik heb liever dat je daar dan ook geen flauwe grapjes over maakt.
Laatst aangepast door Zusje op vr 2 dec 2011 - 12:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Doedel schreef:Reva schreef:Ik wil zo graag weer eens naar een karaokebar
Die hebben we niet daar!
Was voorheen bijna elke donderdag in de graffity hoor Je stond wel in je eentje, maar je kon wel karaoke doen
Edit: 2 panden naar links dus.
Tempelier dus Zo ken ik het nog! Heb ik zelfs nog gewerkt
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura schreef:Zusje schreef:Ik heb wel rimpels hoor, vooral onder mijn ogen. Maar ik vind het niet erg, ik heb gewoon veel lol gehad
Je moet niet zo overdrijven en gewoon eerst eens goed gaan leren eten. Ik denk dat als je gezonder gaat eten je dat ook aan je huid gaat zien. Dat je die dingen niet hebt bereikt zul je minder snel rimpels van krijgen en er slecht uitzien dan dat je niet goed voor jezelf zorgt. Buiten dat zijn er vast wel dingen die je wel bereikt hebt. Pick yourself up, zou ik zeggen. Botox gaat je daar niet bij helpen, het kan gewoon op een natuurlijke manier.
Hé ik overdrijf graag. Ik heb wel vier fijne lijnen hoor. Moet inderdaad weer beter gaan eten. Zijn we mee bezig. Sporten ook. Vanavond polsheffen.
Gast- Gast
Snap opeens je moeite met die auto, je spacemobiel!Zusje schreef:Tis best een reis elke dag hoor, naar de m.aan en terug... Ik heb liever dat je daar dan ook geen flauwe grapjes over maakt.
Ik moet er zo hard om lachen dat ik niet meer kan typen.
Gast- Gast
FOTO!!!!!Maura schreef:Zusje schreef:Maura schreef:Zusje schreef:Ik heb wel rimpels hoor, vooral onder mijn ogen. Maar ik vind het niet erg, ik heb gewoon veel lol gehad
Hé ik overdrijf graag. Ik heb wel vier fijne lijnen hoor. Moet inderdaad weer beter gaan eten. Zijn we mee bezig. Sporten ook. Vanavond polsheffen.
Gast- Gast
Reva schreef:Van roken krijg je ook rimpels, toch?
Klopt en ook van die krabspootjes boven de mond. Volgens mij heb ik onthouden dat het krabspootjes zijn zoals ze die noemen. Dat vind ik zo lelijk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Snap opeens je moeite met die auto, je spacemobiel!Zusje schreef:Tis best een reis elke dag hoor, naar de m.aan en terug... Ik heb liever dat je daar dan ook geen flauwe grapjes over maakt.
Hahahahahahaha
Echt erg, ik heb 2 drankjes gehad en die slaan in als een bom...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Snap opeens je moeite met die auto, je spacemobiel!Zusje schreef:Tis best een reis elke dag hoor, naar de m.aan en terug... Ik heb liever dat je daar dan ook geen flauwe grapjes over maakt.
Omg
Mn tieten schudden.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Snap opeens je moeite met die auto, je spacemobiel!Zusje schreef:Tis best een reis elke dag hoor, naar de m.aan en terug... Ik heb liever dat je daar dan ook geen flauwe grapjes over maakt.
Omg
Mn tieten schudden.
Liever met mijn kont, mag dat ook?
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: