DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Zusje schreef:Hij smste net dat hij zo langs zou komen tussen half 2 en 2... Zou het dan toch? :o
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jaaa, eerst zien... Dit is al de zoveelste keer haha . Ik schijt best wel in mijn broek geloof ik
Gast- Gast
Ik ben benieuwd!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zusje schreef:Je kunt het op van alles doen... Op muffins, bagels, brood, toast, schijnbaar zelfs op zoete aardappels maar dat is niet echt mijn ding. Lijkt me wel een leuke afwisseling met de aioli voor de snacktrek. Geen idee of het wat is hoor, ga ik zo uitzoeken. Eerst mijn ontbijtje even wegwerken, lekker broodje uit de oven en vese jus .
Hmm, nee dat lijkt me niet zo lekker.
Misschien wel als taartvulling ipv botercreme.
Gast- Gast
Zusje schreef:Hij smste net dat hij zo langs zou komen tussen half 2 en 2... Zou het dan toch? :o
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn zwager komt twee lampen voor me ophangen...
Wat lief lief lief! En dat is die nieuwe vriend van je zusje?
Gast- Gast
Nee, de al jaren ex man van mijn zusZusje schreef:Smikkell schreef:Mijn zwager komt twee lampen voor me ophangen...
Dronken vriend van zusje vannacht aan de telefoon gehad. Ik ben al wat gerust gesteld.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, de al jaren ex man van mijn zusZusje schreef:Smikkell schreef:Mijn zwager komt twee lampen voor me ophangen...
Dronken vriend van zusje vannacht aan de telefoon gehad. Ik ben al wat gerust gesteld.
Gast- Gast
Met haar ex man nog altijd goed contact. Ken ik al vanaf mijn 13e ofzo!
Waar blijft jouw date?
Waar blijft jouw date?
Gast- Gast
Hij staat vast bij de bank, verrassend... Ik weet ook niet welke bank. Als het er 1 om de hoek is ok maar als het er 1 in zijn woonplaats is dan moet ik al bijna weg als hij hier is... Maar dat ga ik hem natuurlijk niet zeggen, dat ziet ie dan wel .
Gast- Gast
Ik neem er een borrel op... Zal blij zijn als hij straks weer aan de andere kant van de wereld zit, dan hoef ik sowieso niks te verwachten .
Gast- Gast
Bah Zusje, wat irritant dat je bij hem nergens van op aan kan....ik zou daar snel klaar mee zijn.
Gast- Gast
Pff lijkt mij heel storend, Zusje!
Ik ben vandaag al twee keer door mijn werk gebeld, op prive nummer. Dikke lul voor ze, het is weekend.
Oeh en mijn huis is helemaal netjes. Was draait. Bed verschoond. Keuken verbouwd zodat mijn mega messenblok van de BP er kon staan (mini minikeuken)
Ik ben vandaag al twee keer door mijn werk gebeld, op prive nummer. Dikke lul voor ze, het is weekend.
Oeh en mijn huis is helemaal netjes. Was draait. Bed verschoond. Keuken verbouwd zodat mijn mega messenblok van de BP er kon staan (mini minikeuken)
Gast- Gast
Lekker bezig Reva! Het is wel weer een voordeel dat het hier nu ook redelijk netjes is haha (omdat hij langs zou komen, snel opgeruimd). Zoals ik al zei; ik ben het op zich wel gewend alleen nu krijg ik een hartverzakking op het moment dat hij zegt dat hij langs komt en dat had ik normaal natuurlijk niet...
Gast- Gast
Burn schreef:Als het goed is gaat het maandag sneeuwen!
Ik was daar 2 weken in september en een berg sneeuw dat we hadden!!!!! haha..
Tesss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11
Zusje, veel plezier. Jammer dat hij zo is. Ik zou daar niet aan kunnen wennen en dat toch een groot minpunt vinden.
Reva, goed bezig.
Lamp hangt hier. Zwager is de deur weer uit. Was gezellig. Nu ga ik zelf proberen de lamp in de keuken op te hangen en het keukenkastje terug hangen. Moet alleen even twee schroeven halen bij de bouwmarkt, want die maat heb ik niet in huis.
Nu is zelfs mijn plafond vol aan het worden Ik heb echt overal verschillende lampen hangen! Fail!
Reva, goed bezig.
Lamp hangt hier. Zwager is de deur weer uit. Was gezellig. Nu ga ik zelf proberen de lamp in de keuken op te hangen en het keukenkastje terug hangen. Moet alleen even twee schroeven halen bij de bouwmarkt, want die maat heb ik niet in huis.
Nu is zelfs mijn plafond vol aan het worden Ik heb echt overal verschillende lampen hangen! Fail!
Gast- Gast
Heej allemaal
Smikk gezellig allemaal lampen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik weet nog niet wat ik er van vind. Zijn allemaal mooie lampen, maar misschien wat te veel en té verschillend voor zo´n kleine ruimteIbbeltje schreef:Heej allemaal
De lamp die net is opgehangen, daar ben ik wel heel erg blij mee hoor Zal straks eens wat foto´s maken!
Gast- Gast
Jaa foto Ben erg benieuwd.
Wat voor soort lampen heb je allemaal hangen?
Oow lampen, moet vandaag echt ff alle lampen eens goed schoonmaken
Wat voor soort lampen heb je allemaal hangen?
Oow lampen, moet vandaag echt ff alle lampen eens goed schoonmaken
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: