DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Maura ik had het ook niet over dat nummer... Ik vind A. Jodokus Kwak echt vreselijk. Mocht het vroeger ook niet meer kijken van mijn ouders omdat ze dan echte wereldproblemen daarin verwerkten en mijn moeder dat ook vreselijk vond haha . Denk positief = denk niet aan AJK.
Gast- Gast
Peter haar laten liggen? dan ken je Peter zeker niet. Die wil er elke ochten bovenop!!!Zusje schreef:Haha Smikkel
Doedel, dat doetie toch wel? Wie is hier nou de baas?
Doet me denken aan Doedel en Peter die mij vroegen wel standje ze moetsen doen die keer Meest bizare sms die ik ook gehad heb!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Peter haar laten liggen? dan ken je Peter zeker niet. Die wil er elke ochten bovenop!!!Zusje schreef:Haha Smikkel
Doet me denken aan Doedel en Peter die mij vroegen wel standje ze moetsen doen die keer Meest bizare sms die ik ook gehad heb!
Eh ja dat heeft ze mij gelukkig nooit gevraagd
Maar als hij er bovenop wil is het toch geen probleem... Dan kan ze gewoon blijven liggen.
Gast- Gast
Mas zegt ipv Barbapapa mamapapa (hij heeft er een pyjama van) maar het woord insulinepomp kan ie wel uitspreken...
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Peter haar laten liggen? dan ken je Peter zeker niet. Die wil er elke ochten bovenop!!!Zusje schreef:Haha Smikkel
Eh ja dat heeft ze mij gelukkig nooit gevraagd
Maar als hij er bovenop wil is het toch geen probleem... Dan kan ze gewoon blijven liggen.
Vertelt hij me na een paar uur maar hoe het was
Gast- Gast
Doedel schreef:Mas zegt ipv Barbapapa mamapapa (hij heeft er een pyjama van) maar het woord insulinepomp kan ie wel uitspreken...
Ik kon vroeger mijn moeders naam niet uitspreken (Inge) maar die van mijn oom foutloos (Jean-Pierre)
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura ik had het ook niet over dat nummer... Ik vind A. Jodokus Kwak echt vreselijk. Mocht het vroeger ook niet meer kijken van mijn ouders omdat ze dan echte wereldproblemen daarin verwerkten en mijn moeder dat ook vreselijk vond haha . Denk positief = denk niet aan AJK.
Ik mocht het dus wel kijken en ik heb tranen met tuiten gehuild toen alle kleine eendjes + ouders kapot werden gereden. Daarna herkende ik Hitler ook nogeens in Dolfje. En was het hek van de dam. Daarna heb ik het nooit meer gekeken omdat het mij te zwartgallig werd. Ik snap dan ook nog steeds niet waarom het nu in herhaling wordt uitgezonden op Kindernet. Want naar mijn mening is het geen kindertekenfilm.
Hoe dan ook. Ik ga naar de kroeg. En dat is ook positief.
Gast- Gast
Ow kut, ik besef me net dat ik de post in de verkeerde kant van de brievenbus heb gedaan. Duurt t dan langer voordat het bij de bestemming is?
Gast- Gast
Ik heb een foto gevonden waarop je wel ziet dat we zusjes zijn:
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op vr 2 dec 2011 - 13:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
[quote="Smikkell"]Ik heb een foto gevonden waarop je wel ziet dat we zusjes zijn:
Leuk . Ik mag hem zeker niet quoten?
Laatst aangepast door Zusje op vr 2 dec 2011 - 13:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Ow kut, ik besef me net dat ik de post in de verkeerde kant van de brievenbus heb gedaan. Duurt t dan langer voordat het bij de bestemming is?
Volgens mij niet zo heel erg veel langer hoor...
Gast- Gast
Ik doe Peter morgenochtend evenZusje schreef:Smikkell schreef:Geregeld, je kan blijven liggen morgen.
Topwijf!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geregeld, je kan blijven liggen morgen.
Heb je telepatisch contact met hem gehad, zijn telefoon ligt namelijk naast me
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik doe Peter morgenochtend evenZusje schreef:Smikkell schreef:Geregeld, je kan blijven liggen morgen.
Topwijf!
Nobel ros!
Gast- Gast
Doedel schreef:Smikkell schreef:Geregeld, je kan blijven liggen morgen.
Busted!
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik heb een foto gevonden waarop je wel ziet dat we zusjes zijn:
**
Laatst aangepast door Smikkell op vr 2 dec 2011 - 13:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mag ik een ban voor Zusje? En twee witte wijn voor mij graag! ow, en die maar een dubbele SoCo!
Gast- Gast
Nee, op zijn scharrel en sletjes telefoon!Zusje schreef:Doedel schreef:Smikkell schreef:Geregeld, je kan blijven liggen morgen.
Busted!
Gast- Gast
Alfred j. Kwak zwartgallig? Ik heb er hele andere herinneringen aan. Maar ik ook wel erg positief ingesteld.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: