DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Ik zou soms ook wel zo'n band met mijn zus(sen) willen als Reva heeft met haar zus.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ben aan het videochatten met Shygirl87. Mijn eerste keer. Komt er opeens geluid uit mijn laptop en dat terwijl ze mij hoorde zuchten. Wat een openbaring op mijn 29e! :p
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Leuk zo'n zussenband hebben Smikk
**
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op vr 2 dec 2011 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje schreef:Maar omdat je hem dus niet in 1 keer helemaal op eet had je hem niet hoeven te kopen? Ik snap die logica niet...
Ik ook niet
Alex- Ratel
Ik ook nietZusje schreef:Maar omdat je hem dus niet in 1 keer helemaal op eet had je hem niet hoeven te kopen? Ik snap die logica niet...
Gast- Gast
Smikkie, briljante foto!
Alex- Ratel
Zusje schreef:Maar omdat je hem dus niet in 1 keer helemaal op eet had je hem niet hoeven te kopen? Ik snap die logica niet...
nee omdat die 2 kleine stukjes al niet zo lekker zijn gevallen als ik dacht.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Heej Stuit
Stuiterbal schreef:Wie kijkt er ook the voice ???
Ik!
Alex- Ratel
Evy schreef:Stuiterbal schreef:Wie kijkt er ook the voice ???
Ik!
en ik!
Ibbeltje schreef:Evy schreef:Stuiterbal schreef:Wie kijkt er ook the voice ???
Ik!
en ik!
leuk he
Gast- Gast
Haha, Stuit Ja, heel leuk!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Ow, en als mijn zusje bij me komt slapen dan kletsen we ook de hele nacht over van alles en moet ik altijd huilen van het lachen. Na een halve zin weet ik al wat er moet komen en soms is het gewoon hilarisch, wij twee samen.
We zeggen ook al jaren tegen elkaar om dat soort momenten dat we dan in onze real life soap doen die we denken te hebben
Vroegen waren we ook al zo, maar dan riep moeder altijd boos dat we stil moesten zijn en moesten slapen en nu doen we lekker wat we willen
Omg..
Dat doen wij ook hier Dan roepen we 'nou dit had echt een topaflevering geweest' Of dat John echt een hit is misgelopen
Gast- Gast
Deze ook nog even dan:
**(niet quoten)
**(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op vr 2 dec 2011 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ibbeltje schreef:Evy schreef:Stuiterbal schreef:Wie kijkt er ook the voice ???
Ik!
en ik!
leuk he
ja
Ja, zo doen wij dat ook. En weet je.. ik denk serieus dat het soms echt hilarisch is en een miljoen kijkers zal trekken.Reva schreef:Smikkell schreef:Ow, en als mijn zusje bij me komt slapen dan kletsen we ook de hele nacht over van alles en moet ik altijd huilen van het lachen. Na een halve zin weet ik al wat er moet komen en soms is het gewoon hilarisch, wij twee samen.
We zeggen ook al jaren tegen elkaar om dat soort momenten dat we dan in onze real life soap doen die we denken te hebben
Vroegen waren we ook al zo, maar dan riep moeder altijd boos dat we stil moesten zijn en moesten slapen en nu doen we lekker wat we willen
Omg..
Dat doen wij ook hier Dan roepen we 'nou dit had echt een topaflevering geweest' Of dat John echt een hit is misgelopen
Gast- Gast
Leuk Smikk! Hoeveel jaar schelen jullie? Jullie lijken wel op elkaar volgens mij?
Maura schreef:Ik ben aan het videochatten met Shygirl87. Mijn eerste keer. Komt er opeens geluid uit mijn laptop en dat terwijl ze mij hoorde zuchten. Wat een openbaring op mijn 29e! :p
wat voor openbaringen je allemaal wel niet op doet de laatste tijd
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Nee joh gek, we lijken helemaal niet op elkaar (waarsch. ook niet zelfde vader)Ibbeltje schreef:Leuk Smikk! Hoeveel jaar schelen jullie? Jullie lijken wel op elkaar volgens mij?
Ik ben (nu nog )27 en zij is nu 23
Laatst aangepast door Smikkell op vr 2 dec 2011 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: