DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Oh op de laatste foto lijken jullie minder op elkaar dan op de 1e
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, misschien omdat we het zelfde 'doen' en beiden een bril op hebben en ons haar daar zelfde kleur lijkt. Mijn zusje en ik lijken echt niet op elkaar. Zij is ook een stuk langer en heeft haar haren blonderIbbeltje schreef:Oh op de laatste foto lijken jullie minder op elkaar dan op de 1e
Gezicht is ook heel anders..
Even snel: dit zijn mijn broers en zussen (die ik verder dus nooit zie, ik sta dan ook niet op de foto). Mijn broers lijken op elkaar en ik lijk ook veel meer op mijn zus dan op mijn zusje. Maar zoals ik al zei is mijn zusje waarsch. van een andere vader.
**
Laatst aangepast door Smikkell op vr 2 dec 2011 - 10:00; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedenavond! Over zussen gesproken, we zitten nu samen op de bank THE Voice te kijken en verdiept in onze eigen iPhone
Gast- Gast
Zelda schreef:Goedenavond! Over zussen gesproken, we zitten nu samen op de bank THE Voice te kijken en verdiept in onze eigen iPhone
Jammer van het iphone deel..
Gast- Gast
we hebben wel leuke gesprekken tussendoor hoorSmikkell schreef:Zelda schreef:Goedenavond! Over zussen gesproken, we zitten nu samen op de bank THE Voice te kijken en verdiept in onze eigen iPhone
Gast- Gast
Smikkel, er is toch wel iets in jullie blik dat ik op elkaar vind lijken hoor. Ik wist helemaal niet dat je nog meer had buiten die ene zus trouwens . Ik heb geen vriendinnenband met mijn zusje (het voelt toch anders), wel een heel sterke band. Voor haar doe ik alles en zeg nooit nee tegen haar...
Laatst aangepast door Zusje op vr 2 dec 2011 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ah, gelukkig. Leuk onderschrift btw.Zelda schreef:we hebben wel leuke gesprekken tussendoor hoorSmikkell schreef:Zelda schreef:Goedenavond! Over zussen gesproken, we zitten nu samen op de bank THE Voice te kijken en verdiept in onze eigen iPhone
Gast- Gast
Groetjes terug! We liggen de hele avond al dubbel om niks..Stuiterbal schreef:Zelda doe je zus ff de groeten van mij
Gast- Gast
zusje, ik heb wel eens foto's gezien waar ik jullie meer op elkaar vind lijken en wat ik uit de verhalen hoor (en hoe je over haar praat) haal ik wel een sterke band Maar komt misschien ook door je nichtje.
Edit: nee, over de rest heb ik ook weinig te vertellen
Jij hebt mijn zusje natuurlijk een keer gezien bedenk ik mij nu.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 2 dec 2011 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zelda schreef:Groetjes terug! We liggen de hele avond al dubbel om niks..Stuiterbal schreef:Zelda doe je zus ff de groeten van mij
hahahaa gezellig !
Ik zit hier in mijn uppie met de kerstboom
Gast- Gast
Leuk je broers en zussen te zien Smikk. Je broers lijken wel idd. En je zus waarschijnlijk van andere vader..dat is niet zeker dus?
Nee, niet zeker. Wij lijken meer op vader en mijn zusje meer op moeder, dus wie zal het zeggen. De kans is groot.Ibbeltje schreef:Leuk je broers en zussen te zien Smikk. Je broers lijken wel idd. En je zus waarschijnlijk van andere vader..dat is niet zeker dus?
Blij dat jij het leuk vindt om ze te zien, ik zie ze liever niet
Gast- Gast
Zelda schreef:Doe je kerstboom de groetjes dan
Met een kerstboom ben je nooit alleen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:zusje, ik heb wel eens foto's gezien waar ik jullie meer op elkaar vind lijken en wat ik uit de verhalen hoor (en hoe je over haar praat) haal ik wel een sterke band Maar komt misschien ook door je nichtje.
Ja soms zeggen mensen dat idd maar hier zie je goed dat het niet zo is. Bedenk ook maar dat mijn zusje nog bukt voor de foto . Ze is het liefste zusje dat ik me kan bedenken .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zelda schreef:Doe je kerstboom de groetjes dan
Met een kerstboom ben je nooit alleen.
Gedaan ! Groeten terug van de beauty !
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, niet zeker. Wij lijken meer op vader en mijn zusje meer op moeder, dus wie zal het zeggen. De kans is groot.Ibbeltje schreef:Leuk je broers en zussen te zien Smikk. Je broers lijken wel idd. En je zus waarschijnlijk van andere vader..dat is niet zeker dus?
Kan je niet met ze opschieten ?
Zoals ik volgens mij hier al geschreven had kwam ik mijn moeder laatst tegen met een van mijn broers, maar ik weer dus niet welke het was. Best gek eigenlijk. Gelukkig komt het zelden voor dat ik haar (hen) tegenkom en ik geloof dat ze mij niet zag.
Gast- Gast
Nee, ik haat ze echt. Ik heb geen contact met mijn familie, al jaren niet meer (nu 10 jaar?) alleen met mijn zusje!Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Nee, niet zeker. Wij lijken meer op vader en mijn zusje meer op moeder, dus wie zal het zeggen. De kans is groot.Ibbeltje schreef:Leuk je broers en zussen te zien Smikk. Je broers lijken wel idd. En je zus waarschijnlijk van andere vader..dat is niet zeker dus?
Kan je niet met ze opschieten ?
Gast- Gast
Dat heb ik gemist Smikk. Hoe lang heb je ze niet gezien of ja gesproken dan?
Laatst aangepast door Ibbeltje op vr 2 dec 2011 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Huh, dat lijk me echt een heel rare beleving, Smikk. Niet leuk!
Edit: ik bedoel van je moeder tegenkomen.
Edit: ik bedoel van je moeder tegenkomen.
Laatst aangepast door Reva op vr 2 dec 2011 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar ik denk dat het verschil in gewicht daar ook wel mee te maken heeft. Dat vertekent het gezicht.Zusje schreef:Smikkell schreef:zusje, ik heb wel eens foto's gezien waar ik jullie meer op elkaar vind lijken en wat ik uit de verhalen hoor (en hoe je over haar praat) haal ik wel een sterke band Maar komt misschien ook door je nichtje.
Ja soms zeggen mensen dat idd maar hier zie je goed dat het niet zo is. Bedenk ook maar dat mijn zusje nog bukt voor de foto . Ze is het liefste zusje dat ik me kan bedenken .
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: