DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
VeryCherry schreef:Dat vergeet ik altijd mee te nemen. Bah, word moe van mezelf en ik moet nog zoveel. We hebben wel een fantastisch 'hoofdcadeau' voor N
En dat is?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
VeryCherry schreef:Hell no, dat komt er hier echt niet meer in!!
Nee, we hebben een microscoop met allerlei toebehoren in een koffer voor hem gekocht
Wauw, daar zal hij vast blij mee zijn!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ze lijken me wel superleuk om te maken, maar wij hebben een superkleine douche en ik gebruik dus geen zeep. Misschien later nog eens, als we meer plek hebben.
Vandaag alweer op Funda zitten neuzen terwijl we echt geen geld hebben daarvoor.
Vandaag alweer op Funda zitten neuzen terwijl we echt geen geld hebben daarvoor.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hij wil altijd alles onderzoeken, dus dit is het perfecte cadeau
Die achtbaan van Knex is trouwens echt een onding, de rails dondert er constant van af. Wat betekend dat hij er eigenlijk niet mee kan spelen.
Die achtbaan van Knex is trouwens echt een onding, de rails dondert er constant van af. Wat betekend dat hij er eigenlijk niet mee kan spelen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Das niet niks, VC!
Ik heb net mijn laatste gedicht -nummer 6- op een kaart geschreven, die moet ik alleen nog even postma straks. Wilde eerst een versie op papiertje maken en dan overschrijven, maar ik was lui, dus maar gewoon in 1x op de kaart gedaan
Ik heb net mijn laatste gedicht -nummer 6- op een kaart geschreven, die moet ik alleen nog even postma straks. Wilde eerst een versie op papiertje maken en dan overschrijven, maar ik was lui, dus maar gewoon in 1x op de kaart gedaan
Gast- Gast
Dus...als k het goed begrijp zijn de meesten van jullie al klaar ik moet echt nog zoooveel doen.
En N. zit nu te whatsappen met mijn zusje
VeryCherry schreef:Dus...als k het goed begrijp zijn de meesten van jullie al klaar ik moet echt nog zoooveel doen.
Gast- Gast
|Schandalige manier om je kind bezig te houden op vrijdagmiddag
Ik heb m`n baas gevraagd of ik een vast contract krijg.
Nervousss!!
Nervousss!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Kan trouwens maar zo dat hij ook wat naar jou stuurt Smikk, als ie op een verkeerde knop drukt ofzo
Pfieuw.. Wij hoeven gelukkig geen gedichten te maken voor elkaar.
Vooral onder tijdsdruk komt er niks uit!
Vooral onder tijdsdruk komt er niks uit!
Gast- Gast
Hij is nu in het centrum, dus ik denk als hij terugkomt en z`n mail leest.Youandi schreef:Spannend Rush! Wanneer gaat ie reageren dan?
Rush- Lady Post-a-lot
Maarreh meiden, ik ben er even vandoor. Moet nog poetsen
Ik ben er weer even.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Gezellig.VeryCherry schreef:Kan trouwens maar zo dat hij ook wat naar jou stuurt Smikk, als ie op een verkeerde knop drukt ofzo
Laatst was er nog een ander forumkind, iets jonger, dat mijn per ongeluk een foto stuurde
Gast- Gast
Rush schreef:Hij is nu in het centrum, dus ik denk als hij terugkomt en z`n mail leest.Youandi schreef:Spannend Rush! Wanneer gaat ie reageren dan?
Aha, ik dacht:
1. je vroeg het hem en hij moest even zijn contracten doornemen voor een antwoord.
2. je vroeg het hem en hij moest even naar de wc ofzo.
3. je kunt zó snel typen, dat je tussen je vraag en het antwoord je opmerking op het forum kon plaatsen
Gast- Gast
spannend rush,
en ach mijn neefje van twee en half houden ze bezig met een IPad, hij is al helemaal verslaafd.
Maar ook ik ga even aan het werk. Tot straks
en ach mijn neefje van twee en half houden ze bezig met een IPad, hij is al helemaal verslaafd.
Maar ook ik ga even aan het werk. Tot straks
Laatst aangepast door Lily op vr 2 dec 2011 - 2:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Youandi schreef:Rush schreef:Hij is nu in het centrum, dus ik denk als hij terugkomt en z`n mail leest.Youandi schreef:Spannend Rush! Wanneer gaat ie reageren dan?
Aha, ik dacht:
1. je vroeg het hem en hij moest even zijn contracten doornemen voor een antwoord.
3. je kunt zó snel typen, dat je tussen je vraag en het antwoord je opmerking op het forum kon plaatsen
Gast- Gast
Hahaha. Dat had bijna ook allemaal wel gekund, maar wij mailen hier over vrijwel alles eigenlijk.Youandi schreef:Rush schreef:Hij is nu in het centrum, dus ik denk als hij terugkomt en z`n mail leest.Youandi schreef:Spannend Rush! Wanneer gaat ie reageren dan?
Aha, ik dacht:
Rush- Lady Post-a-lot
Mijn huis is zo'n bende dat je in de woonkamer bijna geen stukje vloer meer ziet
Ik vind het een applaus waard!
Ik vind het een applaus waard!
Gast- Gast
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Oeh, best luguber, als je bedenkt dat Heath niet meer leeft. Ik vond hem best eng als The Joker! En nu helemaal :affraid:
Maar, het is inderdaad een applausje waard, Smik!
Maar, het is inderdaad een applausje waard, Smik!
Gast- Gast
Hilarisch..
Serieus, alles uit mijn winkeltje ligt hier op de vloer. Lege potjes die ik gister bij iemand mee heb genomen, omdat ik daar verschillende ideen mee heb. Mijn tas, nog twee lege tasjes, twee tafeltjes op vuilniszakken die ik tussen de bende aan het verven ben. Een kist op een vuilniszak die ik ook heb geverft. Raboreader, snorren, Kastje dat ik moet ophangen, Jellyfish die opgepomp moet worden, netje met sinaasappelschillen (niets anders in huis), drie theedoeken waarme ik gister de gavellen thee heb 'opgeruimd', lege verpakking van 70% chocola, stapel vt wonen omdat ik iets zocht voor VC (niet gevonden), kistje met verfspullen, twee mandjes met wol, rolmaat, sloffen, fotolijstjes, een oven en een magnetron, ovenschalen, mijn drie nieuwe blikken uit de kringloop, twee lampen die ik dit weekend opgehangen wil hebben en mijn natte schoenen en spijkerbroek van de regenbui gister.. en ga zo maar door. Tis een bende. En dan heb ik het nu alleen nog over de woonkamer.
Gast- Gast
dan bij deze applaus
edit *m`n pagina liep achter merk ik al*
edit *m`n pagina liep achter merk ik al*
Laatst aangepast door Lily op vr 2 dec 2011 - 2:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: