DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Nee, was helemaal niet leuk. Ik ben naar huis gevlucht en nu wil ik die winkel niet meer in. Alsof ze nog steeds in die winkel zijn Ik weet het!Reva schreef:Huh, dat lijk me echt een heel rare beleving, Smikk. Niet leuk!
Gast- Gast
Reva schreef:CHRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Nee, was helemaal niet leuk. Ik ben naar huis gevlucht en nu wil ik die winkel niet meer in. Alsof ze nog steeds in die winkel zijn Ik weet het!Reva schreef:Huh, dat lijk me echt een heel rare beleving, Smikk. Niet leuk!
Wat rot
Alex- Ratel
Smikk
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik geloof dat ik mijn moeder nu vier keer ben tegen gekomen in die jaren en ik weet alle vier keer nog precies. Opeens dacht ik deze week aan keren dat mijn moeder mij wel heeft gezien en ik haar niet. Daar moet ik echt niet aan denken, want dan wil ik straks niet meer naar buiten.Evy schreef:Smikkell schreef:Nee, was helemaal niet leuk. Ik ben naar huis gevlucht en nu wil ik die winkel niet meer in. Alsof ze nog steeds in die winkel zijn Ik weet het!Reva schreef:Huh, dat lijk me echt een heel rare beleving, Smikk. Niet leuk!
Wat rot
Gast- Gast
Niet aan denken, Smikkie!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Maar ik denk dat het verschil in gewicht daar ook wel mee te maken heeft. Dat vertekent het gezicht.Zusje schreef:Smikkell schreef:zusje, ik heb wel eens foto's gezien waar ik jullie meer op elkaar vind lijken en wat ik uit de verhalen hoor (en hoe je over haar praat) haal ik wel een sterke band Maar komt misschien ook door je nichtje.
Edit: nee, over de rest heb ik ook weinig te vertellen
Jij hebt mijn zusje natuurlijk een keer gezien bedenk ik mij nu.
Ja soms zeggen mensen dat idd maar hier zie je goed dat het niet zo is. Bedenk ook maar dat mijn zusje nog bukt voor de foto . Ze is het liefste zusje dat ik me kan bedenken .
Nee in dit geval is het gewoon zo dat ik een kopie ben van mijn moeder en zij op mijn vader lijkt . Er zullen vast trekjes zijn die overeenkomen... Maar ik denk dat dat ook komt omdat je veel bij elkaar bent als je samen opgroeit. Zo denken veel mensen ook nog vaak dat mijn beste vriendin en ik zusjes zijn omdat we wat van elkaar weg schijnen te hebben. Ik zie het niet maar ik kan me er iets bij voorstellen. Het is een soort ingespeeld zijn op elkaar ofzo... Dat heb ik ook met mijn zusje.
Gast- Gast
Ja, ik vind jou en L echt héél erg op elkaar lijken.Zusje schreef:Smikkell schreef:Maar ik denk dat het verschil in gewicht daar ook wel mee te maken heeft. Dat vertekent het gezicht.Zusje schreef:Smikkell schreef:zusje, ik heb wel eens foto's gezien waar ik jullie meer op elkaar vind lijken en wat ik uit de verhalen hoor (en hoe je over haar praat) haal ik wel een sterke band Maar komt misschien ook door je nichtje.
Edit: nee, over de rest heb ik ook weinig te vertellen
Jij hebt mijn zusje natuurlijk een keer gezien bedenk ik mij nu.
Ja soms zeggen mensen dat idd maar hier zie je goed dat het niet zo is. Bedenk ook maar dat mijn zusje nog bukt voor de foto . Ze is het liefste zusje dat ik me kan bedenken .
Nee in dit geval is het gewoon zo dat ik een kopie ben van mijn moeder en zij op mijn vader lijkt . Er zullen vast trekjes zijn die overeenkomen... Maar ik denk dat dat ook komt omdat je veel bij elkaar bent als je samen opgroeit. Zo denken veel mensen ook nog vaak dat mijn beste vriendin en ik zusjes zijn omdat we wat van elkaar weg schijnen te hebben. Ik zie het niet maar ik kan me er iets bij voorstellen. Het is een soort ingespeeld zijn op elkaar ofzo... Dat heb ik ook met mijn zusje.
Gast- Gast
Zelda, jouw onderschrift is briljant Welk topic heb ik gemist?
Alex- Ratel
Wat moeilijk moet dat zijn Smikk
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
(Grrr.... op WA mis ik de smiles van hier en nu mis ik hier een smile van WA)Evy schreef:Niet aan denken, Smikkie!
Gast- Gast
Evy schreef:Zelda, jouw onderschrift is briljant Welk topic heb ik gemist?
Bont.
James, oh nee... Gewoon bont.
Gast- Gast
James is niet meer..Reva schreef:Evy schreef:Zelda, jouw onderschrift is briljant Welk topic heb ik gemist?
Bont.
James, oh nee... Gewoon bont.
Gast- Gast
Hello ladies!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hoi Erin!
Reev, tnx!
Reev, tnx!
Alex- Ratel
Ach, ik hem mijn zusje en met een zusje als mijn zusje heb ik verder geen familie nodig
Gast- Gast
Evy!!
Erin- Ratel
*kijkt naar links en rechts*
Ik zou zweren dat ik een heel stokbrood en reuzebagel had
Gast- Gast
Oeh ik heb ook zin in wijn opeens
Erin- Ratel
Dat is wel een voldoende antwoord op mijn vraag.Reva schreef:*kijkt naar links en rechts*
Gast- Gast
Ik heb nog meer dan 1,5 fles. Wil je ook...?.oOErinOo. schreef:Oeh ik heb ook zin in wijn opeens
Normaal is de fles leeg en vraag ik me af waar het gebleven is zo snel, maar nu komt er geen eind aan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ach, ik heb mijn zusje en met een zusje als mijn zusje heb ik verder geen familie nodig
Wat lief! (al vind ik het ook jammer natuurlijk maar lief naar je zusje toe zeg maar)
Gast- Gast
Reva schreef:*kijkt naar links en rechts*
Gast- Gast
En ja gek is dat toch? Ik kan helemaal niet op L. lijken want ze is geen familie maar zo voelt het wel haha. We hebben te veel tijd samen doorgebracht .
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: