Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Ibbeltje vr 2 dec 2011 - 8:58

Denk dat het juist vaak zo is dat degene die nieuw in de familie komt meer spanningen heeft :P
En waarom ontken je dat je zus een vriend heeft ?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:01

Ibbeltje schreef:Denk dat het juist vaak zo is dat degene die nieuw in de familie komt meer spanningen heeft :P
Nou, nieuw in de familie. Hij krijgt alleen mij.
Ik heb nooit moeite met nieuwe mensen ontmoeten, maar mijn zusje met een vriendje is gewoon.. uhh.. vreemd. Ze was de laatste van wie ik het verwachtte en nu pest ik haar daarmee.

Maar ik heb wel het idee dat dit serieus is en misschien dat ik deze ontmoeting anders zie dan alle andere zomaar mensen. Mijn zusje en ik zijn heel vaak samen en we hebben beiden een probleem als ik haar vriendje niet blijk te mogen en andersom. Misschien dat zoiets er mee te maken heeft?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:01

тыквашка schreef:Jeumig wat is the Voice toch eigenlijk boooooring! Of ben ik de enige die dat vind?

@Smikk houd jij soms ook niet van veranderingen?
Ook DagCafé - Pagina 14 166342 Daar heb je een heel groot punt.

Edit: ik volg dat programma niet. Las in het andere topic dat bijna iedereen ging kijken vandaag. Ik heb niet de concentratie om tv te kijken. Het lukt me nooit zonder ook niet 200 andere dingen te doen..

Laatst aangepast door Smikkell op vr 2 dec 2011 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:02

Misschien wijnfondue? Gewoon alleen wijn in die pan..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:03

Smikkell schreef:Hahahas, cool Zusje! Hij komt, hij komt, die goede oude vrind!

Ik stond in de winkel en vroeg Weetjewel om wijnadvies, maar uiteindelijk heel iets anders meegenomen.

Ik luister ook weinig naar Weetjewel Wink maar als het om wijn gaat had je mss beter wel kunnen luisteren natuurlijk!

Enne over A... Eerst zien dan geloven, ik ken hem al even Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:04

Reva schreef:Misschien wijnfondue? Gewoon alleen wijn in die pan..
Ja, wijnfondue, meloen met vodka, een toetje met kirsch en mijn zusje en dinges zouden voor de drank zorgen als ik het eten deed.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:05

Zusje schreef:
Smikkell schreef:Hahahas, cool Zusje! Hij komt, hij komt, die goede oude vrind!

Ik stond in de winkel en vroeg Weetjewel om wijnadvies, maar uiteindelijk heel iets anders meegenomen.

Ik luister ook weinig naar Weetjewel Wink maar als het om wijn gaat had je mss beter wel kunnen luisteren natuurlijk!

Enne over A... Eerst zien dan geloven, ik ken hem al even Wink.
Ja, niet voor niets dat ik Weetjewel (wat een kut naam) om advies vroeg. Maar zij zei iets over rood en ik wilde geen rood.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 2 dec 2011 - 9:06

Smikkell schreef:
Ibbeltje schreef:Denk dat het juist vaak zo is dat degene die nieuw in de familie komt meer spanningen heeft :P
Nou, nieuw in de familie. Hij krijgt alleen mij.
Ik heb nooit moeite met nieuwe mensen ontmoeten, maar mijn zusje met een vriendje is gewoon.. uhh.. vreemd. Ze was de laatste van wie ik het verwachtte en nu pest ik haar daarmee.

Maar ik heb wel het idee dat dit serieus is en misschien dat ik deze ontmoeting anders zie dan alle andere zomaar mensen. Mijn zusje en ik zijn heel vaak samen en we hebben beiden een probleem als ik haar vriendje niet blijk te mogen en andersom. Misschien dat zoiets er mee te maken heeft?

Aah oke ja dat laatste kan goed mee spelen. Want ja mocht jij hem dan niks vinden... Hopelijk komt het allemaal wel goed smile Heeft ze niet al wat verteld over hoe hij is en zo?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:07

Ze zou moeten weten dat rood niet ok is... Ik moet trouwens ook weer bijna ongesteld worden... Beetje jammer...

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 2 dec 2011 - 9:07

Smikkell schreef:
тыквашка schreef:Jeumig wat is the Voice toch eigenlijk boooooring! Of ben ik de enige die dat vind?

@Smikk houd jij soms ook niet van veranderingen?
Ook DagCafé - Pagina 14 166342 Daar heb je een heel groot punt.

Edit: ik volg dat programma niet. Las in het andere topic dat bijna iedereen ging kijken vandaag. Ik heb niet de concentratie om tv te kijken. Het lukt me nooit zonder ook niet 200 andere dingen te doen..

Ik zeg ook omdat ik het herkenbaar vind. Al heeft het bij mij niet echt met mijn zusje te maken, die heeft al zo lang ik me kan herinneren vriendjes, 't is alleen niet altijd dezelfde. Maar goed sommige komen ook weer terug in de reeks, dat is dan wel weer een geruststelling... Maar ik weet hoe belangrijk jouw zusje voor je is en ik kan me voorstellen dat je het dan best wel spannend vind als er ineens iets in veranderd doordat je zusje een vriendje heeft.

En ik denk dat het met de voice misschien inderdaad wel mijn probleem is...ik vind het saaaai, ik zat beneden op de bank te kijken, daar heb ik niets te doen verder en ik verveelde me dood. Vaak kijk ik ook boven op mijn atelier, daar hangt ook een televisietje. Maar mij kennende zou ik dan hier niks van meekrijgen, vind het gewoon echt niet boeiend genoeg om te volgen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje vr 2 dec 2011 - 9:07

oh trouwens heb mijn 1e chocolade letter gekocht van dit jaar en heb er nu na 2 stukjes al weer genoeg van Sad Wist ik eigenlijk vooraf al maar ja hij was helft van de prijs en dacht ach....volgende keer niet meer meenemen dus. laughcry
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex vr 2 dec 2011 - 9:08

Avond.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Ibbeltje vr 2 dec 2011 - 9:09

heej evy smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:12

Ik ken mijn zusje goed en ik kan me bijna niet voorstellen dat ze met iemand gaat waar ik het niet mee kan vinden. Daarnaasr denkt ze zelf ook dat we goed klikken. Hij weet inmiddels ook al wel dat hij niet het alleenrecht om haar heeft, maar haar moet delen met mij DagCafé - Pagina 14 166342

Hij heeft soms wel wat moeite met het plaatsen van mijn berichten naar haar (en haar berichten naar mij). Maar daarvoor moet hij mij gewoon een keer zien, of iig mijn zusje en mij een keer samen zien DagCafé - Pagina 14 166342 Wat dat betreft zijn we soms een soort tweeling met een eigen taaltje maar dan met grappen en woorden, zinnen, humor waar verder niemand iets van snapt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:14

Ibbeltje schreef:oh trouwens heb mijn 1e chocolade letter gekocht van dit jaar en heb er nu na 2 stukjes al weer genoeg van Sad Wist ik eigenlijk vooraf al maar ja hij was helft van de prijs en dacht ach....volgende keer niet meer meenemen dus. DagCafé - Pagina 14 394967
Hij hoeft ook niet meteen op. Gewoon laten liggen voor als je er weer eens zin in hebt. Prima toch, 1 letter per jaar!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:16

Herkenbaar, Smikk, heb ik ook met mijn zus. Ik schaam me echt dood als ik per ongeluk iets naar iemand anders stuur op whatsapp bijvoorbeeld wat voor haar had moeten zijn Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:17

Heeey Evy cheers

Pompoen, ik heb sowieso wel moeite met veranderingen en merk dat het de laatste tijd weer wat meer is. Mensen moeten vooral afspraken niet afzeggen of aanpassen (vraag maar aan June en Merai Rolling Eyes ).
De verpakking van mijn favo producten mogen nooit veranderen en ga zo maar door. Veranderingen in huis kunnen wel, maar alleen op bepaalde momenten als ik echt een cool idee heb. Spullen weg doen of een andere bank nemen (spullen inwisselen) is wel echt een probleem.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:17

Smikkell schreef:
Ibbeltje schreef:oh trouwens heb mijn 1e chocolade letter gekocht van dit jaar en heb er nu na 2 stukjes al weer genoeg van Sad Wist ik eigenlijk vooraf al maar ja hij was helft van de prijs en dacht ach....volgende keer niet meer meenemen dus. DagCafé - Pagina 14 394967
Hij hoeft ook niet meteen op. Gewoon laten liggen voor als je er weer eens zin in hebt. Prima toch, 1 letter per jaar!

Idd... Ik volg het ook niet zo. Ik doe al een maand over een zak M&M's, ik zie het probleem niet...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:18

Reva schreef:Herkenbaar, Smikk, heb ik ook met mijn zus. Ik schaam me echt dood als ik per ongeluk iets naar iemand anders stuur op whatsapp bijvoorbeeld wat voor haar had moeten zijn Embarassed
Very Happy

Niemand snapt wat van ons, en ik geloof dat we samen best wel irritant kunnen zijn DagCafé - Pagina 14 166342
Maar tis gewoon 'me suuuuuuuuuuuus!'

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 2 dec 2011 - 9:20

Zusje schreef:
Smikkell schreef:

Idd... Ik volg het ook niet zo. Ik doe al een maand over een zak M&M's, ik zie het probleem niet...

hahha ja hij zal voorlopig ook blijven liggen. En ja nou meer omdat ik het dus eigenlijk niet had hoeven kopen. Maar goed hij gaat nog tijden mee denk ik. Mijn vader liet die van hem ook altijd lang liggen Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:21

Ow, en als mijn zusje bij me komt slapen dan kletsen we ook de hele nacht over van alles en moet ik altijd huilen van het lachen. Na een halve zin weet ik al wat er moet komen en soms is het gewoon hilarisch, wij twee samen. I love you

We zeggen ook al jaren tegen elkaar om dat soort momenten dat we dan in onze real life soap doen die we denken te hebben DagCafé - Pagina 14 166342

Vroegen waren we ook al zo, maar dan riep moeder altijd boos dat we stil moesten zijn en moesten slapen en nu doen we lekker wat we willen Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 2 dec 2011 - 9:21

Smikkell schreef:

Oh en nee hij gaat ook sowieso niet in 1x op dat was niet de bedoeling laughcry Maar na 2 stukjes er al echt zo klaar mee zijn was ook niet mijn gedachte eigenlijk Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje vr 2 dec 2011 - 9:22

Leuk zo'n zussenband hebben Smikk smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex vr 2 dec 2011 - 9:23

Erwin heeft een irritant hoofd.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:24

Maar omdat je hem dus niet in 1 keer helemaal op eet had je hem niet hoeven te kopen? Ik snap die logica niet...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: