Het kersverse relatie topic
+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Dat lijkt me inderdaad fijn Rush!
Mijn contact met mijn moeder is ook verbeterd sinds ik niet meer thuis woon! Met mijn vader heb ik helemaal geen contact.
edit: ik denk trouwens dat het voor mij wel goed zal zijn om wat verder weg te wonen.
Mijn contact met mijn moeder is ook verbeterd sinds ik niet meer thuis woon! Met mijn vader heb ik helemaal geen contact.
edit: ik denk trouwens dat het voor mij wel goed zal zijn om wat verder weg te wonen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben even weg!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Waarom zal dat goed zijn Serp?
Ik ben er in ieder geval wel blij mee, zoals het nu gaat!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Waarom zal dat goed zijn Serp?
Even wat meer afstand van mijn ouders. Dan word ik misschien wat zelfstandiger!
Ik heb het net al aan mijn moeder verteld van de verhuisplannen. Ze reageerde heel positief.
Jade- Ratel
Goed zo! Ze gunt je het geluk natuurlijk ook.
Marin- Lady Post-a-lot
*
Laatst aangepast door Serpentijn op di 29 nov 2011 - 20:48; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
We hebben zonet zo'n fijn gesprek gehad over mijn onzekerheden (dat ie het uit zal maken etc), en dat ik echt niet onze relatie moet vergelijken met z'n vorige, en dat hij dat ziet als een samenloop van omstandigheden en dat dat zo is gelopen, maar absoluut niet inhoudt dat onze relatie ook zo zal zijn. We hopen en hebben allebei de intentie dat het echt voor een lifetime is en hij zei dat hij echt niets over heeft gehouden aan die scheiding, geen bindingsangst of wat dan ook, en dat dat onze relatie echt niet beinvloed. Dus dat is wel echt ontzettend fijn om te horen en fijn om daar eerlijk over te zijn. Oh en we vroegen ons af wanneer we onze eerste ruzie zouden krijgen
(niet quoten)
(niet quoten)
Marin- Lady Post-a-lot
Kan iemand mij even helemaal platknuffelen?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Kan iemand mij even helemaal platknuffelen?
Wat is er aan de hand?
Jade- Ratel
What's up, Rush?
Serpentijn ik ben heel benieuwd naar je goede nieuws!
Mijn vriend appte gisteren dat hij een verrassing voor me had, ik moest als ik thuis kwam uit m'n werk maar in de brievenbus kijken.
Ik kwam laat thuis, lichtelijk chagerijnig door een uitgelopen vergadering, en kijk in de brievenbus: niks!
Loop ik naar boven hoor ik ineens 'Ik hoop dat je honger hebt schat!'
Hij had m'n sleutel nog van toen ie zondag was blijven slapen, ik moet maandag altijd weer gewoon werken en dan kan hij blijven liggen.
Hij had voor me gekookt en n filmpje meegenomen!
Superlief!
En vanochtend was ik te laat uit bed gekomen, dus terwijl ik me aan het klaarmaken was heeft hij m'n lunch staan te smeren
Serpentijn ik ben heel benieuwd naar je goede nieuws!
Mijn vriend appte gisteren dat hij een verrassing voor me had, ik moest als ik thuis kwam uit m'n werk maar in de brievenbus kijken.
Ik kwam laat thuis, lichtelijk chagerijnig door een uitgelopen vergadering, en kijk in de brievenbus: niks!
Loop ik naar boven hoor ik ineens 'Ik hoop dat je honger hebt schat!'
Hij had m'n sleutel nog van toen ie zondag was blijven slapen, ik moet maandag altijd weer gewoon werken en dan kan hij blijven liggen.
Hij had voor me gekookt en n filmpje meegenomen!
Superlief!
En vanochtend was ik te laat uit bed gekomen, dus terwijl ik me aan het klaarmaken was heeft hij m'n lunch staan te smeren
Gast- Gast
Niet quoten graag.
Niet quoten graag.
Laatst aangepast door Rush op wo 30 nov 2011 - 23:39; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Marin- Lady Post-a-lot
Dikke knuffel, Rush. Ik hoop echt dat jullie er nog over kunnen praten, want dit is ook niks, die kwelling.
Gast- Gast
Zo, eens even bijgelezen. Het was de afgelopen dagen zo hectisch op het werk, dat ik daar even niet aan toekwam.
@powerbabe: wat leuk dat jullie je eigen huisje krijgen, gefeliciteerd :-)
@princess: wat fijn dat jullie het nu officieel hebben gemaakt en wat een heerlijk gevoel om zo verliefd te zijn he? Ook jij gefeliciteerd
@Middleme: klinkt al een leuk weekend wat jullie gehad hebben en superlief dat hij je is komen halen.
@GG: leuk dat jullie de feestdagen samen door gaan brengen en dat het zo goed klikte met zijn familie
@Serpentijd en Joy_ Afscheid nemen bestaat niet :p
@ Rush: wat gezellig dat je sinterklaas bij zijn ouder gaat vieren. Wie heb je getrokken en wat ga je maken?
@Serpentijn, ik heb je verhaal niet gelezen, maar begrijp dat jullie op zoek gaan naar een eigen woning en dat je dus gaat verhuizen!!! Super gaaf en mooi dat je de stap hebt gezet.
@ Joy_ Goed dat jullie een gesprek hebben gehad en dat je niet meer onzeker hoeft te zijn :-)
@Rush: Ben je al zo plat als een dubbeltje? Wat is er aan de hand?
Mijn vriend is gister dus bij mijn vader geweest om hem om mijn hand te vragen. Mijn vader wist al wel een beetje dat mijn vriend om die reden kwam natuurlijk. Dus toen mijn vriend zei: ik wil graag met je dochter trouwen, kwamen de tranen al bij mijn lieve papa. Hij heeft heel veel gehuild, zei steeds het is mijn meisje en ik ben zo blij voor jullie en ben zo blij dat ze jou tegen is gekomen. Hij zei dat hij helemaal warm werd van binnen. Uiteindelijk heeft mijn vriend twee uur bij hem gezeten en hebben ze ook nog heerlijk gekletst. In ieder geval is mijn vader helemaal gelukkig, en ik ook:-)
Mijn vriend heeft mijn vader ook verteld hoe hij mij gaat vragen. Mijn vader vroeg zich af hoe hij op dat idee is gekomen Nu begin ik dus best wel nieuwsgierig en zenuwachtig te worden. Maar goed, geduld is een schone zaak.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, nog leuke plannen.
Liefs Slaatje
@powerbabe: wat leuk dat jullie je eigen huisje krijgen, gefeliciteerd :-)
@princess: wat fijn dat jullie het nu officieel hebben gemaakt en wat een heerlijk gevoel om zo verliefd te zijn he? Ook jij gefeliciteerd
@Middleme: klinkt al een leuk weekend wat jullie gehad hebben en superlief dat hij je is komen halen.
@GG: leuk dat jullie de feestdagen samen door gaan brengen en dat het zo goed klikte met zijn familie
@Serpentijd en Joy_ Afscheid nemen bestaat niet :p
@ Rush: wat gezellig dat je sinterklaas bij zijn ouder gaat vieren. Wie heb je getrokken en wat ga je maken?
@Serpentijn, ik heb je verhaal niet gelezen, maar begrijp dat jullie op zoek gaan naar een eigen woning en dat je dus gaat verhuizen!!! Super gaaf en mooi dat je de stap hebt gezet.
@ Joy_ Goed dat jullie een gesprek hebben gehad en dat je niet meer onzeker hoeft te zijn :-)
@Rush: Ben je al zo plat als een dubbeltje? Wat is er aan de hand?
Mijn vriend is gister dus bij mijn vader geweest om hem om mijn hand te vragen. Mijn vader wist al wel een beetje dat mijn vriend om die reden kwam natuurlijk. Dus toen mijn vriend zei: ik wil graag met je dochter trouwen, kwamen de tranen al bij mijn lieve papa. Hij heeft heel veel gehuild, zei steeds het is mijn meisje en ik ben zo blij voor jullie en ben zo blij dat ze jou tegen is gekomen. Hij zei dat hij helemaal warm werd van binnen. Uiteindelijk heeft mijn vriend twee uur bij hem gezeten en hebben ze ook nog heerlijk gekletst. In ieder geval is mijn vader helemaal gelukkig, en ik ook:-)
Mijn vriend heeft mijn vader ook verteld hoe hij mij gaat vragen. Mijn vader vroeg zich af hoe hij op dat idee is gekomen Nu begin ik dus best wel nieuwsgierig en zenuwachtig te worden. Maar goed, geduld is een schone zaak.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, nog leuke plannen.
Liefs Slaatje
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Zelda schreef:Dikke knuffel, Rush. Ik hoop echt dat jullie er nog over kunnen praten, want dit is ook niks, die kwelling.
Hier wil ik me bij aansluiten! Hele dikke knuffel voor jou!
Jade- Ratel
En ik ook, knuff voor jou lieverd!Serpentijn schreef:Zelda schreef:Dikke knuffel, Rush. Ik hoop echt dat jullie er nog over kunnen praten, want dit is ook niks, die kwelling.
Hier wil ik me bij aansluiten! Hele dikke knuffel voor jou!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb me echt nog nooit zo klote gevoeld. Ik weet ook gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik ben zo verward..
Dit weekend dan leuk Sinterklaas gaan vieren zeker?
Dit weekend dan leuk Sinterklaas gaan vieren zeker?
Rush- Lady Post-a-lot
He Rush toch! Niet leuk! Ik hoop echt dat het goed komt en dat jullie nou eens echt goed kunnen praten hierover. Hij moet dat echt leren, dat ie die gevoelens wel kan hebben, maar dat binnenvetten en opvreten het alleen maar erger maakt. Want in werkelijkheid zal er heus wel niet zo veel aan de hand zijn, hij houdt ook echt wel van je. Maar daar moet ie gewoon open over zijn. En jij ook, over je onzekerheden en dingen die je moeilijk vindt. Dat je die hebt is gewoon logisch, maar ook jij moet daarin eerder aan de bel trekken bij hem en het niet door laten sluimeren tot er zo'n botsing is. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar bedoel het natuurlijk goed, ik hoop echt dat jullie er uit komen! Neem vanavond anders lekker de tijd voor elkaar, besteed echt even goed aandacht aan dit moeilijke punt, en zorg dat je dat positief eindigt zodat je je daarna weer goed voelt allebei. Heel veel sterkte en knuffel!!
Slaatje, wat een mooi verhaal zeg, over hoe je vriend om jouw hand bij je vader te vragen. Heel bijzonder. Wat fijn dat ze het ook gezellig hadden. Spannend joh, straks kan de planning echt beginnen!
Princess wat ontzettend lief van hem zeg! Kan hij lekker koken? Maar wat had de brievenbus er nou mee te maken of was dat gewoon een grapje?
Vriend en ik hebben gisteren echt nog meer open gepraat (via chat en whatsapp hoor, want we waren niet bij elkaar) en merk echt dat dat zo goed is voor ons, ik voel direct zo vreselijk veel liefde voor die jongen en hij volgens mij ook naar mij gezien de lieve dingen die hij stuurde. Heel erg veel zin om 'm vanavond weer te zien en dan gaan we eten bij z'n zus (en kleine nichtje zien!!). Ik twijfel nog of ik bij 'm zal slapen of dat ik weer naar huis ga, want beide keren geen zin in de treinreis. Slapen is gezelliger, maar dan moet ik een langere treinreis maken morgenochtend, en niet slapen is ongezelliger en moet ik 's avonds weg, maar wel kortere rit en ik kan m'n rust ook wel even gebruiken. Nou ja, bedenk ik nog wel.
Slaatje, wat een mooi verhaal zeg, over hoe je vriend om jouw hand bij je vader te vragen. Heel bijzonder. Wat fijn dat ze het ook gezellig hadden. Spannend joh, straks kan de planning echt beginnen!
Princess wat ontzettend lief van hem zeg! Kan hij lekker koken? Maar wat had de brievenbus er nou mee te maken of was dat gewoon een grapje?
Vriend en ik hebben gisteren echt nog meer open gepraat (via chat en whatsapp hoor, want we waren niet bij elkaar) en merk echt dat dat zo goed is voor ons, ik voel direct zo vreselijk veel liefde voor die jongen en hij volgens mij ook naar mij gezien de lieve dingen die hij stuurde. Heel erg veel zin om 'm vanavond weer te zien en dan gaan we eten bij z'n zus (en kleine nichtje zien!!). Ik twijfel nog of ik bij 'm zal slapen of dat ik weer naar huis ga, want beide keren geen zin in de treinreis. Slapen is gezelliger, maar dan moet ik een langere treinreis maken morgenochtend, en niet slapen is ongezelliger en moet ik 's avonds weg, maar wel kortere rit en ik kan m'n rust ook wel even gebruiken. Nou ja, bedenk ik nog wel.
Marin- Lady Post-a-lot
Laatst aangepast door Rush op wo 30 nov 2011 - 23:57; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Is je vriend gewoon thuis vanmiddag? Want dan kan je misschien goed praten met elkaar.
Thuis zitten in je eentje is misschien niet zo'n goed idee, dan ben je er echt alleen nog maar mee bezig. Op je werk heb je misschien nog beetje afleiding.
Thuis zitten in je eentje is misschien niet zo'n goed idee, dan ben je er echt alleen nog maar mee bezig. Op je werk heb je misschien nog beetje afleiding.
Marin- Lady Post-a-lot
Nee hij is niet thuis. Ik moet gewoon steeds bijna huilen en zit met tranen en ik wil dat niet op m`n werk. Heb geen zin dat collega`s straks van alles gaan vragen.
Dan zit ik liever thuis voor de TV onder een dekentje.
Dan zit ik liever thuis voor de TV onder een dekentje.
Rush- Lady Post-a-lot
Lieve Rush,
Wat rot voor je, maar ben het wel een beetje eens met Joy_. Ook al vind je het moeilijk, toch zou ik vragen naar zijn gevoelens. Op deze manier doorgaan werkt voor jou ook niet. Misschien dat hij gewoon even een dipje heeft, en gaat dat snel weer over.
Wat betreft vrij vragen. Kan je niet gewoon vragen of je nog wat vrije uren hebt staan? Dat je niet zo lekker bent, maar je liever niet ziek wilt melden?
Sterkte xxx
Wat rot voor je, maar ben het wel een beetje eens met Joy_. Ook al vind je het moeilijk, toch zou ik vragen naar zijn gevoelens. Op deze manier doorgaan werkt voor jou ook niet. Misschien dat hij gewoon even een dipje heeft, en gaat dat snel weer over.
Wat betreft vrij vragen. Kan je niet gewoon vragen of je nog wat vrije uren hebt staan? Dat je niet zo lekker bent, maar je liever niet ziek wilt melden?
Sterkte xxx
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wat verdrietig voor je Rush, dat moet echt een klote gevoel zijn!
Dat vreet je echt op he? Waarom vind je het zo moeilijk om naar zijn moeder te vragen?
Dat vreet je echt op he? Waarom vind je het zo moeilijk om naar zijn moeder te vragen?
Gast- Gast
Laatst aangepast door Rush op wo 30 nov 2011 - 23:57; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Ik merk dat hij er veel moeite mee heeft en ik heb daardoor het idee gekregen dat hij er niet graag over praat. En als hij dan al niet zo vrolijk is, dan is het voor mij nooit echt een goed moment om erover te beginnen.Carrie schreef:Wat verdrietig voor je Rush, dat moet echt een klote gevoel zijn!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: