Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 21:35

Ik voel me even kut. M`n vriend had gisteren weer zo`n stomme bui, de sfeer is dan echt om te snijden en ik heb geen idee waar het vandaan komt. Hij wilde geen knuffels (terwijl hij eerder heeft gezegd dat hij dat dan wel graag wil) en een kus voor het slapen gaan zat er ook niet in. Maar hij was niet boos op mij, zei die.

Vanochtend ging hij uit bed, moest ik ook al om een knuffel vragen. Het zit me gewoon niet lekker.

We hebben laatst afgesproken dat als hij zich niet goed voelt, waarom dan ook, dat hij dat dan gewoon zegt, maar hij zegt altijd dat er niks is. Maar 'gewoon moe zijn' is toch ook iets?!

Anyway, ik heb hem zonet 2 hele lange smsjes gestuurd dat ik zijn buien niet trek en dat ik verdrietig word zo. Ik weet dan gewoon niet wat ik moet doen/voelen. Ik hoop dat hij iets terug stuurt. Sad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  slaatje ma 28 nov 2011 - 21:43

@ Rush: Rot voor je, dat je vriend in zo'n bui is. Maar dat zal wel weer overwaaien toch?

hug Ook al is ie niet van je vriend, toch even een gemeende knuffel.

@ Serpetijn: Mijn beide ouders zijn helemaal weg van hem. Dat is eigenlijk nog nooit voorgekomen met een vriendje, maar het lijkt wel of hij de perfecte schoonzoon is :p Wij willen mijn vader er zo veel mogelijk in betrekken en ik weet dat ie het echt geweldig zou vinden als mijn vriend mijn vader om mijn hand vraagt. Dus dat gaat hij doen zo :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 21:48

Wat naar! Dat ie buien heeft is prima maar hij moet jou er niet lastig mee vallen en je zeker geen rot gevoel geven. Al zou ik dat ook hebben hoor. Vind het nogal flauw overkomen dat ie je dan niet wilt knuffelen of zoenen. En zelfs als dat al zo is, als ie dan gewoon open is en zegt wat er is, dan kan je er rekening mee houden.
Ik zou toch echt proberen je er niet te veel van aan te trekken omdat het niet met jou te maken heeft. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik was juist vanochtend beetje stil en kortaf en vriend viel het direct op en vroeg of er iets was. Is er niet echt, t was gewoon vroeg en m'n hele lichaam zit vast en doet pijn en ik stond al te kokhalzen op straat dus echt heel goed gaat t niet nee, maar wel lief dat ie meteen vroeg of t wel ging.
Hij smst net dat ie vrijdag wel uurtje eerder vrij kan nemen en we lekker de hele avond op de bank films gaan kijken, dat is wel lief en lekker ontspannend.
Eerst morgen maar even naar z'n zus om te eten.
En ik schreeuw het even uit: IK WORD GEK VAN DIE TREINREIZEN!!!
Zondag van Amsterdam naar DH, gisteren DH naar Haarlem, nu van Amsterdam naar DH, morgen van DH naar Haarlem naar DH.
Je moet wat over hebben voor de liefde ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 21:52

Bedankt Slaatje en Joy!

Ik heb net een smsje gekregen met excuses voor zijn gedrag en dat ik gewoon gelijk heb. Gelukkig maar. Ik moest er bijna van huilen haha, net of valt er zo`n hele last van je schouders.

Ik snap gewoon niet dat het zo moeilijk is om gewoon te zeggen 'ik ben moe' of 'ik had niet zo`n leuke dag op m`n werk' of iets in die trend. Het is altijd 'nee er is niks' maar ik moet het wel de hele avond bezuren en dat ben ik nu echt zat.

Want hoe erg ik ook m`n best doe, ik betrek het toch op mezelf.

@Joy, dat treinreizen lijkt mij ook super irritant. Het kost zoveel tijd (en geld ook?).

@Slaatje. Ik vroeg me af he, hoe zit het nou. Want jullie weten al dat je gaat trouwen, maar hij heeft je nog niet gevraagd? :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje ma 28 nov 2011 - 21:54

Rush schreef:Bedankt Slaatje en Joy!

Ik heb net een smsje gekregen met excuses voor zijn gedrag en dat ik gewoon gelijk heb. Gelukkig maar. Ik moest er bijna van huilen haha, net of valt er zo`n hele last van je schouders.

Ik snap gewoon niet dat het zo moeilijk is om gewoon te zeggen 'ik ben moe' of 'ik had niet zo`n leuke dag op m`n werk' of iets in die trend. Het is altijd 'nee er is niks' maar ik moet het wel de hele avond bezuren en dat ben ik nu echt zat.

Want hoe erg ik ook m`n best doe, ik betrek het toch op mezelf.

@Joy, dat treinreizen lijkt mij ook super irritant. Het kost zoveel tijd (en geld ook?).

@Slaatje. Ik vroeg me af he, hoe zit het nou. Want jullie weten al dat je gaat trouwen, maar hij heeft je nog niet gevraagd? :P

Haha, klopt. We zijn er al een tijdje mee bezig, voornamelijk nadenken over hoe en wat we willen, maar het aanzoek moet nog komen :_)

Fijn dat je weer sms van je vriend hebt gekregen en dat het weer goed is nu. Vanavond lekker knuffelen om het goed te maken enzo.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 21:58

Hahaha. Ohhh zo. Jullie doen het gewoon een beetje andersom :P Ach, ook leuk toch!

Ja ik ben weer 'blij' nu in ieder geval. We hebben donderdag een half jaar en ik wil dat niet met 'gezeur' ingaan.

En ik heb nog wat leuks. We vieren Sinterklaas bij zijn ouders en ik vind het heel spannend. Ik heb nog nooit Sinterklaas gevierd met een vriendje (ook geen vriendje bij mijn familie) dus het is 2x spannend aankomend weekend.

Wel stom dat we gisteren pas lootjes gingen invullen en zaterdag al pakjesavond hebben haha. Lekker last minute. Vanavond gaan we lootjes trekken en ik hoop dat ik z`n zusje heb. nerd
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 22:04

Ja ik heb wel een voordeeluren abonnement (maar telt s ochtends niet) is t is elke keer zo'n 5 Ă  7 euro maar t tikt toch enorm aan. Zeker nu ik niet echt breed zit qua geld. Maar zolang ik treinkaartjes kan kopen en verder boodschappen enz kan doen ben ik blij en hoef ik niets anders te kopen. Maar die treinreizen zijn wel irritant, je denkt oh randstad is alles dichtbij maar valt nog vies tegen.

Fijn dat ie z'n excuses aanbood maar hij moet toch echt leren dat ie ook gewoon direct kan zeggen wat er is. Al is het iets onbenulligs. Met jou eens dus.
Ik was net ook al aan t huilen hoor, toen vriend me dat smste over vrijdag lekker eerder vrij en dat ie me zielig vond omdat ik pijn heb. Ben ook beetje gevoelig op t moment.

Ik had trouwens z'n collegas ontmoet op t feest zaterdag en ze vonden me heel leuk en ben goedgekeurd.

Ben benieuwd hoe en waar ie vragen slaatje. Dan kan je alweer naar t trouw topic verhuizen haha. Daar ben ik nog lang niet aan toe! Gisteren wel de locatie gezien waar ik wil trouwen, stadhuis van Haarlem, met zo'n mooie trap. Op dat plein hebben we elkaar namelijk voor t eerst ontmoet. Haha maar dit weet ie niet hoor, komt ooit wel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 22:07

Wat super leuk van Sint rush ! Veel plezier!
Mijn vriend heeft ook zooo veel zin in Sint bij ons thuis, echt zo aandoenlijk om te zien. Is voor mij ook eerste keer feestdagen met relatie, zo excited!
Helaas is wel sinds kort de relatie van m'n zus over na 6 jaar en vanochtend is de relatie van m'n broer ook uit na 2 jaar :-( dus dat is echt niet leuk. Wel heel raar dat t omgekeerde wereld is en ik nu ineens de enige ben met relatie. Dat had ik paar maanden nooit gedacht.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 22:22

Zo Joy, dat is raar ineens inderdaad. Wat vervelend dat die relaties stuk gelopen zijn.

Fijn dat je goedgekeurd bent bij z`n collega`s haha Very Happy

Ik heb ook zo`n zin in Sinterklaas. Moet nog wel wat cadeautjes halen, morgenavond is het koopavond in ons dorp, dus dan kan ik mooi de laatste dingetjes voor mijn familie halen en hopelijk een begin maken aan de cadeautjes voor m`n schoonfamilie. Ik ben stiekem wel heel benieuwd of z'n ouders ook voor ons allen iets gekocht hebben, haha. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 22:30

Even een heel ego berichtje.. (haal het zo weer weg)

**

Maar ik moet het echt even kwijt! cheers

Laatst aangepast door Serpentijn op ma 28 nov 2011 - 22:38; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 22:31

Oeh moeilijk, heb je enig idee wat je voor z'n ouders gaat kopen? Ik ben zo blij dat ik dat iig nog niet hoef!
Ik heb echt nog steeds geen idee welk familielid van mij m'n vriend heeft getrokken en wie hij heeft. Ik had wel half verwacht dat er vragen over elkaar zouden komen, omdat ze elkaar nog niet heel goed kennen, maar blijkbaar gaat dat goed en weten ze wat voor surprise en gedicht ze moeten maken. Van m'n moeder krijgen we allemaal ook nog een cadeau, en m'n vriend krijgt een heel mooi Santoku mes, gegraveerd met zijn naam er in! (heb ik geregeld):

Het kersverse relatie topic - Pagina 2 Eden-classic-damast-santoku-knife-large

En van mij krijgt ie nog deze leuke tandenborstelhoudertjes van Koziol, want die wil ie al tijden. Hopelijk lukt het om de ene in blauw (= mijn lievelingskleur) en de ander in rood (= zijn lievelingskleur) te vinden. Hij stuurt mij ook altijd een blauw whatsapp hartje en ik hem een rode, dus dat zou heel leuk zijn. En ik ga er een expres onwijs burgerlijk gedicht bijschrijven Wink

Het kersverse relatie topic - Pagina 2 Koziol-tommy-toothbrush-holder2
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 22:31

Super leuk Serpentijn! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 22:32

@Joy: jeetje wat naar dat je broer en zus weer vrijgezel zijn! Dat lijkt me niet makkelijk!

@Rush: fijn dat het weer wat beter gaat. Ik hoop dat je vriend de volgende keer iets meer rekening met jou houdt!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 22:32

Joy_ schreef:Oeh moeilijk, heb je enig idee wat je voor z'n ouders gaat kopen? Ik ben zo blij dat ik dat iig nog niet hoef!
Wij hoeven gelukkig niets voor hen te kopen en anders bepaald m`n vriend dat wel, dat is toch het gemakkelijkste. Maar ik ben wel benieuwd of ze iets voor ons kopen, omdat de kinderen altijd wel een groot cadeau kregen haha.

Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 22:32

Oh wat leuk Serpentijn! Ga het maar gauw komend weekend je ouders vertellen en dan lekker plannen maken! Goed nieuws smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 22:38

Joy_ schreef:Oh wat leuk Serpentijn! Ga het maar gauw komend weekend je ouders vertellen en dan lekker plannen maken! Goed nieuws smile

**

Laatst aangepast door Serpentijn op ma 28 nov 2011 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 22:41

Joh Serpentijn. Ik heb ook altijd geroepen dat ik niet uit m`n woonplaats weg wilde en ondanks dat de afstand natuurlijk niet zo groot is als bij jullie, zou ik volgens mij met m`n vriend overal gelukkig wonen.

Slijm, kwijl haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 22:44

**

Laatst aangepast door Serpentijn op ma 28 nov 2011 - 22:50; in totaal 2 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 22:45

Hahaha ja ik riep ook dat ik niet meer uit DH weg wilde na al die verhuizingen.

Komt wel goed, ik vind het stoer als je zo'n stap durft te zetten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 22:48

Joy_ schreef:Hahaha ja ik riep ook dat ik niet meer uit DH weg wilde na al die verhuizingen.

Komt wel goed, ik vind het stoer als je zo'n stap durft te zetten.

Ik vind het ook zo spannend! En dan eigenlijk alleen maar positieve spanning!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 22:50

Goed zo, dat zegt toch eigenlijk al genoeg. Natuurlijk is het spannend, maar wel heel positief.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 22:55

Ja daarom Serp, en je hebt altijd de telefoon nog! Ik ga 2x per week naar m`n ouders denk ik, maar ik woon nu qua afstand ook nog 'om de hoek' om het zo maar te zeggen. Een kilometer of vijf. Maar bellen is ook gewoon heel erg leuk. Ik vind het erg gezellig om met m`n moeder te bellen en zelfs met m`n vader heb ik nu stukken beter contact. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 22:56

Wat fijn Rush!
Ik smste gisteren aan m'n vader (wat op zich al een wonder is) dat ik wat ging doen met vriendlief, en toen smste m'n vader dat m'n vriend de groetjes van 'm kreeg. Dus jeej, dat vond ik al heel wat!
Ik ben trouwens allang gewend om niet dicht bij m'n ouders in de buurt te wonen, dus dat is voor mij geen probleem.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 23:01

Ja, het is heel fijn. Zaterdag moest m`n vader huilen, niet om mij hoor, maar om iets wat er gebeurd was in de familie en toen ben ik maar even naar huis gegaan. Hebben we het er even over gehad enzo.

Dat had ik een paar maand geleden niet eens durven dromen.

Blijft toch je vader he?! Embarassed
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 23:07

Wat goed, dat is echt heel fijn!