trouwtopic 2012
+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: trouwtopic 2012
Vandaag de ambenaar van de burgerlijke stand gesproken,
De datum die wij graag willen is nog vrij! Het word dus waarschijnlijk:
Vrijdag 12 oktober 2012!
We twijfelen nog tussen 2 locaties, gemeentehuis van ons dorpje of een andere locatie. Op die andere locatie gaan we morgenavond al kijken! Zo benieuwd!
Daarna dus beslissen waar we willen trouwen, volgende stap, feestlocatie zoeken!
Twijfelen alleen nog over de dagindeling..denken nu aan
Ophalen
Trouwen
Taart eten
Foto's maken
Diner
Receptie
Feestavond
Wie heeft er nog een idee voor onze dagindeling, hoe is/was deze bij jullie?
De datum die wij graag willen is nog vrij! Het word dus waarschijnlijk:
Vrijdag 12 oktober 2012!
We twijfelen nog tussen 2 locaties, gemeentehuis van ons dorpje of een andere locatie. Op die andere locatie gaan we morgenavond al kijken! Zo benieuwd!
Daarna dus beslissen waar we willen trouwen, volgende stap, feestlocatie zoeken!
Twijfelen alleen nog over de dagindeling..denken nu aan
Ophalen
Trouwen
Taart eten
Foto's maken
Diner
Receptie
Feestavond
Wie heeft er nog een idee voor onze dagindeling, hoe is/was deze bij jullie?
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Leuk.
Onze is:
Ophalen
Foto's maken
Daggasten familie lunchen bij ons thuis (dan zijn wij dus foto's maken)
14uur alle daggasten verzamelen bij stadhuis
14.30uur trouwen
foto's maken daggasten in de tuin van het stadhuis
Taart eten en koffie/thee drinken bij de feestlocatie met alle daggasten + de jongeren van mijn werk
Diner met alle daggasten
Feestavond alle gasten
Vlinder en Tsjip, schiet nu echt echt echt op he :-)
Morgen is het hier nog maar een maand
Onze is:
Ophalen
Foto's maken
Daggasten familie lunchen bij ons thuis (dan zijn wij dus foto's maken)
14uur alle daggasten verzamelen bij stadhuis
14.30uur trouwen
foto's maken daggasten in de tuin van het stadhuis
Taart eten en koffie/thee drinken bij de feestlocatie met alle daggasten + de jongeren van mijn werk
Diner met alle daggasten
Feestavond alle gasten
Vlinder en Tsjip, schiet nu echt echt echt op he :-)
Morgen is het hier nog maar een maand
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Tsjip, spannend! Lijkt me heerlijk moment om de jurk mee naar huis toe te nemen.
Just me, gefeliciteerd!
Onze dagplanning:
Uitslapen
11.00 kapper
13.30 word ik opgehaald door mijn aanstaande man ; )
14.00 trouwen we voor de kerk
15.00 wij maken foto's en de gasten gaan alvast naar de locatie
16.00 wij arriveren op de locatie en de receptie begint
17.30 einde receptie, begin BBQ
21.00 feest begint en de avondgasten komen.
De dag voor de bruiloft trouwen we voor de gemeente, maar dat houden we heel klein. Ik wil niet teveel gedoe, heerlijk uitslapen en alles op een locatie.
Heel veel plezier met de voorbereidingen!
Just me, gefeliciteerd!
Onze dagplanning:
Uitslapen
11.00 kapper
13.30 word ik opgehaald door mijn aanstaande man ; )
14.00 trouwen we voor de kerk
15.00 wij maken foto's en de gasten gaan alvast naar de locatie
16.00 wij arriveren op de locatie en de receptie begint
17.30 einde receptie, begin BBQ
21.00 feest begint en de avondgasten komen.
De dag voor de bruiloft trouwen we voor de gemeente, maar dat houden we heel klein. Ik wil niet teveel gedoe, heerlijk uitslapen en alles op een locatie.
Heel veel plezier met de voorbereidingen!
Gast- Gast
Joehoe mijn jurk is bij mijn ouders! Gelukkig paste hij nu want de vorige keer was hij veeeeeeel te groot.. Ik ben zo blij, ik ben zo blij!! En net gehoord dat ik een nieuwe baan heb, dus een super dag!
@ tsjip: Veel plezier vrijdag! Echt zo apart om je trouwjurk thuis neer te hangen, heel vreemd gevoel maar wel ontzettend leuk
@ Inge: Ja komt echt heel dicht bij, aan de ene kant ontzettend spannend en gaat het veel te snel, aan de andere kant mag het van mij nu wel zover zijn. bijna alles is nu geregeld en we (en onze omgeving) heeft er ontzettend veel zin in! Ook de clienten op mijn werk zijn heel enthousiast en herinneren me er elke dag aan..
@ tsjip: Veel plezier vrijdag! Echt zo apart om je trouwjurk thuis neer te hangen, heel vreemd gevoel maar wel ontzettend leuk
@ Inge: Ja komt echt heel dicht bij, aan de ene kant ontzettend spannend en gaat het veel te snel, aan de andere kant mag het van mij nu wel zover zijn. bijna alles is nu geregeld en we (en onze omgeving) heeft er ontzettend veel zin in! Ook de clienten op mijn werk zijn heel enthousiast en herinneren me er elke dag aan..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Leuk he :-D
De jongeren op mijn werk ook. Ze vragen elke dag wel (elke dag dat ik werk), hoeveel nachtjes slapen nog, of vanochtend zeiden ze "morgen nog maar een maand he". Of ze vragen wat ze aan moeten trekken of vragen wanneer een collega met ze gaat winkelen voor nette kleding etc etc :-D
De jongeren op mijn werk ook. Ze vragen elke dag wel (elke dag dat ik werk), hoeveel nachtjes slapen nog, of vanochtend zeiden ze "morgen nog maar een maand he". Of ze vragen wat ze aan moeten trekken of vragen wanneer een collega met ze gaat winkelen voor nette kleding etc etc :-D
Inge- Ratel
Inge schreef:Leuk he :-D
Leuk dat de jongeren op je werk er zo mee bezig zijn! Ik werk met dezelfde doelgroep als jij, maar ik heb ervoor gekozen om de jongeren niet op de bruiloft uit te nodigen. Voor welk onderdeel van de dag heb jij de jongeren uitgenodigd?
Vlinder: wij trouwen ook op 29 juni en ik begin het ook heel erg spannend te vinden! Fijn dat je de jurk nu thuis hebt hangen. Lijkt mij een heel bijzonder gevoel.
Just me: gefeliciteerd! Ik heb nu weinig tijd dus zal vanavond of morgen onze dagplanning posten.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Eindelijk tijd gemaakt om verslag uit te brengen over onze dag:
De
avond voor ons trouwen heb ik geslapen bij mijn ouders. Ik dacht dat ik
totaal niet zou kunnen slapen, maar dat viel me 100% mee!
Rond half
5 werd ik wakker van een knal (buurjongen ging op vakantie) en hierna
kon ik niet meer slapen. Ik bleef nog even in bed liggen, maar ik had
uitzicht op mijn jurk die in dezelfde kamer stond dus kon ik niet
wachten tot het zover was! Kwart over 5 uit bed gegaan, mijn ouders
waren al beneden dus hebben we lekker ontbeten.
Om 6 uur waren de
kappers er, eerst werd het haar van mijn jongste zusje en moeder gedaan.
Mijn andere zus ging nog even roken in de tuin, toen ik mee ging was
het nog een beetje nevelig, maar dit zag je minder worden. Een uur later
was het strak blauw, en is gelukkig de hele dag zo gebleven. Echt
geweldig weer!
Om half 8 belde mijn man (nog steeds wennen, zeg nog vaak genoeg vriend )
dat hij al om de hoek stond, wij waren nog niet klaar dus moest hij nog
even wachten. Even voor 8e was ik er helemaal klaar voor, en ging
iedereen buiten staan terwijl mijn vriend op de bel drukte. Toen ik naar
buiten stapte en hem zag kon ik geen woord uitbrengen door allemaal
verschillende emoties, een heel mooi moment. Binnen de corsages bij
iedereen opgedaan en richting het stadhuis gereden.
Onze
ambtenaar was echt geweldig, echt een hele mooie speech gemaakt! Na het
stadhuis nog even wat foto's gemaakt en toen richting de kerk gegaan. De
kerk was ook heel mooi, ook de zangeres die voor ons zong in de kerk
was top. Ik dacht dat ik wel een paar traantjes zou laten, maar dat heb
ik totaal niet gedaan! Ik he b de hele dag rond gelopen met een glimlach
op mijn gezicht, en dat zie je ook op de foto's.
Later nog
foto's gemaakt, en hoevaak ik wel niet ben aangesproken en
gefeliciteerd, we leken wel beroemd. Receptie werd ook druk bezocht, had
dit niet verwacht maar het was afgeladen vol.
Daarna het feest
welke ook helemaal geweldig was. Het cadeau van mijn zus was dat er een
plaatselijke zanger op kwam treden, en toen ging het dak eraf! Van
iedereen te horen gekregen dat ze nog lang gaan napraten over ons feest,
en hoe mooi we wel niet waren etc.
Als ik er aan terug denk lijkt het net een droom. Het was voor ons echt een perfecte dag.
(foto is weggehaald)
De
avond voor ons trouwen heb ik geslapen bij mijn ouders. Ik dacht dat ik
totaal niet zou kunnen slapen, maar dat viel me 100% mee!
Rond half
5 werd ik wakker van een knal (buurjongen ging op vakantie) en hierna
kon ik niet meer slapen. Ik bleef nog even in bed liggen, maar ik had
uitzicht op mijn jurk die in dezelfde kamer stond dus kon ik niet
wachten tot het zover was! Kwart over 5 uit bed gegaan, mijn ouders
waren al beneden dus hebben we lekker ontbeten.
Om 6 uur waren de
kappers er, eerst werd het haar van mijn jongste zusje en moeder gedaan.
Mijn andere zus ging nog even roken in de tuin, toen ik mee ging was
het nog een beetje nevelig, maar dit zag je minder worden. Een uur later
was het strak blauw, en is gelukkig de hele dag zo gebleven. Echt
geweldig weer!
Om half 8 belde mijn man (nog steeds wennen, zeg nog vaak genoeg vriend )
dat hij al om de hoek stond, wij waren nog niet klaar dus moest hij nog
even wachten. Even voor 8e was ik er helemaal klaar voor, en ging
iedereen buiten staan terwijl mijn vriend op de bel drukte. Toen ik naar
buiten stapte en hem zag kon ik geen woord uitbrengen door allemaal
verschillende emoties, een heel mooi moment. Binnen de corsages bij
iedereen opgedaan en richting het stadhuis gereden.
Onze
ambtenaar was echt geweldig, echt een hele mooie speech gemaakt! Na het
stadhuis nog even wat foto's gemaakt en toen richting de kerk gegaan. De
kerk was ook heel mooi, ook de zangeres die voor ons zong in de kerk
was top. Ik dacht dat ik wel een paar traantjes zou laten, maar dat heb
ik totaal niet gedaan! Ik he b de hele dag rond gelopen met een glimlach
op mijn gezicht, en dat zie je ook op de foto's.
Later nog
foto's gemaakt, en hoevaak ik wel niet ben aangesproken en
gefeliciteerd, we leken wel beroemd. Receptie werd ook druk bezocht, had
dit niet verwacht maar het was afgeladen vol.
Daarna het feest
welke ook helemaal geweldig was. Het cadeau van mijn zus was dat er een
plaatselijke zanger op kwam treden, en toen ging het dak eraf! Van
iedereen te horen gekregen dat ze nog lang gaan napraten over ons feest,
en hoe mooi we wel niet waren etc.
Als ik er aan terug denk lijkt het net een droom. Het was voor ons echt een perfecte dag.
(foto is weggehaald)
Laatst aangepast door XxXGeesje op di 12 jun 2012 - 6:57; in totaal 3 keer bewerkt
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Geesje dat klinkt helemaal super.
Ik heb heel erg getwijfeld en het is dat we op het moment een redelijk leuk clubje hebben.
Misschien had ik met het vorige clubje kinderen een andere keuze gemaakt (helft is nog hetzelfde maar een paar lastige jongeren zijn naar besloten / gesloten gegaan).
Ze mogen in het gemeentehuis bij het jawoord zijn en daarna taart eten bij de feestlocatie.
Emma_ schreef:Inge schreef:Leuk he :-D
Leuk dat de jongeren op je werk er zo mee bezig zijn! Ik werk met dezelfde doelgroep als jij, maar ik heb ervoor gekozen om de jongeren niet op de bruiloft uit te nodigen. Voor welk onderdeel van de dag heb jij de jongeren uitgenodigd?
Vlinder: wij trouwen ook op 29 juni en ik begin het ook heel erg spannend te vinden! Fijn dat je de jurk nu thuis hebt hangen. Lijkt mij een heel bijzonder gevoel.
Just me: gefeliciteerd! Ik heb nu weinig tijd dus zal vanavond of morgen onze dagplanning posten.
Ik heb heel erg getwijfeld en het is dat we op het moment een redelijk leuk clubje hebben.
Misschien had ik met het vorige clubje kinderen een andere keuze gemaakt (helft is nog hetzelfde maar een paar lastige jongeren zijn naar besloten / gesloten gegaan).
Ze mogen in het gemeentehuis bij het jawoord zijn en daarna taart eten bij de feestlocatie.
Inge- Ratel
spannend he emma.. Nu nog hopen op een beetje mooi weer..
Geesje: Klinkt als een ontzettend leuke maar wel vroeg eruit of niet?
Geesje: Klinkt als een ontzettend leuke maar wel vroeg eruit of niet?
Klinkt super Geesje! Mijn man dacht ook dat ik nog wel tranen zou krijgen ergens, maar heb de hele dag staan stralen. Kreeg wel even een brok in mijn keel toen mijn moeder een mooi verhaal vertelde en mijn zussen een hele lieve/mooie slideshow met foto's en tekst hadden gemaakt.
Jammer dat ik de foto net heb gemist.
Jammer dat ik de foto net heb gemist.
Gast- Gast
Vlinder: het was zeker vroeg. Ik was ook bang dat ik het niet zou gaan redden en helemaal kapot zou zijn wanneer het feest zou beginnen, maar door de adrealine die je de hele dag hebt heb ik daar gelukkig helemaal geen last van gehad en lagen we na het feest pas om 4 uur in bed!
Maar jij kijkt nu iedere dag verliefd naar je jurk nu hij bij je thuis hangt?
Mila: raar is dat he! Ik had echt een paar tranen verwacht maar ik heb alleen maar gestraald! Jammer dat je de foto hebt gemist, helaas zit ik niet meer achter de computer en op de telefoon gaat het lastig..
Maar jij kijkt nu iedere dag verliefd naar je jurk nu hij bij je thuis hangt?
Mila: raar is dat he! Ik had echt een paar tranen verwacht maar ik heb alleen maar gestraald! Jammer dat je de foto hebt gemist, helaas zit ik niet meer achter de computer en op de telefoon gaat het lastig..
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
ja dan kun je wel doorgaan natuurlijk..
Mijn jurk hangt bij mijn ouders in een zak, aangezien ik niet heel vaak bij mijn ouders kom zie ik hem dus niet elke dag..
Mijn jurk hangt bij mijn ouders in een zak, aangezien ik niet heel vaak bij mijn ouders kom zie ik hem dus niet elke dag..
Wow Geesje wat een verhaal, wat een mooie dag. Ik kijk er nu alleen maar meer naar uit.
Vlinder wat leuk dat je je jurk helemaal klaar is en je hem mee hebt kunnen nemen. Fijn ook dat hij nu helemaal past. Ik vind dat ook erg spannend. Mijn jurk was veel en veel te groot, ook al hadden we de kleinste maat. Hij moet dus behoorlijk worden ingenomen. Gelukkig was hij qua lengte wel bijna goed. Ik ben heel benieuwd hoe hij straks valt.
Wij zijn nu bezig met de huwelijkse voorwaarden. Een stuk minder spannend, maar wel noodzakelijk, omdat mijn toekomste man een eigen bedrijf heeft.
Vlinder wat leuk dat je je jurk helemaal klaar is en je hem mee hebt kunnen nemen. Fijn ook dat hij nu helemaal past. Ik vind dat ook erg spannend. Mijn jurk was veel en veel te groot, ook al hadden we de kleinste maat. Hij moet dus behoorlijk worden ingenomen. Gelukkig was hij qua lengte wel bijna goed. Ik ben heel benieuwd hoe hij straks valt.
Wij zijn nu bezig met de huwelijkse voorwaarden. Een stuk minder spannend, maar wel noodzakelijk, omdat mijn toekomste man een eigen bedrijf heeft.
Gast- Gast
Wat gaat het hard hier met en voor iedereen :-) Ecrits, wanneer is jouw grote dag?
Wij hebben eergister onze "huwelijksreis" geboekt. Gaan na onze bruiloft een weekendje weg naar Hoenderloo. Een suite in de vorm van een bungalow, met een open haard en een ligbad. Incl niet storen bordje aan de deur :-)
Wij hebben eergister onze "huwelijksreis" geboekt. Gaan na onze bruiloft een weekendje weg naar Hoenderloo. Een suite in de vorm van een bungalow, met een open haard en een ligbad. Incl niet storen bordje aan de deur :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Dankjewel allemaal!
Inmiddels staat de datum en tijd vast. Dinsdag bij die trouwlocatie wezen kijken, en het was echt zo mooi! Meteen gereserveerd. Hebben ook de dagindeling nu zo goed als vast liggen. Nog wel in gesprek met de trouwlocatie en feestlocatie om onze wensen te bespreken. Volgende vrijdag al op zoek naar een bruidsjurk!
Inmiddels staat de datum en tijd vast. Dinsdag bij die trouwlocatie wezen kijken, en het was echt zo mooi! Meteen gereserveerd. Hebben ook de dagindeling nu zo goed als vast liggen. Nog wel in gesprek met de trouwlocatie en feestlocatie om onze wensen te bespreken. Volgende vrijdag al op zoek naar een bruidsjurk!
Joli86- Prater
Wat leuk Slaatje, dat klinkt heerlijk! Wij gaan een grote reis maken naar Zuid-Afrika, maar niet meteen na de bruiloft, omdat ik dan eerst moet beginnen aan wat anders. Maar een week voordat we trouwen gaan we naar Zuid Frankrijk, dus wij komen heerlijk ontspannen en bruin terug. Wij trouwen 28 juli!
Just Me, wat een ontwikkelingen! Leuk hoor, wat voor locatie hebben jullie uitgezocht. Ik vond bruidsjurken passen erg leuk!
Just Me, wat een ontwikkelingen! Leuk hoor, wat voor locatie hebben jullie uitgezocht. Ik vond bruidsjurken passen erg leuk!
Gast- Gast
Wij gaan trouwen bij een heel mooi landelijk gelegen hotel in de trouwkapel. Is gewoon een wettelijk huwelijk maar wel een beetje de sfeer van een kerk. Wij gaan zelf niet in de kerk trouwen omdat we allebei helemaal niet gelovig zijn maar vinden de kapel wel super gaaf!
Zie me al helemaal lopen aan de arm van papa naar voren terwijl mijn aanstaande man voor op me wacht..!
Zie me al helemaal lopen aan de arm van papa naar voren terwijl mijn aanstaande man voor op me wacht..!
Joli86- Prater
Oe, lekker ontspannen inderdaad. En gaaf Zuid Afrika, een vriend van mij is daar ook geweest, het schijnt echt prachtig te zijn. Schiet al op voor jullie dus. Hoe lang hebben jullie gehad om alles te regelen?
En Justme, bij jullie gaat het ook snel. Wanneer is jullie dag (sorry als ik erover heen gelezen heb) Trouwjurken passen is inderdaad zoooooo leuk. Wie gaat er met je mee? Dat gevoel als je DE jurk hebt gevonden en hem aan hebt, is echt onbeschrijflijk.
En Justme, bij jullie gaat het ook snel. Wanneer is jullie dag (sorry als ik erover heen gelezen heb) Trouwjurken passen is inderdaad zoooooo leuk. Wie gaat er met je mee? Dat gevoel als je DE jurk hebt gevonden en hem aan hebt, is echt onbeschrijflijk.
slaatje- Kletskop
Wow just me dat klinkt echt ontzettend romantisch! Dat heb je mooi uitgezocht.
Jaa, Slaatje het is echt al bijna. Wij hebben 2,5 maand de tijd om alles te regelen. Ik vond het allemaal erg makkelijk gaan, maar dat is denk ik vooral omdat ik niet al te hoge verwachtingen heb. Ik zie het feest als een tuinfeest, dus dat is niet zo moeilijk te regelen. Een jurk uitzoeken doe ik sowieso met veel liefde en plezier en dat was zo gepiept. De uitnodigingen hebben we uitgezocht en ik ben avonden bezig geweest met muziek en teksten voor in de kerk. Leuk om te doen en makkelijk te plannen. Ik ben er niet elke dag mee bezig, maar doe elke week iets.
Hoe lang ben jij al bezig met de voorbereidingen en moet je nog veel doen?
Jaa, Slaatje het is echt al bijna. Wij hebben 2,5 maand de tijd om alles te regelen. Ik vond het allemaal erg makkelijk gaan, maar dat is denk ik vooral omdat ik niet al te hoge verwachtingen heb. Ik zie het feest als een tuinfeest, dus dat is niet zo moeilijk te regelen. Een jurk uitzoeken doe ik sowieso met veel liefde en plezier en dat was zo gepiept. De uitnodigingen hebben we uitgezocht en ik ben avonden bezig geweest met muziek en teksten voor in de kerk. Leuk om te doen en makkelijk te plannen. Ik ben er niet elke dag mee bezig, maar doe elke week iets.
Hoe lang ben jij al bezig met de voorbereidingen en moet je nog veel doen?
Laatst aangepast door Ecrits op wo 13 jun 2012 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
[b]slaatje schreef:Oe, lekker ontspannen inderdaad. En gaaf Zuid Afrika, een vriend van mij is daar ook geweest, het schijnt echt prachtig te zijn. Schiet al op voor jullie dus. Hoe lang hebben jullie gehad om alles te regelen?
Wij trouwen op vrijdag 12 okt 2012 al..!
Joli86- Prater
Dat klinkt helemaal super Ecrits, dat tuinfeest vind ik ook erg leuk :-)
Wij zijn nu ongeveer een half jaar bezig. Hebben wel de grote dingen al geregeld, maar er moet nog een hoop kleine geregeld worden. Waaronder een auto en de ringen. De locatie, gemeentehuis, jurk, muziek hebben we al wel geregeld.
Wij zijn nu ongeveer een half jaar bezig. Hebben wel de grote dingen al geregeld, maar er moet nog een hoop kleine geregeld worden. Waaronder een auto en de ringen. De locatie, gemeentehuis, jurk, muziek hebben we al wel geregeld.
slaatje- Kletskop
Vanmorgen mijn jurk opgehaald! Hij hangt nu nog op de badkamer haha! Ik loop er stiekem telkens even naartoe om weer te kijken. Mijn vriend moet straks op de kleine kamer een haak ophangen en dan kan ik 'm daar een week ophangen. Dus tot die tijd is de badkamer verboden terrein voor hem
Afgelopen week gesprek bij de zaal gehad en het gesprek met de babs. Allebei prima gesprekken. Al ben ik wel heel benieuwd wat de babs allemaal gaat vertellen in haar verhaal. Ze heeft zo'n 6 kantjes volgeschreven in een uur tijd! Dus ik ben benieuwd. De kinderen uit mijn klas zijn er nu ook al veel mee bezig. De ib-er is wat met ze aan het maken/voorbereiden dus ze komen steeds de klas weer binnen van tsja juf we moesten alweeeeeer lezen bij juf ***. En dan heerlijk het spelletje meespelen en de kinderen maar giechelen! Erg leuk in ieder geval.
En nu nog een week wachten en dan is het al zo ver! Wat gaat de tijd toch enorm snel. We hebben nu alleen nog een gesprek met de DJ, moeten de bedankjes nog afmaken, de autolintjes maken en mijn boeket moet ik nog afwerken maar verder kan het beginnen. Zo jammer maar andere kant mag het ook wel snel de 22e zijn.
Onze dagplanning is als volgt:
8.00 uur Bruidegom weg. Visagiste komt hier
8.30 uur Kapster bruid
9.45 uur Jurk aan
10.15 uur Bruidegom haalt bruid
10.30 - 11.45 uur fotoreportage (fotograaf heeft maximaal maar 40 minuten nodig)
12.00 uur daggasten verzamelen hier
12.45 uur richting gemeentehuis
13.00 uur trouwen
14.00 uur naar de feestlocate
14.00 - 15.00 uur receptie voor de kinderen
15.30 - 16.30 uur borrelen en ondertussen foto's maken met de daggasten
16.30 uur soep
17.45 aan tafel
19.30 opfrissen en uitbuiken
20.30 - 1.00 uur feest!
Afgelopen week gesprek bij de zaal gehad en het gesprek met de babs. Allebei prima gesprekken. Al ben ik wel heel benieuwd wat de babs allemaal gaat vertellen in haar verhaal. Ze heeft zo'n 6 kantjes volgeschreven in een uur tijd! Dus ik ben benieuwd. De kinderen uit mijn klas zijn er nu ook al veel mee bezig. De ib-er is wat met ze aan het maken/voorbereiden dus ze komen steeds de klas weer binnen van tsja juf we moesten alweeeeeer lezen bij juf ***. En dan heerlijk het spelletje meespelen en de kinderen maar giechelen! Erg leuk in ieder geval.
En nu nog een week wachten en dan is het al zo ver! Wat gaat de tijd toch enorm snel. We hebben nu alleen nog een gesprek met de DJ, moeten de bedankjes nog afmaken, de autolintjes maken en mijn boeket moet ik nog afwerken maar verder kan het beginnen. Zo jammer maar andere kant mag het ook wel snel de 22e zijn.
Onze dagplanning is als volgt:
8.00 uur Bruidegom weg. Visagiste komt hier
8.30 uur Kapster bruid
9.45 uur Jurk aan
10.15 uur Bruidegom haalt bruid
10.30 - 11.45 uur fotoreportage (fotograaf heeft maximaal maar 40 minuten nodig)
12.00 uur daggasten verzamelen hier
12.45 uur richting gemeentehuis
13.00 uur trouwen
14.00 uur naar de feestlocate
14.00 - 15.00 uur receptie voor de kinderen
15.30 - 16.30 uur borrelen en ondertussen foto's maken met de daggasten
16.30 uur soep
17.45 aan tafel
19.30 opfrissen en uitbuiken
20.30 - 1.00 uur feest!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Tsjip, ohhhh de jurk in huis, ik denk dat ik mijn ogen er niet vanaf zou kunnen houden (daarom hang ik hem ook bij mijn ouders). Leuk hoor! Jullie planning ziet er goed uit. Wat leuk dat jullie soep eten voor het diner. Dat vind ik gezellig.
Hier gaan morgen de uitnodigingen op de bus. Vind ze erg mooi. Ze glanzen helemaal. Ik zat me net te bedenken dat ik de bruiloft nog persoonlijker wil. Denken jullie dat het leuk is als ik op ik bij de tafelschikking op elk bord een klein envelopje of een klein briefje leg met een quote uit een liedje (die natuurlijk betrekking heeft op liefde). Of zal ik ze aan bloemen hangen en dat iedereen dan een bloem mee kan nemen als bedankje? Wat vinden jullie ervan?
De kaart:
Hier gaan morgen de uitnodigingen op de bus. Vind ze erg mooi. Ze glanzen helemaal. Ik zat me net te bedenken dat ik de bruiloft nog persoonlijker wil. Denken jullie dat het leuk is als ik op ik bij de tafelschikking op elk bord een klein envelopje of een klein briefje leg met een quote uit een liedje (die natuurlijk betrekking heeft op liefde). Of zal ik ze aan bloemen hangen en dat iedereen dan een bloem mee kan nemen als bedankje? Wat vinden jullie ervan?
De kaart:
Gast- Gast
@ Ecrits; ik lees hier zo af en toe mee, omdat ik ook ga trouwen en ik zag dat je ook een tuinfeest gaat geven. Dat doen wij ook, alleen 1 week eerder als jullie en we hebben dezelfde fotograaf:lol: Ik vind het een heel erg leuk idee om een bloem mee te geven op het eind met een tekst eraan. Ik zat zelf ook nog na te denken over wat voor bedankje we de mensen mee willen geven. Weet jij al hoe je de tuin gaat versieren? Wij hebben het meeste al geregeld, moeten alleen nog de puntjes op de i zetten en de versiering regelen. Dat vind ik wel lastig. Het moet wel elegant zijn.. Nouja, iig veel plezier nog gewenst met de voorbereidingen en het feest zelf natuurlijk!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Tsjip: jullie dagplanning ziet er goed uit! Jij bent echt aan het aftellen nu, nog maar minder dan een week!
Ecrits: mooie uitnodigingen! Ik vind een bloem met een quote uit een liedje eraan een erg leuk idee. Zoek je dan voor elke gast een andere quote? (omdat je aangaf het persoonlijker te willen maken).
Vandaag krijg ik mijn spray-tan. Ik ga het nu alvast een keer proberen (het blijft 5 dagen zitten) en als ik het niets vind dan laat ik de witte strepen van het zonnen met make-up wegwerken door de visagiste. Ik ben benieuwd naar de spray-tan. Over een uurtje is het zover haha!
Verder hebben we de menukaarten besteld en is de enveloppendoos af. Deze mag ik aankomende week ophalen. Dit weekend gaan we de bedankjes verder afmaken. Ook hebben we nu alle decoraties in huis. Ik moet alleen nog een stukje schrijven voor de BABS die ze dan voor kan lezen tijdens de ceremonie. Volgende week hebben we weinig bruiloftsdingetjes gepland staan gelukkig. Alles is dan als het goed is wel rond. Alleen mijn vriend gaat dan naar de schoonheidsspecialiste (harsen). In de week van de bruiloft staan voor mij nog de laatste doorpas van mijn jurk (en dan mag ik haar meenemen!), de kapster, de schoonheidsspecialiste, nagelsalon en eventueel dus nog een spray-tan gepland. Dus dat is wel weer even druk genoeg. Hoe gaat het met jullie voorbereidingen?
Verder merk ik dat de spanning in onze familie en vriendenkring nu op begint te lopen haha! Ik hoor steeds vaker dat er nog een aantal dingen geregeld moeten worden (alleen weet ik dus niet wat haha) en iedereen is druk met zijn/haar outfit shoppen. Merken jullie dit ook bij anderen?
Ecrits: mooie uitnodigingen! Ik vind een bloem met een quote uit een liedje eraan een erg leuk idee. Zoek je dan voor elke gast een andere quote? (omdat je aangaf het persoonlijker te willen maken).
Vandaag krijg ik mijn spray-tan. Ik ga het nu alvast een keer proberen (het blijft 5 dagen zitten) en als ik het niets vind dan laat ik de witte strepen van het zonnen met make-up wegwerken door de visagiste. Ik ben benieuwd naar de spray-tan. Over een uurtje is het zover haha!
Verder hebben we de menukaarten besteld en is de enveloppendoos af. Deze mag ik aankomende week ophalen. Dit weekend gaan we de bedankjes verder afmaken. Ook hebben we nu alle decoraties in huis. Ik moet alleen nog een stukje schrijven voor de BABS die ze dan voor kan lezen tijdens de ceremonie. Volgende week hebben we weinig bruiloftsdingetjes gepland staan gelukkig. Alles is dan als het goed is wel rond. Alleen mijn vriend gaat dan naar de schoonheidsspecialiste (harsen). In de week van de bruiloft staan voor mij nog de laatste doorpas van mijn jurk (en dan mag ik haar meenemen!), de kapster, de schoonheidsspecialiste, nagelsalon en eventueel dus nog een spray-tan gepland. Dus dat is wel weer even druk genoeg. Hoe gaat het met jullie voorbereidingen?
Verder merk ik dat de spanning in onze familie en vriendenkring nu op begint te lopen haha! Ik hoor steeds vaker dat er nog een aantal dingen geregeld moeten worden (alleen weet ik dus niet wat haha) en iedereen is druk met zijn/haar outfit shoppen. Merken jullie dit ook bij anderen?
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Trouwtopic 2013