Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstballen en andere dingen voor in de boom

+26
Jade
Guusje
ilse3
Dolphinne
Jeanette
VanillaRose
Summerlovin
Pien
minoessepoes
Sjirafje
Dennenappel
Aziraphale
Zininzon
Mida4you
banjer49
Ibbeltje
Caresses
Tazz
Niekske
Marin
Sarah1985
Paper Crown
Tsjip
silly-one
mickey
Ooh La La!
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kerstballen en andere dingen voor in de boom - Pagina 2 Empty Re: Kerstballen en andere dingen voor in de boom

Bericht  Ibbeltje wo 30 nov 2011 - 5:07

Wat een mooie bomen! Ik heb geen foto van de onze geloof ik op de foto hier...

Maar Lily die uiltjes zijn ook leuk!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstballen en andere dingen voor in de boom - Pagina 2 Empty Re: Kerstballen en andere dingen voor in de boom

Bericht  Marin wo 30 nov 2011 - 8:04

Punk'd, ja dat is m'n mini-eettafeltje! Komt van een brocante winkel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sarah1985 wo 30 nov 2011 - 8:16

Tazz schreef:
Sarah1985 schreef:dit was onze boom vorig jaar, zo word die dit jaar weer

Ik vroeg aan mijn dochtertje wat is dit? En zij zegt: Izzy! (onze kat die sprekend op die van jullie lijkt) haha ik had jullie kat nog niet eens gezien op de foto's!

Edit: ik zie alleen maar nepbomen, buiten die van Joy. Waarom hebben jullie hiervoor gekozen? Wij gaan voor een echte boom ieder jaar. Heerlijk die geur! En om te zien hoe mijn vriend op de meest creatieve manieren de boom water geeft.

Er zijn meerdere katten die op de mijne lijken hier op het forum grappig

Wij hebben een nepboom omdat ik niet over een echte kan begint al met optuigen dan zit ik onder de uitslag en dan weken benauwt. We konden toen deze goedkoop na de kerst kopen was maar 25 euro en een grote doos ballen erbij.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  banjer49 wo 30 nov 2011 - 8:33

Kerstballen en andere dingen voor in de boom - Pagina 2 Kerstboom

dit is mijn boom, vorig jaar had ik hem nog rood met zilver nu zilver met wit
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Mida4you wo 30 nov 2011 - 9:40

Punk'd schreef:Wij hebben een neppe omdat mijn vriend een echte niet omhoog wil sjouwen. (wonen 2 hoog).

We vinden een echte allebei mooier, maar we hebben afgesproken dat die er pas komt als we de huiskamer gewoon op de begane grond hebben. We hebben ook redelijk weinig ruimte en ik heb geen zin om steeds te moeten stofzuigen.

Voor nu dus een goedkope (25 euro haha) neppe boom :P

@ Joy, mooi bureautje/tafeltje op de achtergrond van jou foto! Vintage?

Wij woonden ook altijd 2 hoog en kochten een echte kerstboom omdat mijn man dat zo graag wou :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Zininzon wo 30 nov 2011 - 10:04

Het wordt mijn eerste kerst in mijn eigen huis.
Ik ga voor een echte boom en mijn ballen zijn zilver, zwart en blauw.
Zal foto's maken als hij staat
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale wo 30 nov 2011 - 10:36

Kerstballen en andere dingen voor in de boom - Pagina 2 Kerstboom2010

Dit was onze boom vorig jaar en zo wordt hij dit jaar weer Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Dennenappel wo 30 nov 2011 - 20:52

Haha, ik vond de kerstboom zo een rare vorm hebben tot ik zag dat er een andere plant schuin achter staat.

Mooie bomen met versieringen!

Dit jaar komt er bij ons ook een echte boom, vorige jaren erg klein gewoond waardoor er geen ruimte voor was helaas.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Sjirafje wo 30 nov 2011 - 20:57

Kerstballen en andere dingen voor in de boom - Pagina 2 Kerstboom1van1

Onze boom is alles behalve een samenhangend geheel. Goud, zilder, rose....er zit vanalles in. Ballen, bloemen, slingers, vlinders. Maar als de lampjes branden blijft het er bewonderingswaardig toch mooi uit zien, haha! Very Happy
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 22:51

mickey schreef:
Lily schreef:wij hebben een neppe omdat ik die best wel prijzig vind en op de onze zit 10 jaar garantie. Ook hebben wij wel een hele mooie nepperd gekocht (matterhorn) en we vouwen `m ook op een mooie manier uit. (Jaja ik heb ook kunstkerstbomen verkocht haha) Van die goedkope kale kunstkerstbomen die ook nog eens lelijk uitgevouwen zijn krijg ik soms toch wel de kriebels hoor.
Ik vind onze nepperd ook heel mooi, was ook duur zat. En ik ben er ook echt wel de nodige uurtjes mee bezig om ieder takje mooi uit te vouwen Wink

Ja de onze ook, maar uitvouwen is hier zo gedaan smile we kennen de techniek op onze duimpjes haha. (waaier) En verlichting hebben we cluster dus die hoeven we er maar in te draaien (5 minuutjes werk) hier is het versieren het meeste werk :P

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 1 dec 2011 - 1:21

Wij hebben een nep boompje van ongeveer een meter hoog. Dat is ook groot genoeg voor ons huis van wel 45 m2. En een neppe omdat wij het niet echt kunnen maken om met een kerstboom door de lobby te gaan sjouwen en een heel spoor van naalden achter te laten.

Wij hebben ons interieur zwart/wit en dus ook onze kerstboom. Heel veel ballen erin, echt overdaad en dan mat/ glimmend/glitterend van alles maar wel alleen zwart of wit.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Pien do 1 dec 2011 - 1:41

Wij hebben ook een nep kerstboom! DIt jaar word hij heel neutraal, wit met zilver.
Er komt 1 roze bal in, namelijk de "my first x-mas bal " die onze dochter van haar opa en oma heeft gehad!

Dit jaar hebben wij overigens een "nieuwe" nep kerstboom, namelijk de oude van mijn schoonouders. Hebben hem gekregen omdat hun geen grote meer willen maar 2 kleintjes. De doos stond een prijsje op van 299!! Zou het er zelf nooit betaald voor hebben maar ben er dolblij mee!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Summerlovin do 1 dec 2011 - 1:44

Ik tuig thuis de kerstboom op en bij mijn vriend. In beide huizen een echte boom.
Thuis worden de kleuren wit rood en van die rieten hartjes. Bij mijn vriend rood, zilver en ik heb hem zover gekregen voor wit Very Happy. Ook heb ik cupcakejes van hem gehad om erin te hangen.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  VanillaRose za 3 dec 2011 - 2:02

zojuist opgezet, moeten nog wel slingers in ofzo maar die moet ik nog kopen.

Kerstballen en andere dingen voor in de boom - Pagina 2 20111203130844

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  Jeanette za 3 dec 2011 - 2:28

Jaaaaa, heb nu de cupcake kerstballen van de Action, dus ik heb een zoete kerstboom! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Dolphinne zo 4 dec 2011 - 7:33

Dit was mijn boom(pje) van vorig jaar.
Dit jaar zal hij weer ongeveer hetzelfde worden (misschien nog wel wat nieuws erbij in dezelfde sfeer)

Kerstballen en andere dingen voor in de boom - Pagina 2 1176279280_6_OUBJ
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 7:58

Ik heb wit en ijsblauw aan kerstballen. Denk dat ik er woensdag eentje ga kopen en ga optuigen I love you.

Gast
Gast

Bericht  ilse3 zo 4 dec 2011 - 8:31

ik heb geen foto van mijn kerstboom, maar die van mij krijgt rode, paarse en zilveren ballen en slingers. Moet er alleen een paar ballen bij halen want de afgelopen jaren zijn er een aantal gesneuveld. Ik vind het leuk om veel kleur in de boom te hebben. Ik heb overigens wel een nepperd. Ik vind een echte wel leuker, maar ik heb geen zin om deze naar boven te slepen, woon in een appartement.
ilse3
ilse3
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Guusje ma 5 dec 2011 - 23:22

Mijn eerste kerstboom in m´n eigen huisje en ik ben er zó blij mee I love you

Kerstballen en andere dingen voor in de boom - Pagina 2 Kerstboom

De foto is wel erg groot, sorry! Embarassed

Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Jade ma 5 dec 2011 - 23:29

In het echt vind ik hem veel mooier, maar dit is onze kerstboom:

Kerstballen en andere dingen voor in de boom - Pagina 2 390661_241058895960510_100001692056529_670819_742322954_n

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Guusje ma 5 dec 2011 - 23:40

Serpentijn schreef:In het echt vind ik hem veel mooier, maar dit is onze kerstboom:

Mooii! (Dat vind ik van mijn boom ook hoor.. smile )
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Verona wo 7 dec 2011 - 23:18

Kerstballen en andere dingen voor in de boom - Pagina 2 386329_253369761391153_100001543932291_694215_750751003_n
Onze kersttak, gisteren gemaakt door mijn vriend.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Rev3rie do 8 dec 2011 - 4:00

Ziet er leuk uit Verona!

Hierbij onze eerste kerstboom
Kerstballen en andere dingen voor in de boom - Pagina 2 IMG_2221
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Rush do 8 dec 2011 - 4:01

Waar kan ik een engel vinden voor boven in de boom?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Guusje do 8 dec 2011 - 4:10

Rush schreef:Waar kan ik een engel vinden voor boven in de boom?

Intratuin? Daar hebben ze erg veel kerstspul
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: