Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstballen en andere dingen voor in de boom

+26
Jade
Guusje
ilse3
Dolphinne
Jeanette
VanillaRose
Summerlovin
Pien
minoessepoes
Sjirafje
Dennenappel
Aziraphale
Zininzon
Mida4you
banjer49
Ibbeltje
Caresses
Tazz
Niekske
Marin
Sarah1985
Paper Crown
Tsjip
silly-one
mickey
Ooh La La!
30 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kerstballen en andere dingen voor in de boom Empty Kerstballen en andere dingen voor in de boom

Bericht  Ooh La La! wo 30 nov 2011 - 1:36

Welke kleur heeft jullie kerstdecoratie?

Is je boom traditioneel met rood en zilver, of juist helemaal in een trendkleur?

Vorig jaar heb ik zelf een alternatieve boom gemaakt van hout en hem versierd in rood en wit. We wilden geen echte boom i.v.m. ruimtegebrek en onze kat, maar helemaal niks vonden we ook een beetje kaal... Dus dit is het geworden.

[img]Kerstballen en andere dingen voor in de boom Kerstboom2010 [/img]

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstballen en andere dingen voor in de boom Empty Re: Kerstballen en andere dingen voor in de boom

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 1:47

Dit was onze boom vorig jaar. Wordt dit jaar weer hetzelfde, al weet ik nog niet of ik de strikken er weer in doe. Is dus goud met zwart. Hebben we al een paar jaar. Eigenlijk wil ik een andere kleur, maar das misschien wat voor volgend jaar. Ijsblauw lijkt me erg mooi.

Kerstballen en andere dingen voor in de boom 1186473658_6_XZg8

Verder hebben we altijd overal wat kerstversieringen staan. Ik heb een kerstman in de arreslee met rendieren ervoor. Daar zitten dan echte kettingkjes (schrijf je dat zo?) tussen. Ook nog een Rudolph. En voorom in de tuin hebben we een boompje waar een lichtnet overheen gaat.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Kerstballen en andere dingen voor in de boom Empty Re: Kerstballen en andere dingen voor in de boom

Bericht  Ooh La La! wo 30 nov 2011 - 1:49

Mooi Mickey!
Juist met die strikken, dat vult het mooi op smile

Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik weer dezelfde dingen er in wil of een andere kleur, en welke kleur.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  silly-one wo 30 nov 2011 - 1:53

Aangezien ik nog een studentenkamer heb geen ruimte voor een echte boom. Ik heb wel een mini boompje met daarin houten versiering. Verder verzamel ik ieder jaar wat extra kerstversiering allemaal hout. Het is heel lastig om dat te vinden als je ze ook nog een beetje mooi wilt. Dus ieder jaar koop ik er wat bij. Als ik aan het einde van de maand nog wat geld over heb haal ik nog wat extra houten slingers bij de hema. Die heb ik daar al zien liggen en die vind ik echt gaaf haha.
Kerstballen en andere dingen voor in de boom Kerstslinger-25112333-normal
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tsjip wo 30 nov 2011 - 1:55

Kerstballen en andere dingen voor in de boom 156785_134328116623334_100001384388636_188598_6431505_n

Dit was onze boom vorig jaar. Ik denk dat ik 'm dit jaar maar eens een keer niet zoveel verander. Vorig jaar was de 3e keer dat ik 'n boom in ons eigen huis kon opzetten en hij is ook al die 3x bijna helemaal anders geworden. Dus eigenlijk zou ik het nu maar eens moeten doen met de versiering die ik al heb.
Al vind ik dat best lastig want er is zoveel moois te koop!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 1:57

Dit was onze boom de afgelopen jaren, bruin/wit met dennenappels, uiltjes, houten hartjes e.d. Dit jaar mag ik me uitleven ik mag een cupcakes/felle kleuren boom

*weg*

Laatst aangepast door Lily op zo 23 sep 2012 - 3:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 2:00

@Nate: ik vind die van jou ook erg leuk! Vind ook de kleurtjes er goed bij passen.
Daarom had ik de strikken er vorig jaar ook ingedaan, omdat ik hem wat kaal vond.
@Tsjip: is moeilijk te zien welke kleur je erin hebt, maar wat ik kan zien, vind ik wel mooi.
@Lily: de uiltjes vind ik persoonlijk niet zo leuk, maar de rest is wel mijn smaak! Ben benieuwd hoe je boom dit jaar wordt.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown wo 30 nov 2011 - 2:05

Kerstballen en andere dingen voor in de boom 65083_484686352944_755177944_5896197_79549_n

Kerstballen en andere dingen voor in de boom 154235_484624352944_755177944_5895263_2581598_n

Kerstballen en andere dingen voor in de boom 36246_484624167944_755177944_5895260_762220_n

Kerstballen en andere dingen voor in de boom 67878_484624772944_755177944_5895267_715791_n
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 2:15

Dit was de mijne vorig jaar. Dit jaar zal hij wel ongeveer hetzelfde zijn.

Kerstballen en andere dingen voor in de boom IMG_3037klein

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 2:16

Ik heb even geen foto op deze computer; maar wit/zwart/zilver is onze boom! Strak, maar lief.

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! wo 30 nov 2011 - 2:19

@ Mickey; dank je! Ik heb vorig jaar veel verschillende reacties gehad. Of ze vonden 'm erg leuk en es anders dan anders of ze vonden 'm vreselijk (omdat ie dus anders dan anders is hahaha).

Verder wel allemaal mooie bomen hoor! Als ons nieuwe (grotere) huis klaar is komt er wel een echte boom smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Sarah1985 wo 30 nov 2011 - 2:35

dit was onze boom vorig jaar, zo word die dit jaar weer
Kerstballen en andere dingen voor in de boom Kerstboom2010
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Marin wo 30 nov 2011 - 2:48

Dit was die van mij vorig jaar. Vond 'm zo mooi! Met blauwe versiering er in met name, al zitten er ook andere kleuren in.

Kerstballen en andere dingen voor in de boom 68243_10150369056865156_570495155_16506162_3391636_n

Ik denk dat ik dit jaar een kleinere boom neem, want hij komt op een andere plek, maar wel met dezelfde versiering.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Tsjip wo 30 nov 2011 - 2:55

De vorige foto van mij is inderdaad een hele donkere foto. 's Avonds met mijn mobiel gemaakt Wink Maar ik had meer foto's dus ik heb er even snel een collage van gemaakt. Veel van hetzelfde en niet de mooiste foto's maar anders kreeg ik het niet vol :P

Kerstballen en andere dingen voor in de boom Foto-QAJSHSZ7

Paars met donkerbruine kerstballen. Lintjes zijn zilver/wit/lichtbruin. En de andere dingen paars met veel glitters!

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Niekske wo 30 nov 2011 - 2:57

Haha, ik heb inderdaad rood/zilver in mijn kerstboom. Ik hou erg van rode accenten en we hebben veel grijs/zilver/aluminium enzo in onze woonkamer, dus dit staat leuk. Foto heb ik zo niet bij de hand...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Tazz wo 30 nov 2011 - 3:07

Sarah1985 schreef:dit was onze boom vorig jaar, zo word die dit jaar weer
Kerstballen en andere dingen voor in de boom Kerstboom2010

Ik vroeg aan mijn dochtertje wat is dit? En zij zegt: Izzy! (onze kat die sprekend op die van jullie lijkt) haha ik had jullie kat nog niet eens gezien op de foto's!

Edit: ik zie alleen maar nepbomen, buiten die van Joy. Waarom hebben jullie hiervoor gekozen? Wij gaan voor een echte boom ieder jaar. Heerlijk die geur! En om te zien hoe mijn vriend op de meest creatieve manieren de boom water geeft.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tsjip wo 30 nov 2011 - 3:20

Edit: ik zie alleen maar nepbomen, buiten die van Joy. Waarom hebben jullie hiervoor gekozen? Wij gaan voor een echte boom ieder jaar. Heerlijk die geur! En om te zien hoe mijn vriend op de meest creatieve manieren de boom water geeft.[/quote]

Wij vinden de geur van een echte boom ook heerlijk maar een kunstboom vinden we makkelijker. Plus dat mijn vriend en ik allebei niet tegen die naalden van een echte boom kunnen. Mijn armen zitten na het optuigen bijvoorbeeld helemaal onder de rode bultjes en het jeukt enorm! En zo'n boom moet water krijgen en nog weer afgetuigd worden. En ik heb een hekel aan die naalden die uitvallen haha!
Oh en 3 jaar geleden woonden we nog in een appartement waarbij we de door de gang van de onderburen moesten en we zagen dit niet zitten met een echte boom. Al met al gewoon gemak bij ons Wink

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 3:24

@ Tazz: Gemak. In mijn vorige huis was de plek waar je echte bomen kon kopen niet echt dichtbij en ik heb geen auto. Op de fiets was al helemaal geen optie. Dus toen een neppe gekocht dichtbij die ik wel naar mijn huis kon sjouwen. En zolang mijn neppe nog goed is, gebruik ik die gewoon.

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 3:40

@Tazz: ik ben allergisch voor echte bomen. Ben voor vrijwel alles wat boom is allergisch, dus hele jaar door hooikoorts klachten. Van de nepboom heb ik altijd mijn armen vol bultjes en word ik kortademig (vooral tijdens opzetten en afbreken, voor de rest gelukkig niet), laat staan van een echte.
Bovendien woonden wij ook in een flat toen we de boom kochten, op de zesde verdieping. We zagen het niet zitten om met een echte boom te moeten sjouwen, dus deels ook gemak.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caresses wo 30 nov 2011 - 3:53

CKC mooie boom!

Ik riep altijd dat ik alleen maar echte bomen wilde, maar sinds ik uit huis woon heb ik een neppe, waarom:
Echte worden steeds duurder en daarbij wonen we best hoog (zonder lift).

Maar echte blijf ik wel leuker vinden.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Marin wo 30 nov 2011 - 4:06

Ik wil ook echt persé een echte boom! Vind ik veel leuker, lekkerder ruiken en mooier staan. En het stalletje waar ik ´m koop, bezorgt ook gewoon thuis, dus dat is lekker makkelijk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 4:10

wij hebben een neppe omdat ik die best wel prijzig vind en op de onze zit 10 jaar garantie. Ook hebben wij wel een hele mooie nepperd gekocht (matterhorn) en we vouwen `m ook op een mooie manier uit. (Jaja ik heb ook kunstkerstbomen verkocht haha) Van die goedkope kale kunstkerstbomen die ook nog eens lelijk uitgevouwen zijn krijg ik soms toch wel de kriebels hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 4:32

Dit is onze kerstboom (nouja, zo was hij vorig jaar, en dit jaar wordt hij weer precies hetzelfde :P )

Kerstballen en andere dingen voor in de boom 25q7s51

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 4:33

Lily schreef:wij hebben een neppe omdat ik die best wel prijzig vind en op de onze zit 10 jaar garantie. Ook hebben wij wel een hele mooie nepperd gekocht (matterhorn) en we vouwen `m ook op een mooie manier uit. (Jaja ik heb ook kunstkerstbomen verkocht haha) Van die goedkope kale kunstkerstbomen die ook nog eens lelijk uitgevouwen zijn krijg ik soms toch wel de kriebels hoor.
Ik vind onze nepperd ook heel mooi, was ook duur zat. En ik ben er ook echt wel de nodige uurtjes mee bezig om ieder takje mooi uit te vouwen Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 4:35

Wij hebben een neppe omdat mijn vriend een echte niet omhoog wil sjouwen. (wonen 2 hoog).

We vinden een echte allebei mooier, maar we hebben afgesproken dat die er pas komt als we de huiskamer gewoon op de begane grond hebben. We hebben ook redelijk weinig ruimte en ik heb geen zin om steeds te moeten stofzuigen.

Voor nu dus een goedkope (25 euro haha) neppe boom :P

@ Joy, mooi bureautje/tafeltje op de achtergrond van jou foto! Vintage?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: