Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bovennatuurlijke en andere rare dingen...

+8
Lejow
Pannetoet
Toet
mzcharlotte
lieke89
Caroow
Blond
JD
12 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

bovennatuurlijke en andere rare dingen... Empty bovennatuurlijke en andere rare dingen...

Bericht  JD vr 4 feb 2011 - 12:16

ik heb zoiets raars. wil niet zeggen dat het bovennatuurlijk is, maar vraag me wel af hoe het kan...

ik leg mn mobiele telefoon vaak op mn wekkerradio. de wekkerradio staat nooit aan/ingeprogammeerd voor de volgende dag. maar als mn telefoon erop ligt, dan spring mn radio opeens keihard aan, uit het niets.
komt dit door magnetisme of straling ofzo?? snap er geen bal van, maar schrik me elke keer een ongeluk.

hebben jullie wel eens onverklaarbare dingen in of om het huis?

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bovennatuurlijke en andere rare dingen... Empty Re: bovennatuurlijke en andere rare dingen...

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 12:19

Ik denk dat je spoken ziet :P
Nee, grapje. Maar als je je een ongeluk schrikt van je telefoon op je wekker, dan leg je je telefoon toch gewoon niet meer op je wekker?

Gast
Gast

bovennatuurlijke en andere rare dingen... Empty Re: bovennatuurlijke en andere rare dingen...

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 12:22

Straling. Gewoon je telefoon naast je wekker leggen en het gebeurd niet weer. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  JD vr 4 feb 2011 - 12:35

ABE schreef:Straling. Gewoon je telefoon naast je wekker leggen en het gebeurd niet weer. Very Happy

ja dat doe ik nu dus ook niet meer, maar deed het net als automatisme en lag zowat naast mn bed, schrok me een ongeluk
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 12:37

*Marietje* schreef:
ABE schreef:Straling. Gewoon je telefoon naast je wekker leggen en het gebeurd niet weer. Very Happy

ja dat doe ik nu dus ook niet meer, maar deed het net als automatisme en lag zowat naast mn bed, schrok me een ongeluk

Kan me het voorstellen!

Mijn toenmalige vriend had een wekkerradio en ik een "piep"radio. Ik weet niet hoe hij het ooit voor elkaar heeft gekregen, maar hij heeft iets gedaan met zijn telefoon, en dan praten we echt even over jaren terug, en toen ging zijn wekker af en ik kon daarna niet meer slapen. Wat een herrie en het was gewoon ruis!

Gast
Gast

Bericht  Blond za 5 feb 2011 - 2:07

Als ik onbewust aan een liedje denk, dan hoor ik het dezelfde dag nog. Op de radio, op de tv, of in een winkel ofzo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:08

_Chance schreef:Als ik onbewust aan een liedje denk, dan hoor ik het dezelfde dag nog. Op de radio, op de tv, of in een winkel ofzo.

En toen?

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 5 feb 2011 - 2:10

Hier zit de toiletdeur heel soms ineens op slot, dit kan echt niet vanzelf gaan, dus dat is wel eng.

En ik zat een keer op het toilet in de badkamer, en ik was aan het denken wat ik nou toch tegen mijn rugpijn kon doen. Toen ging de douche opeens aan, niet gewoon druppelen, maar de kraan was echt open gedraaid. Ik heb het maar geïnterpreteerd dat het mijn overleden vader was die vertelde dat de douche wel zou helpen tegen mijn rugpijn.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:13

Ik denk dat dat van die wekker en je mobiel inderdaad heel makkelijk te verklaren is, dat zal echt niet iets bovennatuurlijks zijn.

Maar om op je vraag te komen of ik wel eens wat heb meegemaakt: ja, regelmatig. Ik ben er ook van overtuigd dat er meer is. Soms vind ik dat ontzettend beangstigend en zou ik willen dat ik het niet geloofde. Maar het heeft ook heel veel mooie kanten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:14

Caroow schreef:

En ik zat een keer op het toilet in de badkamer, en ik was aan het denken wat ik nou toch tegen mijn rugpijn kon doen. Toen ging de douche opeens aan, niet gewoon druppelen, maar de kraan was echt open gedraaid. Ik heb het maar geïnterpreteerd dat het mijn overleden vader was die vertelde dat de douche wel zou helpen tegen mijn rugpijn.

Mooi!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:15

* Offtopic: Trisha, vette avatar heb je! *

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:24

Tea-Leaf schreef:* Offtopic: Trisha, vette avatar heb je! *

Jaar van het Konijn hè nerd Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:28

Trisha schreef:

Haha cool. Ik ben een Haan.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:34

Tea-Leaf schreef:
Trisha schreef:

Haha cool. Ik ben een Haan.

bovennatuurlijke en andere rare dingen... Nice_cock-6514

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:35

lol!

Gast
Gast

Bericht  Blond za 5 feb 2011 - 2:40

Trisha schreef:
_Chance schreef:Als ik onbewust aan een liedje denk, dan hoor ik het dezelfde dag nog. Op de radio, op de tv, of in een winkel ofzo.

En toen?
Niets. Ik vind het gewoon apart.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:41

_Chance schreef:
Trisha schreef:

En toen?

Nee sorry is ook vaag maar ik was in een flauwe bui en 't was zo'n korte post..

Gast
Gast

Bericht  lieke89 za 5 feb 2011 - 2:48

mijn oma heeft een keer een bizar ongeluk gehad waardoor haar auto op haar af kwam rijden. Ze was eerder uit haar auto geslingerd omdat ze een beroerte kreeg bij het starten van de auto (ze had de deur nog open, gordel niet om en dus de kopeling niet in de vrij). de auto reed dus een rondje terwijl mijn oma op straat lag en kwam dus weer op haar af. door een onverklaarbare reden sloeg het stuur ineens om waardoor de auto tegen een andere auto in het grind tot stilstand kwam. Mijn hele familie zegt dat het vast Gods hand moet zijn geweest die het stuur heeft doen draaien. als dat niet was gebeurd was mijn oma waarschijnlijk diezelfde dag nog overleden.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  mzcharlotte za 5 feb 2011 - 2:57

Ik weet niet om wat voor liedjes het gaat, maar is het niet gewoon zo dat je dat nummer dan beter registreert, waardoor het je opvalt? Als het om onbekende of stokoude nummers gaat, heb ik niks gezegd :-)
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet za 5 feb 2011 - 3:23

_Chance schreef:
Trisha schreef:

En toen?

Dat heb ik ook altijd. En als mijn telefoon gaat dan weet ik vaak al wie er belt/smst zonder dat ik het gezien heb.
Als ik op de klok hier in de keuken kijk (digitaal) is het altijd 12:12, 18:18, 23:23 etc.

Oja en als op mijn werk (snackbar) mensen nog staan te twijfelen wat ze willen bestellen dan denk ik in m'n hoofd bijvoorbeeld bamischijf en dan bestellen ze dat ook echt.

Apart, maar ik voel er niet zo veel bij.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 4:39

Een tijd terug voelde ik me 's middags op het werk ontzettend onrustig, had het gevoel alsof er iets ergs aan de hand was.
Heb naar m'n moeder gesmst of alles goed was bij haar, ze smste terug dat dat het geval was.
1 uur later belde ze op dat een goede vriend van mijn ouders was overleden die middag... zo bizar..

Gast
Gast

Bericht  Blond za 5 feb 2011 - 5:27

zegmaar_ schreef:

Ik weet niet om wat voor liedjes het gaat, maar is het niet gewoon zo dat je dat nummer dan beter registreert, waardoor het je opvalt? Als het om onbekende of stokoude nummers gaat, heb ik niks gezegd :-)

Nee, het zijn juist de oudere nummers die je niet meer dagelijks op de radio hoort.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet za 5 feb 2011 - 6:21

Wij hebben een keer gehad dat de tv uitstond en zo ineens uit zichzelf aan sprong! Dat was echt raar! En ik heb een keer gehad dat ik wakker werd en een man zag staan bij de deur...freaky!

Bij mijn ouders gebeuren ook altijd rare dingen die je niet echt kan verklaren...
Wij zaten laatst tv te kijken en ineens horen we iemand de trap op/afrennen en vlak daarna ging de kamerdeur dicht?!?! En er was niemand.. En ik moest (een paar weken terug) snachts naar de wc en toen hoorde ik iemand met een tennisbal stuiteren + het licht was aan in de keuken...het was 04:00 snachts! Zó raar!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  JD za 5 feb 2011 - 6:24

Ik_zelf_87 schreef:Wij hebben een keer gehad dat de tv uitstond en zo ineens uit zichzelf aan sprong! Dat was echt raar! En ik heb een keer gehad dat ik wakker werd en een man zag staan bij de deur...freaky!

Bij mijn ouders gebeuren ook altijd rare dingen die je niet echt kan verklaren...
Wij zaten laatst tv te kijken en ineens horen we iemand de trap op/afrennen en vlak daarna ging de kamerdeur dicht?!?! En er was niemand.. En ik moest (een paar weken terug) snachts naar de wc en toen hoorde ik iemand met een tennisbal stuiteren + het licht was aan in de keuken...het was 04:00 snachts! Zó raar!

oeh jij hebt wel veel griezelige dingen zeg.... geloof je er zelf ook in? ik geloof er wel in dat je geesten in je huis kunt hebben, en ik geloof bijv ook wel heel erg in mediums enzo...maar wordt hier omringd door allemaal nuchtere mensen die me voor gek verklaren.....
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet za 5 feb 2011 - 10:59

*Marietje* schreef:
oeh jij hebt wel veel griezelige dingen zeg.... geloof je er zelf ook in? ik geloof er wel in dat je geesten in je huis kunt hebben, en ik geloof bijv ook wel heel erg in mediums enzo...maar wordt hier omringd door allemaal nuchtere mensen die me voor gek verklaren.....

Ja ik geloof er wel in en dat maakt het ook zo eng! Want ik 'voel' als er iets is zeg maar, mijn moeder heeft dat ook en ik vind dat helemaal niet leuk! Ik vind het eerder eng eigenlijk want ik ben altijd dat 'ze' mij wat aan willen doen ofzo..slaat misschien helemaal nergens op (Misschien heb ik ook wel téveel horrorfilms gezien 👅) maar ik kan er écht heel bang van worden...mijn vriend geloofde er eerder nooit in totdat hij ook dingen bij mijn ouders meemaakte wat je niet zo kan verklaren.

Ik heb 1½jaar terug zo'n bloemenseance gehad bij een vriendin » je moest 3 dagen van te voren een bloem kopen die je mooi vond en die moest je thuis neerzetten. Alleen jij mocht hem aanraken en op die bloemenseance kwam een vrouw en die kon aan de hand van die bloem allerlei dingen over je vertellen en bij mij klopte alles gewoon! Zelfs mijn 'nuchtere' vriend zat daar met open mond haha sommige dingen waren ook freaky; zo voorspelde ze dat mijn ouders een grote klap kregen te verduren halverwege 2010 ... verder niet meer aan gedacht totdat ze vorig jaar juni falliet gingen! Zo bizar!

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: